Π.A.O.K. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satellite

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του Κυπέλλου Ελλάδος 2011 και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

PARASANDALOS έγραψε:Τα μέτρα τάξης που θα ισχύσουν είναι τα εξής:

1. Θα χρησιμοποιηθούν περισσότεροι από 1.700 αστυνομικοί, ανάμεσά τους και διμοιρίες που θα μετακινηθούν από την Αθήνα, τμήματα της ομάδας «Δ», με την παρουσία εισαγγελικών αρχών, μεταξύ των οποίων και ο αθλητικός εισαγγελέας Θεσσαλονίκης.

2. Στα μέτρα περιλαμβάνεται και η χρήση ελικοπτέρου που θα υπερίπταται του γηπέδου της Τούμπας τις ώρες πριν και κατά τη διάρκεια του αγώνα.

3. Το πλάνο της συνοδείας της αποστολής του Ολυμπιακού, περιλαμβάνει ισχυρή προστασία με αυτοκινούμενη πομπή αστυνομικών οχημάτων και κλείσιμο των κάθετων δρόμων μέχρι το γήπεδο.

4. Θα υπάρχει «νεκρή ζώνη» σε απόσταση 200 μέτρων περιμετρικά του γηπέδου της Τούμπας.

5. Δεν θα λειτουργήσει η λαϊκή αγορά που λειτουργεί κάθε Τετάρτη ως τις πρώτες απογευματινές ώρες.
Δια την προστασία της ιδιωτικής πρωτοβουλίας, η οποία προστατεύεται από το κοινοτικό δίκαιο και ενόψει της μεγάλης αναγκαιότητας επενδύσεων στη χώρα μας, σε έκτακτη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε σήμερα Τετάρτη 2/2, αποφασίσθηκε να ληφθεί το εξής συμπληρωματικό μέτρο, προκειμένου να προστατευθεί στο ακέραιο η επένδυση του κυρίου Μαρινάκη και να μην υπάρξει η οιαδήποτε απώλεια στα προσδοκώμενα αυτού κέρδη.

6. Στο σκέπαστρο της Τούμπας θα τοποθετηθούν ελεύθεροι σκοπευτές με ρητή εντολή να ρίχνουν προειδοποιητικές βολες καθε φορά που ο ποδοσφαιριστής Adelino André Vieira Freitas, γνωστός και ως Vierinha (Νο 20) επιχειρήσει κάποιο από τα συνταγματικά απαγορευμένα σλάλομ του με πρόθεση να παραβιάσει την εστία του Ολυμπιακού Πειραιώς. Στην περίπτωση που οι προειδοποιητικές ριπες δεν φέρουν αποτέλεσμα και ο παίκτης βρεθεί σε προφανή θέση για τέρμα έχει δοθεί ρητή εντολή για πυρ κατά βούληση.

Η ανακοίνωση έκλεινε με αναφορά στο ακροτελεύτιο άρθρο του Συντάγματος.
Η διατήρηση του Ολυμπιακού Πειραιώς σε τροχιά τίτλων επαφίεται στον πατριωτισμό και την αίσθηση καθήκοντος όλων των Ελλήνων.
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1803
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από Bono »

moican4 έγραψε: Οποιος δε νιωθει ηρεμος και "σιγουρος" για τον ευατο του ,καλυτερα να μην πλησιασει στο γηπεδο..
Οποιος νιώθει ήρεμος και σίγουρος τι ακριβώς θα πάει να κάνει στο γήπεδο που θα είναι αποκλεισμένο σε απόσταση πολλών μέτρων?
Άβαταρ μέλους
logios
Δημοσιεύσεις: 1370
Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 22:01

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από logios »

Karelias έγραψε:Δεν φέρει ευθύνη για ματς κεκλεισμένων των θυρών για κάτι άλλο πέραν του γηπέδου.
Δεν μπορεί μια ΠΑΕ να περιφρουρήσει μια ολόκληρη περιοχή εκτός γηπέδου.
Κανεις λαθος , εχει ευθυνη για συγκεκριμενη αποσταση απο αυτο.
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από Pegasus »

