Παράπονα για το φόρουμ

Καταθέστε εδώ απόψεις/ερωτήσεις για το forum...
Άβαταρ μέλους
emeissaspsirizoume4
Δημοσιεύσεις: 535
Εγγραφή: Πέμ 27 Μάιος 2010, 03:00

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από emeissaspsirizoume4 »

μιλησα με ενα μελος εδω του φορουμ στο φεισμπουκ τον antifa και μου ειπε οτι τον μπαναρατε επειδη ποσταρε σε αυτο το τοπικ http://forum.paokmania.gr/viewtopic.php ... 4&start=90 καθε νεο που εμπαινε στην σελιδα

την παλευετε? ειναι spam να μπαινουνε τα νεα ολων των σφ απο το σαιτ ολων των συνδεσμων?
ξεμπαναρετε τον antifa και τα νεα θα τα ποσταρει κανονικα οπως και πριν,novito εσυ αν θες βαζε τανεα και σε καθε τοπικ σφ ξεχωριστα δεν παιζει προβλημα ;)

α και βαλτε κανα banner του περιοδικου στην κεντρικη δεν ειναι κακο
teacher

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από teacher »

Κανένας δεν τον μπάναρε. Ο λογαριασμός του στο φορουμ είναι ενεργός και στην κεντρική προσπάθησε να κάνει εγγραφή (1/9/2010) αλλά για κάποιο λόγο δεν την ενεργοποίησε ο ίδιος. Φαίνεται σα να μη συνδέθηκε ποτέ

Υπάρχουν εδώ και πολύ καιρό μπάνερ τόσο του paok magazine όσο και τη ηλεκτρονικής έκδοσης της εφημερίδας της "4" στη σελίδα. Θα τα δεις πηγαινοντας στο κάτω κομμάτι της κεντρικής. Εκτός και αν εννοείς κάποιο άλλο περιοδικό
Άβαταρ μέλους
emeissaspsirizoume4
Δημοσιεύσεις: 535
Εγγραφή: Πέμ 27 Μάιος 2010, 03:00

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από emeissaspsirizoume4 »

σιγουρα ? αυτος με ειπε οτι εφαγε μπαν
οκ θα τον μιλησω καποια στιγμη μολις τον βρω και θα σου στειλω πμ
teacher

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από teacher »

Ότι σου έγραψα το ειδα με τα ματια μου. Μάλιστα στη κεντρικη προσπάθησε 2 φορές να κάνει εγγραφη αλλα δεν ολοκληρωσε
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από gash04 »

Με λογαριασμό user το μέλος βγαίνει σαν να μην υπάρχει teacher

Σαν moderator όμως βλέπω ότι υπάρχει ο λογαριασμός.

Αν δεν είναι τεχνικό πρόβλημα ας προσπαθήσει ο χρήστης antifa να συνδεθεί με κάποιο άλλο νέο αccount.

Ένας βρέθηκε να συλλέγει και να μας ενημερώνει ότι αφορά τους συνδέσμους μας ήμαρτον.

Ας το δει και ο Στάλιονε μήπως μπορεί να κάνει κάτι.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από gash04 »

emeissaspsirizoume4 έγραψε:σιγουρα ? αυτος με ειπε οτι εφαγε μπαν
οκ θα τον μιλησω καποια στιγμη μολις τον βρω και θα σου στειλω πμ

Ban δε παίζει αδερφέ εύκολα
όταν το ρίχνουμε το φωνάζουμε κιόλας ;)
Άβαταρ μέλους
emeissaspsirizoume4
Δημοσιεύσεις: 535
Εγγραφή: Πέμ 27 Μάιος 2010, 03:00

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από emeissaspsirizoume4 »

πιτσιρικας ειναι θα τον κραξω αμα εκανε καμια μλκα :lol:
απλα αυτο που λεω για spam δεν το λεω και τυχαια ισχυει το ειχε γραψει ο Novito στο τοπικ αλλα ψαχνω και δεν το βρισκω
novizax κανει τα ποστ αορατα :opaokara:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από gash04 »

spam ποιο κάποιος να συγκεντρώνει τα νέα των συνδέσμων?

