Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Συναγερμός για την... άδεια Τούμπα
Οι φίλαθλοι του «Δικεφάλου» ετοιμάζονται να μετακομίσουν δυναμικά εκτός γηπέδου στον αγώνα με Ολυμπιακό
Μεγάλη κινητοποίηση ετοιμάζουν οι οργανωμένοι (και όχι μόνο) οπαδοί του ΠΑΟΚ, στην περίπτωση που η αυριανή εκδίκαση της έφεσης δεν φέρει αποτέλεσμα και η Τούμπα παραμείνει κλειστή στον αγώνα-ρεβάνς με τον Ολυμπιακό για το Κύπελλο. Το σύνθημά τους είναι να βρεθεί έξω από το γήπεδο τόσος κόσμος όσος θα υπήρχε αν οι πόρτες της Τούμπας ήταν ανοιχτές! Ηδη έχουν αρχίσει να οργανώνονται εκδρομές απ’ όλα τα μέρη της Ελλάδας, ώστε όλα την Τετάρτη να θυμίζουν ημέρα αγώνα με κόσμο.
Οι μεγαλύτεροι σύνδεσμοι του ΠΑΟΚ έχουν εκδώσει σχετικές ανακοινώσεις, όπου αφ’ ενός αφήνουν αιχμές για τη στάση της αστυνομίας για τα επεισόδια στον Βόλο και αφ’ ετέρου καλούν τους οπαδούς της ομάδας να δώσουν ειρηνικό «παρών» έξω από το γήπεδο για να υποδεχθούν την αποστολή της ομάδας τους.
Αυτή η κινητοποίηση έχει θορυβήσει τόσο την αστυνομία όσο και τον Ολυμπιακό. Στη χθεσινή σύσκεψη για τα μέτρα ασφαλείας, ο εκπρόσωπος των «ερυθρόλευκων», Γιάννης Τσιρώνης, ζήτησε προστασία της αποστολής από την πρώτη στιγμή που θα φτάσει στη Θεσσαλονίκη μέχρι την αναχώρησή της.
Δρακόντεια μέτρα
Τα μέτρα θα είναι αυστηρά τόσο στο αεροδρόμιο όσο και στο ξενοδοχείο όπου θα καταλύσει η αποστολή, στη διαδρομή που θα ακολουθήσει και φυσικά στο γήπεδο την ώρα του αγώνα. Να απαγορευθεί η παρουσία φιλάθλων στους γύρω δρόμους και περιμετρικά της Τούμπας, δεν γίνεται. Το ζητούμενο είναι να παρθούν όλα τα μέτρα ώστε να μην πλησιάσει ο κόσμος το γήπεδο και ειδικά το σημείο όπου θα φτάσει η αποστολή του Ολυμπιακού.
Εξυπακούεται ότι τα μέτρα θα είναι το ίδιο αυστηρά στην περίπτωση που πέσει η ποινή και το παιχνίδι διεξαχθεί παρουσία φιλάθλων. Η εκδίκαση της έφεσης θα εκδικαστεί αύριο και η απόφαση θα εκδοθεί αυθημερόν, ώστε να μην υπάρξει πρόβλημα με τις προθεσμίες που ορίζουν οι κανονισμοί πριν από έναν αγώνα. Η πρωτόδικη ποινή για τα επεισόδια που προκάλεσαν οι οπαδοί του ΠΑΟΚ στον Βόλο είναι μία αγωνιστική κεκλεισμένων των θυρών και 80 χιλ. ευρώ πρόστιμο.
Η ποινή του μπάσκετ
Να σημειωθεί ότι χθες ανακοινώθηκε η απόφαση του ΑΣΕΑΔ για τη σχεδόν δίωρη διακοπή του αγώνα μπάσκετ του ΠΑΟΚ με τον Ολυμπιακό. Η ποινή των τεσσάρων αγωνιστικών κεκλεισμένων των θυρών δεν άλλαξε και η διοίκηση της ομάδας εξέδωσε πολύ σκληρή ανακοίνωση κατά της Πολιτείας, όπου κάνει λόγο για έλλειψη ισονομίας.