Bono έγραψε:
moican4 έγραψε: Οποιος δε νιωθει ηρεμος και "σιγουρος" για τον ευατο του ,καλυτερα να μην πλησιασει στο γηπεδο..
Οποιος νιώθει ήρεμος και σίγουρος τι ακριβώς θα πάει να κάνει στο γήπεδο που θα είναι αποκλεισμένο σε απόσταση πολλών μέτρων?
Έτσι όπως έχουν διαμορφωθεί τα πράγματα, μόνο να πάρει μάτι και πάλι παίζεται. Κατά βάθος χαίρομαι για το ξεβράκωμά τους πάντως, το θέμα είναι να το δει και κανένας άλλος πέρα απ' τους ΠΑΟΚτσήδες...
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από moican4 »

Bono έγραψε:
moican4 έγραψε: Οποιος δε νιωθει ηρεμος και "σιγουρος" για τον ευατο του ,καλυτερα να μην πλησιασει στο γηπεδο..
Οποιος νιώθει ήρεμος και σίγουρος τι ακριβώς θα πάει να κάνει στο γήπεδο που θα είναι αποκλεισμένο σε απόσταση πολλών μέτρων?

Η περιεργεια σκοτωσε την γατα... 8-)

Στην συγκεκριμενη περιπτωση ουτε οι "περιεργοι" θα πρεπει να πλησιασουν...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος moican4 την Τετ 02 Φεβ 2011, 12:53, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από teod1980 »

Bono έγραψε:
moican4 έγραψε: Οποιος δε νιωθει ηρεμος και "σιγουρος" για τον ευατο του ,καλυτερα να μην πλησιασει στο γηπεδο..
Οποιος νιώθει ήρεμος και σίγουρος τι ακριβώς θα πάει να κάνει στο γήπεδο που θα είναι αποκλεισμένο σε απόσταση πολλών μέτρων?
Εγώ είμαι και ήρεμος και σίγουρος.
Θα πάρω την φωτογραφική μου μηχανή και θα πάω.
Άλλωστε εκεί θα δω και το ματς σε ένα από τα μαγαζιά που έχουνε και κόννεξ...
Δημοκρατία έχουμε. Ή μήπως όχι;
Άβαταρ μέλους
kotsos
Δημοσιεύσεις: 459
Εγγραφή: Τρί 11 Νοέμ 2008, 21:18
Τοποθεσία: Εκεί που για τέρας λένε, μα τέρας δε βλέπω

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από kotsos »

Μπάτσοι-λεγεώνες που αποκλείουν ολόκληρες περιοχές θυμίζοντας επταετίες

Ελικόπτερα που "ξεκαπνίζουν" στις πλάτες αυτών που "προστατεύονται"

Δηλώσεις σαρδελάτων που ακούγονται μόνο σε αποστολές στο Αφγανιστάν

Συκοφάντιση δίχως όρια από τους δημιουργούς της ριζούπολης

και μέσα σε όλα παίζεται μια χρονιά για μας...

Δε θέλω να γίνω συνομωσιολάγνος και εκ των πρωτέρων δε θέλω να μιλήσω για οργανωμένο σχέδιο καταστροφής του ΠΑΟΚ. Αλλά είναι ένα παιχνίδι που ταιριάζει απόλυτα και με το ρυθμό των τελευταίων μηνών στη χώρα.

Καταπίεση - καταστολή κάθε αντίδρασης από τους προπο-προστάτες... Ας τα έχουν όλα αυτά κατά νου όσοι θα αγωνιστούν σήμερα.

