Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
τι λες ρε;θα τα σπασουμε ολα ρε!ΠΑΟΚ ΡΕ!navigator11 έγραψε: υγ πραγματικά,αν η έφεση απορριφθεί,που προσωπικά έχω άλλη αίσθηση,το ΚΑΛΥΤΕΡΟ που μπορούμε να κάνουμε για τον ΠΑΟΚ είναι να καταβάλλουμε το αντίτιμο του εισιτηρίου,κάνοντας ΑΤΥΠΟ σόλντ-άουτ,κ να παρακολουθήσουμε τον αγώνα από απόσταση ασφαλείας.
(σοβαρα τωρα,μακαρι να γινει αυτο που λες)
-
dimitris1988
- Δημοσιεύσεις: 37
- Εγγραφή: Τετ 20 Ιαν 2010, 00:31
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
ρε με κοσμο θα παιξουμε...μην μασατε...ποιος μπατσος θελει 40.000 θυμωμενα παοκια στους γυρω δρομους της τουμπας?θα εκτεθουν και αυτοι στα αφεντικα τους..γι αυτο θα κοιταξουν να μας μαντρωσουν μεσα στη τουμπα
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Ωραία ρε παιδιά, οκ, και εγώ συμφωνώ οτι μας την έχουν στημένη.
Αλλά πάμε γήπεδο, θα μας εξαγριώσει ο κόρακας και θα τιμωρηθούμε.
Μας τιμωρούν, μας την έχουν στημένη και για άλλη τιμωρία.
Πάμε εκτός, μας τη στήνουν, βγάζουμε και τα μάτια μας μόνοι μας, να σου μέσα στο λάκο.
Δεν πάμε γήπεδο, θα σφάξουν την ομάδα ανενόχλητα (που αυτό το κάνουν είμαστε δεν είμαστε).
Δηλαδή τι διάολο να κάνουμε πια;;
Που να έχουμε και προβοκάτσια δηλαδή...
Αλλά πάμε γήπεδο, θα μας εξαγριώσει ο κόρακας και θα τιμωρηθούμε.
Μας τιμωρούν, μας την έχουν στημένη και για άλλη τιμωρία.
Πάμε εκτός, μας τη στήνουν, βγάζουμε και τα μάτια μας μόνοι μας, να σου μέσα στο λάκο.
Δεν πάμε γήπεδο, θα σφάξουν την ομάδα ανενόχλητα (που αυτό το κάνουν είμαστε δεν είμαστε).
Δηλαδή τι διάολο να κάνουμε πια;;
Που να έχουμε και προβοκάτσια δηλαδή...
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Δημητρη προτιμω το "ποιος στη σουπερκλικα δε θελει ενα γηπεδο με 30χιλιαδες τσιτωμενους ΠΑΟΚτσηδες, ετοιμους να τα κανουν μ@υνι στο πρωτο αναποδο σφυριγμα...?" νατη και η διακοπη μετα και η καλη τιμωρια....
ρε καλυτερα κεκλεισμενων.... και παρτυ στη λαϊκη εμεις...
ρε καλυτερα κεκλεισμενων.... και παρτυ στη λαϊκη εμεις...
-
dimitris1988
- Δημοσιεύσεις: 37
- Εγγραφή: Τετ 20 Ιαν 2010, 00:31
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
συμφωνω φιλαρακι..τα επομενα 3 παιχνιδια ειναι μια καλοστημενη παγιδα που πρεπει να αποφυγουμε...θελουν να μας εξαντλησουν και οικονομικα ψυχολογικα..τα κομαντο μεσα στο γηπεδο ξερουν τι πρεπει να κανουν...οποια κι αν ειναι οι αποφαση πρεπει να την διαχειριστουμε σωστα, υπερ μας...
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Ωραίος.novito έγραψε:Δημητρη προτιμω το "ποιος στη σουπερκλικα δε θελει ενα γηπεδο με 30χιλιαδες τσιτωμενους ΠΑΟΚτσηδες, ετοιμους να τα κανουν μ@υνι στο πρωτο αναποδο σφυριγμα...?" νατη και η διακοπη μετα και η καλη τιμωρια....
