Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

sidpanos έγραψε:
ΑποστόληςΑ έγραψε:Ο Πετρίσεβιτς, ως δεξί μπακ, έβγαζε μάτια (λένε κάποιοι) στο φιλικό διπλό που ο ΠΑΟΚ κέρδισε με 2-1 την ομάδα των Νέων του Κολομπούρδα. Έβγαλε μάλιστα και το γκολ με το οποίο προηγήθηκαν ο νέοι.
Μέλλον έχουμε! Για το παρόν δεν είμαι και πολύ σίγουρος...
αν έβγαζε ματια,δεν θα πηγαίναμε για δεξί μπακ.. :?
Είναι μόνο 18 ετών και δεν μπορούμε - προφανώς - να τον εμπιστευθούμε ακόμη. Παρόμοια αντιμετώπιση είχε και ο πολλά υποσχόμενος Κάτσε.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από Sera4 »

ο ετο ειχε με την ντιναμο 104 συμμετοχες και 8 γκολ στο πρωταθλημα σε σχεδον 6 χρονια παρουσιας και αλλες 54 συμμετοχες στην ευρωπη... :ugeek:

Εικόνα
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από kos »

joshua έγραψε:Ενω στις ταξεις της ομαδας επικρατει ενα σχεδον τραγικα μιζερο κλιμα διακρινω απο τους περισσοτερους φιλους μια ομολογουμενως τουλαχιστον ψυχραιμη αντιμετωπιση του.Σε μια χρονικη στιγμη που βρισκομαστε οπως λεει και ο Αποστολης στους 32 του γιουροπα με μια κληρωση που επιτρεπει ονειρα,εχουμε ενα ευνοικο αποτελεσμα στο κυπελο και ενοψει playoff αν μη τι αλλο η κατασταση των αντιπαλων δεν τρομαζει και αφηνει πολλες πιθανοτητες για επαναλειψη της περσινης θεσης η ομαδα προχωρα στην αποδεσμευση σειρας παικτων (δικων της αποτυχημενων επιλογων) την στιγμη που αποτι φαινεται αδυνατει να φερει καλητερους με αποτελεσμα το ροστερ να οδευει αντι σε ενισχυση σε αποδυναμωση.Την ιδια στιγμη βλεπω αντιδρασεις του στυλ μια χαρα ειναι ο πετρισεβιτς,εχω τσουκαλα και φωτακη για αντιιβιτς.Οκ ρε παιδες να δεχτω οτι τα οικονομικα μας ειναι χαλια μαυρα αλλα καποιος εχει την ευθηνη για αυτο.Εγιναν μια σειρα απο αποτυχημενες μεταγραφικες επιλογες και δεν μιλαμε για 1-2 αλλα για καμια 10ρια και βαλε που οδηγησε εν μερη και στην κακη οικονομικη μας κατασταση και αν μη τι αλλο πρεπει η διοικηση να παρει το μυνημα οτι πρεπει να στρωσει κωλο και να αναδιοργανωσει το τμημα επιλογης παικτων απο το 0.Με μια εισροη χρηματων της ταξης των 80 μυριων αυτα τα χρονια δεν μπορω να καταπιω αμασητο οτι θα παμε απο τα πανηγυρια του καλοκαιριου του 2008 σε ροστερ παλιοτερων εποχων με καποιους πιτσιρικαδες,καποια αιωνια ταλεντα και καποιους ξενους που θα ελπιζουμε να μας βγουν λαυρακια.
και βεβαια μια χαρα. οχι απλα μια χαρα σουπερ. ειδικα εαν σκεφτεις οτι μπορουσαν να φερουν πισω τον χουσειν μουμιν για αντισορλεν και για 3ο χαφ στο κεντρο τωρα που χτυπησε ο φωτακης.
αφου γλυτωσαμε απο αυτο ολα καλα.
Άβαταρ μέλους
diniko80
Δημοσιεύσεις: 2737
Εγγραφή: Τρί 13 Μάιος 2008, 12:54

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από diniko80 »

PARASANDALOS έγραψε:θελουμε ενα φορ ενα δεξι μπακ και ενα εχτρεμ
το δευτερο και το τριτο επειγουν πλεον
Boksic4
Δημοσιεύσεις: 546
Εγγραφή: Κυρ 06 Δεκ 2009, 18:37

