Καζούρα σε αλλόθρησκους
Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους
AΛήτη Ρουφιάνε έπρεπε να είσαι φυλακη και τώρα πιάνεις στο στόμα σου τον ΠΑΟΚ , ξεφτιλισμένε , κλεφταρα.
Τελικά τόσο πολύ σε πείραξε το @@γησι ρε ρουφιάνε!!!!!!!!!
Γιώργος Παπακωνσταντίνου: τα 5,5 εκατ. του Θέμου Αναστασιάδη ερευνά το ΣΔΟΕ
«Υπάρχει η αίσθηση ότι μεγάλοι και επώνυμοι δεν τιμωρούνται, Αυτό θα τελειώσει». Το μήνυμα αυτό έστειλε χθες από το βήμα της Βουλής ο υπουργός Οικονομικών Γιώργος Παπακωνσταντίνου, για τις υποθέσεις φοροδιαφυγής και με αφορμή τη συζήτηση επίκαιρης ερώτησης της ανεξάρτητης βουλευτού Ντόρας Μπακογιάννη, σχετικά με την υπόθεση του δημοσιογράφου Θέμου Αναστασιάδη και τα 5,5 εκατ. ευρώ που κατέθεσε σε τράπεζα.
Θέμος Αναστασιάδης: Ο άνθρωπος που ξέρει τις ελβετικές τράπεζες όσο ελάχιστοι φοροφυγάδες στην Ελλάδα
Για να δούμε θα τον ξεσκίσει το ΣΔΟΕ τον ρουφιάνο ή θα τιμωρηθεί και αυτός όπως ο Βοσκόπουλος
Τελικά τόσο πολύ σε πείραξε το @@γησι ρε ρουφιάνε!!!!!!!!!
Γιώργος Παπακωνσταντίνου: τα 5,5 εκατ. του Θέμου Αναστασιάδη ερευνά το ΣΔΟΕ
«Υπάρχει η αίσθηση ότι μεγάλοι και επώνυμοι δεν τιμωρούνται, Αυτό θα τελειώσει». Το μήνυμα αυτό έστειλε χθες από το βήμα της Βουλής ο υπουργός Οικονομικών Γιώργος Παπακωνσταντίνου, για τις υποθέσεις φοροδιαφυγής και με αφορμή τη συζήτηση επίκαιρης ερώτησης της ανεξάρτητης βουλευτού Ντόρας Μπακογιάννη, σχετικά με την υπόθεση του δημοσιογράφου Θέμου Αναστασιάδη και τα 5,5 εκατ. ευρώ που κατέθεσε σε τράπεζα.
Θέμος Αναστασιάδης: Ο άνθρωπος που ξέρει τις ελβετικές τράπεζες όσο ελάχιστοι φοροφυγάδες στην Ελλάδα
Για να δούμε θα τον ξεσκίσει το ΣΔΟΕ τον ρουφιάνο ή θα τιμωρηθεί και αυτός όπως ο Βοσκόπουλος
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους
Σβήστε αυτό το κείμενο της ντροπής από το φόρουμ του paokmania.
ΜΗΝ ΑΝΕΒΑΖΕΤΕ ΤΕΤΟΙΑ ΕΜΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ γιατί μας γυρίζουν τα μυαλά.
Δεν είναι πολύ να ξελασκάρει καμμία βίδα με αυτούς τους οχετούς.
ΜΗΝ ΑΝΕΒΑΖΕΤΕ ΤΕΤΟΙΑ ΕΜΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ γιατί μας γυρίζουν τα μυαλά.
Δεν είναι πολύ να ξελασκάρει καμμία βίδα με αυτούς τους οχετούς.
Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους
Οι μεν στα θέατρα, οι δε στις συζύγους... α ρε χουλιγκάνια....
http://www.newsday.gr/article/26204/est ... ou-tzibourΆνανδρή επίθεση από ένα άγνωστο δέχθηκε η Βαλεντίνα Τσεπάνου, το κορίτσι του Ραφίκ Τζιμπούρ. Όταν έφυγε από κλαμπ της Βούλας τα ξημερώματα της Κυριακής ένα μελαμψός υψηλόσωμος άνδρας της επιτέθηκε και την χτύπησε λέγοντάς της: «Αυτό το χρωστάμε στον φίλο σου».
Το πανέμορφο μοντέλο μεταφέρθηκε άμεσα σε νοσοκομείο της περιοχής, ενώ στο πλευρό της ήταν και ο Γαλλοαλγερινός επιθετικός του Ολυμπιακού, ο οποίος όμως έφυγε για να πάει στο γήπεδο για τον αγώνα κόντρα στην Ξάνθη και στη συνέχεια επέστρεψε.
