Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
paoki_
Δημοσιεύσεις: 937
Εγγραφή: Τρί 23 Φεβ 2010, 11:08

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από paoki_ »

στο βιντεο που ανεβασε ο φιλος πριν παρατειρησα επισης κ τις εκτελεσεις μαχαιριες στην αμινα μας απο τα κορνερ,
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25989
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από obanebane »

Συμφωνω απολυτα σε οσα γραφεις ιταλε και ευχαριστω για το ονομα του βραζιλιανοκροατη παιχταρα :opaokara:
fonias4
Δημοσιεύσεις: 136
Εγγραφή: Τετ 23 Σεπ 2009, 11:34

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από fonias4 »

yiannisPAOKitalia έγραψε: Για τον Arias, διαβάσαμε το όνομά του πρώτη φορά στις 18/1. Στις 20/1 είχε υπογράψει.
Για τον Etto, διαβάσαμε το όνομά του πρώτη φορά χθες, (27/1). Σήμερα ήρθε, υπέγραψε και αύριο -κατά πάσα πιθανότητα- θα ανακοινωθεί.

Δεν ξέρω αν ο Κωσταντινίδης έφερε παιχταράδες ή παλτά, αλλά χειρίστηκε και τις δυο περιπτώσεις άψογα κατ'εμέ. Χωρίς φανφάρες, χωρίς πολλά λόγια, θύμισε μεταγραφικές περιόδους του 2008, που μαθαίναμε ότι πήραμε παίχτη αφού ερχόταν και υπέγραφε.

+2 από μένα στον Παντελή. 1 για κάθε παίχτη. Μένει να δούμε αν θα είναι αποδωτικές οι προσθήκες και άξιες των χρημάτων τους.
Και με τον El Zar παρόμοια το είχε χειριστεί!!!
Άβαταρ μέλους
kotsos
Δημοσιεύσεις: 459
Εγγραφή: Τρί 11 Νοέμ 2008, 21:18
Τοποθεσία: Εκεί που για τέρας λένε, μα τέρας δε βλέπω

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από kotsos »

Δεν ξέρω εάν έχει αναφερθεί και παλαιότερα, αλλά με αφορμή την απομάκρυνση Κριστιάνο και το πιθανό διώξιμο Ελ ΖαααρΤ, νομίζω ότι δημιουργείται ένα μεγάλο κενό στα επιθετικογενή χαφ.

Ένα κενό που μπορεί να το γεμίσει άνετα ο συγκεκριμένος παίκτης, κυρίως τη δεξιά πτέρυγα, σπέρνοντας πέρα από τον φόβο και τον τρόμο, άρωμα τεστοστερόνης που μπορεί να γονατίσει κάθε αντίπαλο.

Σε καλή ηλικία (23), με πολλές συμμετοχές φέτος στη Φράιμπουργκ, μπαλαδόφατσα, μπαίνει στην κυριολεξία εκεί που δεν τον σπέρνουν.

ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ

http://www.transfermarkt.co.uk/en/anton ... 59491.html

[youtube]yZeE-Si6fm8[/youtube]
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από Sera4 »

fonias4 έγραψε:
yiannisPAOKitalia έγραψε: Για τον Arias, διαβάσαμε το όνομά του πρώτη φορά στις 18/1. Στις 20/1 είχε υπογράψει.
Για τον Etto, διαβάσαμε το όνομά του πρώτη φορά χθες, (27/1). Σήμερα ήρθε, υπέγραψε και αύριο -κατά πάσα πιθανότητα- θα ανακοινωθεί.

Δεν ξέρω αν ο Κωσταντινίδης έφερε παιχταράδες ή παλτά, αλλά χειρίστηκε και τις δυο περιπτώσεις άψογα κατ'εμέ. Χωρίς φανφάρες, χωρίς πολλά λόγια, θύμισε μεταγραφικές περιόδους του 2008, που μαθαίναμε ότι πήραμε παίχτη αφού ερχόταν και υπέγραφε.

