Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
http://en.wikipedia.org/wiki/Etto
Personal information
Full name Oélilton Araújo dos Santos[1]
Date of birth 8 March 1981 (age 29)
Place of birth Valente, Bahia, Brazil[2]
Height 1.76 m (5 ft 9 1⁄2 in)[2]
Playing position Right Full-back / Right Winger[1]
Club information
Current club Dinamo Zagreb
Number 7
Senior career*
Years Team Apps†
2002 Bahia 3 (0)
2003 Criciúma 19 (0)
2004 Paraná 17 (1)
2005 Atlético Paranaense 6
2005– Dinamo Zagreb
Personal information
Full name Oélilton Araújo dos Santos[1]
Date of birth 8 March 1981 (age 29)
Place of birth Valente, Bahia, Brazil[2]
Height 1.76 m (5 ft 9 1⁄2 in)[2]
Playing position Right Full-back / Right Winger[1]
Club information
Current club Dinamo Zagreb
Number 7
Senior career*
Years Team Apps†
2002 Bahia 3 (0)
2003 Criciúma 19 (0)
2004 Paraná 17 (1)
2005 Atlético Paranaense 6
2005– Dinamo Zagreb
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
Το συν και τα πλην
27 Ιαν 2011 00:01, Από PAOK24
Σύσκεψη για τα μεταγραφικά και γενικότερα για την οριστικοποίηση του ρόστερ, έγινε σήμερα στην Τούμπα. Πέντε μέρες πριν το φινάλε της μεταγραφικής περιόδου, υπάρχουν ανοιχτά μέτωπα.
Σε ότι αφορά το θέμα της ενίσχυσης, είναι γνωστό ότι ο ΠΑΟΚ προσπαθεί να πάρει έναν δεξιό μπακ. Αργά ή γρήγορα, η υπόθεση θα κλείσει και με τον δεξιό μπακ, θα τελειώσουν και οι μεταγραφές γι΄ αυτή την μεταγραφική περίοδο. Θα είναι αύριο, θα είναι μεθαύριο, θα δείξει...
Ένα άλλο θέμα, που συζητήθηκε σήμερα ανάμεσα σε Ζαγοράκη και Κωνσταντινίδη, ύστερα από συνεννόηση με τον Χάβο, είναι η αποσυμφόρηση του ρόστερ. Τις τελευταίες μέρες της μεταγραφικής περιόδου, θα γίνει προσπάθεια να μειωθεί το ρόστερ κατά τρεις παίκτες.
Όπως είναι γνωστό, ο ΠΑΟΚ θέλει να αποδεσμεύσει τον Κριστιάνο και τον Ελ Ζαρ. Όπως αναφέρθηκε νωρίς το βράδυ, αύριο αναμένεται ο μάνατζερ του πρώτου για να φανεί αν βρήκε ομάδα, ενώ σε ότι αφορά τον δεύτερο, μέχρι τώρα δεν έχει δείξει διάθεση να φύγει, το αντίθετο.
Ο τρίτος που είναι προς παραχώρηση, είναι ο Παπάζογλου. Στη δική του περίπτωση, ο ΠΑΟΚ θέλει να τον δώσει δανεικό μέχρι τέλους της σεζόν, αφού απ΄ ότι φαίνεται εδώ δεν έχει ελπίδα να παίξει, αλλά κι αυτός φαίνεται αρνητικός στο ενδεχόμενο να φύγει έστω και για έξι μήνες.
Για Έτο ο ΠΑΟΚ
Ο 30χρονος (τα κλείνει στις 8 Μαρτίου) δεξιός φουλ μπακ της Ντιναμό Ζάγκρεμπ, Αραούχο Ντος Σάντος, γνωστός ως Έτο, είναι ο παίκτης, που φαίνεται να έχει προκριθεί, για να καλύψει το δεξιά άκρο της άμυνας του ΠΑΟΚ…
Ο Βραζιλιάνος φουλ μπακ, που έχει κροατικό διαβατήριο, αγωνίζεται από το καλοκαίρι του 2005 στην πρωταθλήτρια Κροατίας (τον απέκτησε από την Ατλέτικο Παραναένσε) και είναι γνωστός στον ΠΑΟΚ, από τους αγώνες με τη Ντιναμό για το Γιουρόπα Λιγκ (έπαιξε 15 και 19 λεπτά ως αλλαγή), αλλά κυρίως από το σκάουτινγκ του ΠΑΟΚ, πριν από τα παιχνίδια με τους Κροάτες.