Υπάρχει και ο Αρης
Μέσα σ’ όλο αυτό τον θόρυβο, ο προπονητής Μάκης Χάβος και οι παίκτες του προσπαθούν να συγκεντρωθούν στο ντέρμπι της Κυριακής με τον Αρη. Σε αντίθεση με τους Φωτάκη και Βιτόλο που δεν υπολογίζονται, οι Μουσλίμοβιτς και Αθανασιάδης είναι ετοιμοπόλεμοι. Ενας από τους δύο θα ξεκινήσει στην κορυφή της επίθεσης, στο 4-4-1-1 που προσανατολίζεται να χρησιμοποιήσει ο Χάβος.
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_art ... 011_430252
Οι φίλαθλοι του «Δικεφάλου» ετοιμάζονται να μετακομίσουν δυναμικά εκτός γηπέδου στον αγώνα με Ολυμπιακό
Μεγάλη κινητοποίηση ετοιμάζουν οι οργανωμένοι (και όχι μόνο) οπαδοί του ΠΑΟΚ, στην περίπτωση που η αυριανή εκδίκαση της έφεσης δεν φέρει αποτέλεσμα και η Τούμπα παραμείνει κλειστή στον αγώνα-ρεβάνς με τον Ολυμπιακό για το Κύπελλο. Το σύνθημά τους είναι να βρεθεί έξω από το γήπεδο τόσος κόσμος όσος θα υπήρχε αν οι πόρτες της Τούμπας ήταν ανοιχτές! Ηδη έχουν αρχίσει να οργανώνονται εκδρομές απ’ όλα τα μέρη της Ελλάδας, ώστε όλα την Τετάρτη να θυμίζουν ημέρα αγώνα με κόσμο.
Οι μεγαλύτεροι σύνδεσμοι του ΠΑΟΚ έχουν εκδώσει σχετικές ανακοινώσεις, όπου αφ’ ενός αφήνουν αιχμές για τη στάση της αστυνομίας για τα επεισόδια στον Βόλο και αφ’ ετέρου καλούν τους οπαδούς της ομάδας να δώσουν ειρηνικό «παρών» έξω από το γήπεδο για να υποδεχθούν την αποστολή της ομάδας τους.
Αυτή η κινητοποίηση έχει θορυβήσει τόσο την αστυνομία όσο και τον Ολυμπιακό. Στη χθεσινή σύσκεψη για τα μέτρα ασφαλείας, ο εκπρόσωπος των «ερυθρόλευκων», Γιάννης Τσιρώνης, ζήτησε προστασία της αποστολής από την πρώτη στιγμή που θα φτάσει στη Θεσσαλονίκη μέχρι την αναχώρησή της.
Δρακόντεια μέτρα
Τα μέτρα θα είναι αυστηρά τόσο στο αεροδρόμιο όσο και στο ξενοδοχείο όπου θα καταλύσει η αποστολή, στη διαδρομή που θα ακολουθήσει και φυσικά στο γήπεδο την ώρα του αγώνα. Να απαγορευθεί η παρουσία φιλάθλων στους γύρω δρόμους και περιμετρικά της Τούμπας, δεν γίνεται. Το ζητούμενο είναι να παρθούν όλα τα μέτρα ώστε να μην πλησιάσει ο κόσμος το γήπεδο και ειδικά το σημείο όπου θα φτάσει η αποστολή του Ολυμπιακού.
Εξυπακούεται ότι τα μέτρα θα είναι το ίδιο αυστηρά στην περίπτωση που πέσει η ποινή και το παιχνίδι διεξαχθεί παρουσία φιλάθλων. Η εκδίκαση της έφεσης θα εκδικαστεί αύριο και η απόφαση θα εκδοθεί αυθημερόν, ώστε να μην υπάρξει πρόβλημα με τις προθεσμίες που ορίζουν οι κανονισμοί πριν από έναν αγώνα. Η πρωτόδικη ποινή για τα επεισόδια που προκάλεσαν οι οπαδοί του ΠΑΟΚ στον Βόλο είναι μία αγωνιστική κεκλεισμένων των θυρών και 80 χιλ. ευρώ πρόστιμο.