+2 από μένα στον Παντελή. 1 για κάθε παίχτη. Μένει να δούμε αν θα είναι αποδωτικές οι προσθήκες και άξιες των χρημάτων τους.
Και με τον El Zar παρόμοια το είχε χειριστεί!!!
με τον ελ ζαρ ειχαμε 1-2 μερες για να γινει η μεταγραφη(πριν το τελος της μεταγραφικης περιοδου) και απο την πρωτη μερα το βραδυ ειχε βγει το ονομα...καμια σχεση...μιλαμε για μια μεταγραφικη περιοδο που περαν του φερναντεζ οι αρδ δε γνωριζαν ουτε καν ποιοι ειναι οι υποψηφιοι ;)
Άβαταρ μέλους
Federacion
Δημοσιεύσεις: 1678
Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από Federacion »

Όνομα: Oélilton Araújo dos Santos "Etto"

εγκρίνεται!
Άβαταρ μέλους
Papadoc
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: Πέμ 12 Αύγ 2010, 23:48
Τοποθεσία: San Francisco

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από Papadoc »

Εύχομαι να βγούν καλές και οι δυο μεταγραφές. Πάντως τα 150 χιλ για τον Eto ήταν ότι πρέπει έτσι που είμαστε οικονομικός. Ο Arias ξέρει κάνει για ποσα υπόγραψε?
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11025
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από gash04 »

Ίσμαελ Μπλάνκο και για τον ΠΑΟΚ. Ο Αργεντινός επιθετικός, που βρίσκεται εν αναμονή της πρότασης που θα του γίνει από την ΑΕΚ για νέο συμβόλαιο, προτάθηκε στον «Δικέφαλο» του βορρά, την ίδια ώρα που υφίσταται και το ενδιαφέρον των δύο «αιωνίων», Παναθηναϊκού και Ολυμπιακού.
Στον ΠΑΟΚ βρίσκονται σε αναζήτηση επιθετικού, ενόψει του καλοκαιριού και στο προσκήνιο εμφανίστηκε το όνομα του Ίσμαελ Μπλάνκο. Το συμβόλαιο του Αργεντινού με την ΑΕΚ δεν έχει ανανεωθεί και αν δεν γίνει, στον «Δικέφαλο» του βορρά αναμένεται να «ψαχτούν» για την περίπτωση του ενόψει του καλοκαιριού.

Προς το παρόν δεν υφίσταται κάτι περισσότερο από σκέψεις που γίνονται για τον «ζορό», αφού άλλωστε εκκρεμεί και η πρόταση της Ένωσης.

Εν τω μεταξύ, «πόρτα» στην ΑΕΚ για την παραχώρηση του Στέλιου Μαλεζά έριξαν οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ, ωστόσο υπάρχει περίπτωση να υπάρξει νέα επαφή ανάμεσα στος δύο πλευρές στα απόμενα 24ωρα. Σύμφωνα με πληροφορίες, η πρόταση της Ένωσης φτάνει στις 350.000 ευρώ και υπάρχει και η διάθεση να παραχωρηθεί ο Λεονάρντο, ο οποίος βρίσκεται στην έξοδο.

Σε κάθε περίπτωση, το θέμα δεν έχει λήξει και θα φανεί μέσα στα επόμενα 24ωρα αν μπορεί να προχωρήσει. Αξίζει να σημειωθεί πως και ο ίδιος ο Μαλεζάς δεν βλέπει και με πολύ θετικό μάτι μία ενδεχόμενη μετακίνηση στην ΑΕΚ, αφού θέλει να συνεχίσει στον ΠΑΟΚ.
http://www.sportnet.gr/report.php?id=25 ... ?id=251845

υγ
καλημέρα
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από joshua »

Ρε παιδες τι σχεση εχει το ποτε μαθαινουμε μια μεταγραφη με την αξια των παικτων η την πιθανη επιτυχια τους που ειναι και το μονο που πρεπει να μας ενδιαφερει. Ελζαρ, μπουσαιντι και ζουελα παρομοιες εξελιξεις ειχαν ενω αντιστροφα το ενδιαφερον για τον γκαρσια ειχε γραφτει κανα μηνα πριν τελικα ερθει και για τον βιερινια μιλαγαμε κανα διμηνο.Αυτα τα περι κινησης με απολυτη μυστικοτητα ειναι ιστοριες για να εχουν να γραφουν κυριως οι δημοσιογραφοι.Το θεμα ειναι οτι μετα την αναιμικη ενισχυση του καλοκαιριου κινουμαστε παλυ αντιστοιχα και παλυ ελπιζουμε σε λαυρακια κατι που δεν εχει καμια σχεση με το καλοκαιρι του 2008 που κινηθηκαμε για παικτες με γεματα ως επι το πλειστον βιογραφικα.Να μην ξεχασω να πω για αλλη μια φορα μεχρι το τελος των μεταγραφων οτι σε περιπτωση φυγης και του ελζαρ φοβαμαι οτι θα ειναι καταστροφικη η μη κινηση για προσθηκη ενος μεσοεπιθετικου.Βιερινια, κουτσια και ιβιτς οι μονοι μεσοεπιθετικοι με καμια 20ρια παιχνιδια να απομενουν μεχρι το τελος.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33753
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από MANIAKOS »

ετσι και αλλιως τα παραδειγματα πανω σε αυτο που λες παρασανταλε ειναι αρκετα...π.χ θεμα προπονητη..μικρο μπατζετ για κοουτσ και 3η αλλαγη..ή οτι αλλαξαμε τον μπους...καλυτερα εναν και καλο ....βαλε ποζημιωσεις κλπ δισκορπιζουμε το μπατζετ χωρις λογο...αλλα ας ην προτρεχουμε και ας τους δουμε πρωτα..


με τον κλαους ενας παικτης στυλ μπλανκο δε χρειαζεται πλεον νομιζω..ενας σαν τον τζιμπουριτο λειπει-λιγο τρελος δλδ..
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από Sera4 »

joshua έγραψε:Σαφαρι λεει γινεται για να βρει ο παντελης ομαδα στον ελζαρ ο οποιος ετσι και αλλιως δεν υπολογιζεται απο τον Χαβο.Αρνουμε να πιστεψω οτι δεν θα γινει αλλη κινηση να καλυφθει το κενο μεσοεπιθετικα.Πεζουν με την φωτια και με τα νευρα μου.
παρτε παιχτη γιατι τον κοβω ουτε τα λεξοτανιλ θα τον πιανουν στο τελος τον τζοσουα... :mrgreen: :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11025
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από gash04 »

Πώς ο ΠΑΟΚ έχασε τον Φορτούνη!
http://www.gazzetta.gr/football/super-l ... E%BD%CE%B7
xrisitsapa
Δημοσιεύσεις: 5426
Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από xrisitsapa »

Ε καλα τωρα...και τι λεει το αρθρο; οτι τον ειδε ο Κωστικος, τον προτεινε στο Βρυζα, αυτος ενδιαφερθηκε, αλλα τον ηθελε για τη Β' ομαδα αρχικα, για αυτο χαλασε η μεταγραφη. Που ειναι το περιεργο; μηπως τωρα θα επαιζε στην Α' ομαδα; εδω πηραμε τον Κουτσια που εγινε τοσος ντορος, ειχε κληθει εθνικη και ειχε κανει αρκετα καλα ματς στην Α Εθνικη και ειδαμε τα χαιρια μας...απο κατι τετοια παικτακια βγαινει μονο ενας στους δεκα, κι αν εισαι τυχερος..και εμεις ειμαστε..με τον Κλαους!
Άβαταρ μέλους
khaledfreepaok
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από khaledfreepaok »

η ομαδα εχει τοσο σοβαρο οικονομικο προβλμα που αν δεν προσεξουμε θα ξεπουληθουμε παλι το καλοκαιρι οπως ξεπουλιωμασταν τα τεφτελεα 20 χρονια που καναμε 2-3 χρονια ν κανουμε ομαδαρα κ ερχονταν μετα οι σφαλιαρες και οι πωλησεις και οι προσφυγες και μας στελνανε 5 χρονια πισω.και αντε παλι απ το μηδεν.ακομα και τωρα να δειτε οτι καποια βασικα στελεχη θα τα χασουμε αλλα τουλαχιστον μην κανετε σαν μωρα παιδια οτι θελω εκεινον και θελω τον αλλον.μεχρι κ το αεκακι το καταχρεωμενο ειδε ποσο ψωμολυσαμε απο χρημα και μας εκανε προταση για μεταγραφη!!!!!!!!!!τι αλλο θα ζησουμε δηλαδη.γι αυτο λοιπον αρκεστειτε σ αυτους που εχουμε προς το παρον και μολις το καλοκαιρι γινουν οι απαραιτητες αποδεσμευσεις ΠΡΩΤΑ κραταμε τον κορμο μας και μετα κανουμε οτι προσθηκη ειναι να κανουμε και παλι με συνεση
Boksic4
Δημοσιεύσεις: 546
Εγγραφή: Κυρ 06 Δεκ 2009, 18:37

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από Boksic4 »

για μπλανκο που ακουστηκε... μακρια και αγαπημενοι
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”