Καζούρα σε αλλόθρησκους

Για να γελάσει και λίγο το χειλάκι μας...
john71
Δημοσιεύσεις: 114
Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 22:27

Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους

Δημοσίευση από john71 »

AΛήτη Ρουφιάνε έπρεπε να είσαι φυλακη και τώρα πιάνεις στο στόμα σου τον ΠΑΟΚ , ξεφτιλισμένε , κλεφταρα.
Τελικά τόσο πολύ σε πείραξε το @@γησι ρε ρουφιάνε!!!!!!!!!

Γιώργος Παπακωνσταντίνου: τα 5,5 εκατ. του Θέμου Αναστασιάδη ερευνά το ΣΔΟΕ
«Υπάρχει η αίσθηση ότι μεγάλοι και επώνυμοι δεν τιμωρούνται, Αυτό θα τελειώσει». Το μήνυμα αυτό έστειλε χθες από το βήμα της Βουλής ο υπουργός Οικονομικών Γιώργος Παπακωνσταντίνου, για τις υποθέσεις φοροδιαφυγής και με αφορμή τη συζήτηση επίκαιρης ερώτησης της ανεξάρτητης βουλευτού Ντόρας Μπακογιάννη, σχετικά με την υπόθεση του δημοσιογράφου Θέμου Αναστασιάδη και τα 5,5 εκατ. ευρώ που κατέθεσε σε τράπεζα.

Θέμος Αναστασιάδης: Ο άνθρωπος που ξέρει τις ελβετικές τράπεζες όσο ελάχιστοι φοροφυγάδες στην Ελλάδα


Για να δούμε θα τον ξεσκίσει το ΣΔΟΕ τον ρουφιάνο ή θα τιμωρηθεί και αυτός όπως ο Βοσκόπουλος
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Σβήστε αυτό το κείμενο της ντροπής από το φόρουμ του paokmania.
ΜΗΝ ΑΝΕΒΑΖΕΤΕ ΤΕΤΟΙΑ ΕΜΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ γιατί μας γυρίζουν τα μυαλά.
Δεν είναι πολύ να ξελασκάρει καμμία βίδα με αυτούς τους οχετούς.
cylon
Δημοσιεύσεις: 129
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:39

Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους

Δημοσίευση από cylon »

να μην λιωσουν τα κοκαλλα σου πουτανας γιε
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους

Δημοσίευση από giapas »

Δυστυχως προλαβα να το διαβασω
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους

Δημοσίευση από novito »

Οι μεν στα θέατρα, οι δε στις συζύγους... α ρε χουλιγκάνια....
Άνανδρή επίθεση από ένα άγνωστο δέχθηκε η Βαλεντίνα Τσεπάνου, το κορίτσι του Ραφίκ Τζιμπούρ. Όταν έφυγε από κλαμπ της Βούλας τα ξημερώματα της Κυριακής ένα μελαμψός υψηλόσωμος άνδρας της επιτέθηκε και την χτύπησε λέγοντάς της: «Αυτό το χρωστάμε στον φίλο σου».

Το πανέμορφο μοντέλο μεταφέρθηκε άμεσα σε νοσοκομείο της περιοχής, ενώ στο πλευρό της ήταν και ο Γαλλοαλγερινός επιθετικός του Ολυμπιακού, ο οποίος όμως έφυγε για να πάει στο γήπεδο για τον αγώνα κόντρα στην Ξάνθη και στη συνέχεια επέστρεψε.

Σύμφωνα με τις ενδείξεις η επίθεση έγινε λόγω της μετακίνησης του Τζιμπούρ από την ΑΕΚ στον Ολυμπιακό, όμως το ζευγάρι δεν είναι απόλυτα σίγουρο κι έτσι η Βαλεντίνα δεν προτίθεται να κάνει μηνύσεις.