Η ποινή του μπάσκετ
Να σημειωθεί ότι χθες ανακοινώθηκε η απόφαση του ΑΣΕΑΔ για τη σχεδόν δίωρη διακοπή του αγώνα μπάσκετ του ΠΑΟΚ με τον Ολυμπιακό. Η ποινή των τεσσάρων αγωνιστικών κεκλεισμένων των θυρών δεν άλλαξε και η διοίκηση της ομάδας εξέδωσε πολύ σκληρή ανακοίνωση κατά της Πολιτείας, όπου κάνει λόγο για έλλειψη ισονομίας.
Υπάρχει και ο Αρης
Μέσα σ’ όλο αυτό τον θόρυβο, ο προπονητής Μάκης Χάβος και οι παίκτες του προσπαθούν να συγκεντρωθούν στο ντέρμπι της Κυριακής με τον Αρη. Σε αντίθεση με τους Φωτάκη και Βιτόλο που δεν υπολογίζονται, οι Μουσλίμοβιτς και Αθανασιάδης είναι ετοιμοπόλεμοι. Ενας από τους δύο θα ξεκινήσει στην κορυφή της επίθεσης, στο 4-4-1-1 που προσανατολίζεται να χρησιμοποιήσει ο Χάβος.
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_art ... 011_430252
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Θα τολμήσω να κάνω μια πρόβλεψη. Απο τη στιγμή που έκαναν δεκτό να εξετασθεί η έφεση την Παρασκευή, φαίνεται να έχουν καταλάβει τη σπουδαιότητα του πράγματος. Εκτιμώ ότι θα ακυρώσουν την ποινή αποκλεισμού της έδρας με αντίτιμο την αύξηση του προστίμου. Κατάλαβαν ότι 10-15.000 κόσμος έξω από το γήπεδο είναι μια κινούμενη βόμβα για όλους.
Εύχομαι να επιβεβαιωθώ.
ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΠΡΟΕΧΕΙ ΤΟ ΜΑΤΣ ΜΕ ΤΟ ΣΚΩΛΗΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ. ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΑΥΡΟΣ ΓΙΑ ΜΑΣ. ΜΗΝ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΤΟΥΜΕ! ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ. ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ....
Εύχομαι να επιβεβαιωθώ.
ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΠΡΟΕΧΕΙ ΤΟ ΜΑΤΣ ΜΕ ΤΟ ΣΚΩΛΗΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ. ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΑΥΡΟΣ ΓΙΑ ΜΑΣ. ΜΗΝ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΤΟΥΜΕ! ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ. ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ....
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Κάπως έτσι και εγώ την κόβω την δουλειά αν και πλεον προτιμώ να μην παίξουμε με φιλάθλους για πάρα πολλούς λόγους.
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Gash συμφωνω...πλεον και εγώ δε θελω να αλλαξει η αποφαση...
αυτη τη στιγμη ολοι ειναι τσιτωμενοι απο την αδικια και ειμαι σιγουρος οτι οι παικτες θα κατεβουν ως αλλοι καμικάζι..
Αν παρουν πισω τη τιμωρια , με τοση λασπη που εχει πεσει, θα μας κανουν να φανουμε και ως ευνοημενοι...
Ασε που μετα θα σε σκιζουν με το παραμικρο..για ολα.
Ειναι λιγο παραξενο, αλλα ετσι το βλεπω πλεον
αυτη τη στιγμη ολοι ειναι τσιτωμενοι απο την αδικια και ειμαι σιγουρος οτι οι παικτες θα κατεβουν ως αλλοι καμικάζι..
Αν παρουν πισω τη τιμωρια , με τοση λασπη που εχει πεσει, θα μας κανουν να φανουμε και ως ευνοημενοι...
Ασε που μετα θα σε σκιζουν με το παραμικρο..για ολα.
Ειναι λιγο παραξενο, αλλα ετσι το βλεπω πλεον
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Το σκίσιμο για μετά giapa δεν θα αλλάξει.
Το ίδιο και το πως μας βλέπουν.
Δεν μ απασχολεί αυτό.
Αλλά σίγουρα οι παίχτες μας θα είναι καμικάζι για να μην πω χούλιγκανς μετά απο όλα αυτά και ο γάβρος πλεον δεν έχει καμία ελπίδα πρόκρισης αν παιχτεί παιχνίδι στα ίσια.
