Π.A.O.K. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satellite
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
Μόλις άκουσα ότι πέσανε δακρυγόνα...Ξέρεις κάποιος γιατί..?
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΥΜΑΜΑΙ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙ ΜΙΚΡΟ
ΣΤ @ΡΧ@@ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ
ΛΙΩΣΤΕ ΤΟΥΣ._
ΣΤ @ΡΧ@@ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ
ΛΙΩΣΤΕ ΤΟΥΣ._
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
Όπου κοίταξα δίνει μόνο για τις Μεταφορές:
Σύνθεση Κυριάκος: Νικοπολίδης, Παπαδόπουλος, Μέλμπεργκ, Τοροσίδης, Μπράβο, Μοδέστο, Ιμπαγάσα, Ρόμενταλ, Μιραλάς, Φουστέρ, Τζιμπούρ.
Ενημέρωση: βγήκαν και οι δικοί μας:
Χαλκιάς, Cirillo, Savini, Lino, Sznaucner, Μαλεζάς, García, Τσουκαλάς, Ivic, Vieirinha, Σαλπιγγίδης
Α'Ι'ΝΤΕ ΠΑΟΚΑΡΑΑΑ
Σύνθεση Κυριάκος: Νικοπολίδης, Παπαδόπουλος, Μέλμπεργκ, Τοροσίδης, Μπράβο, Μοδέστο, Ιμπαγάσα, Ρόμενταλ, Μιραλάς, Φουστέρ, Τζιμπούρ.
Ενημέρωση: βγήκαν και οι δικοί μας:
Χαλκιάς, Cirillo, Savini, Lino, Sznaucner, Μαλεζάς, García, Τσουκαλάς, Ivic, Vieirinha, Σαλπιγγίδης
Α'Ι'ΝΤΕ ΠΑΟΚΑΡΑΑΑ
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
ετσι...niko70 έγραψε:Μόλις άκουσα ότι πέσανε δακρυγόνα...Ξέρεις κάποιος γιατί..?
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
Μυστήρια εντεκάδα. Αλλά είναι το τελευταίο που με νοιάζει. ΝΙΚΗΣΤΕ ΤΟΥΣ.
- xrictoforoc
- Δημοσιεύσεις: 1312
- Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
Γ@ΜΗΣΤΕ ΤΟΝ ΠΟΥΣΤΗ ΤΟΝ ολυμπιακο
Γ@ΜΗΣΤΕ ΤΟΝ ΠΟΥΣΤΗ ΤΟΝ ολυμπιακο
Γ@ΜΗΣΤΕ ΤΟΝ ΠΟΥΣΤΗ ΤΟΝ ολυμπιακο

Γ@ΜΗΣΤΕ ΤΟΝ ΠΟΥΣΤΗ ΤΟΝ ολυμπιακο
Γ@ΜΗΣΤΕ ΤΟΝ ΠΟΥΣΤΗ ΤΟΝ ολυμπιακο
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος xrictoforoc την Τετ 02 Φεβ 2011, 17:40, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
γ@μήστε τους απλά...απόγονοι του στόλου όρκα μαρινάκη να μην δείς άσπρη μέρα

- CHRISTAKIS
- Δημοσιεύσεις: 401
- Εγγραφή: Τρί 11 Δεκ 2007, 17:24
- Τοποθεσία: Ιεράπετρα Κρητης
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
H ΠΡΟΚΡΙΣΗ ΔΕΝ ΧΑΝΕΤΑΙ...
ΤΟΣΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΜΑΚΡΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΤΟΣΟ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ...ΠΑΟΚ ΚΡΗΤΗ... ΑΝΤΕ ΠΑΟΚΑΡΑΑΑΑΑΑ
ΤΟΣΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΜΑΚΡΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΤΟΣΟ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ...ΠΑΟΚ ΚΡΗΤΗ... ΑΝΤΕ ΠΑΟΚΑΡΑΑΑΑΑΑ
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
Με τόσο αμυντικογενές σχήμα σε 90' περισσότερες πιθανότητες είναι να φας παρά να βάλεις γκολpaok87 έγραψε:3 στόπερ ακουσα
Αθανασιάδης πάγκο και επίθεση Βιειρινια,Σάλπι κάτι σαν 5-3-2
Από τότε που ήρθε ο Χάβος είναι το δεύτερο πραγμα που ΔΙΑΦΩΝΩ μαζί του
ΥΓ Γ@ΜΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΣΚ@ΤΟΦΛΩΡΟΥΣ
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
[youtube]t0Lhy0Z2bzo&feature=related[/youtube]
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
ΓΑΜΗΣΤΕ ΤΟΝ ΜΠΟΥΣΤΗ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ
[youtube]vM-dphyKBhk&feature=player_embedded[/youtube]
[youtube]vM-dphyKBhk&feature=player_embedded[/youtube]
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
[youtube]XEKzyhMCfPs[/youtube]

