Π.A.O.K. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satellite

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του Κυπέλλου Ελλάδος 2011 και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel

Δημοσίευση από niko70 »

Μόλις άκουσα ότι πέσανε δακρυγόνα...Ξέρεις κάποιος γιατί..?
Άβαταρ μέλους
funk
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: Δευ 22 Νοέμ 2010, 20:41

Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel

Δημοσίευση από funk »

ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΥΜΑΜΑΙ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙ ΜΙΚΡΟ
ΣΤ @ΡΧ@@ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ

ΛΙΩΣΤΕ ΤΟΥΣ._
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel

Δημοσίευση από Pegasus »

Όπου κοίταξα δίνει μόνο για τις Μεταφορές:

Σύνθεση Κυριάκος: Νικοπολίδης, Παπαδόπουλος, Μέλμπεργκ, Τοροσίδης, Μπράβο, Μοδέστο, Ιμπαγάσα, Ρόμενταλ, Μιραλάς, Φουστέρ, Τζιμπούρ.

Ενημέρωση: βγήκαν και οι δικοί μας:

Χαλκιάς, Cirillo, Savini, Lino, Sznaucner, Μαλεζάς, García, Τσουκαλάς, Ivic, Vieirinha, Σαλπιγγίδης

Α'Ι'ΝΤΕ ΠΑΟΚΑΡΑΑΑ
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel

Δημοσίευση από Falegkos »

niko70 έγραψε:Μόλις άκουσα ότι πέσανε δακρυγόνα...Ξέρεις κάποιος γιατί..?
ετσι...
argiro
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Τετ 15 Δεκ 2010, 14:12

Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel

Δημοσίευση από argiro »

Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel

Δημοσίευση από Pegasus »

Μυστήρια εντεκάδα. Αλλά είναι το τελευταίο που με νοιάζει. ΝΙΚΗΣΤΕ ΤΟΥΣ.
Άβαταρ μέλους
xrictoforoc
Δημοσιεύσεις: 1312
Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel

Δημοσίευση από xrictoforoc »

Γ@ΜΗΣΤΕ ΤΟΝ ΠΟΥΣΤΗ ΤΟΝ ολυμπιακο
Γ@ΜΗΣΤΕ ΤΟΝ ΠΟΥΣΤΗ ΤΟΝ ολυμπιακο
Γ@ΜΗΣΤΕ ΤΟΝ ΠΟΥΣΤΗ ΤΟΝ ολυμπιακο
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος xrictoforoc την Τετ 02 Φεβ 2011, 17:40, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
t0m4
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: Κυρ 31 Οκτ 2010, 17:01
Τοποθεσία: Κοζάνη

Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel

Δημοσίευση από t0m4 »

γ@μήστε τους απλά...απόγονοι του στόλου όρκα μαρινάκη να μην δείς άσπρη μέρα :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
CHRISTAKIS
Δημοσιεύσεις: 401
Εγγραφή: Τρί 11 Δεκ 2007, 17:24
Τοποθεσία: Ιεράπετρα Κρητης

Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel

Δημοσίευση από CHRISTAKIS »

H ΠΡΟΚΡΙΣΗ ΔΕΝ ΧΑΝΕΤΑΙ...



ΤΟΣΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΜΑΚΡΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΤΟΣΟ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ...ΠΑΟΚ ΚΡΗΤΗ... ΑΝΤΕ ΠΑΟΚΑΡΑΑΑΑΑΑ
Άβαταρ μέλους
Napoli4
Δημοσιεύσεις: 8036
Εγγραφή: Δευ 15 Φεβ 2010, 21:15

Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel

Δημοσίευση από Napoli4 »

paok87 έγραψε:3 στόπερ ακουσα
Αθανασιάδης πάγκο και επίθεση Βιειρινια,Σάλπι κάτι σαν 5-3-2
Με τόσο αμυντικογενές σχήμα σε 90' περισσότερες πιθανότητες είναι να φας παρά να βάλεις γκολ
Από τότε που ήρθε ο Χάβος είναι το δεύτερο πραγμα που ΔΙΑΦΩΝΩ μαζί του

ΥΓ Γ@ΜΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΣΚ@ΤΟΦΛΩΡΟΥΣ
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel

Δημοσίευση από gash04 »

[youtube]ffBr9LMW8ak[/youtube]
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel

Δημοσίευση από gash04 »

[youtube]t0Lhy0Z2bzo&feature=related[/youtube]
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel

Δημοσίευση από gash04 »

[youtube]GuA_-j3Ih8o[/youtube]
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel

Δημοσίευση από gash04 »

ΓΑΜΗΣΤΕ ΤΟΝ ΜΠΟΥΣΤΗ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ

[youtube]vM-dphyKBhk&feature=player_embedded[/youtube]
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel

Δημοσίευση από paok87 »

[youtube]XEKzyhMCfPs[/youtube]

:shock: :shock:

Οι τελευταία πληροφορίες μιλάνε για την αστεία στρατηγική της αστυνομίας, η οποία έδωσε εντολή να μεταφερθεί από το ξενοδοχείο όπου διέμενε ο διαιτητής Μάνταλος με τους βοηθούς του στο αστυνομικό μέγαρο με αποτέλεσμα να τον πάρουν από εκεί και για να τον πάνε στη Τούμπα, διανύοντας τη διπλάσια απόσταση.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίας του Μάνταλου στο αστυνομικό μέγαρο Θεσσαλονίκης, αστυνομικοί της ομάδας ΔΕΛΤΑ του φώναζαν σύμφωνα με καταγγελίες συναδέλφων τους, «Παίξε καλά τον Ολυμπιακό» με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ένταση με τους Θεσσαλονικείς αστυνομικούς που βρισκόντουσαν εκεί.

Μάλιστα, επενέβη και ο αστυνομικός διευθυντής Θεσσαλονίκης για να κατευνάσουν τα πνεύματα.

Επίσης, από το πρωί, υπάρχουν καταγγελίες πως στο αστυνομικό μέγαρο ήταν ο υπεύθυνος ασφαλείας της ΕΠΟ κ. Παναγιώτου, ο οποίος προσπαθούσε να δημιουργήσει χωρίς κανέναν ενδοιασμό κατάλληλες συνθήκες για τον Ολυμπιακό.

Στη συνέχεια, όταν κατέφθασαν οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ στο μέγαρο, άλλαξε στρατηγική, αλλά δεν παύει η παρουσία του εκεί να λέει πολλά.


ΠΑΟΚ24
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Κύπελλο Ελλάδος”