Όσο για τον κόσμο τι θα γίνει αν ακυρωθεί η απόφαση παίξουμε με κόσμο και ο διαιτητής όποιος είναι αυτός σφυρίξει όπως στον α αγώνα στον Πειραιά ή ακόμα ποιο ανοιχτά δώσει κανένα πέναλτι σε κανά 91ο ας πούμε!
Το ίδιο και το πως μας βλέπουν.
Δεν μ απασχολεί αυτό.
Αλλά σίγουρα οι παίχτες μας θα είναι καμικάζι για να μην πω χούλιγκανς μετά απο όλα αυτά και ο γάβρος πλεον δεν έχει καμία ελπίδα πρόκρισης αν παιχτεί παιχνίδι στα ίσια.
Όσο για τον κόσμο τι θα γίνει αν ακυρωθεί η απόφαση παίξουμε με κόσμο και ο διαιτητής όποιος είναι αυτός σφυρίξει όπως στον α αγώνα στον Πειραιά ή ακόμα ποιο ανοιχτά δώσει κανένα πέναλτι σε κανά 91ο ας πούμε!
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Κατι μεγαλο παει να γινει απο τον λαο του ΠΑΟΚ που μπορει να αλλαξει πολλα πραγματα.
ισος να μπορει να φερει το 90-10 σε ενα 70-30 για λιγο καιρο...εκει τους κανεις και την ζημια.
ΑΛΛΑ....... σαν να βλεπω μπροστά μου τη παει να γινει.
Ανθρωποι με οπλα και ανθρωποι χωρις οπλα.
[youtube]vnPvbfogeSI[/youtube]
Τα πραγματα θα ειναι ηρεμα
καποιο γουρουνοιδες με στολι θα προκαλεσει
θα πεσουν τα γνωστα λιγμενα δακρυγονα που τρων για μεσημεριανο τα ΠΑΟΚια
ο θα υπαρξει σαματας τεραστιος οσο ποτε.
Ο κοσμος θα διαληθει.
Τα καναλια θα λενε για τους καγκουρες ΠΑΟΚτσιδες - αυτο θα περασει στον λαο.
Υπαρχει και το αλλο ενδεχομενο.
Απλα να ΜΗΝ φυγει ποτε κανεις οτι και να γινει.
ΥΓ. Οποιος δεν εχει δει την παραπανω τενια να την δει μεχρι την τεταρτη.
ΥΓ2. ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ - Ο ΛΟΓΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ - ΑΥΤΟΙ ΤΟ ΔΙΑΛΕΞΑΝ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΘΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΒΙΑ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ
ισος να μπορει να φερει το 90-10 σε ενα 70-30 για λιγο καιρο...εκει τους κανεις και την ζημια.
ΑΛΛΑ....... σαν να βλεπω μπροστά μου τη παει να γινει.
Ανθρωποι με οπλα και ανθρωποι χωρις οπλα.
[youtube]vnPvbfogeSI[/youtube]
Τα πραγματα θα ειναι ηρεμα
καποιο γουρουνοιδες με στολι θα προκαλεσει
θα πεσουν τα γνωστα λιγμενα δακρυγονα που τρων για μεσημεριανο τα ΠΑΟΚια
ο θα υπαρξει σαματας τεραστιος οσο ποτε.
Ο κοσμος θα διαληθει.
Τα καναλια θα λενε για τους καγκουρες ΠΑΟΚτσιδες - αυτο θα περασει στον λαο.
Υπαρχει και το αλλο ενδεχομενο.
Απλα να ΜΗΝ φυγει ποτε κανεις οτι και να γινει.
ΥΓ. Οποιος δεν εχει δει την παραπανω τενια να την δει μεχρι την τεταρτη.
ΥΓ2. ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ - Ο ΛΟΓΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ - ΑΥΤΟΙ ΤΟ ΔΙΑΛΕΞΑΝ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΘΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΒΙΑ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Την βία την ΘΕΛΟΥΝ στα γήπεδα ......την χρειάζονται.Άμα δεν την χρειάζονταν θα την είχαν εξαλείψει σε μια νύχτα.
Τώρα άμα γίνουν επεισόδια την Τετάρτη είμαστε άξιοι της μοίρας μας διότι είναι σίγουρο ότι θα χυθεί αίμα έτσι και προκαλέσουν οι μπάτσοι.