Οι τελευταία πληροφορίες μιλάνε για την αστεία στρατηγική της αστυνομίας, η οποία έδωσε εντολή να μεταφερθεί από το ξενοδοχείο όπου διέμενε ο διαιτητής Μάνταλος με τους βοηθούς του στο αστυνομικό μέγαρο με αποτέλεσμα να τον πάρουν από εκεί και για να τον πάνε στη Τούμπα, διανύοντας τη διπλάσια απόσταση.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίας του Μάνταλου στο αστυνομικό μέγαρο Θεσσαλονίκης, αστυνομικοί της ομάδας ΔΕΛΤΑ του φώναζαν σύμφωνα με καταγγελίες συναδέλφων τους, «Παίξε καλά τον Ολυμπιακό» με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ένταση με τους Θεσσαλονικείς αστυνομικούς που βρισκόντουσαν εκεί.
Μάλιστα, επενέβη και ο αστυνομικός διευθυντής Θεσσαλονίκης για να κατευνάσουν τα πνεύματα.
Επίσης, από το πρωί, υπάρχουν καταγγελίες πως στο αστυνομικό μέγαρο ήταν ο υπεύθυνος ασφαλείας της ΕΠΟ κ. Παναγιώτου, ο οποίος προσπαθούσε να δημιουργήσει χωρίς κανέναν ενδοιασμό κατάλληλες συνθήκες για τον Ολυμπιακό.
Στη συνέχεια, όταν κατέφθασαν οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ στο μέγαρο, άλλαξε στρατηγική, αλλά δεν παύει η παρουσία του εκεί να λέει πολλά.
ΠΑΟΚ24
Οι τελευταία πληροφορίες μιλάνε για την αστεία στρατηγική της αστυνομίας, η οποία έδωσε εντολή να μεταφερθεί από το ξενοδοχείο όπου διέμενε ο διαιτητής Μάνταλος με τους βοηθούς του στο αστυνομικό μέγαρο με αποτέλεσμα να τον πάρουν από εκεί και για να τον πάνε στη Τούμπα, διανύοντας τη διπλάσια απόσταση.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίας του Μάνταλου στο αστυνομικό μέγαρο Θεσσαλονίκης, αστυνομικοί της ομάδας ΔΕΛΤΑ του φώναζαν σύμφωνα με καταγγελίες συναδέλφων τους, «Παίξε καλά τον Ολυμπιακό» με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ένταση με τους Θεσσαλονικείς αστυνομικούς που βρισκόντουσαν εκεί.
Μάλιστα, επενέβη και ο αστυνομικός διευθυντής Θεσσαλονίκης για να κατευνάσουν τα πνεύματα.
Επίσης, από το πρωί, υπάρχουν καταγγελίες πως στο αστυνομικό μέγαρο ήταν ο υπεύθυνος ασφαλείας της ΕΠΟ κ. Παναγιώτου, ο οποίος προσπαθούσε να δημιουργήσει χωρίς κανέναν ενδοιασμό κατάλληλες συνθήκες για τον Ολυμπιακό.
Στη συνέχεια, όταν κατέφθασαν οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ στο μέγαρο, άλλαξε στρατηγική, αλλά δεν παύει η παρουσία του εκεί να λέει πολλά.
ΠΑΟΚ24