Ο Έτο δεν θεωρείται βασικός στη φετινή Ντιναμό, έχει παίξει σε 10 παιχνίδια πρωταθλήματος (από τα 18), αλλά και σε 9 παιχνίδια στα Κύπελλα Ευρώπης, έχοντας πετύχει και ένα γκολ.
Ο Βραζιλιάνος είναι μπακ, αλλά μπορεί να παίξει άνετα όλη την πλευρά κι αυτός είναι ο λόγος, που ο ΠΑΟΚ φαίνεται να καταλήγει σ΄ αυτόν, καθώς θέλει έναν παίκτη, που να μπορεί να κάνει στη δεξιά πλευρά, αυτά που κάνει ο Λίνο στην αριστερή…
27 Ιαν 2011 00:01, Από PAOK24
Σύσκεψη για τα μεταγραφικά και γενικότερα για την οριστικοποίηση του ρόστερ, έγινε σήμερα στην Τούμπα. Πέντε μέρες πριν το φινάλε της μεταγραφικής περιόδου, υπάρχουν ανοιχτά μέτωπα.
Σε ότι αφορά το θέμα της ενίσχυσης, είναι γνωστό ότι ο ΠΑΟΚ προσπαθεί να πάρει έναν δεξιό μπακ. Αργά ή γρήγορα, η υπόθεση θα κλείσει και με τον δεξιό μπακ, θα τελειώσουν και οι μεταγραφές γι΄ αυτή την μεταγραφική περίοδο. Θα είναι αύριο, θα είναι μεθαύριο, θα δείξει...
Ένα άλλο θέμα, που συζητήθηκε σήμερα ανάμεσα σε Ζαγοράκη και Κωνσταντινίδη, ύστερα από συνεννόηση με τον Χάβο, είναι η αποσυμφόρηση του ρόστερ. Τις τελευταίες μέρες της μεταγραφικής περιόδου, θα γίνει προσπάθεια να μειωθεί το ρόστερ κατά τρεις παίκτες.
Όπως είναι γνωστό, ο ΠΑΟΚ θέλει να αποδεσμεύσει τον Κριστιάνο και τον Ελ Ζαρ. Όπως αναφέρθηκε νωρίς το βράδυ, αύριο αναμένεται ο μάνατζερ του πρώτου για να φανεί αν βρήκε ομάδα, ενώ σε ότι αφορά τον δεύτερο, μέχρι τώρα δεν έχει δείξει διάθεση να φύγει, το αντίθετο.
Ο τρίτος που είναι προς παραχώρηση, είναι ο Παπάζογλου. Στη δική του περίπτωση, ο ΠΑΟΚ θέλει να τον δώσει δανεικό μέχρι τέλους της σεζόν, αφού απ΄ ότι φαίνεται εδώ δεν έχει ελπίδα να παίξει, αλλά κι αυτός φαίνεται αρνητικός στο ενδεχόμενο να φύγει έστω και για έξι μήνες.
Για Έτο ο ΠΑΟΚ
Ο 30χρονος (τα κλείνει στις 8 Μαρτίου) δεξιός φουλ μπακ της Ντιναμό Ζάγκρεμπ, Αραούχο Ντος Σάντος, γνωστός ως Έτο, είναι ο παίκτης, που φαίνεται να έχει προκριθεί, για να καλύψει το δεξιά άκρο της άμυνας του ΠΑΟΚ…
Ο Βραζιλιάνος φουλ μπακ, που έχει κροατικό διαβατήριο, αγωνίζεται από το καλοκαίρι του 2005 στην πρωταθλήτρια Κροατίας (τον απέκτησε από την Ατλέτικο Παραναένσε) και είναι γνωστός στον ΠΑΟΚ, από τους αγώνες με τη Ντιναμό για το Γιουρόπα Λιγκ (έπαιξε 15 και 19 λεπτά ως αλλαγή), αλλά κυρίως από το σκάουτινγκ του ΠΑΟΚ, πριν από τα παιχνίδια με τους Κροάτες.
Ο Έτο δεν θεωρείται βασικός στη φετινή Ντιναμό, έχει παίξει σε 10 παιχνίδια πρωταθλήματος (από τα 18), αλλά και σε 9 παιχνίδια στα Κύπελλα Ευρώπης, έχοντας πετύχει και ένα γκολ.
