Άρης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Συζήτηση για αγώνες της ομάδας που έγιναν

M.V.P.

Το δημοψήφισμα λήγει την Παρ 04 Φεβ 2011, 21:41

Χαλκιάς
5
2%
Sznaucner
5
2%
Cirillo
16
7%
Contreras
134
62%
Lino
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Garcia
8
4%
Τσουκαλάς
9
4%
Ivic
2
1%
Vieirinha
1
0%
Muslimovic
15
7%
Σαλπιγγίδης
2
1%
Κουτσιανικούλης
16
7%
Αθανασιάδης
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Filomeno
3
1%
 
Σύνολο ψήφων: 216

Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: Άρης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Karelias »

gash04 έγραψε:
Πάλι καλά τελείωσε γιατί έχουμε και δουλειές.

Γ@μήστε τον μπούστη τον Ολυμπιλαγό!
+1926.
Ειδικά για την 1η πρόταση.

Μεγας Κοντρέρας. Μέγας απλά.
Άβαταρ μέλους
tonygr
Δημοσιεύσεις: 108
Εγγραφή: Κυρ 19 Σεπ 2010, 00:49

Re: Άρης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από tonygr »

χιλια μπραβο στον κοντρερας... βαρομετρο για την ομαδα μας... το ματσακι καλυτερα να το ξεχασουμε.
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Άρης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

πρώτο μας μέλημα (όπως θα έλεγε και ο Χάβος αν έκανε δηλώσεις) ήταν να μη βάλουμε γκολ και τα καταφέραμε χωρίς να ρισκάρουμε κάποιο επικίνδυνο σουτ ή να πιέσουμε την αντίπαλη άμυνα.

Απογοητεύτηκα πολύ από την ανυπαρξία συνεργασίας μεταξύ Μούσλι και Σάλπι.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11025
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Άρης - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από gash04 »

Και πολύ ασχοληθήκαμε.

Οι παίχτες του ΠΑΟΚ ξεμούδιασαν και ετοιμάστηκαν για τον σημαντικό αγώνα κυπέλλου μετά απο μια χαλαρή προπόνηση.
Μηδέν σε όλα στο σπουδαίο αυτό παιχνίδι για την ακαδημία μας που μάχεται για την σωτηρία της και καιγόταν για τους 3 βαθμούς.

MVP
το κάψιμο των Εβραικών πανιών που μας γλύτωσαν απο τον κόπο ψαξίματος και τρεξίματος.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Σχόλια και παραλειπόμενα αγώνων”