Π.A.O.K. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satellite

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του Κυπέλλου Ελλάδος 2011 και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Λοιπόν, εκεί στο χάγιατ είχε καμμιά 30 δελτάδες από τη μεριά της express service, μία κλούβα ακριβώς μπροστά στην είσοδο και ένα περιπολικό προς το αεροδρόμιο. Καλά ποιος ήρθε ο σουλτάνος του μπρουνέϊ? :lol:
Άβαταρ μέλους
tasos81pl
Δημοσιεύσεις: 314
Εγγραφή: Δευ 18 Οκτ 2010, 19:20
Τοποθεσία: salonika

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από tasos81pl »

απο gazzeta.gr


Κύριε πρόεδρε

Δεν σας θέλω έτσι... μουτρωμένους. Τι μου πάθατε... Η Αθήνα γελάει μαζί σας. Σόρι, το... κράτος των Αθηνών.

Διάβασα -και έτσι είναι- στο FACEREDBOOK πως φέρατε και δύο... διμοιρίες, σόρι δύο πούλμαν με Παρτιζάνους!

Καλά δεν ντρέπεστε;

Ποδόσφαιρο είναι αυτό; Τι μυαλό να κουβαλούν άραγε αυτοί οι τύποι...

Τι θα καταφέρουν τελικά; Να κάνουν κακό στην ομάδα τους. Έχουν ένα ωραίο αποτέλεσμα από τον πρώτο αγώνα και είναι έτοιμοι να το... σκατώσουν. Θα αποκλειστούν και θα φταίει κάποιος άλλος, ποιος άλλος, αυτοί που τους πιπίλισαν τ’ αυτιά οι Μύρτσοι και οι Ψωμιάδηδες. Μακεδονομάχοι, δηλαδή...

Έπρεπε να ήμουν στη θέση του κ. Μαρινάκη.

Θα τους άφηνα να τρέχουν στα αεροδρόμια, να κάνουν μπλόκα στους δρόμους που θα περάσει το πούλμαν, κι εγώ από τη Μίκρα με ναυλωμένο ελικόπτερο θα προσγειωνόμουν στη σέντρα της Τούμπας!

Να τρέχουν και να μη φτάνουν. Να γελάσει μαζί τους κάθε πικραμένος!

Απόβαση στην Τούμπα από αέρος!

Εκεί κατάντησαν το ποδόσφαιρο... Γιατί έτσι τους... εκπαίδευσαν να είναι έτσι. Γιατί αν δεν ήταν έτσι τυφλωμένοι από το πάθος, συγνώμη απ’ το μίσος θα ’βλεπαν τα λάθη, την αδυναμία διαχείρισης της ομάδας, θα ’βλεπαν πως ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ο Ζαγοράκης. Πως δεν έχει τα χρήματα να παίξει δυνατά!..

Λάθος; Δεν νομίζω!

Φωνάξτε και τους Άραβες, επενδυτές να δουν σε τι... μπουμπούκια επενδύουν. Χα χα χα...

Δείτε ρε ’σεις το πραγματικό πρόβλημα.

Δείτε ποιοι σας έχουν «για πλάκα»όταν έρχονται εκεί, και κάθεστε σαν κοτούλες!

Πουλάτε βέβαια εκεί, και σε καλές τιμές. Και χορηγίες έχετε. Μάλλον σας... αγαπούν.

Σας αφήνω, έχετε... μάχη αύριο.

Με σεβασμό
ΥΓ. 1: Θα ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ, που θα πάει!

ΥΓ. 2: Παροιμία: Οι γύφτοι τα μαλώματα τα ’χουν για πανηγύρια




απο gazzeta.gr
τα σχολια δικα σας...
αυριο να σε δω με την χουτσα στο στομα πως θα σαι...πουστογαυρε
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Άκρως εμμετικό και προκλητικό κείμενο, όποιος έχει φάει, ας το διαβάσει αφού χωνέψει.
Ανυπόγραφο, φυσικά. Ε, και τη μάνα του, στα ανυπόγραφα...
edit: με πρόλαβε ο από πάνω.

