Θεόδωρος Ζαγοράκης

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Maximus »

Καταθετουν αποψεις για ενα καλυτερο μελλον... Μαλιστα...Το ειδαμε και αυτό... Παρτε ονόματα: Δ.Γόντικας, Γ.Μώραλης, Στ.Αδαμίδης, Στ.Γιαννακόπουλος και Πατρίκ Κομνηνός!!!

Μαλιστα... Αυτο ειναι συγκλονιστικο! Τωρα ειμαι σιγουρος οτι το ποδοσφαιρο θα αλλαξει προς το καλυτερο... :cry:
Άβαταρ μέλους
lefis
Δημοσιεύσεις: 2101
Εγγραφή: Παρ 14 Μαρ 2008, 13:20
Τοποθεσία: Καλαμαριά

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από lefis »

εφόσον ισχύει αυτό είναι μεγάλη μαλακί@.άντε το λευκό το καταλαβαίνω αλλά το να μην εκφράζεσαι δημόσια είναι παπαριά.
Άβαταρ μέλους
PAPA TSIBIKOS
Δημοσιεύσεις: 1454
Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από PAPA TSIBIKOS »

Στην ΚΟΛΟΜΒΙΑ που ζουμε ο ΖΑΓΟΡΑΚΗΣ ειναι προτιμοτερω να το παιζει ΓΚΑΝΤΙ παρα μακεδωνομαχος.Θα ελεγα αν ειχε να πει κατι γι΄ αυτο που βιωνουμε στην μπανανια να το ελεγε στον ΠΛΑΤΙΝΗ.Τι ειχαμε τι χασαμε?
marley 4
Δημοσιεύσεις: 2992
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 19:17

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από marley 4 »

καλα εκανε με το λευκο συμαχια με αυτους που μας εκλεψαν μια θεση στο τσ λου και ενα πρωταθλημα δεν κανεις
το τελειο θα ηταν αν μπορουσε να αναψει το φυτιλι για να σκοτωθουν μεταξυ τους αλλα αφου δεν μπορει η δεν θελει τοτε προτιμοτερη ειναι η σιωπη

τα περι χαμηλα η μπαλα χαμηλοι τονοι κτλ οδηγουν στο ενας παιχτης που θελεις να διωξεις να συμμετεχει οχι να οργανωνει στην αποχη δεν του ειπαμε να γινει ψωμιαδης αλλα να υψωσει λιγο την φωνη του να σπασει τα δεσμα της εθνικης που το κρατουν αιχμαλωτο τον θελουμε ΗΓΕΤΗ ΤΟΥ ΠΑΟΚ και οχι ενα καλο παιδι που εβγαλε την ελλαδα στους δρομους

για να το κανω πιο απλο στην ελλαδα το παιχνιδι παιζετε με καπιους κανονες βρωμια ναι αλλα ετσι γινετε ειτε λοιπον παιζεις ειτε φευγεις ειναι ουτοπια να πιστευεις πως μπορεις να αλλαξεις την αρρωστια δεκαετιων την ωρα που τα πραγματα παιρνουν ασχημη τροπη την ωρα που βγαινουν γκανια η απαντας η κρυβεσαι
paok x.m.
Δημοσιεύσεις: 275
Εγγραφή: Πέμ 28 Φεβ 2008, 22:00

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από paok x.m. »

Η εξεδρα (που γραφει νομιζω κολκας που γνωριζει τα του οικου μας) στο πρωτοσελιδο της εγραψε για σκεψεις του ζαγορακη χθες να παραιτηθει!Στο paok24 ο τσορμπα αφηνει υπονοουμενο οτι δεν θα εχουμε αρκετα τον ζαγορ κοντα μας!!Αρα μαλλον το καλοκαιρι προβλεπω ο ζαγορ να την κανει και να δουμε τοτε τι θα γινει!! :(

Η αληθεια ειναι οτι με αυτο που γινονται δεν το κατηγορω ισα ισα καλα θα κανει αφου και εμεις σαν οπαδοι δεν την παλευουμε!!
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από novito »

Πάλι ε...? Καιρό είχαμε να το ακούσουμε κι αυτο κι ανησυχούσαμε...
Άβαταρ μέλους
Makis4444
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 13:02

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Makis4444 »

Πρέπει να είναι η εκατοστή φορά...
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Sera4 »

μετα τις 1000 και 1 νυχτες(φημες λενε οτι ο νοβιτο δεν εχασε επεισοδιο) εχουμε τις 1000 και 1 παραιτησεις... :mrgreen: :mrgreen:


προεδρε πρεπει να εχεις πολυ γερο στομαχι για αυτην τη θεση το εχεις καταλαβει αυτο...ο,τι και να κανεις να το σκεφτεις καλα αυτη τη φορα... :ugeek:
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19017
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από gika »

Κάποιοι είναι έτοιμοι να κράξουν τον Ζαγόρ. Και για να το κάνουν αυτό στηρίζονται στους ρεπόρτερ του ΠΑΟΚ. Όταν πάλι αυτά που λένε οι ρεπόρτερ του ΠΑΟΚ δεν τους αρέσουν, τότε γίνονται ΑΡΔ...


