Π.A.O.K. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satellite
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
73ο λεπτό χέρι του Μιραλάς σε εκτέλεση φάουλ του Λίνο δεν δίνει πέναλτι καθαρό ο διαιτητής και αφήνει και την μπάλα άουτ!
- PAOKfanAthens
- Δημοσιεύσεις: 1514
- Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
- Τοποθεσία: Athens
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
Ρε τα μουν@κια...Παλι με χερι την διωξανε εξω...
Γυριστε το στο βολει ρε...
Ουτε καν κορνερ δεν πηραμε
Γυριστε το στο βολει ρε...
Ουτε καν κορνερ δεν πηραμε
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος PAOKfanAthens την Τετ 02 Φεβ 2011, 19:34, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
ΧΕΡΙ!!!!!!!!!!!!!
Πέναλτυ ήταν ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

Πέναλτυ ήταν ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
ΧΕΡΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!!!!
Ουτε καν κορνερ δεν εδωσε!!!
Ουτε καν κορνερ δεν εδωσε!!!
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
Ξεκάθαρο πέλαντι απορώ πως δεν το είδε κανείς
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
Ίδια φάση με του Βιτόλο με τον Άρη πέρσι! 
- xrictoforoc
- Δημοσιεύσεις: 1312
- Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
ΠΕΝΑΛΤΥ ΡΕ ΠΑΛΙΟΜΠΙΝΕΕΕΕΕ,ΠΕΝΑΛΤΥ ΠΟΥ ΑΚΟΥΜΠΗΣΕ ΣΕ ΠΑΙΚΤΗ ΤΟΥ ΠΑΟΚ,ΠΟΥΣΤΡΑΚΙΑ
ΥΓ:Καλα ρε Γκας τρελε βιντεο ανεβαζεις
ΥΓ:Καλα ρε Γκας τρελε βιντεο ανεβαζεις
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
78ο λεπτό καλό σουτ του Ελ Ζαρ κόρνερ.
Τι να κάνω αδερφέ ακούω τους 40000 οπαδούς μας που είναι μέσα και τρελαίνομαι που δεν είμαι εκεί.
Τι να κάνω αδερφέ ακούω τους 40000 οπαδούς μας που είναι μέσα και τρελαίνομαι που δεν είμαι εκεί.
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
Δεν δινει κορνερ γιατι εαν δωσει κορνερ πρεπει να εχει δει το χερι...
Συχρονο ποδοσφαιρο..
Απλα πραγματα...
Συχρονο ποδοσφαιρο..
Απλα πραγματα...
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
O Impagasa αντί να πάρει κίντρινη για θέατρο κέρδισε φάουλ. Τι άλλο θα δούμε...
- xrictoforoc
- Δημοσιεύσεις: 1312
- Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
Δεν πειραζει φιλε μου,οσοι δεν ειμαστε σημερα εκει θα παμε στον τελικοgash04 έγραψε: Τι να κάνω αδερφέ ακούω τους 40000 οπαδούς μας που είναι μέσα και τρελαίνομαι που δεν είμαι εκεί.