Πραγματικά έχω πολύ κακό....αλλά ταυτόχρονα και καλό προαίσθημα.Αλλά και οι επαναστάσεις από κάπου ξεκίνησαν.
Τώρα άμα γίνουν επεισόδια την Τετάρτη είμαστε άξιοι της μοίρας μας διότι είναι σίγουρο ότι θα χυθεί αίμα έτσι και προκαλέσουν οι μπάτσοι.
Πραγματικά έχω πολύ κακό....αλλά ταυτόχρονα και καλό προαίσθημα.Αλλά και οι επαναστάσεις από κάπου ξεκίνησαν.
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
και όλα αυτά για να κάνει το κομμάτι του ο χοντρός οτι είναι μια βελτιωμένη έκδοση του θείου...
α, ρε Ελλάδα, 10 οικογένειες νταβατζιλίκι σε 10 μύρια...ούτε στο φεουδαρχικό μεσαίωνα έτσι...
α, ρε Ελλάδα, 10 οικογένειες νταβατζιλίκι σε 10 μύρια...ούτε στο φεουδαρχικό μεσαίωνα έτσι...
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Είναι μια τεράστια ευκαιρία να γίνει κάτι ουσιαστικό από πλευράς κόσμου σε αυτό το ματς. Κάτι που δεν έχει ξαναγίνει.
Φαντάζομαι μια εικόνα από ελικόπτερο.
Άδεια η Τούμπα και από τους γύρω δρόμους να συρέουν 30.000 άνθρωποι για συμπαράσταση στην ομάδα τους.
Να μείνουν μ@λ@κες όλοι. Να σαστίσουν
Εδώ είναι το μεγάλο στοίχημα. Δεν χρειάζεται να πατήσουμε καμιά μπανανόφλουδα. Να μην πέσουμε σε καμιά δακρυγονική παγίδα.
Ήρεμα ωραία και ΠΑΟΚικά να πάμε να συμπαρασταθούμε στην ομάδα. Ούτε γιγαντοοθόνες ούτε τίποτα.
Ούτε και μπορεί να τιμωρήσουν την ΠΑΕ σε περίπτωση που γίνει κάτι άσχημο.
Φαντάζομαι μια εικόνα από ελικόπτερο.
Άδεια η Τούμπα και από τους γύρω δρόμους να συρέουν 30.000 άνθρωποι για συμπαράσταση στην ομάδα τους.
Να μείνουν μ@λ@κες όλοι. Να σαστίσουν
Εδώ είναι το μεγάλο στοίχημα. Δεν χρειάζεται να πατήσουμε καμιά μπανανόφλουδα. Να μην πέσουμε σε καμιά δακρυγονική παγίδα.
Ήρεμα ωραία και ΠΑΟΚικά να πάμε να συμπαρασταθούμε στην ομάδα. Ούτε γιγαντοοθόνες ούτε τίποτα.
Ούτε και μπορεί να τιμωρήσουν την ΠΑΕ σε περίπτωση που γίνει κάτι άσχημο.
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Karelias το ίδιο σκηνικό παίχτηκε στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό Βόλου μόνο που εκεί δεν ήμασταν τιμωρημένοι.
Απορρίφθηκε η έφεση που έκανε ο ΠΑΟΚ, με την οποία ζητούσε τη μείωση της ποινής των τεσσάρων αγωνιστικών, κάτι που σημαίνει ότι το μεγάλο ντέρμπι με τον Αρη για τη 16η αγωνιστική θα διεξαχθεί κεκλεισμένων των θυρών: «Το μήνυμα ελήφθη (ξανά).
Απορρίφθηκε η έφεση που έκανε ο ΠΑΟΚ, με την οποία ζητούσε τη μείωση της ποινής των τεσσάρων αγωνιστικών, κάτι που σημαίνει ότι το μεγάλο ντέρμπι με τον Αρη για τη 16η αγωνιστική θα διεξαχθεί κεκλεισμένων των θυρών: «Το μήνυμα ελήφθη (ξανά).
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Χθες ήταν ο Απ.Αμπάρκιολης που μπήκε "στο ψυγείο".
Σήμερα τον ακολούθησαν άλλοι 5 διαιτητές!
