Π.A.O.K. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satellite
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
Πέρσι μας φοβήθηκανε.
Φέτος, για λόγους που δεν έιναι του παρόντος, το πρωτάθλημα το αφήσαμε, σα στόχο, νωρις.
Παρόλαυτα κ πάλι επιστρατεύσανε λυτούς κ δεμένους για να το πάρουν.
Πως τα φερε όμως η τατανα η ζωη κ βρεθήκαμε εδω ξανα μαζι πουστρακια.
Κι έχουν κάνει ΤΑ ΠΑΝΤΑ (κ τα κοάλα μαζί) για να περάσουν απο πάνω αέρα όπως θέλουν να πιστεύουν.
το ματς αυτό είναι οριακό.
Οχι για την ομάδα μας μόνο αλλα και για το ποδόσφαιρο στο μπουρδέλο που λέγεται ελλάδα.
Σημερα παίζουμε ΚΑΙ για το ΔΙΚΙΟ.
ΜΠΑΤΣΟΙ ΠΑΝΤΟΥ - ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΠΟΥΘΕΝΑ
ΤΟΥΜΠΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΑΦΟΣ
μεχρι και τα τσιμέντα σημερα θα σηκωθούνε μονα τους και θα φωνάξουν:
ΕΔΩ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΤΑΦΟΣ ΣΑΣ.
Φέτος, για λόγους που δεν έιναι του παρόντος, το πρωτάθλημα το αφήσαμε, σα στόχο, νωρις.
Παρόλαυτα κ πάλι επιστρατεύσανε λυτούς κ δεμένους για να το πάρουν.
Πως τα φερε όμως η τατανα η ζωη κ βρεθήκαμε εδω ξανα μαζι πουστρακια.
Κι έχουν κάνει ΤΑ ΠΑΝΤΑ (κ τα κοάλα μαζί) για να περάσουν απο πάνω αέρα όπως θέλουν να πιστεύουν.
το ματς αυτό είναι οριακό.
Οχι για την ομάδα μας μόνο αλλα και για το ποδόσφαιρο στο μπουρδέλο που λέγεται ελλάδα.
Σημερα παίζουμε ΚΑΙ για το ΔΙΚΙΟ.
ΜΠΑΤΣΟΙ ΠΑΝΤΟΥ - ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΠΟΥΘΕΝΑ
ΤΟΥΜΠΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΑΦΟΣ
μεχρι και τα τσιμέντα σημερα θα σηκωθούνε μονα τους και θα φωνάξουν:
ΕΔΩ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΤΑΦΟΣ ΣΑΣ.
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
ΟΥΣΤalejio4 έγραψε:Ψωμιάδης: «Δυστυχώς η παράγκα ζει και βασιλεύει»
http://est1926.blogspot.com/2011/02/blog-post_02.html
ΚΕΚΛΕΙΣΜΕΝΗΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ
Δεν μας παραξένευσε ιδιαίτερα η απόφαση της αθλητικής "δικαιοσύνης" αυτής της σάπιας χώρας να τιμωρηθεί η Τούμπα για τον επαναληπτικό του κυπέλλου με τον Ολυμπιακό. Τόσα χρόνια αδικίας εις βάρος του ΠΑΟΚ δεν μας άφηναν το παραμικρό περιθώριο αισιοδοξίας ότι θα ισχύσουν και για μας αυτά που ισχύουν για όλους τους άλλους. Ισονομία και ισοδικία. Μαθημένα όμως τα βουνά στα χιόνια.
