Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
ρε fuzztone τι μπλέκεις το ένα με το άλλο...
Τον Μαρινάκη τον ψήφισε το σύνολο των ομάδων στα πλαίσια μιας νέας αρχής, τρομάρα μας... Εδώ ο ίδιος ο βάζελος τον ψήφισε...
Εσύ τώρα αυτή την στιγμή που θα πρέπει να δούμε πως θα ενεργήσουμε, καταφέρεσαι (ως συνήθως) κατά του Ζαγοράκη...εύγε.
Τον Μαρινάκη τον ψήφισε το σύνολο των ομάδων στα πλαίσια μιας νέας αρχής, τρομάρα μας... Εδώ ο ίδιος ο βάζελος τον ψήφισε...
Εσύ τώρα αυτή την στιγμή που θα πρέπει να δούμε πως θα ενεργήσουμε, καταφέρεσαι (ως συνήθως) κατά του Ζαγοράκη...εύγε.
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Κάνεις λάθος φίλε.
Προσπαθώ να προστατέψω τους θερμόαιμους που θα πέσουν στη λούμπα από τις "εκκλήσεις" ραδιοφώνων και φόρουμ για "κολάσεις" και λοιπά φαιδρά και ειδικά τους νεαρούς ΠΑΟΚτσήδες.
Φυσικά η άποψή μου είναι ότι η διοίκηση ευθύνεται για όλα όσα παρέθεσα παραπάνω (δεν αμφισβητούνται) που καθιστούν οποιαδήποτε επαναστατική γυμναστική άνευ ουσίας. Ούτε εγώ, ούτε εσύ, ούτε κανένας άλλος.
Προσπαθώ να προστατέψω τους θερμόαιμους που θα πέσουν στη λούμπα από τις "εκκλήσεις" ραδιοφώνων και φόρουμ για "κολάσεις" και λοιπά φαιδρά και ειδικά τους νεαρούς ΠΑΟΚτσήδες.
Φυσικά η άποψή μου είναι ότι η διοίκηση ευθύνεται για όλα όσα παρέθεσα παραπάνω (δεν αμφισβητούνται) που καθιστούν οποιαδήποτε επαναστατική γυμναστική άνευ ουσίας. Ούτε εγώ, ούτε εσύ, ούτε κανένας άλλος.
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
http://www.makthes.gr/news/sports/68612/
Απίστευτο! Ο ΠΑΟΚ προσέλαβε για την υπόθεση του Βόλου τον δικηγόρο Λάμπρο Μπίρδα, συνεργάτη και επιστήθιο φίλο του απόλυτου αφεντικού στη νομική υπηρεσία του Ολυμπιακού Βασίλη Γκαγκάτση! Κι όμως, τα συμφέροντα του ΠΑΟΚ και του Ολυμπιακού συγκρούονται μετωπικά με θέα τον επαναληπτικό του κυπέλλου και την ποινή -λουκέτο στην Τούμπα.
Ο Λάμπρος Μπίρδας και ο Βασίλης Γκαγκάτσης μοιράζονταν το ίδιο δικηγορικό γραφείο! Το γραφείο στεγαζόταν στην οδό Αιόλου στα Χαυτεία και η πόρτα είχε δύο επιγραφές με τα ονόματά τους. Η προσωπική τους σχέση οδήγησε τον Μπίρδα το 2007 στη δευτεροβάθμια επιτροπή της ΕΠΟ με την ιδιότητα του αθλητικού δικαστή. Οι γνωριμίες του εκεί είναι δεδομένες. Όπως είναι δεδομένο ότι στο παρελθόν έχει ρίξει γερά πρόστιμα στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ…
Στην Αθήνα έλεγαν χθες με διάθεση χιούμορ ότι “με εισηγητή τον ίδιο, τα πρόστιμα που πλήρωνε ο ΠΑΟΚ κάλυπταν τα λειτουργικά έξοδα της Σούπερ Λίγκας…”. Η αλήθεια είναι ότι ο Λάμπρος Μπίρδας βρίσκεται στον δικηγορικό χώρο τα τελευταία 30 χρόνια, ενώ στα νιάτα του έπαιξε ποδόσφαιρο, δεξί μπακ, στον ΑΠΟ Ρουφ.
