κάπως έτσι θα έρθει το χοντρο-playmobil να μας τα κλάσει..
Π.A.O.K. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satellite
- bill_toumpa
- Δημοσιεύσεις: 37
- Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 20:57
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
http://img638.imageshack.us/i/marinakhs.jpg/
κάπως έτσι θα έρθει το χοντρο-playmobil να μας τα κλάσει..

κάπως έτσι θα έρθει το χοντρο-playmobil να μας τα κλάσει..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος bill_toumpa την Τρί 01 Φεβ 2011, 11:03, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
-
Betonieras
- Δημοσιεύσεις: 83
- Εγγραφή: Πέμ 11 Δεκ 2008, 21:21
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
ΠΑΟΚτσακια τρελα καλημερα... ΝΑ σας ρωτησω... Θα γινει σημερα ή αυριο καμια συγκεντρωση (για πορεια, συλλαλητηριο ή οτιδηποτε) σε αλλο σημειο της πολης περα απο την Τουμπα... Να ξερουμε γιατι καθενας το μακρυ του κ το κοντο του κ δεν ξερουμε τι να κανουμε...
Υ.Γ.:1-0 με Kλαους το ματς...!
Υ.Γ.:1-0 με Kλαους το ματς...!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Betonieras την Τρί 01 Φεβ 2011, 11:20, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Προσωπικά μου αρέσει η Τούμπα με παρουσία οπαδών του ΠΑΟΚ και ας ξέρουμε ότι είναι δύσκολη έδρα για μας.
Η επιθυμια σου θα γινει πραξη....
-
Betonieras
- Δημοσιεύσεις: 83
- Εγγραφή: Πέμ 11 Δεκ 2008, 21:21
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Αυτο το ξερω Παρασανδαλε θα μαι εκει..! Για τιποτα αλλο εννοω... Τεσπα αν αποφασιστει κατι ας ας το ανακοινωσει καποιος...
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Aποστόλη αυριο απο νωρις στο στεκι... αυτη τη φορα θα καθησουμε διπλα διπλα γιατι το γουρι χαλασε με τους αρειανους
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Να κάτσουμε σε μια ευθεία.......στο πλατωνικό στέκι.
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Ζητήσανε προστασία από το κράτος και ακούω να γίνονται τρελά πράγματα με σχεδιασμούς υπαρχηγών, ελικόπτερα, hollywood, bollywood και δεν συμμαζεύετε.
Έτσι λοιπόν:
1. Οι ανθρώποι της λαϊκής να μαζευτούν και να καταθέσουν μαζικά μύνηση στην αστυνομία για ζημία κερδών από λάθος εκτιμήσεις της αστυνομίας.Αυτό να γίνει την Πέμπτη αφότου δεν θα ανοίξει μύτη την τετάρτη το βράδυ.
2.Μαζική μύνηση προς το κράτος για τα έξοδα που θα δαπανηθούν για να λειτουργήσει η αστυνομία ως το καλύτερο γραφείο σεκιουριτάδων, εν καορό οικονομικής λυτότητας.(ΣΚΑΝΔΑΛΟ)
3. Ανακοίνωση σε εφημερίδες και άλλα κ*λ*μμε, από σήμερα, για το τι δακρυγόνο ανούσιο έχει να πέσει την τετάρτη το βράδυ, για την καταστολή μαζικής και ειρηνικής συγκέντρωσης.Το μόνο που δεν βγάλανε είναι τα άρματα μάχης!!!!(ΧΟΥΝΤΑ)
4.Μύνηση κατά του γκέυ ότι παρακινεί την βία με υβρισμό του ήθους χιλιάδων ανθρώπων σε όλη την ελληνική επικράτιας.Μην ξεχνάμε ότι συνελήφθει αρδ για αυτές τισ κατηγορίες, και αν δεν κάνω λάθος ο πρόεδρος ΠΑΕ είναι φυσικό πρόσωπο.(ΒΙΑ)
Τα έξοδα της δίκης να τα καλύψει ο κατηγορούμενος.
Κανάς δικηγόρος υπάρχει εδώ μέσα;
Αφού θέλουν τρέλα να την πάρουν και να την χώσουν στο..... εκεί που τους αρέσει.
Έτσι λοιπόν:
1. Οι ανθρώποι της λαϊκής να μαζευτούν και να καταθέσουν μαζικά μύνηση στην αστυνομία για ζημία κερδών από λάθος εκτιμήσεις της αστυνομίας.Αυτό να γίνει την Πέμπτη αφότου δεν θα ανοίξει μύτη την τετάρτη το βράδυ.
2.Μαζική μύνηση προς το κράτος για τα έξοδα που θα δαπανηθούν για να λειτουργήσει η αστυνομία ως το καλύτερο γραφείο σεκιουριτάδων, εν καορό οικονομικής λυτότητας.(ΣΚΑΝΔΑΛΟ)
3. Ανακοίνωση σε εφημερίδες και άλλα κ*λ*μμε, από σήμερα, για το τι δακρυγόνο ανούσιο έχει να πέσει την τετάρτη το βράδυ, για την καταστολή μαζικής και ειρηνικής συγκέντρωσης.Το μόνο που δεν βγάλανε είναι τα άρματα μάχης!!!!(ΧΟΥΝΤΑ)
4.Μύνηση κατά του γκέυ ότι παρακινεί την βία με υβρισμό του ήθους χιλιάδων ανθρώπων σε όλη την ελληνική επικράτιας.Μην ξεχνάμε ότι συνελήφθει αρδ για αυτές τισ κατηγορίες, και αν δεν κάνω λάθος ο πρόεδρος ΠΑΕ είναι φυσικό πρόσωπο.(ΒΙΑ)
Τα έξοδα της δίκης να τα καλύψει ο κατηγορούμενος.
