Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από navigator11 »

από άποψη αποτελέσματος εννοούσα μπρε ... :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6304
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από jibbie »

navigator11 έγραψε: υγ πραγματικά,αν η έφεση απορριφθεί,που προσωπικά έχω άλλη αίσθηση,το ΚΑΛΥΤΕΡΟ που μπορούμε να κάνουμε για τον ΠΑΟΚ είναι να καταβάλλουμε το αντίτιμο του εισιτηρίου,κάνοντας ΑΤΥΠΟ σόλντ-άουτ,κ να παρακολουθήσουμε τον αγώνα από απόσταση ασφαλείας.
τι λες ρε;θα τα σπασουμε ολα ρε!ΠΑΟΚ ΡΕ!

(σοβαρα τωρα,μακαρι να γινει αυτο που λες)
dimitris1988
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: Τετ 20 Ιαν 2010, 00:31

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από dimitris1988 »

ρε με κοσμο θα παιξουμε...μην μασατε...ποιος μπατσος θελει 40.000 θυμωμενα παοκια στους γυρω δρομους της τουμπας?θα εκτεθουν και αυτοι στα αφεντικα τους..γι αυτο θα κοιταξουν να μας μαντρωσουν μεσα στη τουμπα
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από bane1980 »

Ωραία ρε παιδιά, οκ, και εγώ συμφωνώ οτι μας την έχουν στημένη.

Αλλά πάμε γήπεδο, θα μας εξαγριώσει ο κόρακας και θα τιμωρηθούμε.
Μας τιμωρούν, μας την έχουν στημένη και για άλλη τιμωρία.
Πάμε εκτός, μας τη στήνουν, βγάζουμε και τα μάτια μας μόνοι μας, να σου μέσα στο λάκο.
Δεν πάμε γήπεδο, θα σφάξουν την ομάδα ανενόχλητα (που αυτό το κάνουν είμαστε δεν είμαστε).

Δηλαδή τι διάολο να κάνουμε πια;;

Που να έχουμε και προβοκάτσια δηλαδή...
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από novito »

Δημητρη προτιμω το "ποιος στη σουπερκλικα δε θελει ενα γηπεδο με 30χιλιαδες τσιτωμενους ΠΑΟΚτσηδες, ετοιμους να τα κανουν μ@υνι στο πρωτο αναποδο σφυριγμα...?" νατη και η διακοπη μετα και η καλη τιμωρια....
ρε καλυτερα κεκλεισμενων.... και παρτυ στη λαϊκη εμεις... :pano:
dimitris1988
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: Τετ 20 Ιαν 2010, 00:31

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από dimitris1988 »

συμφωνω φιλαρακι..τα επομενα 3 παιχνιδια ειναι μια καλοστημενη παγιδα που πρεπει να αποφυγουμε...θελουν να μας εξαντλησουν και οικονομικα ψυχολογικα..τα κομαντο μεσα στο γηπεδο ξερουν τι πρεπει να κανουν...οποια κι αν ειναι οι αποφαση πρεπει να την διαχειριστουμε σωστα, υπερ μας...
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από teod1980 »

novito έγραψε:Δημητρη προτιμω το "ποιος στη σουπερκλικα δε θελει ενα γηπεδο με 30χιλιαδες τσιτωμενους ΠΑΟΚτσηδες, ετοιμους να τα κανουν μ@υνι στο πρωτο αναποδο σφυριγμα...?" νατη και η διακοπη μετα και η καλη τιμωρια....
ρε καλυτερα κεκλεισμενων.... και παρτυ στη λαϊκη εμεις... :pano:
Ωραίος.
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από novito »

Ειμαι, δε το αρνουμαι... 8-) :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1805
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από Bono »

Οι μαλακίες του Γαβαθιώτη εκτός του αρχικού ποσταρίσματος,παρατέθηκαν ακόμα 2-3 φορές για να τις εμπεδώσουμε καλύτερα?
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από teod1980 »

novito έγραψε:Ειμαι, δε το αρνουμαι... 8-) :lol: :lol:
Μετριόφρων ο μοντερας... :D
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από DC »

Bono έγραψε:Οι μαλακίες του Γαβαθιώτη εκτός του αρχικού ποσταρίσματος,παρατέθηκαν ακόμα 2-3 φορές για να τις εμπεδώσουμε καλύτερα?
Μάλλον, αλλά δεν σκοπεύω να ξοδέψω κανένα τρίλεπτο της ζωής μου για να τον διαβάσω.
Να δω πότε θα ξεχειλήσει το ποτήρι, θα φάνε καμιά αυτονόμηση της Μακεδονίας στο κεφάλι και να δω μετά από που θα τρώνε ....
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από novito »

Δε τις αφηνεις ευκολα ασχολιαστες ρε συ Bono. Και παλι λιγες γιναν σε συγκριση με αλλα παρομοια εμετικα κειμενα..

υ.γ. teod συ ειπας... :mrgreen:
epitropos
Δημοσιεύσεις: 868
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 22:14

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από epitropos »

Sera4 έγραψε:
navigator11 έγραψε: υγ πραγματικά,αν η έφεση απορριφθεί
η εφεση εγινε δεκτη την παρασκευη θα γινει η εκδικαση :ugeek:
εκδικαση σημαινει παραθεση λογων εφεσεως και αποδοχη η απορριψη κατ'ουσιαν της εφεσης..αρα η εφεση ΔΕΝ εγινε δεκτη..δεκτο εγινε το αιτημα των νομικων μας για αμεση εκδικαση :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από teod1980 »

Δε ξέρω αν μπορεί κάποιος να απαντήσει, αλλά αν κάποιος έχει νομικές γνώσεις και όχι μόνο, να γράψει ένα δύο πράγματα για όσους πάμε έξω από την Τούμπα. Και τι εννοώ.
Σίγουρα αν τιμωρηθούμε θα έχει κόσμο απέξω και σίγουρα θα αποκλειστούν κάποιες περιοχές. Τι μπορεί κάποιος να δηλώσει για την παρουσία του σε κάποιο χώρο εκεί και τι δικαιωματικά μπορεί να απαιτήσει; Επίσης στο θέμα ελέγχων στους γύρω δρόμους. Γενικά χρήσιμα πράγματα που γνωρίζοντας τα κανένας δε μπορεί να σε αποθαρρύνει από το να περπατήσεις ατάραχος και ήρεμα. Δε ξέρω αν είναι αφελές αλλά πρέπει στοιχειώδη πράγματα να γνωρίζει κάποιος ώστε να μην υφίσταται πράγματα από την άγνοιά του.
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από novito »

teod θες τα θεωρητικά ή τα πρακτικά..? Γιατί σ αυτή τη χώρα απέχουν έτη φωτός...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague”