Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
stefa667
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: Τετ 04 Μαρ 2009, 23:52

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από stefa667 »

nick_shortjohn έγραψε:Football manager έγινε το τόπικ; Πείτε καναν παίκτη ρε να πάρω...

Στο επίσημο site της ομάδας το λέει φιλαράκι!Εκέι που λέει και τις θεσεις που παιζει.Όπως και να'χει πάντως μια ματια στο FM να ρίχνει και ο εκάστοτε τεχν.διευθυντης δεν είναι κακό!Όλες οι μεγάλες ευρωπαικές ομάδες το κανουν!
markos4
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 19:49

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από markos4 »

joshua έγραψε:Αρχισαμε παλυ τις υπερβολες,οποιος θελει να κραξει για να κραξει το κανει και οποιος θελει βρισκει τροπους για να χαρει.Ειναι καλο λεει γιατι δεν διερευσε τιποτα.Ειχε διαρευσει τιποτα στις περιπτωσεις μπουσαιντι η ζουελα?Κοκκαλο ειχαμε μεινει και στους 2 .Ειναι καλο λεει οτι εχει τα χαρακτηρηστικα που ψαχνουμε.Ποια δηλαδη? Το οτι ειναι δεξι μπακ? Μεγαλη επιτυχια που περνουμε δεξι μπακ για δεξι μπακ.Αποστολη το οκ το εχουν δωσει τον τελευταιο καιρο για ουκ ολιγα παλτα δεν ειναι λογος αυτος για να ειμαστε ησυχοι.Να ειμαστε λιγακι ειλικρινης.Δεν προκαλει ριγη ενθουσιασμου το ακουσμα ουτε και απογοητευσης.Επιστρεψαμε στους παικτες για τους οποιους ειχαμε ηδη μια εικονα.Ειναι μια συνιθησμενη μεταγραφη ελληνικης ομαδας,ουτε απο το πανω ραφι ουτε και απο το πανερι.Τα 2,5 χρονια ακουγονται ειναι ψιλορισκο αλλα 30χρονο παικτη με συμβολαιο δεν τον δελεαζες με κατι μικροτερο.Τα υπολοιπα στο γηπεδο.Ηθελα να μαθω ποιος τελικα εκανε τις μεταγραφες το καλοκαιρι του 2008 γιατι απο τοτε πολλα περιεργα βλεπουν τα ματια μας.
σωστος...
Άβαταρ μέλους
stefa667
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: Τετ 04 Μαρ 2009, 23:52

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από stefa667 »

Ακόμα δεν τον είδαμε, παλτάρα τον βαφτίσαμε.Μια χαρά παίχτης είναι!Ούτε ενθουσιασμοί χρείαζονται,ούτε απαξίωση!Βασικός και αναντικατάστατος στη μόνιμη πρωταθλήτρια Κροατίας..Μένει να αποδείξει τις περγαμήνες του και με την ομάδα μας...!
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από joshua »

Μετα την διαφαινομενη απομακρυσνη του κριστιανο ενος παικτη που σιγουρα δεν εντυπωσιασε,ηταν ατυχος και πηρε και λιγοτερες ισως ευκαιριες σε σχεση με αλλους, ειδικα την συγκεκριμενη χρονικη στιγμη με τα πολλα κενα στη μεσαια γραμμη και αν συνεχιστει η περιθωριοποιηση του ελζαρ θεωρω αδυνατο να περναει απο την διοικηση η σκεψη να μην γινει μια επιπλεον προσθηκη.Με εναπομειναντες τον ιβιτς τον βιερινια και τον κουτσια πλεον η μεσοεπιθετικη γραμμη ειναι η πιο αδυναμη της ομαδας και ας συμμετεχει σε αυτη ο κορυφαιος της παικτης και προβλεπω τον χαβο καθε βραδυ να κανει προσευχες στην μεγαλοχαρη να ειναι υγιεις ειδικα ο πρωτος που και λογω ηλικιας εχει δωσει ηδη καποια σημαδια ευπαθειας και θα ειναι δυσκολο να μην εχει αλλες απουσιες μεχρι τελος.Εναν χαφ ρε παιδιαααααααααααααα!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από teod1980 »

Ο etto είναι σε προσφορά δύο σε ένα...
Αμυντικός και χαφ ταυτόχρονα. :D

υγ. Με τον ΠΑΟΚ και στα δύο ματς έπαιζε δεξιά ως μέσος.
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από Lord »

joshua έγραψε:Εναν χαφ ρε παιδιαααααααααααααα!!!!!!!!!!!!
Έναν επιθετικό χαφ για την ακρίβεια.. :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από bane1980 »

Σωστός.

Ας φύγει πρώτα ο Κριστιάνο και μετά μένουν 4 ημέρες για να δούμε εάν θα την κάνει και κανείς από τους άλλους 3...τότε μόνο πιστεύω ίσως να έρθει κάποιος. Αλλιώς θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν και οι προς αποχώρηση, ειδικά με τον τραυματισμό (;) του Μούσλι (εκτός εάν έχει να κάνει και με την κλήση του στην εθνική αυτό...)
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από joshua »

Για να το πω και διαφορετικα και αρκετα πιο σκληρα με την ομαδα να εχει θετικο αποτελεσμα στο κυπελο με γαυρο, καλες πιθανοτητες για προκριση στους 16 του γιουροπα και ακομα καλητερες πιθανοτητες για προκριση ξανα στα προκριματικα του τσουλου,αν φυγουν κριστιανο και ελζαρ και δεν παρουν αλλον παικτη πλεον θα τους θεωρω ανικανους και επικυνδινους οσο υπερβολικο και αν ακουγεται.
Άβαταρ μέλους
4NIKOS1986
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 21:28
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΑΛΩΝΑ

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από 4NIKOS1986 »

πρέπει να σοβαρευτεί ο κούτσια....Αλλιώς ας πάρουμε το ζαιρί μια χαρά ειναι
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από eorptol »

joshua έγραψε:Για να το πω και διαφορετικα και αρκετα πιο σκληρα με την ομαδα να εχει θετικο αποτελεσμα στο κυπελο με γαυρο, καλες πιθανοτητες για προκριση στους 16 του γιουροπα και ακομα καλητερες πιθανοτητες για προκριση ξανα στα προκριματικα του τσουλου,αν φυγουν κριστιανο και ελζαρ και δεν παρουν αλλον παικτη πλεον θα τους θεωρω ανικανους και επικυνδινους οσο υπερβολικο και αν ακουγεται.
πολυ υπερβολικο ......τον μαιο οι κρισεις φιλε τωρα και ενω ειμαστε μεχρι τωρα επιτυχημενοι προκαταβαλουμε αποτυχιες λογω ροστερ κλπ. δεν χαλαρωνουμε λεω εγω να στηριξουμε την ομαδα ? ολα εκ του αποτελεσματος κρινονται και αυτα τα αποτελσματα τον μαιο βγαινουν......οπως περσυ φυσικα .....
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από Photis »

stefa667 έγραψε:
nick_shortjohn έγραψε:Football manager έγινε το τόπικ; Πείτε καναν παίκτη ρε να πάρω...

Στο επίσημο site της ομάδας το λέει φιλαράκι!Εκέι που λέει και τις θεσεις που παιζει.Όπως και να'χει πάντως μια ματια στο FM να ρίχνει και ο εκάστοτε τεχν.διευθυντης δεν είναι κακό!Όλες οι μεγάλες ευρωπαικές ομάδες το κανουν!
Καλύτερο scouting από το football manager ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ...Eδώ ο Mourinho το έκανε...πρέπει κάποιος να το μάθει στον Πάντελο μπας και πάρουμε κανά 17άρι από λατινική αμερική και γίνει παικταράς...
:pano:
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από DC »

Η ΑΕΚ θέλει Μαλεζά

28 Ιαν 2011 14:49, Από Δημήτρης Τσορμπατζόγλου

Και όμως… Είναι μία ενδιαφέρουσα πληροφορία που έχει βάση, αφού η Ένωση αντιμετωπίζει πολύ σοβαρό πρόβλημα στο κέντρο της άμυνας. Γι αυτό στράφηκε στον ΠΑΟΚ.
Η πληροφορία αναφέρει ότι η ΑΕΚ που «καίγεται» για κεντρικό αμυντικό δεν κατάφερε να αποκτήσει τον Πουλίδο από τον Αστέρα Τρίπολης και ήδη έχει προσεγγίσει τον ΠΑΟΚ για να αποκτήσει με μεταγραφή, τον Στέλιο Μαλεζά.
Το δεδομένο για τον Μαλεζά είναι ότι ο διεθνής αμυντικός έχει συμβόλαιο με τον ΠΑΟΚ μέχρι το καλοκαίρι του 2013. Πρόκειται για συμβόλαιο που ανανεώθηκε τον Φεβρουάριο του 2009. Άρα οποιαδήποτε συζήτηση γίνει, ξεκινάει από τον ΠΑΟΚ.
Οι πληροφορίες από την Αθήνα αναφέρουν ότι για την μεταγραφή συζητιέται ποσό 350 χιλιάδων ευρώ, ενώ η ΑΕΚ είναι διατεθειμένη να παραχωρήσει τον Λεονάρντο.
Στον ΠΑΟΚ δεν αρνούνται ότι έγινε μία κρούση από την πλευρά της ΑΕΚ, μια κρούση όμως που δεν πήρε απάντηση προς το παρόν. Αυτή την στιγμή την ομάδα του ΠΑΟΚ απασχολούν ιδιαίτερα, άλλα σοβαρά αγωνιστικά ζητήματα και αυτά προέχουν.
Σε κάθε περίπτωση, από τον ΠΑΟΚ ξέρουν καλά πόσο καίγεται η Ένωση για κεντρικό αμυντικό και αυτό έχει την σημασία του...

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.paok24.com/newsitem.asp?s=12&id=5607
Ο Σαβίνης δεν τους κάνει;
Άβαταρ μέλους
cristiano4
Δημοσιεύσεις: 1450
Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από cristiano4 »

350000 και περιπου καμια 50000 από δοσεις που χρωστάμε καλά εινα για τον μαλεζάκο αν ζηταει και παραπάνω φράγκα να παει στο αεκάκι που του τα δινει
Άβαταρ μέλους
ABALAEA2
Δημοσιεύσεις: 936
Εγγραφή: Τετ 06 Φεβ 2008, 20:14
Τοποθεσία: Gerakas Attika

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από ABALAEA2 »

350+50=400

Τα σκας με τη μία για Αμπτούν!
Και έχεις κάνει το deal της δεκαετίας.
Και για όποιον γκρινιάξει θα το θέσω αλλιώς.
Αν πήγαινε τώρα στην Καβάλα και πρότεινε Μαλεζά για Αμπτούν θα έλεγε κανένας μας τίποτα????
black death
Δημοσιεύσεις: 8226
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από black death »

ABALAEA2 έγραψε: Τα σκας με τη μία για Αμπτούν!
Και βγάζουμε τη σεζόν με 2,5 σέντερ μπακ;
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”