Π.A.O.K. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satellite
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Λοιπόν, εκεί στο χάγιατ είχε καμμιά 30 δελτάδες από τη μεριά της express service, μία κλούβα ακριβώς μπροστά στην είσοδο και ένα περιπολικό προς το αεροδρόμιο. Καλά ποιος ήρθε ο σουλτάνος του μπρουνέϊ? 
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
απο gazzeta.gr
Κύριε πρόεδρε
Δεν σας θέλω έτσι... μουτρωμένους. Τι μου πάθατε... Η Αθήνα γελάει μαζί σας. Σόρι, το... κράτος των Αθηνών.
Διάβασα -και έτσι είναι- στο FACEREDBOOK πως φέρατε και δύο... διμοιρίες, σόρι δύο πούλμαν με Παρτιζάνους!
Καλά δεν ντρέπεστε;
Ποδόσφαιρο είναι αυτό; Τι μυαλό να κουβαλούν άραγε αυτοί οι τύποι...
Τι θα καταφέρουν τελικά; Να κάνουν κακό στην ομάδα τους. Έχουν ένα ωραίο αποτέλεσμα από τον πρώτο αγώνα και είναι έτοιμοι να το... σκατώσουν. Θα αποκλειστούν και θα φταίει κάποιος άλλος, ποιος άλλος, αυτοί που τους πιπίλισαν τ’ αυτιά οι Μύρτσοι και οι Ψωμιάδηδες. Μακεδονομάχοι, δηλαδή...
Έπρεπε να ήμουν στη θέση του κ. Μαρινάκη.
Θα τους άφηνα να τρέχουν στα αεροδρόμια, να κάνουν μπλόκα στους δρόμους που θα περάσει το πούλμαν, κι εγώ από τη Μίκρα με ναυλωμένο ελικόπτερο θα προσγειωνόμουν στη σέντρα της Τούμπας!
Να τρέχουν και να μη φτάνουν. Να γελάσει μαζί τους κάθε πικραμένος!
Απόβαση στην Τούμπα από αέρος!
Εκεί κατάντησαν το ποδόσφαιρο... Γιατί έτσι τους... εκπαίδευσαν να είναι έτσι. Γιατί αν δεν ήταν έτσι τυφλωμένοι από το πάθος, συγνώμη απ’ το μίσος θα ’βλεπαν τα λάθη, την αδυναμία διαχείρισης της ομάδας, θα ’βλεπαν πως ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ο Ζαγοράκης. Πως δεν έχει τα χρήματα να παίξει δυνατά!..
Λάθος; Δεν νομίζω!
Φωνάξτε και τους Άραβες, επενδυτές να δουν σε τι... μπουμπούκια επενδύουν. Χα χα χα...
Δείτε ρε ’σεις το πραγματικό πρόβλημα.
Δείτε ποιοι σας έχουν «για πλάκα»όταν έρχονται εκεί, και κάθεστε σαν κοτούλες!
Πουλάτε βέβαια εκεί, και σε καλές τιμές. Και χορηγίες έχετε. Μάλλον σας... αγαπούν.
Σας αφήνω, έχετε... μάχη αύριο.
Με σεβασμό
ΥΓ. 1: Θα ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ, που θα πάει!
ΥΓ. 2: Παροιμία: Οι γύφτοι τα μαλώματα τα ’χουν για πανηγύρια
απο gazzeta.gr
τα σχολια δικα σας...
αυριο να σε δω με την χουτσα στο στομα πως θα σαι...πουστογαυρε
Κύριε πρόεδρε
Δεν σας θέλω έτσι... μουτρωμένους. Τι μου πάθατε... Η Αθήνα γελάει μαζί σας. Σόρι, το... κράτος των Αθηνών.
Διάβασα -και έτσι είναι- στο FACEREDBOOK πως φέρατε και δύο... διμοιρίες, σόρι δύο πούλμαν με Παρτιζάνους!
Καλά δεν ντρέπεστε;
Ποδόσφαιρο είναι αυτό; Τι μυαλό να κουβαλούν άραγε αυτοί οι τύποι...
Τι θα καταφέρουν τελικά; Να κάνουν κακό στην ομάδα τους. Έχουν ένα ωραίο αποτέλεσμα από τον πρώτο αγώνα και είναι έτοιμοι να το... σκατώσουν. Θα αποκλειστούν και θα φταίει κάποιος άλλος, ποιος άλλος, αυτοί που τους πιπίλισαν τ’ αυτιά οι Μύρτσοι και οι Ψωμιάδηδες. Μακεδονομάχοι, δηλαδή...
Έπρεπε να ήμουν στη θέση του κ. Μαρινάκη.
Θα τους άφηνα να τρέχουν στα αεροδρόμια, να κάνουν μπλόκα στους δρόμους που θα περάσει το πούλμαν, κι εγώ από τη Μίκρα με ναυλωμένο ελικόπτερο θα προσγειωνόμουν στη σέντρα της Τούμπας!
Να τρέχουν και να μη φτάνουν. Να γελάσει μαζί τους κάθε πικραμένος!
Απόβαση στην Τούμπα από αέρος!