Ο Βραζιλιάνος είναι μπακ, αλλά μπορεί να παίξει άνετα όλη την πλευρά κι αυτός είναι ο λόγος, που ο ΠΑΟΚ φαίνεται να καταλήγει σ΄ αυτόν, καθώς θέλει έναν παίκτη, που να μπορεί να κάνει στη δεξιά πλευρά, αυτά που κάνει ο Λίνο στην αριστερή…
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
Αν κάνει ότι κάνει ο Λίνο από αριστερά φέτος, τότε καήκαμε...Sera4 έγραψε: PAOK24
Ο Βραζιλιάνος είναι μπακ, αλλά μπορεί να παίξει άνετα όλη την πλευρά κι αυτός είναι ο λόγος, που ο ΠΑΟΚ φαίνεται να καταλήγει σ΄ αυτόν, καθώς θέλει έναν παίκτη, που να μπορεί να κάνει στη δεξιά πλευρά, αυτά που κάνει ο Λίνο στην αριστερή…
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
Εαν δεν βρεθει κατι εξαιρετικο,προτιμω να προωθησουν τον Πετρισεβιτς και μαλιστα να παρει και παιγνιδια.Οι παικτες δυναμωνουν και γινονται καλυτεροι μεσα απο τους αγωνες υψηλου επιπεδου.Και αυτο γινεται μεχρι τα 19.Μετα,παει,χανεται στη μετριοτητα.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
Με Πετρίσεβιτς, Κάτσε, Σήκω και Σκύψε είμαι σίγουρος ότι:
1. Θα φτάσουμε στον τελικό κυπέλου
2. Θα κατακτήσουμε τη δεύτερη θέσh μετά τα play-off
3. Θα περάσουμε στους 16 του E.L.
1. Θα φτάσουμε στον τελικό κυπέλου
2. Θα κατακτήσουμε τη δεύτερη θέσh μετά τα play-off
3. Θα περάσουμε στους 16 του E.L.
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
Ενω στις ταξεις της ομαδας επικρατει ενα σχεδον τραγικα μιζερο κλιμα διακρινω απο τους περισσοτερους φιλους μια ομολογουμενως τουλαχιστον ψυχραιμη αντιμετωπιση του.Σε μια χρονικη στιγμη που βρισκομαστε οπως λεει και ο Αποστολης στους 32 του γιουροπα με μια κληρωση που επιτρεπει ονειρα,εχουμε ενα ευνοικο αποτελεσμα στο κυπελο και ενοψει playoff αν μη τι αλλο η κατασταση των αντιπαλων δεν τρομαζει και αφηνει πολλες πιθανοτητες για επαναλειψη της περσινης θεσης η ομαδα προχωρα στην αποδεσμευση σειρας παικτων (δικων της αποτυχημενων επιλογων) την στιγμη που αποτι φαινεται αδυνατει να φερει καλητερους με αποτελεσμα το ροστερ να οδευει αντι σε ενισχυση σε αποδυναμωση.Την ιδια στιγμη βλεπω αντιδρασεις του στυλ μια χαρα ειναι ο πετρισεβιτς,εχω τσουκαλα και φωτακη για αντιιβιτς.Οκ ρε παιδες να δεχτω οτι τα οικονομικα μας ειναι χαλια μαυρα αλλα καποιος εχει την ευθηνη για αυτο.Εγιναν μια σειρα απο αποτυχημενες μεταγραφικες επιλογες και δεν μιλαμε για 1-2 αλλα για καμια 10ρια και βαλε που οδηγησε εν μερη και στην κακη οικονομικη μας κατασταση και αν μη τι αλλο πρεπει η διοικηση να παρει το μυνημα οτι πρεπει να στρωσει κωλο και να αναδιοργανωσει το τμημα επιλογης παικτων απο το 0.Με μια εισροη χρηματων της ταξης των 80 μυριων αυτα τα χρονια δεν μπορω να καταπιω αμασητο οτι θα παμε απο τα πανηγυρια του καλοκαιριου του 2008 σε ροστερ παλιοτερων εποχων με καποιους πιτσιρικαδες,καποια αιωνια ταλεντα και καποιους ξενους που θα ελπιζουμε να μας βγουν λαυρακια.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
Ο Πετρίσεβιτς, ως δεξί μπακ, έβγαζε μάτια (λένε κάποιοι) στο φιλικό διπλό που ο ΠΑΟΚ κέρδισε με 2-1 την ομάδα των Νέων του Κολομπούρδα. Έβγαλε μάλιστα και το γκολ με το οποίο προηγήθηκαν ο νέοι.
Μέλλον έχουμε! Για το παρόν δεν είμαι και πολύ σίγουρος...
Μέλλον έχουμε! Για το παρόν δεν είμαι και πολύ σίγουρος...