ΜΗ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΤΕ ΡΕ!!!
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21299
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από navigator11 »

ανεξαρτήτως του τι λέγεται κ γράφεται κατά καιρούς από διάφορους καλοθελητές,το καλοκαίρι,αν δε βρεθεί χρηματοδότηση ΕΥΡΥΤΕΡΗ της τωρινής -φανταστείτε ό,τι θέλει ο καθένας- δεν αποκλείω καθόλου το ενδεχόμενο να την κάνει ο ζαγοράκης.πριν τελειώσει η χρονιά δεν υπάρχει περίπτωση να φύγει.θα πρόκειται για ΕΓΚΛΗΜΑ,που δε νομίζω να προτίθεται να χρεωθεί.η λύση που έχει ο ζαγοράκης με τα υπάρχοντα δεδομένα,πρώτιστα οικονομικά, είναι να προβεί σε ΠΩΛΗΣΕΙΣ παιχτών κορμού το καλοκαίρι,για να πάρει ανάσα το ταμείο αλλά κ το μπάτζετ να εξορθολογιστεί όσο περισσότερο γίνεται,είτε να κρατηθούν 3-4 πρωτοκλασσάτοι παίχτες με κάποια ηλικιακή προοπτική κ να συμπληρωθεί το ρόστερ με παιδιά των ακαδημιών.αν ο ζαγοράκης είναι διατεθειμένος να αναλάβει το κόστος της αποδυνάμωσης της ομάδας σε βαθμό τέτοιο ώστε να συμβαδίζουν οι υποχρεώσεις απέναντι στους παίχτες με τα οικονομικά της παε,θα παραμείνει λογικά.εύχομαι να το πράξει.καλό θα ήταν σε κάθε περίπτωση να αρχίσει να επικοινωνεί προς τα έξω κάποιες σκέψεις του για το εγγύς μέλλον.ο σχεδιασμός για το κοντινό μέλλον πρέπει να έχει ήδη ξεκινήσει.κ να περαστεί εγκαίρως προς τον κόσμο μόλις ολοκληρωθεί για να μην έχουμε επανάληψη της περσινής καλοκαιρινής ΦΑΡΣΟΚΩΜΩΔΙΑΣ με το ζαγοράκη να διαρρέει διάφορα μέσω δημοσιογράφων κ να μην ξέρουμε ποιον αρδ να πρωτοβρίσουμε ...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος navigator11 την Σάβ 26 Φεβ 2011, 20:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Karelias »

Maximus έγραψε:Καταθετουν αποψεις για ενα καλυτερο μελλον... Μαλιστα...Το ειδαμε και αυτό... Παρτε ονόματα: Δ.Γόντικας, Γ.Μώραλης, Στ.Αδαμίδης, Στ.Γιαννακόπουλος και Πατρίκ Κομνηνός!!!

Μαλιστα... Αυτο ειναι συγκλονιστικο! Τωρα ειμαι σιγουρος οτι το ποδοσφαιρο θα αλλαξει προς το καλυτερο... :cry:
χαχαχαχα!!!
Αν είναι δυνατόν!!!
Μια χαρά έκανε ο Ζαγοράκης και τους έκλασε.
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1803
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Bono »

Ρε μεγάλε δεν τον κάλεσαν για να τους κάνουν κολλητάρια,την άποψη του ΠΑΟΚ για την κατάσταση ζήτησαν και τις προτάσεις του.
Τέτοιο απομονωτισμό δεν τον καταλαβαίνω,λες και είμαστε η Βόρεια Κορέα και η Αλβανία του Εμβέρ Χότζα.
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Petm »

[youtube]Dp2mH9nrz60[/youtube]
thief
Δημοσιεύσεις: 922
Εγγραφή: Δευ 24 Μάιος 2010, 23:32

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από thief »

Nαι θα έγραφε 2 παραγράφους σε 1 εβδομαδιάτικη εφημερίδα και κάτι θα άλλαζε. Αλλαγή φιλοσοφίας θέλει το ποδόσφαιρο και όχι άλλες προτάσεις και λόγια. Οπου όλοι να βλέπουν το ποδόσφαιρο σαν αυτό που είναι (βασιλιάς των σπορ) και όχι ως χώρος λαμογιάς, σκοπιμότητας και μέσω πίεσης για άλλους σκοπούς. Όπου ακόμη και ο νεοφώτισος αν το αξίζει να έχει δικαίωμα στην 1η θέση και όχι να γίνεται πολεμος από τους 2 απαταιώνιος για τον πλήρη έλεγχο της ΕΠΟ, ΕΠΑΕ, ΚΕΔ, Αθλητική δικαιοσύνη όπως γίνεται εδώ και 50 χρόνια...

Και δεν κατάλαβα από τον Μωραλη και Γοντικα ζητήσαν άρθρα και όχι από τον Μαρινάκη ή τον Βαρδιρογιάννη. Ας έγραφε από εμάς ο Κυριάκος Κυριάκου ή ο Ποικιλίδης...
niks
Δημοσιεύσεις: 1841
Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 18:45

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από niks »

πηγε τωρα ο πρασινος βρυκολακας να καπαρωσει διαιτησια για το υπολοιπο και για τα πλειοφ
τρεξαν και τα αλλα δυο κιτρινα κοθονια μπας και γλυψουν κανα κοκκαλακι
μπας και μπουν πρωτιστως στα οφ και αυτοί,δευτερευόντως αμα το πετυχουν να μπουν,να παρουν και κανα καλο πλασαρισμα
τι δουλεια ειχαμε εμεις
καλα καναμε, εμεις το παιχνιδι στο χορτο το παιζουμε

και απ'ότι φαινεται ΜΟΝΟ εκει μπορουμε και κερδιζουμε
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”