Κύπελλο Ελλάδος 2010-2011

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του Κυπέλλου Ελλάδος 2011 και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Κύπελλο Ελλάδος 2010-2011

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

Πρώτα έξω μετά μέσα, ημερομηνίες δεν έχουν οριστεί, λογικά Μάρτιο.
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9351
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κύπελλο Ελλάδος 2010-2011

Δημοσίευση από Doomlord4 »

thanks ;)
Άβαταρ μέλους
xristos14
Δημοσιεύσεις: 952
Εγγραφή: Τρί 28 Σεπ 2010, 11:33

Re: Κύπελλο Ελλάδος 2010-2011

Δημοσίευση από xristos14 »

Κανείς δε θα περάσει για πλάκα παιδιά..τα τσακάλια μας δεν πρέπει να υποτιμήσουν κανέναν
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Κύπελλο Ελλάδος 2010-2011

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

obanebane έγραψε:Αφηστε τα θα περασουμε και τους εχουμε για πλακα και λοιπα καραγκιοζιλικια, μεσα στο γηπεδο κρινονται ολα, η κουλα σημερα δεν επρεπε να προκριθει αντιθετα επρεπε να φαει τουλαχιστον 5 γκολ αλλα θεου θελοντος και καρνεζη επιτρεποντος ειναι η επομενη αντιπαλος μας, που για να περασουμε ομως πρεπει να την αντιμετωπισουμε με την σοβαροτητα που της αρμοζει ολοι μας. :nairepaok:
+ ...
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: Κύπελλο Ελλάδος 2010-2011

Δημοσίευση από bane1980 »

Θέλει προσοχή, όλοι ξέρουμε πόσο ύπουλη και σιγανοπαπαδία είναι αυτή η ομάδα, από παίκτες μέχρι οπαδούς...

Σοβαρότητα και να μην ξεχνάμε οτι στα ντέρμπυ πάντα παίζουν καλά...

Όταν έρθει η ώρα είμαι σίγουρος οτι όλοι, μα ΟΛΟΙ ΜΑΣ, θα προετοιμαστούμε κατάλληλα.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15056
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Κύπελλο Ελλάδος 2010-2011

Δημοσίευση από Sera4 »

ετσι ακριβως μην πεταμε στα αστερια...σιγουρα μας εκατσε καλυτερα η κουλα καθως ο βαζελος εχει κλασσικα το στραγαλι απεναντι μας και εχει καποιες μοναδες που μπορουν να σε απειλησουν ενω αυτη η κουλα ειναι ενα ψεμα και μισο...αλλα δεν πρεπει σε καμια περιπτωση να υποτιμησουμε κανεναν...ο γαυρος ειδατε τι επαθε που ηρθε μεσα στην αλαζονεια..οταν το σηκωσουμε μονο τοτε θα πανηγυρισουμε... :ugeek:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106644
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Κύπελλο Ελλάδος 2010-2011

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Στο ΟΑΚΑ η αλλοπρόσαλη φέτος ΑΕΚ έχει κερδίσει 1-0 τους Ολυμπιακό και ΠΑΟ για το πρωτάθλημα και 2-0 τον Παναθηναϊκό για το κύπελλο!
Ντέρμπυ θα είναι με τα όλα του! Απλά δεν θα έχουμε όλη την κρατική μέριμνα εναντίον μας!
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Κύπελλο Ελλάδος 2010-2011

Δημοσίευση από DimisK »

+ 1926 στον Αποστόλη..

ΥΠΟΥΛΗ ΟΜΑΔΑ. ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΉ ΠΡΟΣΟΧΗ...
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Κύπελλο Ελλάδος 2010-2011

Δημοσίευση από paok87 »

Το άρθρο44 για τη χθεσινή μπούκα δεν θα τιμωρηθεί Σοφοκλή?
Ή θα περιμένουμε για την απόφαση κανά δίμηνο όπως στα Τρίκαλα?

:shock: :o http://www.sport-fm.gr/videos/1021784
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21325
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Κύπελλο Ελλάδος 2010-2011

Δημοσίευση από navigator11 »

προτιμούσα 1000 φορές το βάζελο.αλλά τί να κάνουμε;
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Κύπελλο Ελλάδος 2010-2011

Δημοσίευση από novito »

paok87 έγραψε:Το άρθρο44 για τη χθεσινή μπούκα δεν θα τιμωρηθεί Σοφοκλή?
Ή θα περιμένουμε για την απόφαση κανά δίμηνο όπως στα Τρίκαλα?

:shock: :o http://www.sport-fm.gr/videos/1021784
:shock:

Ποσες αγωνιστικες να κλεισουμε την Τουμπα για τα επεισοδια των καφρων ΠΑΟΚτσηδων χθες στο ΟΑΚΑ??? Ε, Μπιτσαξη???? :evil:
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Κύπελλο Ελλάδος 2010-2011

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

novito έγραψε:Ε, Μπιτσαξη???? :evil:
ΓΛΟΥ-ΓΛΟΥ-ΓΛΟΥ
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Κύπελλο Ελλάδος 2010-2011

Δημοσίευση από Pegasus »

Το έτερο ζευγάρι είναι Ατρόμητος (νίκησε 0-1 το Διαγόρα) - Ολυμπιακός Βόλου (έχασε 1-2 από την Κέρκυρα, τέλειωσε μόλις).
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Κύπελλο Ελλάδος 2010-2011

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Μ'αρέσει που το ψάχνουμε κιόλας.. Τρένο θα τον πάνε τον Πέο στον τελικό.
Άβαταρ μέλους
costacurtaG4
Δημοσιεύσεις: 252
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 21:27
Τοποθεσία: Θ4Α

Re: Κύπελλο Ελλάδος 2010-2011

Δημοσίευση από costacurtaG4 »

παιδια πιστευω οτι υπαρχει σχεδιο και δεν θελουν 30.000 ΠΑΟΚια να κατεβουν στην αθηνα για τον τελικο. γ αυτο μας τιμωρησαν με τον γαυρο, γ αυτο θα σπρωξουν κ την αεκ. αλλα πιστευω στην τελικη θα περασουμε. ΟΜΩΣ....
ως βασικη εδρα εχει οριστει το οακα. αυτοι δεν θελουν να κατεβουμε 30 χιλιαδες κομαντα κατω γιατι φοβουνται τον ''εμφυλιο''. φοβουνται επεισοδια, φοβουνται πολλα. πιστευω οτι στον τελικο, θα πουνε αν ειναι π.χ. με το βολο, για λογους ασφαλειας θα γινει στο καυτατζογλειο. για να μην μετακινηθουν οι οπαδοι του ΠΑΟΚ ή καπου πιο κοντα πχ στη λαρισα ή ακομα κ στο βολο. ή αν ειναι με ατρομητο, θα πουνε τους ατρομητους να ανεβουν εδω πανω, οσοι ειναι τελοσπαντων. μακαρι να βγω ψψευτης γιατι ολοι θελουμε οπωσδηποτε μια καθοδο των μυριων στην χαβουζα, αλλα πιστευω οτι δεν θα μας κανουν τη χαρη, προφασιζομενοι θεματα βιας κ ασφαλειας. αυτα τα λεω αρχες φλεβαρη ενω ο τελικος ειναι σχεδον σε 3 μηνες χωρις να ξερω κατι. απλα απο την μικρη εμπειρια που εχω. μακαρι να βγω ψευτης αλλα ετσι πιστευω οτι θα το κανουν....
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Κύπελλο Ελλάδος”