Αυτό που μας εξοργίζει δεν είναι η επιστράτευση του υπαρχηγού της ελ.ασ., χιλιάδων μπάτσων, ελικοπτέρων, επίλεκτων δυνάμεων, βατραχανθρώπων, αλεξιπτωτιστών, κλπ. για την περιφρούρηση ενός ποδοσφαιρικού αγώνα κεκλεισμένων των θυρών. Αλήθεια όμως, θα μπορεί από αύριο κάποιος αρμόδιος να απαντήσει υπεύθυνα το πώς θα καλυφθεί το κόστος της μετακίνησης τόσων δυνάμεων από όλη τη χώρα, σε μια περίοδο που το ίδιο το κράτος κόβει από τον Έλληνα φορολογούμενο τα πάντα; Γιατί θα πρέπει να πληρώσει ο ελληνικός λαός την προστασία μιας ιδιωτικής ανώνυμης εταιρίας; Γιατί πρέπει να παραλύσει ολόκληρη η πόλη για ένα αθλητικό γεγονός; Γιατί μεροκαματιάρηδες άνθρωποι δεν θα μπορέσουν να πουλήσουν τα προιόντα τους στην λαική της Τούμπας σήμερα το πρωί; Γιατί απλός κόσμος δεν θα μπορεί να προσεγγίσει το σπίτι του και τη γειτονιά του “εάν δεν είναι διαπιστευμένος”;
Το μόνο βέβαιο είναι πως οι δυνάμεις κατοχής που εισέβαλλαν στη Θεσσαλονίκη θα προκαλέσουν τον κόσμο για να αντιδράσει βίαια, όπως είναι καλά δασκαλεμένες, με σκοπό να κατηγορηθούν και πάλι οι οπαδοί του ΠΑΟΚ για τις όποιες δολοφονικές ενέργειες τους. Το αν από τη δράση τους κινδυνέψουν ανθρώπινες ζωές και περιουσίες των κατοίκων της Τούμπας αποτελεί φυσικά ασήμαντη λεπτομέρεια, που με την κατάλληλη βοήθεια από τα ΜΜΕ θα προστεθεί στο κατηγορητήριο εναντίον του ΠΑΟΚ και του λαού του.
Αυτό που μας κάνει έξω φρενών είναι η στάση των αθλητικών δημοσιογραφικών κύκλων παραμονές του αγώνα με τους κρατικοδίαιτους. Χρωματισμένοι και μη δημοσιογράφοι σε μέσα της Αθήνας δυναμιτίζουν απροκάλυπτα το κλίμα κάνουν λόγο για επεισόδια και ότι ετοιμαζόμαστε για πόλεμο, ενώ οι σύνδεσμοι του ΠΑΟΚ έκαναν κάλεσμα στον κόσμο να στηρίξει με τη φωνή του και τη φυσική του παρουσία έξω απ’ το γήπεδο την προσπάθεια της ομάδας. Προκαλούν οργή στο κοινό αίσθημα με εμετικούς και αντεθνικούς χαρακτηρισμούς για τον λαό του ΠΑΟΚ και τον κόσμο της Β. Ελλάδας γενικότερα, χωρίς να επεμβαίνει κανένας υπεύθυνος (μάλλον οι υπεύθυνοι επεμβαίνουν μόνο σε σημαντικά ζητήματα, όπως αν φιληθούν τίποτα αδερφές στα σήριαλ), συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο σε περαιτέρω όξυνση του ήδη τεταμένου κλίματος λόγω της αδικίας εις βάρος της ομάδας μας. Άραγε αν γίνει το παραμικρό, θα κατηγορηθούν για ηθική αυτουργία όσοι “δημοσιογράφοι” οργιάζουν και προκαλούν εδώ και μέρες; Θα ανακληθεί η άδεια κανενός για αντιδεοντολογική συμπεριφορά;
Οι δημοσιογράφοι της Θεσσαλονίκης προδιαθέτουν και αυτοί για επεισόδια και ταραχές, σε μικρότερο ωστόσο βαθμό. Για πολλοστή φορά επικεντρώνονται με την αστεία επιχειρηματολογία τους σε τιμωρίες, πρόστιμα και λοιπές συμφορές που υποτίθεται ότι θα πέσουν στην ομάδα σε περίπτωση επεισοδίων, ουσιαστικά τρομοκρατώντας τον κόσμο να μην δώσει το παρόν στη συγκέντρωση. Όλα αυτά σε αγώνα κεκλεισμένων των θυρών, και που η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ουδεμία ευθύνη έχει για γεγονότα εκτός αγωνιστικού χώρου και κερκίδων. Φτάσανε ακόμα και στο σημείο να γράφουν ότι κρίνεται το μέλλον και η ίδια η ύπαρξη του ΠΑΟΚ απ’ αυτό και επανέλαβαν για νιοστή φορά την ασύμμετρη (και κουραστική πια) απειλή περί παραίτησης του Ζαγοράκη από πρόεδρο της ΠΑΕ. Η ίδια η ΠΑΕ ΠΑΟΚ συντάχθηκε πλήρως με τη γραμμή των (αν)επίσημων εκπροσώπων της, χρησιμοποιώντας στην ανακοίνωση της την ίδια φρασεολογία με τους ΑΡΔ, ενώ κάποιοι άλλοι δεν δίστασαν να στοχοποιήσουν ευθέως σύνδεσμο του ΠΑΟΚ καταλογίζοντας του ευθύνες για γεγονότα που αφενός δεν έχουν καμία σχέση με το κάλεσμα των συνδέσμων, αφετέρου κανείς δεν γνωρίζει το αν θα συμβούν (το αηδιαστικό άρθρο δημοσιεύτηκε μέρες πριν τον αγώνα).