Σύμφωνα με τις ενδείξεις η επίθεση έγινε λόγω της μετακίνησης του Τζιμπούρ από την ΑΕΚ στον Ολυμπιακό, όμως το ζευγάρι δεν είναι απόλυτα σίγουρο κι έτσι η Βαλεντίνα δεν προτίθεται να κάνει μηνύσεις.
Πλέον, το πανέμορφο μοντέλο θα έχει από κοντά έναν υπεύθυνο για την ασφάλειά της, ο οποίος όπως λέει και η ίδια θα γίνει η σκιά της.
Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους
Λίγη ντροπή ρε ξεφτιλισμένε άντρα. "Το χρωστάμε στον άντρα σου"; Πάνε στον ίδιο ρε γύφτε. Κοίτα ρε κάτι νούμερα που κυκλοφορούν... Την άλλη φορά πέσε την και στο παιδί ρε, πάρτου το γλειφιτζούρι και σκάστου το μπαλόνι.
Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους
Μόνο ο Άρης ενάντια στο ΠΟΚ!
Άρης - Παναθηναϊκός 0-1
Άρης - ΑΕΚ 0-4
Άρης - Ολυμπιακός 1-2
Πάλι καλά που έχουμε εσάς να σας κοροϊδεύουμε όταν βαριόμαστε. Σκατά στους πουστόγ@υρους που πάλι χάρη στον Άρη έγιναν μάγκες.
Τρομερά σχόλια Αρειανών:
"Φταίει η διαιτησία. Αν σφύριζε αυτός έτσι μες στην Τούμπα, δε θα έφευγε"
"Γ@μώ το γαύρο σας, μες στην Τούμπα κοιμόσασταν και με μας σκυλιάσατε"
Δε θα γίνεις ποτέ ΠΑΟΚ και ΠΑΟΚτσής. Ούτε Τούμπα θα αποκτήσεις. Τράβα αντίγραψε ό,τι λατινοαμερικάνικη παπαριά θες. Πάλι Αρούλης θα είσαι και θα σε χτυπάνε φιλικά στην πλάτη.
Άρης - Παναθηναϊκός 0-1
Άρης - ΑΕΚ 0-4
Άρης - Ολυμπιακός 1-2
Πάλι καλά που έχουμε εσάς να σας κοροϊδεύουμε όταν βαριόμαστε. Σκατά στους πουστόγ@υρους που πάλι χάρη στον Άρη έγιναν μάγκες.
Τρομερά σχόλια Αρειανών:
"Φταίει η διαιτησία. Αν σφύριζε αυτός έτσι μες στην Τούμπα, δε θα έφευγε"
"Γ@μώ το γαύρο σας, μες στην Τούμπα κοιμόσασταν και με μας σκυλιάσατε"
Δε θα γίνεις ποτέ ΠΑΟΚ και ΠΑΟΚτσής. Ούτε Τούμπα θα αποκτήσεις. Τράβα αντίγραψε ό,τι λατινοαμερικάνικη παπαριά θες. Πάλι Αρούλης θα είσαι και θα σε χτυπάνε φιλικά στην πλάτη.
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους
+4444
μια ζωή ερπετό θάσαι.
έρχονται τα καρναβάλια, η μπάντα σας και τα γελοία φρουφρού σας θα τα δούμε στο πατρινό καρναβάλι να παρελαύσουν στα 4, όπως ξέρουν καλά?
αλά μπομπονιέρα ντυμένα όλα τα σκουλήκια
δουλάκια του ποκ
μια ζωή ερπετό θάσαι.
έρχονται τα καρναβάλια, η μπάντα σας και τα γελοία φρουφρού σας θα τα δούμε στο πατρινό καρναβάλι να παρελαύσουν στα 4, όπως ξέρουν καλά?
αλά μπομπονιέρα ντυμένα όλα τα σκουλήκια
δουλάκια του ποκ
Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους
Ενταξει μην ειστε σκληροι με τον ρουλη... Ειναι σαν οποιαδηποτε μικρη ομαδα, με μια διαφορα... Νομιζει οτι ειναι μεγαλη...
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους
Με όλη τη δύναμη που πηγάζει από το nick μου
να ευχηθώ καλή επιτυχία στον συμπολίτη σήμερα.
May the force be ON you..
να ευχηθώ καλή επιτυχία στον συμπολίτη σήμερα.
May the force be ON you..
Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους
Πάντως αυτός και αθηναικος έχουν το αήττητο απο σήμερα μάλλον μόνο ο αθηναικος...
Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους
Λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τ' αγόρι του

Τώρα που τον γ@μισ@ν βγηκαν στην φόρα όλα!!!
▲
▲ ▲
- PRAKTORINOS
- Δημοσιεύσεις: 2079
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 10:55
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη, μεταξύ αράουτ και μπενάλντ.