Εκεί κατάντησαν το ποδόσφαιρο... Γιατί έτσι τους... εκπαίδευσαν να είναι έτσι. Γιατί αν δεν ήταν έτσι τυφλωμένοι από το πάθος, συγνώμη απ’ το μίσος θα ’βλεπαν τα λάθη, την αδυναμία διαχείρισης της ομάδας, θα ’βλεπαν πως ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ο Ζαγοράκης. Πως δεν έχει τα χρήματα να παίξει δυνατά!..
Λάθος; Δεν νομίζω!
Φωνάξτε και τους Άραβες, επενδυτές να δουν σε τι... μπουμπούκια επενδύουν. Χα χα χα...
Δείτε ρε ’σεις το πραγματικό πρόβλημα.
Δείτε ποιοι σας έχουν «για πλάκα»όταν έρχονται εκεί, και κάθεστε σαν κοτούλες!
Πουλάτε βέβαια εκεί, και σε καλές τιμές. Και χορηγίες έχετε. Μάλλον σας... αγαπούν.
Σας αφήνω, έχετε... μάχη αύριο.
Με σεβασμό
ΥΓ. 1: Θα ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ, που θα πάει!
ΥΓ. 2: Παροιμία: Οι γύφτοι τα μαλώματα τα ’χουν για πανηγύρια
απο gazzeta.gr
τα σχολια δικα σας...
αυριο να σε δω με την χουτσα στο στομα πως θα σαι...πουστογαυρε
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Άκρως εμμετικό και προκλητικό κείμενο, όποιος έχει φάει, ας το διαβάσει αφού χωνέψει.
Ανυπόγραφο, φυσικά. Ε, και τη μάνα του, στα ανυπόγραφα...
Ανυπόγραφο, φυσικά. Ε, και τη μάνα του, στα ανυπόγραφα...
ΤΟΥΡΚΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΣΑΣedit: με πρόλαβε ο από πάνω.Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.gazzetta.gr/bloggers/proedros/item/133840-%CE%93%CE%B5%CE%BB%CE%AC%CE%BD%CE%B5-%CE%BC%CE%B1%CE%B6%CE%AF-%CF%83%CE%B1%CF%82
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Οι Τουρκαλβανοί παραδοσιακά δεν πάνε τους γύφτους.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21323
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
το ότι σημαντικότατο οπαδικό-δημοσιογραφικό κομμάτι των πεοστεφανωμένων είναι για γέλια κ για κλάμματα δεν πρέπει να μας εκπλήσσει,ούτε κ να μας απασχολεί εδώ μέσα.είναι δικό τους πρόβλημα.σας εκλιπαρώ,μην παραθέτετε διαρκώς τέτοιου είδους κείμενα ανυπόγραφα.καταντά διαστροφικό.το φύλλο της πέμπτης του πρωταθλητή,του φωτός και του γαύρου αναμένεται ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΟ.υπομονή ...
- Caballo Viejo
- Δημοσιεύσεις: 2012
- Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
- Τοποθεσία: Paokoslovakia
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Ναι, που έγινε αποτέτοιος με τα λεφτά τα δικά σου, τα δικά μου και του υπόλοιπου λαουτζίκου. Και δεν είναι καθόλου για γέλια η όλη υπόθεση σεβαστέ φίλε Κολοκοτρώνη!Kolokotronis_4 έγραψε:Λοιπόν, εκεί στο χάγιατ είχε καμμιά 30 δελτάδες από τη μεριά της express service, μία κλούβα ακριβώς μπροστά στην είσοδο και ένα περιπολικό προς το αεροδρόμιο. Καλά ποιος ήρθε ο σουλτάνος του μπρουνέϊ?
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Πες τα ρε φίλε. Ένας Αθηναίος δε βγήκε να πει ότι έχουν αφήσει με μικρότερη προστασία την Αθήνα (επεισόδια στη Λεωφόρο μεταξύ Παναθηναϊκών και Αεκτσήδων), ούτε να διαμαρτυρηθεί για τα έξοδα που κάνει το κράτος για τον ολυμπιακό. Αλλά τι να λέμε τώρα, εδώ τούς έσωσε απ' τη διάλυση. Αλλά τι να κάνεις, να πείσεις το λοβοτομημένο να διαμαρτυρηθεί για το ίδιο του το όφελος; Αν δεν το κάνει ο ίδιος, χαμένος κόπος. Ούτε μια επικριτική αναφορά στα ΜΜΕ!
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21323
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
οι αντεξουσιαστές αύριο στο οακα βλέπω να στήνουν πάρτι ...
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Bρε οι κλέφτες και οι απατεώνες χρυσές δουλειές θα κάνουν.

ΜΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ
ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΟΥ ΣΤΟΛΟΥ

ΜΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ
ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΟΥ ΣΤΟΛΟΥ
- Caballo Viejo
- Δημοσιεύσεις: 2012
- Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
- Τοποθεσία: Paokoslovakia
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Ντοντ γουόρι. Θα στείλει τα Απάτσι του ο Χοντρο - Μανταρινάκης!navigator11 έγραψε:οι αντεξουσιαστές αύριο στο οακα βλέπω να στήνουν πάρτι ...
Τις φρεγάτες θα τις κρατήσει στη Θεσσαλονίκη...
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Μαρτυρίες κατοίκων της περιοχής της Τούμπας αναφέρουν περίεργα φωτεινά αντικείμενα τα οποία σχηματίζουν κλοιό γύρω από την ευρύτερη περιοχή.
Παρακάτω ακολουθούν συγκλονιστικές φοτο που τραβήχτηκαν από ντόπιους!



Παρακάτω ακολουθούν συγκλονιστικές φοτο που τραβήχτηκαν από ντόπιους!


Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Απ'ότι βλέπετε έχουν επιστρατεύσει κυριολεκτικά τα πάντα!
ΕΛΕΟΣ
ΕΛΕΟΣ
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Ισχυρές δυνάμεις των ΜΑΤ παρατάχτηκαν σήμερα γύρω από το γήπεδο της Τούμπας. Προσοχή όλοι!

ΥΓ. Να σπάσει λίγο η ένταση...

ΥΓ. Να σπάσει λίγο η ένταση...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Pegasus την Τετ 02 Φεβ 2011, 01:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Τη φωτό τη βρήκα από ένα βιντεάκι στο yt
Λόγος: Τη φωτό τη βρήκα από ένα βιντεάκι στο yt
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21323
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Αυτός ο τρυφτομπούτης "πρόεδρος" , αυτό το σύχαμα και έκτρωμα μαζί...
Του εύχομαι ολόψυχα αύριο καθώς επιστρέφει σπίτι του, να φάει ένα πέσιμο, θύμα ληστείας και βιασμού να το θυμάτε μια ζωή...
ΕΚΕΙ να δούμε αν θα γουστάρει που όλη η Αστυνομία ανέβηκε Θεσνίκη...
Πουτ@ν@ας ΓΙΕ ΑΠΟΓΟΝΕ Γ@ΜΩ ΤΗΝ ΠΑΣΤΑ ΣΟΥ...!!!
Του εύχομαι ολόψυχα αύριο καθώς επιστρέφει σπίτι του, να φάει ένα πέσιμο, θύμα ληστείας και βιασμού να το θυμάτε μια ζωή...
ΕΚΕΙ να δούμε αν θα γουστάρει που όλη η Αστυνομία ανέβηκε Θεσνίκη...
Πουτ@ν@ας ΓΙΕ ΑΠΟΓΟΝΕ Γ@ΜΩ ΤΗΝ ΠΑΣΤΑ ΣΟΥ...!!!