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από Boksic4 »

γκολ του εττο (κανει το 5-1, το τελευταιο γκολ στο βιντεο με πλασε)

[youtube]9EZeMo4Fpq4[/youtube]
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sera4 την Πέμ 27 Ιαν 2011, 15:18, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: βιντεο
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από Sera4 »

φυσικα και ειναι μια χαρα για εμας που δεν τρεφουμε αυταπατες...γιατι εγω ξενερωνα που δεν προωθουσαμε πιτσιρικια και αντι αυτων αγοραζαμε πανακριβους για τα δεδομενα μας ξενους ρολιστες...γιατι ετσι πρεπει να λειτουργει μια ομαδα σαν τον ΠΑΟΚ με τη συγκεκριμενη διοικηση....πρεπει να βγουν παιχτες απο τις ακαδημιες μας παρτε το χαμπαρι γιατι αλλιως ο συγκεκριμενος ΠΑΟΚ δεν θα εχει ζωη...μονο με ενα τετοιο μοντελο θα γλιτωσουμε χωρις επενδυτη...δε λεω ολη η ομαδα να ειναι απο τις ακαδημιες αλλα ενα ποσοστο 40%...να εχεις εναν κορμο απο πολυ καλους και ποιοτικους παιχτες και να τους πλαισιωσεις με παιδια με ταλεντο απο την ακαδημια απο τα οποια καποιοι σιγουρα θα βγουν με μεταπωλητικη αξια...τα σκας σε λιγους ποιοτικους δλδ και ετσι ανεβαινεις επιπεδο...αυτο πιστευω θα γινει απο το καλοκαιρι γιατι η διοικηση ειδε οτι με την προηγουμενη τακτικη και με παιχτες λαχεια δεν της βγαινει...γι αυτο και ολη αυτη η εκκαθαριση που το καλοκαιρι θα τελειωσει οριστικα...φυσικα και εγιναν λαθη αλλα αλλο να κανεις μεταγραφες στο μανατζερ και αλλο στην πραγματικοτητα ρεαλιστες να ειμαστε...πιστευω οτι σε αυτη τη μεταγραφικη περιοδο η παε κινηθηκε πολυ σωστα(αλλη μεταγραφη δεν αναμενω μετα τον αριας και τον ετο) και ετσι θελω να πιστευω θα γινεται αποε δω και περα... :ugeek:

υγ οσο αναφορα αυτο με τα 80 μυρια εσοδα(κοψε κατι ειπαμε :lol: :lol: ) αυτα ειναι γραφικοτητες αδερφε και μονο για να εχουν τροφη τπτ ραπτοπουλοι αξιζει....
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από gika »