-
Black_White_Heart
- Δημοσιεύσεις: 850
- Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:42
- Τοποθεσία: Γερμανια
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
αν έβγαζε ματια,δεν θα πηγαίναμε για δεξί μπακ..ΑποστόληςΑ έγραψε:Ο Πετρίσεβιτς, ως δεξί μπακ, έβγαζε μάτια (λένε κάποιοι) στο φιλικό διπλό που ο ΠΑΟΚ κέρδισε με 2-1 την ομάδα των Νέων του Κολομπούρδα. Έβγαλε μάλιστα και το γκολ με το οποίο προηγήθηκαν ο νέοι.
Μέλλον έχουμε! Για το παρόν δεν είμαι και πολύ σίγουρος...
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
Ο Έτο και η ελευθερία του
Εδώ ο Έτο, εκεί ο Έτο που είναι ο Έτο; Αυτό αναρωτιούνται από το πρωί οι Κροάτες δημοσιογράφοι και όχι μόνο;
Ο ΠΑΟΚ ενδιαφέρεται για την απόκτηση του Βραζιλιάνου μπακ και το μυστικό είναι να μείνει ελεύθερος από τη Ντιναμό Ζάγκρεμπ.
Η πληροφορία είναι ότι η πλευρά του Έτο έχει πάρει προφορική δέσμευση ότι θα εφόσον βρει ομάδα δεν θα υπάρχει πρόβλημα να πάρει και την ελευθερία του.
Στην σημερινή πρωϊνή προπόνηση των Κροατών που ξεκίνησε στις 10 ο Έτο δεν έδωσε το παρών και στο Ζάγκρεμπ έχει διαδοθεί η πληροφορία ότι ο παίκτης αναχώρησε για την Ελλάδα.
Όπως ανέφερε το index.hr πριν λίγη ώρα η επίσημη πλευρά της Ντιναμό θα πάρει θέση για το θέμα σε συνέντευξη Τύπου που θα πραγματοποιηθεί λίγο αργότερα. "Ο Έτο μετακινείται στον ΠΑΟΚ;" αναρωτιούνται οι Κροάτες στο συγκεκριμένο δημοσιεύμα και βάζουν όλους τους φιλάθλους στο κλίμα...
Σε κάθε περίπτωση το θέμα που σήμερα προέκυψε θα ξεκαθαρίσει κατά τις επόμενες ώρες.
Όλα αυτά για έναν παίκτη ο οποίος τα τελευταία πεντέμιση χρόνια παίζει στη Ντιναμό Ζάγκρεμπ και έχει συμπληρώσει 158 συμμετοχές σε όλες τις διοργανώσεις. Και φέτος ο Ετό έχει παίξει σε 16 αγώνες από τους οποίους οι εφτά ήταν στο Europa League.
ΠΑΟΚ24

Εδώ ο Έτο, εκεί ο Έτο που είναι ο Έτο; Αυτό αναρωτιούνται από το πρωί οι Κροάτες δημοσιογράφοι και όχι μόνο;
Ο ΠΑΟΚ ενδιαφέρεται για την απόκτηση του Βραζιλιάνου μπακ και το μυστικό είναι να μείνει ελεύθερος από τη Ντιναμό Ζάγκρεμπ.
Η πληροφορία είναι ότι η πλευρά του Έτο έχει πάρει προφορική δέσμευση ότι θα εφόσον βρει ομάδα δεν θα υπάρχει πρόβλημα να πάρει και την ελευθερία του.
Στην σημερινή πρωϊνή προπόνηση των Κροατών που ξεκίνησε στις 10 ο Έτο δεν έδωσε το παρών και στο Ζάγκρεμπ έχει διαδοθεί η πληροφορία ότι ο παίκτης αναχώρησε για την Ελλάδα.
Όπως ανέφερε το index.hr πριν λίγη ώρα η επίσημη πλευρά της Ντιναμό θα πάρει θέση για το θέμα σε συνέντευξη Τύπου που θα πραγματοποιηθεί λίγο αργότερα. "Ο Έτο μετακινείται στον ΠΑΟΚ;" αναρωτιούνται οι Κροάτες στο συγκεκριμένο δημοσιεύμα και βάζουν όλους τους φιλάθλους στο κλίμα...
Σε κάθε περίπτωση το θέμα που σήμερα προέκυψε θα ξεκαθαρίσει κατά τις επόμενες ώρες.
Όλα αυτά για έναν παίκτη ο οποίος τα τελευταία πεντέμιση χρόνια παίζει στη Ντιναμό Ζάγκρεμπ και έχει συμπληρώσει 158 συμμετοχές σε όλες τις διοργανώσεις. Και φέτος ο Ετό έχει παίξει σε 16 αγώνες από τους οποίους οι εφτά ήταν στο Europa League.