-Ο Κουκουλάκης στην Τρίπολη για το πέναλτι υπέρ του Ολυμπιακού (παρατηρητής Σωμαρακάκης).
-Ο Κάκος στη Ν.Σμύρνη για το πέναλτι υπέρ του Παναθηναϊκού (παρατηρητής Μαζαράκης).
-Ο Τσινιάρης στο Ηράκλειο για το ακυρωθέν γκολ του Αρη και για ένα πέναλτι που δεν έδωσε στον Εργοτέλη ( παρατηρητής Τσαχειλίδης).
-Ο Σπάθας στην Καβάλα, που παρέβλεψε δύο πέναλτι -ένα για τους γηπεδούχους και ένα για τον Ηρακλή (παρατηρητής Σίπκας).
-Ο Τριτσώνης στις Σέρρες, που αγνόησε πέναλτι υπέρ του Ατρομήτου (παρατηρητής Γιανναδάκης).
Πάντως, η ΚΕΔ μπορεί "να γράψει στα παλιά της, τα παπούτσια" τις εκθέσεις των παρατηρητών, όπως έκανε με τον ευνοούμενό της διαιτητή Λαμπρόπουλο στο ΠΑΣ-ΟΦΗ.
Όλοι γνωστά κοράκια.
Γνωστά σε εμάς τα ονόματα τους πολύ καλά.
Τώρα στο ψυγείο.
Και όταν ξεπαγώσουν στο καζάνι της Τούμπας να συνεχίσουν με το νυστέρι να χειρουργούν.
Η ερώτηση της ημέρας.
Την Κυριακή επειδή σφύριξαν σε κάποιους αγώνες άσχημα γιατί είμαι σίγουρος ότι είναι καλοί διαιτητές και όχι άχρηστοι τιμωρούνται.
Στα παιχνίδια με τον ΠΑΟΚ γιατί βαθμολογούνται με σχεδόν άριστα και ποτέ δεν έχουν καμία επίπτωση?
Σήμερα τον ακολούθησαν άλλοι 5 διαιτητές!
-Ο Κουκουλάκης στην Τρίπολη για το πέναλτι υπέρ του Ολυμπιακού (παρατηρητής Σωμαρακάκης).
-Ο Κάκος στη Ν.Σμύρνη για το πέναλτι υπέρ του Παναθηναϊκού (παρατηρητής Μαζαράκης).
-Ο Τσινιάρης στο Ηράκλειο για το ακυρωθέν γκολ του Αρη και για ένα πέναλτι που δεν έδωσε στον Εργοτέλη ( παρατηρητής Τσαχειλίδης).
-Ο Σπάθας στην Καβάλα, που παρέβλεψε δύο πέναλτι -ένα για τους γηπεδούχους και ένα για τον Ηρακλή (παρατηρητής Σίπκας).
-Ο Τριτσώνης στις Σέρρες, που αγνόησε πέναλτι υπέρ του Ατρομήτου (παρατηρητής Γιανναδάκης).
Πάντως, η ΚΕΔ μπορεί "να γράψει στα παλιά της, τα παπούτσια" τις εκθέσεις των παρατηρητών, όπως έκανε με τον ευνοούμενό της διαιτητή Λαμπρόπουλο στο ΠΑΣ-ΟΦΗ.
Όλοι γνωστά κοράκια.
Γνωστά σε εμάς τα ονόματα τους πολύ καλά.
Τώρα στο ψυγείο.
Και όταν ξεπαγώσουν στο καζάνι της Τούμπας να συνεχίσουν με το νυστέρι να χειρουργούν.
Η ερώτηση της ημέρας.
Την Κυριακή επειδή σφύριξαν σε κάποιους αγώνες άσχημα γιατί είμαι σίγουρος ότι είναι καλοί διαιτητές και όχι άχρηστοι τιμωρούνται.
Στα παιχνίδια με τον ΠΑΟΚ γιατί βαθμολογούνται με σχεδόν άριστα και ποτέ δεν έχουν καμία επίπτωση?
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
το "ήρεμα και ωραία" με 30Κ πριζωμένους το θεωρώ χλωμό έως κατακίτρινο...Karelias έγραψε:Είναι μια τεράστια ευκαιρία να γίνει κάτι ουσιαστικό από πλευράς κόσμου σε αυτό το ματς. Κάτι που δεν έχει ξαναγίνει.