joshua έγραψε:Ενω στις ταξεις της ομαδας επικρατει ενα σχεδον τραγικα μιζερο κλιμα διακρινω απο τους περισσοτερους φιλους μια ομολογουμενως τουλαχιστον ψυχραιμη αντιμετωπιση του.Σε μια χρονικη στιγμη που βρισκομαστε οπως λεει και ο Αποστολης στους 32 του γιουροπα με μια κληρωση που επιτρεπει ονειρα,εχουμε ενα ευνοικο αποτελεσμα στο κυπελο και ενοψει playoff αν μη τι αλλο η κατασταση των αντιπαλων δεν τρομαζει και αφηνει πολλες πιθανοτητες για επαναλειψη της περσινης θεσης η ομαδα προχωρα στην αποδεσμευση σειρας παικτων (δικων της αποτυχημενων επιλογων) την στιγμη που αποτι φαινεται αδυνατει να φερει καλητερους με αποτελεσμα το ροστερ να οδευει αντι σε ενισχυση σε αποδυναμωση.Την ιδια στιγμη βλεπω αντιδρασεις του στυλ μια χαρα ειναι ο πετρισεβιτς,εχω τσουκαλα και φωτακη για αντιιβιτς.Οκ ρε παιδες να δεχτω οτι τα οικονομικα μας ειναι χαλια μαυρα αλλα καποιος εχει την ευθηνη για αυτο.Εγιναν μια σειρα απο αποτυχημενες μεταγραφικες επιλογες και δεν μιλαμε για 1-2 αλλα για καμια 10ρια και βαλε που οδηγησε εν μερη και στην κακη οικονομικη μας κατασταση και αν μη τι αλλο πρεπει η διοικηση να παρει το μυνημα οτι πρεπει να στρωσει κωλο και να αναδιοργανωσει το τμημα επιλογης παικτων απο το 0.Με μια εισροη χρηματων της ταξης των 80 μυριων αυτα τα χρονια δεν μπορω να καταπιω αμασητο οτι θα παμε απο τα πανηγυρια του καλοκαιριου του 2008 σε ροστερ παλιοτερων εποχων με καποιους πιτσιρικαδες,καποια αιωνια ταλεντα και καποιους ξενους που θα ελπιζουμε να μας βγουν λαυρακια.
Συμφωνώ στα πρώτα που λες.
Ότι δηλαδή μια αποτυχημένη σειρά μεταγραφικών κινήσεων, μας οδήγησε σε αυτό το σημείο και ότι έχει ευθύνη η διοίκηση.
Ε και; Έχουμε καλύτερη επιλογή; Είναι η δεν είναι η καλύτερη διοίκηση που θα μπορούσαμε να έχουμε με τόσα χρέη στην πλάτη; Τουλάχιστον ξέρουμε ότι δεν είναι μπατατογούμενοι στο τιμόνι.
Αυτό δεν σημαίνει ότι ο Ζαγόρ και οι υπόλλοιποι πρέπει να επαναπαυθούν.
Πιστεύω αυτά που γράφεις εσύ, τα έχουν καταλάβει και αυτοί.
Στήριξη, μακριά από γκρίνια, και πιστεύω ότι θα ξαναγυρίσουμε εκεί που πρέπει.
ΓΙΑΤΙ ΠΑΟΚ ΕΙΣΑΙ, ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ Ο ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΤΟΥΣ.

Όσο για τις μεταγραφές:
Παρατηρώ ότι θέλουν να διώξουν όλους τους παγκίτες με υψηλά συμβόλαια και να τους αντικαταστήσουν με πιτσιρικάδες. Σωστή λογική. Αφού πρέπει να γίνει περικοπή εξόδων, χίλιες φορές να μην έχουμε πάγκο παρά να μην έχουμε βασικούς. Από εκεί και πέρα αυτό δείχνει να είναι το πρώτο μόνο βήμα. Γιατί αργότερα θα κληθούν να αντικαταστήσουν τους Πάβλους, τον Βλάταν πιθανότατα και τον Αντελίνο.... Θα δούμε. Πάντως βλέπω ότι άρχισε να ξαναυπάρχει πλάνο, το τελευταίο χρονικό διάστημα.
Άβαταρ μέλους
geoavr
Δημοσιεύσεις: 975
Εγγραφή: Κυρ 18 Μάιος 2008, 02:46

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από geoavr »

Επειδή μάλλον έκλεισε ο Ετό και κανένας δεν θα μάθαινε τίποτα αν δεν είχαμε διαρροές από Κροατία μεριά ας δούμε τι γράφουν οι Κροάτες στο σάιτ της Δυναμό.
INFO
Najbrži igrač u klubu, prodoran i nezaustavljiv za većinu protivničkih braniča, samo da ga prestanu zaustavljati ozljede. Etto je, nakon Eduarda, drugi naturalizirani Hrvat u klubu.
Σε απλά Ελληνικά
INFO
Ο ταχύτερος παίκτης στο κλαμπ, διεισδυτικός και ασταμάτητος για τους περισσότερους αμυντικούς . Μόνο οι τραυματισμοί τον σταματάνε. Etto, από το Edward, είναι πολιτογραφημένος Κροάτης.
http://www.nk-dinamo.hr/igrac/prikaz/29/default.aspx

Ελπίζω τα bold μεγάλα να τα ξέρουνε στην ΠΑΕ μην πάρουμε κανένα Μούσλι Νο2 γιά 2,5 χρ. κλειστά.

