Ε τώρα αν τα ρίξεις στο σέρβερ, καλύτερα ρίξτα στον Ίβιτς που είναι και trendy τελευταία...
Και για να σε ενημερώσω γιατί αποτι φαίνεται δεν είχες πιάσει το τι έγινε τότε.
Είχατε κάνει ένα πόστ στην κεντρική ότι ο Ίβιτς θα ήταν έξω 1 μήνα και ήταν λάθος, 1 βδομάδα έκατσε έξω.
Είχαμε γράψει απο κάτω εγώ και κανα 2-3 ακόμα άτομα να αλλαχτεί αλλα δεν αλλάχτηκε ποτε.
Και γινόταν μια μανούρα εκείνες τις μέρες στο Παράπονα για το φόρουμ,
και έγραψα ΕΝΑ πόστ ότι για κάποια οι admins είναι γρήγοροι αλλά όταν φωνάζουμε στην κεντρική να αλλαχτεί ένα λάθος το ξύνουν...
Κάπου εκεί θίχτηκε λες και τούβριζα το σόι με 1 κουβέντα και με banare ο teacher (νομίζω).
Φυσικά χωρίς προειδοποίηση/εξήγηση/ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ.
Και αφού επι 5 μέρες έστενα mails σε διάφορους admins(και σεσενα πρεπει ναχα στειλει gash) ο νοβιτο με επανέφερε
και με ειπε τι έγινε..