Π.A.O.K. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satellite
- CHRISTAKIS
- Δημοσιεύσεις: 401
- Εγγραφή: Τρί 11 Δεκ 2007, 17:24
- Τοποθεσία: Ιεράπετρα Κρητης
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
ΕΤΣΙ ΓΑΜΑΕΙ Η ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ...
ΓΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛ
ΓΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛ
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
γκοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοολ
γαμω την ΧΧΧΧΧΧΧ σας
γαμω την ΧΧΧΧΧΧΧ σας
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος yiannisPAOKitalia την Τετ 02 Φεβ 2011, 19:18, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Λόγος: ΧΧΧΧΧΧ
Λόγος: ΧΧΧΧΧΧ
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
γκοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοολλλλλλλλλλλλλλλλλλλ

- PAOKfanAthens
- Δημοσιεύσεις: 1514
- Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
- Τοποθεσία: Athens
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
GOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLL
Aυτο ειναι ο ΠΑΟΚ κωλογαυροι!
Aυτο ειναι ο ΠΑΟΚ κωλογαυροι!
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
Μη χαλαρωσετε τωρα προσεξτε κολοπαιδα! Παμε για δευτερο...
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
Το κέντρο μας κάνει παρτι με τον Ίβιτς πάντως σήμερα.
- xrictoforoc
- Δημοσιεύσεις: 1312
- Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
ΓΚΟΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΕΤΣΙ ΓΑΜΑΕΙ Η ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ
ΕΤΣΙ ΓΑΜΑΕΙ Η ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
Pantelic μπαστάρ^ι γ^μώ το σπίτι σου!
Valverde γιαμιόλη γ^μώ τη μά^α σου!
Φετφατζίδη πουστράκι γαμιέται η α^ερφή σου!
Μαριδάκη εσένα σιχαίνομαι να περάσω από δίπλα σου, όχι να σε γαμήσω... εσύ θα πάθεις ότι ο προκάτοχός σου. ΚΑΡΚΙΝΟ!
Valverde γιαμιόλη γ^μώ τη μά^α σου!
Φετφατζίδη πουστράκι γαμιέται η α^ερφή σου!
Μαριδάκη εσένα σιχαίνομαι να περάσω από δίπλα σου, όχι να σε γαμήσω... εσύ θα πάθεις ότι ο προκάτοχός σου. ΚΑΡΚΙΝΟ!
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
Άλλο ένα γκολάκι από μούσλι και είμαστε κομπλέ