ΠΑΟΚ24
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
"Ερχόμαστε αύριο, κλείνει ο Ετό"
Ο ατζέντης του Βραζιλιάνου μπακ, Μπόζο Σλίσκοβιτς, μιλά στο olaPAOK.gr και επιβεβαιώνει τη μεταγραφή του στον ΠΑΟΚ. Ποιες είναι οι λεπτομέρειες της συμφωνίας
Ο Ετό έρχεται στη Θεσσαλονίκη, αλλά όχι σήμερα (27/1). Η έλευσή του είναι προγραμματισμένη για την Παρασκευή (28/1), μέσω Βελιγραδίου και ο λόγος της απουσίας του από την προπόνηση της Ντιναμό Ζάγκρεμπ έχει να κάνει με το γεγονός ότι πακετάρει τα πράγματά του, αφού θα μένει πλέον στη Θεσσαλονίκη.
Τις παραπάνω πληροφορίες έδωσε στο olaPAOK.gr, ο ατζέντης του Βραζιλιάνου, Μπόζο Σλίσκοβιτς, ο οποίος αποκάλυψε ότι υπάρχει καταρχήν συμφωνία του πελάτη του με την ΠΑΕ ΠΑΟΚ. "Έχουμε συμφωνήσει ο Ετό να έρθει για 2,5 χρόνια στον ΠΑΟΚ. Η ομάδα της Θεσσαλονίκης δε θα χρειαστεί να πληρώσει χρήματα στην Ντιναμό. Ο Ετό αγωνίστηκε πέντε χρόνια στην ομάδα του Ζάγκρεμπ, πρόσφερε πολλά και οι άνθρωποι του συλλόγου αναγνωρίζουν αυτά που έχει δώσει και τον αφήνουν ελεύθερο να φύγει", τόνισε στο olaPAOK.gr ο μάνατζερ του ποδοσφαιριστή, προσθέτοντας: "Του άρεσε πολύ η ομάδα του ΠΑΟΚ από τα παιχνίδια που έδωσε με την Ντιναμό στο Europa League και θέλει πραγματικά πάρα πολύ να γίνει μέλος της. Περισσότερα θα πούμε στη Θεσσαλονίκη...".
Ο ατζέντης του Βραζιλιάνου μπακ, Μπόζο Σλίσκοβιτς, μιλά στο olaPAOK.gr και επιβεβαιώνει τη μεταγραφή του στον ΠΑΟΚ. Ποιες είναι οι λεπτομέρειες της συμφωνίας
Ο Ετό έρχεται στη Θεσσαλονίκη, αλλά όχι σήμερα (27/1). Η έλευσή του είναι προγραμματισμένη για την Παρασκευή (28/1), μέσω Βελιγραδίου και ο λόγος της απουσίας του από την προπόνηση της Ντιναμό Ζάγκρεμπ έχει να κάνει με το γεγονός ότι πακετάρει τα πράγματά του, αφού θα μένει πλέον στη Θεσσαλονίκη.
Τις παραπάνω πληροφορίες έδωσε στο olaPAOK.gr, ο ατζέντης του Βραζιλιάνου, Μπόζο Σλίσκοβιτς, ο οποίος αποκάλυψε ότι υπάρχει καταρχήν συμφωνία του πελάτη του με την ΠΑΕ ΠΑΟΚ. "Έχουμε συμφωνήσει ο Ετό να έρθει για 2,5 χρόνια στον ΠΑΟΚ. Η ομάδα της Θεσσαλονίκης δε θα χρειαστεί να πληρώσει χρήματα στην Ντιναμό. Ο Ετό αγωνίστηκε πέντε χρόνια στην ομάδα του Ζάγκρεμπ, πρόσφερε πολλά και οι άνθρωποι του συλλόγου αναγνωρίζουν αυτά που έχει δώσει και τον αφήνουν ελεύθερο να φύγει", τόνισε στο olaPAOK.gr ο μάνατζερ του ποδοσφαιριστή, προσθέτοντας: "Του άρεσε πολύ η ομάδα του ΠΑΟΚ από τα παιχνίδια που έδωσε με την Ντιναμό στο Europa League και θέλει πραγματικά πάρα πολύ να γίνει μέλος της. Περισσότερα θα πούμε στη Θεσσαλονίκη...".
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
Σαν τον μουσλιμοβιτς γαμησε τα ολο εξω οι δε κοιλιακοι του κλανει και ποναει. 