Έτσι, το γεγονός είναι ένα: στην πιο κρίσιμη δικαστική του μάχη, από την έκβαση της οποίας θα κριθεί σε μεγάλο βαθμό η πρόκρισή του στον τελικό του κυπέλλου, ο ΠΑΟΚ έχει δικηγόρο τον συνεργάτη του νομικού συμβούλου του Ολυμπιακού. Λεπτομέρεια, η ΠΑΕ του Πειραιά επιθυμεί διακαώς την τιμωρία της Τούμπας, για να δώσει τον επαναληπτικό του κυπέλλου χωρίς θεατές! Είπατε τίποτα;
bouzos@makthes.gr
'Eπεσα επάνω στο παραπάνω....................πλάκα έχει πάντως.
Θερμή παράκληση.........αφήστε το πούλμαν του γαύρου να πάει στο γήπεδο και αν έχετε σκοπό να κάνετε επεισόδια γύρω από το γήπεδο ...................μην βγείτε έξω.........να σπάσετε το σπίτι σας και το αμάξι σας και τη τηλεόραση σας.
Η ΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ.
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΖΑΓΟΡ.
Βιάζονται μερικοί να διώξουν τον Ζαγόρ μετά την Τετάρτη.
ΠΑΟΚ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΤΟ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΖΑΓΟΡΑΚΗΣ ΤΟ ΙΔΙΟ.............ΌΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ.
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΙΣ ΕΝΘΕΡΜΩ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.
Ετσι και καταφέρουμε να τιμωρήσουμε τον ΠΑΟΚ με την παρουσία μας την Τετάρτη έξω από το γήπεδο τότε καλύτερα να πέσουμε στην Δ εθνική.
Το καλύτερο είναι να μην μαζευτεί κανείς την Τετάρτη πριν ή κατά την διάρκεια του ματς.Μετά το ματς ότι κάνουμε.......θα πάμε να χειροκροτήσουμε την ομάδα μας ....χάσει νικήσει.
Να αφήσει ο Ζαγοράκης ανοιχτά τα ταμεία μετά το ματς να πάμε όλοι να καταθέσουμε από 10 ευρώ για την ομάδα σα να είδαμε το ματς.
ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ.....ΜΑΣ ΘΕΛΟΥΝΕ ΈΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΜΕ 6 ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ.
Άμα δεν αγαπήσεις την ομάδα πραγματικά ποτέ δεν θα πάψεις να κάνεις επεισόδια....όλα τα άλλα είναι να χαμε να λέγαμε.
Άμα πάρω άδεια από την δουλειά θα ανέβω κι γω επάνω αλλιώς τα λέμε στο Πλατωνικό στέκι που ελπίζω να έχει βάλει Connex.Aλλιώς σπίτι το ματς.
Απίστευτο! Ο ΠΑΟΚ προσέλαβε για την υπόθεση του Βόλου τον δικηγόρο Λάμπρο Μπίρδα, συνεργάτη και επιστήθιο φίλο του απόλυτου αφεντικού στη νομική υπηρεσία του Ολυμπιακού Βασίλη Γκαγκάτση! Κι όμως, τα συμφέροντα του ΠΑΟΚ και του Ολυμπιακού συγκρούονται μετωπικά με θέα τον επαναληπτικό του κυπέλλου και την ποινή -λουκέτο στην Τούμπα.
Ο Λάμπρος Μπίρδας και ο Βασίλης Γκαγκάτσης μοιράζονταν το ίδιο δικηγορικό γραφείο! Το γραφείο στεγαζόταν στην οδό Αιόλου στα Χαυτεία και η πόρτα είχε δύο επιγραφές με τα ονόματά τους. Η προσωπική τους σχέση οδήγησε τον Μπίρδα το 2007 στη δευτεροβάθμια επιτροπή της ΕΠΟ με την ιδιότητα του αθλητικού δικαστή. Οι γνωριμίες του εκεί είναι δεδομένες. Όπως είναι δεδομένο ότι στο παρελθόν έχει ρίξει γερά πρόστιμα στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ…
Στην Αθήνα έλεγαν χθες με διάθεση χιούμορ ότι “με εισηγητή τον ίδιο, τα πρόστιμα που πλήρωνε ο ΠΑΟΚ κάλυπταν τα λειτουργικά έξοδα της Σούπερ Λίγκας…”. Η αλήθεια είναι ότι ο Λάμπρος Μπίρδας βρίσκεται στον δικηγορικό χώρο τα τελευταία 30 χρόνια, ενώ στα νιάτα του έπαιξε ποδόσφαιρο, δεξί μπακ, στον ΑΠΟ Ρουφ.