ρε καλυτερα κεκλεισμενων.... και παρτυ στη λαϊκη εμεις...
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Οι μαλακίες του Γαβαθιώτη εκτός του αρχικού ποσταρίσματος,παρατέθηκαν ακόμα 2-3 φορές για να τις εμπεδώσουμε καλύτερα?
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Μετριόφρων ο μοντερας...novito έγραψε:Ειμαι, δε το αρνουμαι...![]()
![]()
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Μάλλον, αλλά δεν σκοπεύω να ξοδέψω κανένα τρίλεπτο της ζωής μου για να τον διαβάσω.Bono έγραψε:Οι μαλακίες του Γαβαθιώτη εκτός του αρχικού ποσταρίσματος,παρατέθηκαν ακόμα 2-3 φορές για να τις εμπεδώσουμε καλύτερα?
Να δω πότε θα ξεχειλήσει το ποτήρι, θα φάνε καμιά αυτονόμηση της Μακεδονίας στο κεφάλι και να δω μετά από που θα τρώνε ....
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Δε τις αφηνεις ευκολα ασχολιαστες ρε συ Bono. Και παλι λιγες γιναν σε συγκριση με αλλα παρομοια εμετικα κειμενα..
υ.γ. teod συ ειπας...
υ.γ. teod συ ειπας...
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
εκδικαση σημαινει παραθεση λογων εφεσεως και αποδοχη η απορριψη κατ'ουσιαν της εφεσης..αρα η εφεση ΔΕΝ εγινε δεκτη..δεκτο εγινε το αιτημα των νομικων μας για αμεση εκδικασηSera4 έγραψε:η εφεση εγινε δεκτη την παρασκευη θα γινει η εκδικαση :ugeek:navigator11 έγραψε: υγ πραγματικά,αν η έφεση απορριφθεί
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Δε ξέρω αν μπορεί κάποιος να απαντήσει, αλλά αν κάποιος έχει νομικές γνώσεις και όχι μόνο, να γράψει ένα δύο πράγματα για όσους πάμε έξω από την Τούμπα. Και τι εννοώ.
Σίγουρα αν τιμωρηθούμε θα έχει κόσμο απέξω και σίγουρα θα αποκλειστούν κάποιες περιοχές. Τι μπορεί κάποιος να δηλώσει για την παρουσία του σε κάποιο χώρο εκεί και τι δικαιωματικά μπορεί να απαιτήσει; Επίσης στο θέμα ελέγχων στους γύρω δρόμους. Γενικά χρήσιμα πράγματα που γνωρίζοντας τα κανένας δε μπορεί να σε αποθαρρύνει από το να περπατήσεις ατάραχος και ήρεμα. Δε ξέρω αν είναι αφελές αλλά πρέπει στοιχειώδη πράγματα να γνωρίζει κάποιος ώστε να μην υφίσταται πράγματα από την άγνοιά του.
Σίγουρα αν τιμωρηθούμε θα έχει κόσμο απέξω και σίγουρα θα αποκλειστούν κάποιες περιοχές. Τι μπορεί κάποιος να δηλώσει για την παρουσία του σε κάποιο χώρο εκεί και τι δικαιωματικά μπορεί να απαιτήσει; Επίσης στο θέμα ελέγχων στους γύρω δρόμους. Γενικά χρήσιμα πράγματα που γνωρίζοντας τα κανένας δε μπορεί να σε αποθαρρύνει από το να περπατήσεις ατάραχος και ήρεμα. Δε ξέρω αν είναι αφελές αλλά πρέπει στοιχειώδη πράγματα να γνωρίζει κάποιος ώστε να μην υφίσταται πράγματα από την άγνοιά του.
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
teod θες τα θεωρητικά ή τα πρακτικά..? Γιατί σ αυτή τη χώρα απέχουν έτη φωτός...