Πλέον, το πανέμορφο μοντέλο θα έχει από κοντά έναν υπεύθυνο για την ασφάλειά της, ο οποίος όπως λέει και η ίδια θα γίνει η σκιά της.
http://www.newsday.gr/article/26204/est ... ou-tzibour
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους

Δημοσίευση από Pegasus »

Λίγη ντροπή ρε ξεφτιλισμένε άντρα. "Το χρωστάμε στον άντρα σου"; Πάνε στον ίδιο ρε γύφτε. Κοίτα ρε κάτι νούμερα που κυκλοφορούν... Την άλλη φορά πέσε την και στο παιδί ρε, πάρτου το γλειφιτζούρι και σκάστου το μπαλόνι.
Άβαταρ μέλους
die8nhs
Δημοσιεύσεις: 253
Εγγραφή: Τετ 13 Ιαν 2010, 02:03

Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους

Δημοσίευση από die8nhs »

Pegasus

Τρελό respect

Έγραψες με χίλια...
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους

Δημοσίευση από Pegasus »

Μόνο ο Άρης ενάντια στο ΠΟΚ!

Άρης - Παναθηναϊκός 0-1
Άρης - ΑΕΚ 0-4
Άρης - Ολυμπιακός 1-2

Πάλι καλά που έχουμε εσάς να σας κοροϊδεύουμε όταν βαριόμαστε. Σκατά στους πουστόγ@υρους που πάλι χάρη στον Άρη έγιναν μάγκες.

Τρομερά σχόλια Αρειανών:

"Φταίει η διαιτησία. Αν σφύριζε αυτός έτσι μες στην Τούμπα, δε θα έφευγε"
"Γ@μώ το γαύρο σας, μες στην Τούμπα κοιμόσασταν και με μας σκυλιάσατε"

Δε θα γίνεις ποτέ ΠΑΟΚ και ΠΑΟΚτσής. Ούτε Τούμπα θα αποκτήσεις. Τράβα αντίγραψε ό,τι λατινοαμερικάνικη παπαριά θες. Πάλι Αρούλης θα είσαι και θα σε χτυπάνε φιλικά στην πλάτη.
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

+4444

μια ζωή ερπετό θάσαι.

έρχονται τα καρναβάλια, η μπάντα σας και τα γελοία φρουφρού σας θα τα δούμε στο πατρινό καρναβάλι να παρελαύσουν στα 4, όπως ξέρουν καλά?

αλά μπομπονιέρα ντυμένα όλα τα σκουλήκια

δουλάκια του ποκ
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους

Δημοσίευση από eorptol »

Κολοκοτρώνη μην γίνεσαι κακός με τα παιδιά του χαμπου.....
Άβαταρ μέλους
adamroxas
Δημοσιεύσεις: 1345
Εγγραφή: Τρί 08 Δεκ 2009, 12:26

Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους

Δημοσίευση από adamroxas »

Ενταξει μην ειστε σκληροι με τον ρουλη... Ειναι σαν οποιαδηποτε μικρη ομαδα, με μια διαφορα... Νομιζει οτι ειναι μεγαλη...
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Με όλη τη δύναμη που πηγάζει από το nick μου
να ευχηθώ καλή επιτυχία στον συμπολίτη σήμερα.

May the force be ON you.. :twisted:
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους

Δημοσίευση από eorptol »

Πάντως αυτός και αθηναικος έχουν το αήττητο απο σήμερα μάλλον μόνο ο αθηναικος...
Άβαταρ μέλους
Ale3
Δημοσιεύσεις: 1089
Εγγραφή: Παρ 25 Ιούλ 2008, 07:18

Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους

Δημοσίευση από Ale3 »

 
Λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τ' αγόρι του

Εικόνα

Τώρα που τον γ@μισ@ν βγηκαν στην φόρα όλα!!!
 
  ▲
▲ ▲
Άβαταρ μέλους
PRAKTORINOS
Δημοσιεύσεις: 2079
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 10:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη, μεταξύ αράουτ και μπενάλντ.

Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους

Δημοσίευση από PRAKTORINOS »

Η ΑΡΧΟΝΤΙΣΣΑ και Ο ΑΛΗΤΗΣ.

ΕικόναΕικόνα

Βρείτε τις διαφορές.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ανέκδοτα”