Κανάς δικηγόρος υπάρχει εδώ μέσα;
Αφού θέλουν τρέλα να την πάρουν και να την χώσουν στο..... εκεί που τους αρέσει.
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Απαγορευμένη περιοχή η Τούμπα!
Μέτρα που δεν έχουν επαναληφθεί σε αγώνα κεκλεισμένων των θυρών θα πάρει η Αστυνομία στην Τούμπα για τη ρεβάνς ΠΑΟΚ-Ολυμπιακού, με κύριο την απαγόρευση προσέγγισης του γηπέδου στα 200 μέτρα.
Το gazzetta.gr έγραψε από χθες για τα μέτρα και την παρουσία ελικοπτέρου. Όπως αποκαλύφθηκε από το έγγραφο που έστειλε η Αστυνομία στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ, υπάρχει απαγόρευση της προσέγγισης και παραμονής κόσμου στα 200 μέτρα από το στάδιο.
Επίσης, απαγορεύεται να υπάρχουν καντίνες γύρω από το γήπεδο, αλλά και η πώληση αλκοόλ από τα γύρω καταστήματα. Ακόμα, η μπουτίκ του ΠΑΟΚ θα μείνει κλειστή, ενώ απαιτείται η παρουσία τριάντα ανθρώπων της εταιρείας σεκιούριτι σε κάθε θύρα του γηπέδου.
Όλα αυτά γίνονται βέβαια για προστασία της αποστολής του Ολυμπιακού, ενώ οι ανθρωποι του θα φιλοξενηθούν σε σουίτα του 4ου ορόφου.
Στην Αίγυπτο και στην Τυνησία τα πράγματα είναι καλύτερα.
Αααααααααα Δημοκρατία; Last Year!
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Ακόμα και η άδεια Τούμπα τρομάζει,φαντάσου να είχε και κόσμο που θα είχε φτάσει το σκατό.
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Διαφυγόντα κέρδη από μπουτίκ, από τα γύρω μαγαζιά και από όλη την πόλη...
Καραγκιόζηδες, γελοίοι, ανύπαρκτοι άνθρωποι...
Καραγκιόζηδες, γελοίοι, ανύπαρκτοι άνθρωποι...
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Να αναπνεουμε ,αφηνει η ασυνομια η θα πρεπει να ειμαστε στα 400 μετρα?
Τι ειναι αυτα ρε δεν ντρεπονται..?
Ενα ολοκληρο Κρατος εχει ξεσηκωθει για τον γαυρο...
2500 αστυνομικοι ..!!!
Ελεος ρε, βγαλτε τους ρε στις γειτονιες να νιωσει ο κοσμακης λιγη ασφαλεια που τους κουβαλατε να προστατευσουν τον σκατομλκα που κυκλοφορει με 4 φουσκωτους και 10 παρατρεχαμενους.!!!
Τι ειναι αυτα ρε δεν ντρεπονται..?
Ενα ολοκληρο Κρατος εχει ξεσηκωθει για τον γαυρο...
2500 αστυνομικοι ..!!!
Ελεος ρε, βγαλτε τους ρε στις γειτονιες να νιωσει ο κοσμακης λιγη ασφαλεια που τους κουβαλατε να προστατευσουν τον σκατομλκα που κυκλοφορει με 4 φουσκωτους και 10 παρατρεχαμενους.!!!
- keratsini4
- Δημοσιεύσεις: 16
- Εγγραφή: Τρί 11 Δεκ 2007, 00:58
- Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
[youtube]dtycTW0AQD0[/youtube]
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος paok87 την Τρί 01 Φεβ 2011, 12:30, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Εμφάνιση βίδεο
Λόγος: Εμφάνιση βίδεο
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Εγω θελω να μιλησω λιγο αγωνιστικα.Ελπιζω να μην παμε αυριο παλυ με τακτικες οπως του ρουλη,ενα τραγικο 4-4-2 με τσουκαλα στα πλαγια και αποκλειστικα αμυντικες διαθεσεις γιατι χωρις βιτολο,κοντρερας και με ενα τραγικο λινο θα κλαψουμε καθως ουτε ο γαυρος ειναι ρουλης και ουτε καθε φορα θα εχουμε το κοκαλακι της νυχτεριδας.Ελπιζω μεχρι τελευταια στιγμη να ερθει η καρτα του αριας και να παμε σε ενα 4-2-3-1 ειτε με αυτον ειτε και χωρις και εστω και συντηρητικα να κυνηγησουμε το γκολ αλλιως μας βλεπω να αναλωνομαστε τις επομενες μερες στο κυνηγι φαντασματων ΥΠΑΡΚΤΩΝ (για να μην παρεξηγηθω) και μη για να ανακαλυψουμε καθε ειδους δικαιολογια εκτος της οποιας καθαρας αγωνιστικης.