Λίγο μου κάνει κάπως
άσε που τον τεμπέλη τον Νοβίτο τον συμφέρει κιόλας απο το να τα βάζει ο ίδιος τόσο καιρό.
Λες να τον ενόχλησε που δε θα τα βάζει αυτός?
:lol:

Αλλά την ανάκριση του θα την φάει μόλις μπει έτσι γιατί ΠΑΟΚ είσαι
:D
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από eleos »

gash04 έγραψε:
emeissaspsirizoume4 έγραψε:σιγουρα ? αυτος με ειπε οτι εφαγε μπαν
οκ θα τον μιλησω καποια στιγμη μολις τον βρω και θα σου στειλω πμ

Ban δε παίζει αδερφέ εύκολα
όταν το ρίχνουμε το φωνάζουμε κιόλας ;)
Ε όχι και δε παίζει ευκολα και το φωνάζετε...
Όταν με μπανάρατε εμένα ήταν και επειδή "δεν άρεσε ο τόνος μου" και ούτε είπατε λέξη, αφού σας τάπρηξα 1 βδομάδα φιλοτιμηθήκατε να με ξεμπανάρετε κάνοντας μου χάρη....

Μάλλον και γι΄αυτό φταίνει ο Ίβιτς... :lol: :lol: :D
:opaokara:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από gash04 »

Για ποια εποχή μιλάς γιατί έχουν αλλάξει πολλά κάποιο διάστημα και μετά στο site.
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από eleos »

eleos έγραψε:ΟΥΑΟΥ!!!!
Μετά απο 1 βδομάδα στη ναφθαλίνη επιστρέφω....

Παράπονο: Όταν banάρετε κάποιον, κάντε τον κόπο να στείλετε ένα mail ή να γράψετε για πόσο θα παραμείνει banned.
ειδικά αφού έχει στείλει 3 mails...

ΥΓ:Θενκς νοβιτο
18 του Νοέμβρη 2010.
όχι και τοσο παλιά αλλα δε ξέρω και για ποια εποχή μιλάς.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από gash04 »

Λόγος δεν σου στάλθηκε?
Έτσι ξαφνικά?

Επίσης υπήρξαν και κάποιες βλάβες στον σέρβερ που είχαν πρόβλημα όλοι αρχικά.
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από eleos »

Ε τώρα αν τα ρίξεις στο σέρβερ, καλύτερα ρίξτα στον Ίβιτς που είναι και trendy τελευταία... :lol:

Και για να σε ενημερώσω γιατί αποτι φαίνεται δεν είχες πιάσει το τι έγινε τότε.

Είχατε κάνει ένα πόστ στην κεντρική ότι ο Ίβιτς θα ήταν έξω 1 μήνα και ήταν λάθος, 1 βδομάδα έκατσε έξω.
Είχαμε γράψει απο κάτω εγώ και κανα 2-3 ακόμα άτομα να αλλαχτεί αλλα δεν αλλάχτηκε ποτε.

Και γινόταν μια μανούρα εκείνες τις μέρες στο Παράπονα για το φόρουμ,
και έγραψα ΕΝΑ πόστ ότι για κάποια οι admins είναι γρήγοροι αλλά όταν φωνάζουμε στην κεντρική να αλλαχτεί ένα λάθος το ξύνουν...

Κάπου εκεί θίχτηκε λες και τούβριζα το σόι με 1 κουβέντα και με banare ο teacher (νομίζω).
Φυσικά χωρίς προειδοποίηση/εξήγηση/ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ.
Και αφού επι 5 μέρες έστενα mails σε διάφορους admins(και σεσενα πρεπει ναχα στειλει gash) ο νοβιτο με επανέφερε
και με ειπε τι έγινε..
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από gash04 »

Ε τότε eleos

θάνατος στους admins και στους mods.
:opaokara:
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από eleos »

Αν υπάρχει ίχνος αξιοκρατίας εδω μέσα πρέπει να φας μπαν 2 βδομάδες για εξυβρυση κατά της αρχής. :lol: :lol:
:opaokara:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προτάσεις και Σχόλια για το Forum”