Ο ΠΑΟΚ “κύριοι” επιβίωσε από καταστάσεις και ιστορίες πολύ χειρότερες από αυτές που θα προκαλέσουν ο γαύρος και οι δημόσιοι προστάτες του, πολύ χειρότερες από στημένους αγώνες, πρόστιμα και τιμωρίες. Και θα σας συμβουλεύαμε όταν ξαναθελήσετε να πιάσετε στο στόμα σας σύνδεσμο του ΠΑΟΚ, έστω και με εξυπνακίστηκες σπόντες, να σκεφτείτε πολύ καλά τις πιθανές συνέπειες της επιλογής σας.
Όσο εσείς, κρατικοί μηχανισμοί, δυνάμεις καταστολής, δημοσιογράφοι, διαπλεκόμενοι πρόεδροι ΠΑΕ κλπ. καταστρώνετε σχέδια, τόσο θα έχουμε καταστάσεις τύπου ΔΕΘ να υπενθυμίζουν ότι μπορεί οι πάντες να σκύβουν το κεφάλι μπροστά σας, όχι όμως και εμείς. Γιατί ο λαός του ΠΑΟΚ ήταν, είναι και θα συνεχίσει να είναι περήφανος και να μην ανέχεται κανενός είδους εκμετάλλευση, καταπίεση, αδικία, προς την ομάδα και τον ίδιο. Όσο κάνετε επιδείξεις δύναμης, τόσο εμείς θα σας πατάμε όποτε βρούμε ευκαιρία. Το μίσος μεγαλώνει.
Προσοχή σε όλους όσους πάνε στην Τούμπα να χειροκροτήσουν και να ενθαρρύνουν την ομάδα. Το τελευταίο πράγμα που θέλουμε είναι να δούμε και άλλα αδέρφια μας να μπλέξουν άδικα και να φάνε δέσιμο. Ο σκοπός μας δεν είναι να τα βάλουμε με τα στρατεύματα κατοχής, αλλά να περάσουμε το γαύρο. Παίξτε το έξυπνα και όλοι θα κερδίσουμε.
Όλοι όσοι θα είναι μέσα στο ναό, από τους ποδοσφαιριστές μέχρι τον τελευταίο προσκεκλημένο πρέπει να δώσουν το 150% των δυνάμεων τους ώστε να κάνουμε το γαύρο να πληρώσει για την αλαζονεία και το θράσος του. Δεν υπάρχει δικαιολογία για αποτυχία. Απαγορεύεται να χάσουν την πρόκριση. Μία νίκη μέσα στο χορτάρι θα αχρηστεύσει όλα τα μέτρα που πήρε το κράτος (και) ο Ολυμπιακός για να περάσει εκείνος και όχι εμείς.
ΤΗΝ ΠΡΟΚΡΙΣΗ ΕΜΕΙΣ Η ΚΑΝΕΙΣ!
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
ελάτε π@υστράκια, ....
ελάτε απόγονοι του στόλου ....
ελάτε απόγονοι του στόλου ....
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
Μαγκες ΣΟΣ links για streaming για τα ΠΑΟΚΙΑ που βρίσκονται εν ώρα μισθωτής σκλαβιάς!
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
μας κανουν οτι θελουν..μας πουλανε μεγαλη τρελα...
προσωπικα δεν αντεχω να εχω φαει ως ομαδα τετοια ηττα και προσευχομαι να με ξεκαβλωσει το αγωνιστικο
ξερω οτι το ιδιο νοιωθει και ο Τεο ο οποιος πρεπει να μην ξαναφησει πολιτικο να πατησει στην τουμπα
προσωπικα δεν αντεχω να εχω φαει ως ομαδα τετοια ηττα και προσευχομαι να με ξεκαβλωσει το αγωνιστικο
ξερω οτι το ιδιο νοιωθει και ο Τεο ο οποιος πρεπει να μην ξαναφησει πολιτικο να πατησει στην τουμπα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος D.A.A.T. την Τετ 02 Φεβ 2011, 15:14, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
ethoismenos
- Δημοσιεύσεις: 22
- Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 19:20
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ. ΓΑΜΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!! 
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
παιδια ξερετε αν θα πηγαινει κανονικα το 14αρι στο γηπεδο?