Έτσι, το γεγονός είναι ένα: στην πιο κρίσιμη δικαστική του μάχη, από την έκβαση της οποίας θα κριθεί σε μεγάλο βαθμό η πρόκρισή του στον τελικό του κυπέλλου, ο ΠΑΟΚ έχει δικηγόρο τον συνεργάτη του νομικού συμβούλου του Ολυμπιακού. Λεπτομέρεια, η ΠΑΕ του Πειραιά επιθυμεί διακαώς την τιμωρία της Τούμπας, για να δώσει τον επαναληπτικό του κυπέλλου χωρίς θεατές! Είπατε τίποτα;
bouzos@makthes.gr
'Eπεσα επάνω στο παραπάνω....................πλάκα έχει πάντως.
Θερμή παράκληση.........αφήστε το πούλμαν του γαύρου να πάει στο γήπεδο και αν έχετε σκοπό να κάνετε επεισόδια γύρω από το γήπεδο ...................μην βγείτε έξω.........να σπάσετε το σπίτι σας και το αμάξι σας και τη τηλεόραση σας.
Η ΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ.
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΖΑΓΟΡ.
Βιάζονται μερικοί να διώξουν τον Ζαγόρ μετά την Τετάρτη.
ΠΑΟΚ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΤΟ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΖΑΓΟΡΑΚΗΣ ΤΟ ΙΔΙΟ.............ΌΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ.
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΙΣ ΕΝΘΕΡΜΩ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.
Ετσι και καταφέρουμε να τιμωρήσουμε τον ΠΑΟΚ με την παρουσία μας την Τετάρτη έξω από το γήπεδο τότε καλύτερα να πέσουμε στην Δ εθνική.
Το καλύτερο είναι να μην μαζευτεί κανείς την Τετάρτη πριν ή κατά την διάρκεια του ματς.Μετά το ματς ότι κάνουμε.......θα πάμε να χειροκροτήσουμε την ομάδα μας ....χάσει νικήσει.
Να αφήσει ο Ζαγοράκης ανοιχτά τα ταμεία μετά το ματς να πάμε όλοι να καταθέσουμε από 10 ευρώ για την ομάδα σα να είδαμε το ματς.
ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ.....ΜΑΣ ΘΕΛΟΥΝΕ ΈΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΜΕ 6 ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ.
Άμα δεν αγαπήσεις την ομάδα πραγματικά ποτέ δεν θα πάψεις να κάνεις επεισόδια....όλα τα άλλα είναι να χαμε να λέγαμε.
Άμα πάρω άδεια από την δουλειά θα ανέβω κι γω επάνω αλλιώς τα λέμε στο Πλατωνικό στέκι που ελπίζω να έχει βάλει Connex.Aλλιώς σπίτι το ματς.
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
κάτσε ρε Fuzztone, σε τι ευθύνεται η ΠΑΕ ΠΑΟΚ..;;..τι δεν έκανε σωστά στην υπερασπιστική της γραμμή..;;...αφού όμως εσείς τα "μη πρόβατα" είστε χιλιόμετρα μπροστά γιατί δεν προλάβατε το κακό στο Βόλο..;;
Συγνώμη φίλε δεν θέλω να συνεχίσω αυτή την κουβέντα. Αν θεωρείς σωστό να μαλώνουμε μεταξύ μας και ο ένας να αποκαλεί το άλλο πρόβατο κ.λ.π., ε sorry δεν θα πάρω...
Συγνώμη φίλε δεν θέλω να συνεχίσω αυτή την κουβέντα. Αν θεωρείς σωστό να μαλώνουμε μεταξύ μας και ο ένας να αποκαλεί το άλλο πρόβατο κ.λ.π., ε sorry δεν θα πάρω...
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Για το μόνο που ευθύνεται η διοίκηση, είναι ότι έκοψε τις επιδοτήσεις και τις χάρες σε κάποιους.
Ένα άλλο κουσούρι της είναι ότι πληρώνεις τις υποχρεώσεις της ΠΑΕ (προς 3ους, εφορία, ΦΠΑ κλπ) και δεν τα παντελονιάζει, και τώρα όσοι τα παντελονιάζανε παλαιότερα, προσπαθούν να την φάνε, με λίγη βοήθεια από τους "φίλους" της.
Ένα άλλο κουσούρι της είναι ότι πληρώνεις τις υποχρεώσεις της ΠΑΕ (προς 3ους, εφορία, ΦΠΑ κλπ) και δεν τα παντελονιάζει, και τώρα όσοι τα παντελονιάζανε παλαιότερα, προσπαθούν να την φάνε, με λίγη βοήθεια από τους "φίλους" της.