Φέτος του έχει φάει την θέση ένα μεγάλο ταλέντο του Κροατικού Ποδοσφαίρου ο Ivan Tomečak (21 χρ.)που αν θυμάμαι καλά είχε παίξει και στα 2 παιγνίδια με μας βασικός.Οι Κροάτες οι βλάκες πάντα δίνουν θέση βασικού στα ταλέντα τους γιά να δείξουν την αξία τους και μετά τα μοσχοπουλάνε στην Ευρώπη.Αλλά αυτοί είπαμε είναι μ@λάκες και δεν βασίζονται όπως εμείς σε 30φεύγα έμπειρους ξένους ρολίστες και μη σε κάθε θέση.
Θα δείξει και αυτός....
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16677
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από Equalizer »

Μήπως είναι σχήμα λόγου; Για να δείξει οτι είναι ασταμάτητος; Έχει αρκετά παιχνίδια τόσα χρόνια κ δν είδα πουθενά να αναφέρεται τραυματισμός.. Λέω τώρα δεν είμαι σίγουρος..
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από gash04 »

Όπως όλα δείχνουν πρέπει να χει κλείσει ο τύπος.
Άβαταρ μέλους
lostre_4
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 22:47

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από lostre_4 »

Δεν ξέρω βροχοποιέ ..αλλα είναι καλή ιδέα για το πωλητήριο στο Αλάνι όταν και εαν μπεί! :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
geoavr
Δημοσιεύσεις: 975
Εγγραφή: Κυρ 18 Μάιος 2008, 02:46

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από geoavr »

rainmaker έγραψε:Μήπως είναι σχήμα λόγου; Για να δείξει οτι είναι ασταμάτητος; Έχει αρκετά παιχνίδια τόσα χρόνια κ δν είδα πουθενά να αναφέρεται τραυματισμός.. Λέω τώρα δεν είμαι σίγουρος..
Αδερφέ αν δεις η καμπύλη των παιγνιδιών του στη Δυναμό για το πρωτάθλημα από το 2005-2006 ανεβοκατεβαίνει.

2005-2006 24 Παρουσίες
2006-2007 13 ''
2007-2008 23 ''
2008-2009 16 ''
2009-2010 21 ''
2010-2011 7 ''

Αν βγάλουμε έξω την σεζόν που διανύουμε βλέπουμε ότι δεν έχει και την μεγαλύτερη σταθερότητα.
Πάντως αν τον ζητούσαμε πέρσι πχ οι Κροάτες χαλαρά θα ζητούσανε 3-4 εκατ. Οπότε για καλή ευκαιρία μιλάμε αν ο παίκτης δεν έχει προβλήματα τραυματισμών.Εκεί στο ιατρικό επιτελείο ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ.
Πάντως αν τον πάρουμε η ομάδα θα έχει και στις δύο πλευρές 2 βραζιλιάνους full backs πράγμα που εγώ στον ΠΑΟΚ δεν έχω ξαναδεί.
Με Βιερίνια μπροστά ο ένας και με ένα εξτρέμ φωτιά που θέλει ο φίλος μου ο PARASANDALOS ο άλλος θα βγαίνει μαγεία στο γήπεδο.
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από DC »

Δεν ξέρω αν έκλεισε ή όχι και να πω και την αλήθεια, δεν τον γνωρίζω σαν παίκτη.
Όμως με φαίνεται πολύ περίεργη μεταγραφή, αν γίνει.
Αν δεν απατώμαι, δεν μπορούμε να τον χρησιμοποιήσουμε στους αγώνες με την ΤΣΣΚΑ και είναι και το θέμα με τους τραυματισμούς (που μορεί να είναι και ράδιο αρβύλα).
markos4
Δημοσιεύσεις: 3988
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 19:49

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από markos4 »

sidpanos έγραψε:
ΑποστόληςΑ έγραψε:Ο Πετρίσεβιτς, ως δεξί μπακ, έβγαζε μάτια (λένε κάποιοι) στο φιλικό διπλό που ο ΠΑΟΚ κέρδισε με 2-1 την ομάδα των Νέων του Κολομπούρδα. Έβγαλε μάλιστα και το γκολ με το οποίο προηγήθηκαν ο νέοι.
Μέλλον έχουμε! Για το παρόν δεν είμαι και πολύ σίγουρος...
αν έβγαζε ματια,δεν θα πηγαίναμε για δεξί μπακ.. :?
αν εβγαζε ματια θα τον στελναμε για χειρουργο....
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1997
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

Με' ενα ονειρο θα ζωωω
κι οσο ζω θα προσπαθωωω
Μαλαματινα να πετωωω
επααανω στον Ετοοο!!! :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Ελπιζω να μην χρειαστει!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”