+1926.gash04 έγραψε:
Πάλι καλά τελείωσε γιατί έχουμε και δουλειές.
Γ@μήστε τον μπούστη τον Ολυμπιλαγό!
Ειδικά για την 1η πρόταση.
Μεγας Κοντρέρας. Μέγας απλά.
+1926.gash04 έγραψε:
Πάλι καλά τελείωσε γιατί έχουμε και δουλειές.
Γ@μήστε τον μπούστη τον Ολυμπιλαγό!