Φαντάζομαι μια εικόνα από ελικόπτερο.
Άδεια η Τούμπα και από τους γύρω δρόμους να συρέουν 30.000 άνθρωποι για συμπαράσταση στην ομάδα τους.
Να μείνουν μ@λ@κες όλοι. Να σαστίσουν
Εδώ είναι το μεγάλο στοίχημα. Δεν χρειάζεται να πατήσουμε καμιά μπανανόφλουδα. Να μην πέσουμε σε καμιά δακρυγονική παγίδα.
Ήρεμα ωραία και ΠΑΟΚικά να πάμε να συμπαρασταθούμε στην ομάδα. Ούτε γιγαντοοθόνες ούτε τίποτα.
Ούτε και μπορεί να τιμωρήσουν την ΠΑΕ σε περίπτωση που γίνει κάτι άσχημο.
η μανούρα θα γίνει 100% ή νομίζουμε οτι θα κάτσει ο κόσμος να φάει ξύλο και φάρμακο ήρεμα και στωικά σαν το Γκάντι; αυτό που ήθελαν το πέτυχαν για εμένα: απέξω ο κόσμος; θα γίνει χαμός. μέσα ο κόσμος; κόρακας αναλαμβάνει και καθαρίζει και το ματσάκι και την τιμωρία. για εμένα μόνο η ομάδα μπορεί να σώσει την κατάσταση: να μπει και να προκριθεί, αλλιώς θα έχουμε ιστορίες χοντρές. Και το θέμα είναι οτι τις θέλει ο πάτος τους των σιχαμένων.
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Ποιό αρσενικό γενετήσιο αδένα θα στείλουν τότε την Τετάρτη; Παμπορίδη; Καλόπουλο;gash04 έγραψε:Χθες ήταν ο Απ.Αμπάρκιολης που μπήκε "στο ψυγείο".
Σήμερα τον ακολούθησαν άλλοι 5 διαιτητές!
-Ο Κουκουλάκης στην Τρίπολη για το πέναλτι υπέρ του Ολυμπιακού (παρατηρητής Σωμαρακάκης).
-Ο Κάκος στη Ν.Σμύρνη για το πέναλτι υπέρ του Παναθηναϊκού (παρατηρητής Μαζαράκης).
-Ο Τσινιάρης στο Ηράκλειο για το ακυρωθέν γκολ του Αρη και για ένα πέναλτι που δεν έδωσε στον Εργοτέλη ( παρατηρητής Τσαχειλίδης).
-Ο Σπάθας στην Καβάλα, που παρέβλεψε δύο πέναλτι -ένα για τους γηπεδούχους και ένα για τον Ηρακλή (παρατηρητής Σίπκας).
-Ο Τριτσώνης στις Σέρρες, που αγνόησε πέναλτι υπέρ του Ατρομήτου (παρατηρητής Γιανναδάκης).
Όλοι γνωστά κοράκια.
Γνωστά σε εμάς τα ονόματα τους πολύ καλά.
Τώρα στο ψυγείο.
Και όταν ξεπαγώσουν στο καζάνι της Τούμπας να συνεχίσουν με το νυστέρι να χειρουργούν.
?[/b]
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Ας γίνει χαμός. (που επέτρεψέ μου να έχω μια μικρή ελπίδα ότι δεν θα γίνει).
Η ΠΑΕ (αν γίνει χαμός) δεν μπορεί να τμωρηθεί. Ούτε προέτρεψε, ούτε επιχορήγησε από πουθενά αυτή τη στάση του κόσμου. Είναι αυθόρμητη αντίδραση, δεν μπορεί και δεν είναι δουλειά της ΠΑΕ να τιθασεύσει τόσο κόσμο.
Η ΠΑΕ (αν γίνει χαμός) δεν μπορεί να τμωρηθεί. Ούτε προέτρεψε, ούτε επιχορήγησε από πουθενά αυτή τη στάση του κόσμου. Είναι αυθόρμητη αντίδραση, δεν μπορεί και δεν είναι δουλειά της ΠΑΕ να τιθασεύσει τόσο κόσμο.