ΑΣΑΛΙΩΤΑ ΟΜΩΣ

ΑΣΑΛΙΩΤΑ ΟΜΩΣ
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
Απορω για ποιο λογο δεν κανανε και τον επαναληπτικο στο τηγανι
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
Για μένα ο πρόεδρος πρέπει να βγει ανεξαρτήτως αποτελέσματος και να πει "κάλεσα προσωπικά τους κάτωθι υπουργούς - βουλευτές - κλπ κλπ να παρακολουθήσουν τον αγώνα στην Τούμπα. Αρνήθηκαν ή δεν απάντησαν ή δεν εμφανίστηκαν οι εξής: Α, Β, Γ, Δ."
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
ρε μ@λ@κες θεσσαλονικείς μπατσοι σκατατζήδες, 3+60 περνετε και είστε εν-δυο, εν-δυο και στον μαρινάκη βαράτε προσοχή. δέρνετε τον κοσμάκη και τον ψεκάζετε. @@δια δεν έχετε. το τσαμπουκά μόνο σε κάτι αθώους φοιτητές στη ζαρντινιέρα ξέρετε να κάνετε καλά. Στους χαμούρες τους κωλοαθηναίους σουζα ρε αδερφές.
πως κυκλοφορείτε στις γειτονιές σας ρε? Δεν ντρέπεστε ρε νούλες?
πως κυκλοφορείτε στις γειτονιές σας ρε? Δεν ντρέπεστε ρε νούλες?
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
ηρθε η ωρα να τους δωσουμε μια απαντηση στον μαρινακη και σε ολους. ΠΑΟΚ γερα θα ημαστε μαζι σου και θα φωναζουμε για σενα
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
Γαυροι μουν@κι@ αμερικανακια,μαγκες του λωκου απογονοι του στολου
παρτε σβαρνα τα νιαμου και στο γκολ ρε Γκαρσια κανε ελικοπτερακια.
παρτε σβαρνα τα νιαμου και στο γκολ ρε Γκαρσια κανε ελικοπτερακια.
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
ΣΗΜΕΡΑ ΜΗΠΩΣ ΕΙΔΑΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ?Kolokotronis_4 έγραψε:http://www.hellenicparliament.gr/Voulef ... 9&pageNo=1
Εκλογική περιφέρεια: Α' ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
πασοκ
Βενιζέλος Βασιλείου Ευάγγελος, http://www.evenizelos.gr
Καστανίδης Γεωργίου Χαράλαμπος, http://www.kastanidisharis.gr
Αράπογλου Ανέστη Χρυσή, chrysaar@otenet.gr
Μαγκριώτης Αστερίου Ιωάννης, http://www.magriotis.blogspot.com
Καϊλή Aλεξάνδρου Ευδοξία-Εύα, http://www.evakaili.gr
Βούγιας Αλεξάνδρου Σπυρίδων, http://www.vougias.gr
Ρομπόπουλος Αποστόλου Θωμάς, http://www.thomasrobopoulos.gr
νδ
Καραμανλής Αλεξάνδρου Κωνσταντίνος, karamanlis.office@gmail.com
Γκιουλέκας Πέτρου Κωνσταντίνος, http://www.gioulekas.gr
Καλαφάτης Αθανασίου Σταύρος, http://www.stavros-kalafatis.gr
Ιωαννίδης Δημητρίου Ιωάννης http://www.giannisioannidis.gr
Ράπτη Δημητρίου Ελένη elenarapti@hellasnet.gr
κκε
Ζιώγας Ηλία Ιωάννης
Καλαντίδου Παναγιώτη Σοφία
λαοσ
Κολοκοτρώνης Χρήστου 'Αγγελος http://www.aggeloskolokotronis.gr
συριζα
Κουράκης Στυλιανού Αναστάσιος (Τάσος) http://www.kourakis.gr/
ΕΙΔΑΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΓΩΝΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ?
ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΚΑΜΜΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΕΣΤΩ?
ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΜΠΟΥΤΑΡΗ ΤΟΝ ΕΙΔΑΤΕ?
ΤΟΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΨΩΜΙΑΔΗ ΤΟΝ ΕΙΔΑΤΕ?
ΠΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΒΟΛΟ ΕΙΣΤΕ ΚΡΥΜΜΕΝΟΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Kolokotronis_4 την Τετ 02 Φεβ 2011, 15:24, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
το 14 μεχρι και πριν λιγο εκανε κανονικα δρομολογια
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
2.5 ώρες γ@μώ τον ολυμπιλαγό! 2.5 ώρες...