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Ως "πρόβατο" έβαλα και μένα μέσα....Διάβασε καλύτερα.
Δηλαδή για τη σύνδεση και στενή επαφή του αρχιερέα Β.Γκ. και του ΠΑΟΚ ποιος ευθύνεται? Από τη στιγμή που τον θεωρώ από τους ανθρώπους που ζημίωσαν τον ΠΑΟΚ σε υπέρμετρο βαθμό και συνεχίζουν να το κάνουν, δεν μπορώ να εκφραστώ διαφορετικά.
Αν μου αποδείξεις ότι δεν ισχύει το παραπάνω τότε θα αλλάξω άποψη.
Δηλαδή για τη σύνδεση και στενή επαφή του αρχιερέα Β.Γκ. και του ΠΑΟΚ ποιος ευθύνεται? Από τη στιγμή που τον θεωρώ από τους ανθρώπους που ζημίωσαν τον ΠΑΟΚ σε υπέρμετρο βαθμό και συνεχίζουν να το κάνουν, δεν μπορώ να εκφραστώ διαφορετικά.
Αν μου αποδείξεις ότι δεν ισχύει το παραπάνω τότε θα αλλάξω άποψη.
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
ρε φίλε ο Ζαγορεάκης και ο Γκαγκάτσης είναι φίλοι και κουμπάροι εδώ και πολλά χρόνια. Πέρυσι τον έφερε μήπως κάνουμε κάτι παρασκηνιακά (στο κομμάτι που υποτίθεται είναι το αδύνατο σημείο μας, και στο κομμάτι που πολλοί τον καταλογίζουν ως ανεπαρκή) και σε 2 μήνες πήρε το πούλο...
Αλλά τι υπονοείς..;;...ότι ο Ζαγοράκης λειτουργεί 3,5 χρόνια για τον γαύρο και όχι για τον ΠΑΟΚ..;;
Αλλά τι υπονοείς..;;...ότι ο Ζαγοράκης λειτουργεί 3,5 χρόνια για τον γαύρο και όχι για τον ΠΑΟΚ..;;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος thief την Παρ 28 Ιαν 2011, 15:55, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Μια ερώτηση προς την επιτροπή που αποφάσισε τη διατήρηση της ποινής: Εχετε αναλογιστεί ότι έξω από το γήπεδο θα βρίσκονται 10.-15.000 κόσμος που θα περιφέρεται ασκόπως; Είναι ή δεν είναι αυτή η ανθρώπινη μάζα κινούμενη βόμβα;
Ποιος θα ευθύνεται εάν συμβεί το παραμικρό;
ΕΙΣΤΕ ΤΟΣΟ ΗΛΙΘΙΟΙ ΚΥΡΙΟΙ; [/b]
Ποιος θα ευθύνεται εάν συμβεί το παραμικρό;
ΕΙΣΤΕ ΤΟΣΟ ΗΛΙΘΙΟΙ ΚΥΡΙΟΙ; [/b]
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
όσα + γουστάρειςDC έγραψε:Για το μόνο που ευθύνεται η διοίκηση, είναι ότι έκοψε τις επιδοτήσεις και τις χάρες σε κάποιους.
Ένα άλλο κουσούρι της είναι ότι πληρώνεις τις υποχρεώσεις της ΠΑΕ (προς 3ους, εφορία, ΦΠΑ κλπ) και δεν τα παντελονιάζει, και τώρα όσοι τα παντελονιάζανε παλαιότερα, προσπαθούν να την φάνε, με λίγη βοήθεια από τους "φίλους" της.
+1926
+4
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Καρκίνο ρε μου^ιά! Να πεθάνετε, να σας φάνε στο ψυχρό όπως μας τρώτε την ψυχή, ΜΟ^ΝΙΑ!
Ε ΜΟ^ΝΙΑ!
Ε ΜΟ^ΝΙΑ!
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Έτσι είναι καλύτερα...
Είχα γράψει τους λόγους για τους οποίους προτιώ κλειστή την Τουμπα. Αν παίζαμε με κόσμο και νικούσαμε, το ματς δεν θα τελείωνε ποτέ....
Τώρα έχουμε και μία ελπίδα.
Είχα γράψει τους λόγους για τους οποίους προτιώ κλειστή την Τουμπα. Αν παίζαμε με κόσμο και νικούσαμε, το ματς δεν θα τελείωνε ποτέ....
Τώρα έχουμε και μία ελπίδα.
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna