Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
tsachou
Δημοσιεύσεις: 510
Εγγραφή: Σάβ 17 Μάιος 2008, 14:58

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από tsachou »

αντε να τον δουμε και τον ετο...νομιζω οτι είναι παίκτης στο στυλακι που θέλαμε οπότε θα βοηθησει...εμένα παντος δεν με χαλάει που προχοράμε με δεξι μπακ τους σναου,ετο και πετρισεβιτς...αν χρειαστει μετατοπιζετε δεξια και κανας κοντρερας...πάντος νομίζω οτι θα κάνουμε αλλη μια κίνηση μεχρι το τέλος των μεταγραφών(ίσως τελευταια στιγμή) και θα είναι αριστεροποδαρος εξτρεμ...
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από joshua »

Σαφαρι λεει γινεται για να βρει ο παντελης ομαδα στον ελζαρ ο οποιος ετσι και αλλιως δεν υπολογιζεται απο τον Χαβο.Αρνουμε να πιστεψω οτι δεν θα γινει αλλη κινηση να καλυφθει το κενο μεσοεπιθετικα.Πεζουν με την φωτια και με τα νευρα μου.
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από DC »

Εξακολουθεί να με χαλάει και να με παραξενεύει το ότι δεν παίζει Ευρώπη, φέτος.
Όπως και το ότι γράφεται ότι θα του κάνουμε 2,5 χρόνια συμβόλαιο, χωρίς δοκιμαστικό εξάμηνο όπως του Ντιέγκο.
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25989
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από obanebane »

Οκ ρε 150 χιλιαρικα το χρονο συμβολαιο θα υπογραψει δηλαδη μιλαμε για 2.5 χρονια μαζι με την εφορια 600 χιλιαρικα δεν μας επιασε και τον κωλο. :opaokara:
Άβαταρ μέλους
barlow4
Δημοσιεύσεις: 10274
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:40

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από barlow4 »

ABALAEA2 έγραψε:Γαμήστε να φύγει η γκρίνια!

ΓΑΜΗΣΤΕ!!!

:opaokara: πες τα ρε τρελιαρη πες τα!
ρε σεις τι εγινε η εξυγειανση που φαγωθηκαμε τα προηγουμενα χρονια??ξεχρεωσαμε και δεν το εμαθα?
αν ηταν να ξεχρεωναμε με τα διαρκειας κανεις δεν θα ειχε χρεη.
ερε νταλκας.
το ζαγορακη ενα πργμα τον ενδιαφερει.στο τελος καθε χρησης να μη χρωσταει.για να μην μπορει κανεις να βγει να πει οτι να ηρθε και αυτος και μας χρεωσε.και καλα κανει.
τι λυσσα ειναι αυτη πια?νοικοκυρεμενη ομαδα εχουμε για πρωτη φορα και δε λεμε να ηρεμησουμε.και φυσικα θα γινουν και λαθη.
ξαφνικα ο ενας θελει ουεφα ο αλλος πρωταθλημα και παει λεγοντας.για να χαλαρωνουμε.
η αξιοπρεπεια εκανε τον ΠΑΟΚ μεγαλο οχι οι τιτλοι.ουτε τα φραγκα ουτε οι μεταγραφες.
σε αυτη τη συγκυρια αυτα μπορουμε αυτα κανουμε.τοσο κακο ειναι?η τοσο δυσκολο να το καταλαβουμε?
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από DC »

Στραγάλια γίναν τα χιλιάρικα. :)
Ακόμα και 150 τον χρόνο να παίρνει (οι κροάτες το λένε αυτό), δεν τα έχουμε για πέταμα.
Δεν κολάει ρε μάγκες. Αυτόν τον βλάκα τον χαλίλχοζιτς δεν τον έχω τόσο ναΐβ να μας δίνει τζάμπα τον παίκτη του. Ειδικά σε εμάς.
Άβαταρ μέλους
barlow4
Δημοσιεύσεις: 10274
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:40

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από barlow4 »

ναι στοχο της ζωης του εβαλε ο χαλιλχοτζιτς να καταστρεψει τον ΠΑΟΚ.
δυο χρονιες απο 40 παιχνιδια επαιξε.με το ζορι τον εβαζε?
Άβαταρ μέλους
vs40
Δημοσιεύσεις: 6710
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 00:07

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από vs40 »

Το ότι δεν παίζει στην Ευρώπη είναι τελικό? Εγώ ξέρω ότι μπορείς να αλλάξεις 3 παίκτες αυτή την περίοδο και δεν παίζει ρόλο που έπαιζε UEFA με άλλη ομάδα. Όταν υπάρξει ενημέρωση από την ΠΑΕ θα ξέρουμε. Δεν φταίει ο μάνατζερ του παίκτη που μπορεί να λέει ότι θέλει (βέβαια δεν δείχνει αξιοπιστία και σοβαρότητα). Αλίμονό μας αν δεν ξέρουμε τους κανονισμούς και περιμένουμε τον κάθε μάνατζερ.. Εννοείται ότι ξέρουν στην ΠΑΕ τι παίζει και γνωρίζουν ακριβώς για ποιον λόγο αποκτούν τον παίκτη, που είναι έτοιμος, και νομίζω ότι θα προσφέρει.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από MANIAKOS »

θα κριθει στο χορταρι....γενικα διαφωνω με τα πολλα συμβολαια 200- 300 000 καλυτερα λιγα με πολλα και κπ συμπληρωματα απο β ομαδα...ή οπως καναμε στην 1η χρονια με αναστασακους κλπ....για καλοκαιρι σισουρα να φυγει ο φιλομενος και κανας σαβινι να αποκτηθει κανα θηριο στυλ σωτου κυργιακου...μια επ χαφαρα...
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6468
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από Parolos »

barlow4 έγραψε:ναι στοχο της ζωης του εβαλε ο χαλιλχοτζιτς να καταστρεψει τον ΠΑΟΚ.
δυο χρονιες απο 40 παιχνιδια επαιξε.με το ζορι τον εβαζε?
O προηγούμενος προπονητής ;)
Ο Χαλιλχοζιτς πήγε τον Αύγουστο στη Ντιναμό.
Άβαταρ μέλους
lostre_4
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 22:47

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από lostre_4 »

Στο χορτάρι θα τον δούμε και τον Ετό ρε μάγκες.. ;)
Πάντως θα ναι μ@λ@κια να μην παίξει Ευρωπη!!! :pano:
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25989
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από obanebane »

Πληρες ονομα του ετο εχουμε?
Άβαταρ μέλους
xristos14
Δημοσιεύσεις: 952
Εγγραφή: Τρί 28 Σεπ 2010, 11:33

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από xristos14 »

[youtube]KeYsynS5tSA[/youtube]

Το 7 της Ντιναμο είναι,γρήγορος φαίνεται με μια πρώτη ματιά..

Πάντως για 150.000 συμβόλαιο παιδιά μια χαρά κινήθηκε ο Σβούρας,αν σκεφτούμε ότι ο Κριστιανο είχε συμβόλαιο 400.000 ,ο Φιλομενο άλλα τόσα κ ο μπετατζής 250.000
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sera4 την Σάβ 29 Ιαν 2011, 09:32, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: βιντεο
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

obanebane έγραψε:Πληρες ονομα του ετο εχουμε?
Όνομα: Oélilton Araújo dos Santos "Etto"
Υπηκοότητα: Κροατική
Ύψος: 1.77m
Βάρος: 73kg
Ημ. Γέννησης: 8/3/1981

:mrgreen:

-------------------------------------------

Πέραν του ότι και ο Arias (που τον είδαμε μόνο στο youtube), αλλά και ο Etto (που τον είδαμε σε 2 παιχνίδια) θα κριθούν στο χορτάρι, εγώ θέλω να σταθώ σε ένα άλλο σημείο που σίγουρα έχει ήδη ειπωθεί.

Για τον Arias, διαβάσαμε το όνομά του πρώτη φορά στις 18/1. Στις 20/1 είχε υπογράψει.
Για τον Etto, διαβάσαμε το όνομά του πρώτη φορά χθες, (27/1). Σήμερα ήρθε, υπέγραψε και αύριο -κατά πάσα πιθανότητα- θα ανακοινωθεί.

Δεν ξέρω αν ο Κωσταντινίδης έφερε παιχταράδες ή παλτά, αλλά χειρίστηκε και τις δυο περιπτώσεις άψογα κατ'εμέ. Χωρίς φανφάρες, χωρίς πολλά λόγια, θύμισε μεταγραφικές περιόδους του 2008, που μαθαίναμε ότι πήραμε παίχτη αφού ερχόταν και υπέγραφε.

+2 από μένα στον Παντελή. 1 για κάθε παίχτη. Μένει να δούμε αν θα είναι αποδωτικές οι προσθήκες και άξιες των χρημάτων τους.
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από eorptol »

Μακάρι να μας βγουν και οι δυο παικτες
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”