Παράπονα για το φόρουμ
Re: Παράπονα για το φόρουμ
novito,επειδη στις τελευταιες σελιδες του "κοινωνια ωρα μηδεν" συμμετεχω και γω σου επιστρεφω το χαρακτηρισμο!
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Οεο? Καταρχην δε νομιζω να χαρακτηρισα μελη. Αν εννοεις το "Ειλικρινα οι τελευταιες σελιδες ειναι το λιγοτερο αηδιαστικες", χαιρομαι που μου το επιστρεφεις, μιας και σημαινει πως συμφωνεις... 
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Καλα...δεν χαρακτηρισες μελη,χαρακτηρισες τις αποψεις τους.......Τελος παντων.....μου ακουστηκε πολυ βαρυ το "αηδιαστικες"-και ηταν-...ασε που δεν το καταλαβα κιολας.Σε τετοιες συζητησεις,ειναι λογικο,καποιοι να υπεραμυνονται των θεσεων τους φτανοντας σε υπερβολες και ακραιες αποψεις.
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Oυτε τις αποψεις τους χαρακτηρισα ομως. Χαρακτηρισα αηδιαστικο (και επιμενω) το να ειναι ετοιμοι να βριστουν ΠΑΟΚτσηδες σε ΠΑΟΚτσηδικο φορουμ για ιστορικοκοινωνικοπολιτικα θεματα.... Κι αν δεν ειναι αηδιαστικο να χαρακτηριζει ΠΑΟΚτσης αλλον ΠΑΟΚτση ως στημενο, μπουφο, παρτακια, κοκ για τετοια (ασχετα με τον ΠΑΟΚ) θεματα, τι ειναι?? 
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Μα γι αυτο ακριβως τρελαθηκα και εγραψα οτι εγραψα. (Κι αν παρερμηνευτηκε σορρυ) Ενω προσπαθουμε να μην πειραζουμε κανενα ποστ και να μην περιοριζουμε κανενος τη γνωμη, καποιοι δειχνουν πως ξεχνανε πως ειμαστε σ ενα ΠΑΟΚτσηδικο φορουμ οπου κουβεντιαζουμε με ΠΑΟΚτσηδες.....
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Φαβλος κυκλος ειναι. ξεκιναει ο ενας να χαρακτηριζει τον αλλο και η απαντηση ειναι δεδομενη. επρεπε να σταματησει απο την αρχη αλλα καλιο αργα παρα ποτε.
Σορυ για την φασαρια που προκαλεσα.
ΥΓ: το ενδεχομε να υπαρχουν πακιστανοι, αλβανοι, τουρκοι παρανομοι μεταναστες που να ζουν εδω και να ειναι ΠΑΟΚ το έχετε σκεφτεί; Από εκεί και πέρα ξεφυγε το πράγμα.
Σορυ για την φασαρια που προκαλεσα.
ΥΓ: το ενδεχομε να υπαρχουν πακιστανοι, αλβανοι, τουρκοι παρανομοι μεταναστες που να ζουν εδω και να ειναι ΠΑΟΚ το έχετε σκεφτεί; Από εκεί και πέρα ξεφυγε το πράγμα.
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Λοιπόν, επειδή κάποια θέματα δε λύνονται σε φόρα και πιθανότατα δε θα λυθούν ποτέ, να ξεκαθαρίσουμε το εξής:
Μπορούμε να χαρακτηρίσουμε τις απόψεις του άλλου αηδιαστικές, δεν μπορούμε να χαρακτηρίσουμε τον ίδιο. Το "αηδιαστικές" είναι αρκετά δυνατή λέξη πχ σαν το "μ@λ@κισμένες" αλλά, αν είναι να μιλάμε εδώ μέσα με το σεις και με το σας και να προσέχουμε καθετί μην τυχόν και στάξει η ουρά του γαϊδάρου, δεν ξέρω τι κάνουμε εδώ. Στη συγκεκριμένη περίπτωση μάλιστα ο novito μίλησε για τις σελίδες γενικά και την πορεία συζήτησης.
Μην έχετε όλοι λυμένο το ζωνάρι για παρεξήγηση και καβγά. Το φόρουμ αυτό είναι από τα πιο ήσυχα οπαδικά που υπάρχουν (εννοείται ότι υπάρχουν και διενέξεις και δεν επικροτούνται οι συκοφαντίες, κατά τα άλλα κριτική γίνεται στα πάντα). Τι εννοώ; Δε χρησιμοποιείτε καν τη δυνατότητα αναφοράς μιας δημοσίευσης! Και καλά κάνετε, αυτό δείχνει ωριμότητα πολλές φορές.
Μπορούμε να χαρακτηρίσουμε τις απόψεις του άλλου αηδιαστικές, δεν μπορούμε να χαρακτηρίσουμε τον ίδιο. Το "αηδιαστικές" είναι αρκετά δυνατή λέξη πχ σαν το "μ@λ@κισμένες" αλλά, αν είναι να μιλάμε εδώ μέσα με το σεις και με το σας και να προσέχουμε καθετί μην τυχόν και στάξει η ουρά του γαϊδάρου, δεν ξέρω τι κάνουμε εδώ. Στη συγκεκριμένη περίπτωση μάλιστα ο novito μίλησε για τις σελίδες γενικά και την πορεία συζήτησης.