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.gazzetta.gr/bloggers/proedros/item/133840-%CE%93%CE%B5%CE%BB%CE%AC%CE%BD%CE%B5-%CE%BC%CE%B1%CE%B6%CE%AF-%CF%83%CE%B1%CF%82
ΤΟΥΡΚΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΣΑΣ
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από Pegasus »

Οι Τουρκαλβανοί παραδοσιακά δεν πάνε τους γύφτους.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21323
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από navigator11 »

το ότι σημαντικότατο οπαδικό-δημοσιογραφικό κομμάτι των πεοστεφανωμένων είναι για γέλια κ για κλάμματα δεν πρέπει να μας εκπλήσσει,ούτε κ να μας απασχολεί εδώ μέσα.είναι δικό τους πρόβλημα.σας εκλιπαρώ,μην παραθέτετε διαρκώς τέτοιου είδους κείμενα ανυπόγραφα.καταντά διαστροφικό.το φύλλο της πέμπτης του πρωταθλητή,του φωτός και του γαύρου αναμένεται ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΟ.υπομονή ...
Άβαταρ μέλους
Caballo Viejo
Δημοσιεύσεις: 2012
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
Τοποθεσία: Paokoslovakia

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από Caballo Viejo »

Kolokotronis_4 έγραψε:Λοιπόν, εκεί στο χάγιατ είχε καμμιά 30 δελτάδες από τη μεριά της express service, μία κλούβα ακριβώς μπροστά στην είσοδο και ένα περιπολικό προς το αεροδρόμιο. Καλά ποιος ήρθε ο σουλτάνος του μπρουνέϊ? :lol:
Ναι, που έγινε αποτέτοιος με τα λεφτά τα δικά σου, τα δικά μου και του υπόλοιπου λαουτζίκου. Και δεν είναι καθόλου για γέλια η όλη υπόθεση σεβαστέ φίλε Κολοκοτρώνη!
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από Pegasus »

Πες τα ρε φίλε. Ένας Αθηναίος δε βγήκε να πει ότι έχουν αφήσει με μικρότερη προστασία την Αθήνα (επεισόδια στη Λεωφόρο μεταξύ Παναθηναϊκών και Αεκτσήδων), ούτε να διαμαρτυρηθεί για τα έξοδα που κάνει το κράτος για τον ολυμπιακό. Αλλά τι να λέμε τώρα, εδώ τούς έσωσε απ' τη διάλυση. Αλλά τι να κάνεις, να πείσεις το λοβοτομημένο να διαμαρτυρηθεί για το ίδιο του το όφελος; Αν δεν το κάνει ο ίδιος, χαμένος κόπος. Ούτε μια επικριτική αναφορά στα ΜΜΕ!
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21323
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από navigator11 »

οι αντεξουσιαστές αύριο στο οακα βλέπω να στήνουν πάρτι ...
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Bρε οι κλέφτες και οι απατεώνες χρυσές δουλειές θα κάνουν.

Εικόνα

ΜΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ
ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΟΥ ΣΤΟΛΟΥ
Άβαταρ μέλους
Caballo Viejo
Δημοσιεύσεις: 2012
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
Τοποθεσία: Paokoslovakia

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από Caballo Viejo »

navigator11 έγραψε:οι αντεξουσιαστές αύριο στο οακα βλέπω να στήνουν πάρτι ...
Ντοντ γουόρι. Θα στείλει τα Απάτσι του ο Χοντρο - Μανταρινάκης!

Τις φρεγάτες θα τις κρατήσει στη Θεσσαλονίκη...
Άβαταρ μέλους
Moko
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: Πέμ 30 Δεκ 2010, 01:57

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από Moko »

Μαρτυρίες κατοίκων της περιοχής της Τούμπας αναφέρουν περίεργα φωτεινά αντικείμενα τα οποία σχηματίζουν κλοιό γύρω από την ευρύτερη περιοχή.


Παρακάτω ακολουθούν συγκλονιστικές φοτο που τραβήχτηκαν από ντόπιους!

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Moko
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: Πέμ 30 Δεκ 2010, 01:57

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από Moko »

Απ'ότι βλέπετε έχουν επιστρατεύσει κυριολεκτικά τα πάντα!
ΕΛΕΟΣ :redcard:
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από Pegasus »

Ισχυρές δυνάμεις των ΜΑΤ παρατάχτηκαν σήμερα γύρω από το γήπεδο της Τούμπας. Προσοχή όλοι!

Εικόνα

ΥΓ. Να σπάσει λίγο η ένταση...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Pegasus την Τετ 02 Φεβ 2011, 01:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Τη φωτό τη βρήκα από ένα βιντεάκι στο yt
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21323
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από navigator11 »

:lol: :opaokara: :pano:
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6490
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από Parolos »

Αυτός ο τρυφτομπούτης "πρόεδρος" , αυτό το σύχαμα και έκτρωμα μαζί...
Του εύχομαι ολόψυχα αύριο καθώς επιστρέφει σπίτι του, να φάει ένα πέσιμο, θύμα ληστείας και βιασμού να το θυμάτε μια ζωή...
ΕΚΕΙ να δούμε αν θα γουστάρει που όλη η Αστυνομία ανέβηκε Θεσνίκη...
Πουτ@ν@ας ΓΙΕ ΑΠΟΓΟΝΕ Γ@ΜΩ ΤΗΝ ΠΑΣΤΑ ΣΟΥ...!!!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Κύπελλο Ελλάδος”