Για τον Παμπλο
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από teod1980 »

Οι κάτω πιστεύουν ότι αν πηγαίναμε έξω από την Τούμπα 3.000 κόσμος θα τα βάζαμε με τους 22 του γαύρου.
Τόσο καμμένοι είναι.
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από Pegasus »

Προσπάθεια για σπάσιμο της έντασης Νο2:

[youtube]xHBC7wQ0GvE[/youtube]

Teod δε θα τους χτυπούσε κανείς, εμείς δεν είμαστε πουστόγ@υροι. Τίποτε μπουκάλια βέβαια πιθανό το βλέπω να έφευγαν.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από teod1980 »

Ρε φίλε με καμιά 200 αστυνόμους δεν μπορεί να αποτραπεί αυτό;
Ε όχι και τέτοια κινητοποίηση.
Τα λέμε και τα ξαναλέμε αλλά δε χωνεύεται με τίποτα.
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από Pegasus »

Βρε σε αυτό μαζί σου. Είναι καθαρά επίδειξη δύναμης. Υποστράτηγος; Ελικόπτερο; 1.700 αστυνομικοί; Ένα σωρό δρόμοι αποκλεισμένοι; Μόνο ναρκοπέδιο δεν έστησαν.
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από Argonaut4 »

ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ο Ζαγοράκης. Πως δεν έχει τα χρήματα να παίξει δυνατά!..

Η επιτομή της κουλτούρας του σύγχρονου νεοέλληνα... έχεις χρήμα; παίζεις! δεν έχεις; που πας ρε καραμήτρο;;;
Τι και αν ο Ζαγοράκης ανήκει στην ελίτ του ελληνικού αθλητισμού, σε αντίθεση με τους ευτραφείς κυρίους που έχετε για προέδρους...
Γι'αυτό είσαι φίλος του ΟΣΦΠ αγαπητέ μου, γιατί αυτοί είστε, έχετε μάθει να αποτιμάτε όλα τα πράγματα στη ζωή με όρους χρήματος.
Sorry που θα σου το πω αγαπητέ μου, αλλά σ΄αυτή τη χώρα υπάρχουν και κάποιοι που σκέφτονται διαφορετικά.
Που αναγνωρίζουν και άλλες αξίες πέραν του χρήματος, που δεν είναι λοβοτομημένοι.
Για λόγους πολιτισμού ωστόσο, και δημοκρατίας, ας αναγνωρίσουμε και οι δύο οτι είμαστε υποχρεωμένοι να ανεχόμαστε ο ένας τον άλλον.
Όσο αμοιβαία σιχαμάρα και αν αισθανόμαστε...

Φιλικά,
Περικλής.

Υ.Γ : Συνοδεία ελικοπτέρου της αστυνομίας η αποστολή του ΟΣΦΠ αύριο στην Τούμπα. Στα νησιά πεθαίνει κόσμος και δεν υπάρχει ελικόπτερο για διακομιδή... Εκείνο για δημοκρατία που έγραψα πιο πάνω, άκυρο. Καταλύθηκε και αυτή...

Υ.Γ.2 : Εμείς εδώ πάνω, δόξα τον Πανμέγιστο, τόσο καιρό θύματα δεν έχουμε έχουμε θρηνήσει. Το όνομα Φιλόπουλος σου λέει κάτι; Ε, μπουμπούκι;;;;;


Tο παραπάνω ήταν απάντηση αναγνώστη στον κ.προέδρο ....τον συντάκτη του γκαζέτα.
Άβαταρ μέλους
Moko
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: Πέμ 30 Δεκ 2010, 01:57

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από Moko »

Σβήστηκε και από πιο πριν, καταλαβαίνεις γιατί
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Pegasus την Τετ 02 Φεβ 2011, 13:41, έχει επεξεργασθεί 4 φορές συνολικά.
Λόγος: Pegasus
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από Petm »

καλά ρε κότα τώρα ανέβηκες?
Άβαταρ μέλους
marcusm
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: Πέμ 17 Ιούλ 2008, 14:23

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από marcusm »

Ολα οσα γινονται με μπατσους κτλ ειναι αισχρα,αλλα μην φευγουμε απο τον στοχο μας μαγκες....Στοχος ειναι η προκριση
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Κύπελλο Ελλάδος”