Μην έχετε όλοι λυμένο το ζωνάρι για παρεξήγηση και καβγά. Το φόρουμ αυτό είναι από τα πιο ήσυχα οπαδικά που υπάρχουν (εννοείται ότι υπάρχουν και διενέξεις και δεν επικροτούνται οι συκοφαντίες, κατά τα άλλα κριτική γίνεται στα πάντα). Τι εννοώ; Δε χρησιμοποιείτε καν τη δυνατότητα αναφοράς μιας δημοσίευσης! Και καλά κάνετε, αυτό δείχνει ωριμότητα πολλές φορές.
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Οι επίμαχες δημοσιεύσεις επεξεργάστηκαν.
Αφαιρέθηκαν κατά το δυνατό οι προσβλητικοί χαρακτηρισμοί και προσπάθησα να κρατήσω την πραγματική ουσία του θέματος.
Παράπονα εντός(pm) και όχι στο πολυτάραχο νήμα. Ευχαριστώ.
Αφαιρέθηκαν κατά το δυνατό οι προσβλητικοί χαρακτηρισμοί και προσπάθησα να κρατήσω την πραγματική ουσία του θέματος.
Παράπονα εντός(pm) και όχι στο πολυτάραχο νήμα. Ευχαριστώ.
Re: Παράπονα για το φόρουμ
ΧΧΧ
8.2 Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται η «επίθεση» σε άλλα μέλη, moderators ή administrators του Paokmania.gr/Forum. Με τον όρο «επίθεση» εννοείται η «δυσφήμιση», ο χλευασμός, η ειρωνεία, καθώς και οποιαδήποτε προσωπική ή /και φυλετική προσβολή.
8.20 Μηνύματα με αναφορές σε επώνυμα πρόσωπα ή χρήστες του forum με υπονοούμενα τα οποία αφορούν στην προσωπική ζωή ή θίγουν καθ' οιονδήποτε τρόπο την προσωπικότητά και την υπόληψη τους όταν αυτές απευθύνονται σε συγκεκριμένα πρόσωπα.
8.21 Μηνύματα που επιτίθενται σε μέλος ή μέλη του forum χρησιμοποιώντας λέξεις η εκφράσεις που αν και δεν είναι υβριστικές ή προσβλητικές για τους χρήστες στους οποίους απευθύνονται παρόλα αυτά δημιουργούνε προσωπικές αντιπαραθέσεις που διαταράσσουνε την ομαλή διεξαγωγή των συζητήσεων και προκαλούνε τα παράπονα των άλλων χρηστών (π.χ. ανταλλαγή υποτιμητικών σχολίων μεταξύ χρηστών).
10.9 Οι moderators και οι administrators του Paokmania.gr έχουν το δικαίωμα να διαγράψουν, χωρίς προειδοποίηση, οποιοδήποτε μήνυμα παραβιάζει τους γενικούς όρους πρόσβασης και χρήσης ή είναι κακόβουλο.
Admin team
8.2 Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται η «επίθεση» σε άλλα μέλη, moderators ή administrators του Paokmania.gr/Forum. Με τον όρο «επίθεση» εννοείται η «δυσφήμιση», ο χλευασμός, η ειρωνεία, καθώς και οποιαδήποτε προσωπική ή /και φυλετική προσβολή.
8.20 Μηνύματα με αναφορές σε επώνυμα πρόσωπα ή χρήστες του forum με υπονοούμενα τα οποία αφορούν στην προσωπική ζωή ή θίγουν καθ' οιονδήποτε τρόπο την προσωπικότητά και την υπόληψη τους όταν αυτές απευθύνονται σε συγκεκριμένα πρόσωπα.
8.21 Μηνύματα που επιτίθενται σε μέλος ή μέλη του forum χρησιμοποιώντας λέξεις η εκφράσεις που αν και δεν είναι υβριστικές ή προσβλητικές για τους χρήστες στους οποίους απευθύνονται παρόλα αυτά δημιουργούνε προσωπικές αντιπαραθέσεις που διαταράσσουνε την ομαλή διεξαγωγή των συζητήσεων και προκαλούνε τα παράπονα των άλλων χρηστών (π.χ. ανταλλαγή υποτιμητικών σχολίων μεταξύ χρηστών).
10.9 Οι moderators και οι administrators του Paokmania.gr έχουν το δικαίωμα να διαγράψουν, χωρίς προειδοποίηση, οποιοδήποτε μήνυμα παραβιάζει τους γενικούς όρους πρόσβασης και χρήσης ή είναι κακόβουλο.
Admin team
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Να λες Νοβιτο καi οχι Admin Team...
Δεν σε τιμα...Αντιθετως...
Οσο για το ποστ που εσβησες, καλο θα ητα να το αφησεις αφου δεν εχεις κα τι να πεις...
Εγω εβαλα οσα "επρεπε" ,εσυ τιποτα..
Δεν πειραζει..
Δεν σε τιμα...Αντιθετως...
Οσο για το ποστ που εσβησες, καλο θα ητα να το αφησεις αφου δεν εχεις κα τι να πεις...
Εγω εβαλα οσα "επρεπε" ,εσυ τιποτα..
Δεν πειραζει..
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Γνωμη σου μοϊκαν και σεβαστη. Οι κανονες ειναι της admin team και οχι δικοι μου και βαση αυτων σβηστηκε το ποστ. Αν διαφωνεις μοϊκαν μπορεις να στειλεις πμ στην admin team για περαιτερω εξηγησεις
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Ευχαριστω για την απαντηση...
Θα μιλησω στην.....admin Team..!!!!!!!!!!!!
Θα μιλησω στην.....admin Team..!!!!!!!!!!!!