Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
μαυροματης ........δικηγορος παε
αλλα ενας μπ@σταρδος τον διακοπτει ...μαλλον ο δικαστης
αλλα ενας μπ@σταρδος τον διακοπτει ...μαλλον ο δικαστης
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
αυτος ο μπασταρδος που μιλαει ....θελει σο'ι' και καλα να μας βγαλει οτι σπασαμε την πολη, ρε ακουστς τον μπασταρδο γαμω το μ@υνι που τον ξεπεταγε
ειναι μεγαλο αρχιδι
πουλαει τρελα
θα μας τιμωρησουν 100%
ειναι μεγαλο αρχιδι
πουλαει τρελα
θα μας τιμωρησουν 100%
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Αυτο με την άδεια του αστυνομικού διευθυντή είναι απίστευτα προκλητικό και δεν δίνει αναβολή ο πρόεδρος
Του χουντικου δικαστηρίου ......ΧΟΎΝΤΑ ρε γαμω το με δημοκρατικό μανδια.....
Του χουντικου δικαστηρίου ......ΧΟΎΝΤΑ ρε γαμω το με δημοκρατικό μανδια.....
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
ο Κυριακού και ο δικηγόρος τους εχουν γαμήσει κανονικά ..... τους δεινουν τα παντα με στοιχεία με μαρτυρες .. η αλλη πρελυρα δεν εχει ΤΙΠΟΤΑ μονο το κωλόχαρτο των μπατσων και ντε και καλα να μας ψαροσουν αλλα ο κυριακου ειναι αλανακι...
θα την παθετε...
θα την παθετε...
- georgedoulk
- Δημοσιεύσεις: 411
- Εγγραφή: Κυρ 15 Φεβ 2009, 02:22
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
PARASANDALOS έγραψε:γαμιεται η μανα ολων των γαβρων με τη μεγαλη πουτσα μου σας γαμαω τις μαναδες![]()
![]()
![]()
![]()
καντε λικε αν σας αρεσε
+ ΑΠΕΙΡΟ ΛΑΙΜΑΙ!!!
- cristiano4
- Δημοσιεύσεις: 1450
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
17.16 * Τον λόγο πήρε ο υπεύθυνος επικοινωνίας του ΠΑΟΚ, Κυριάκος Κυριάκος. Ο κ. Κυριάκος μιλά για την προαναγγελία του καναλιού που έχει τα δικαιώματα της ρεβάνς με τον Ολυμπιακό, η οποία αναφέρει ότι ο αγώνας θα γίνει στην άδεια Τούμπα.
ΓΑΜΩ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΑΣ
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Ο Πρόεδρος της δίκης είναι προκατειλλημένος κατά του ΠΑΟΚ....Αν είναι δυνατόν...

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
πειτε το τηλ να παμε σε κανα τηλεφωνικο να παρουμε!μουχαχαχα πλακα πλακα δν παιρνει κανεις?
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
νομικος δεν ειμαι αλλα βλεπω τον προεδρο (γ@@@ τ@@ μ@@@ σ@@) που προσπαθεί να πιασει διαφορα με την ανακοίνωση που εβγαλε η παε?
μα τη σχεση εχει η ανακοίνωση με τα επεισόδια?
να πεθάνεις μολις βγεις απο την εθουσα
μα τη σχεση εχει η ανακοίνωση με τα επεισόδια?
να πεθάνεις μολις βγεις απο την εθουσα
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
17.20 * Ο Κυριάκος Κυριάκος χαρακτηρίζει αστεία την έκθεση της Αστυνομίας, ενώ νωρίτερα είπε ότι ο ΠΑΟΚ έρχεται εδώ για να δικαστεί, ενώ είναι ήδη δικασμένος. Άποψη με την οποία συμφώνησαν και οι νομικοί της ΠΑΕ ΠΑΟΚ.
αχαχαχ ετσι ακριβως γαμω την σαπια κοινωνια μας..............
αχαχαχ ετσι ακριβως γαμω την σαπια κοινωνια μας..............
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
ΜΗΝ ΑΦΗΣΕΤΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΟΥ ΚΟΝΕΞ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΜΕΤΑΔΟΣΗ....
ΑΦΗΣΤΕ ΜΑΣ ΕΜΑΣ ΑΠΟ ΕΞΩ ΚΑΙ ΠΕΝΤΕ ΔΕΚΑ ΡΕΠΟΡΤΕΡ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ, Η ΟΠΟΙΟΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΝΑΜΕΤΑΔΟΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΓΑΦΩΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΑΠΟ ΕΞΩ....
ΘΑ ΤΟΥΣ ΓΑΜΗΣΟΥΜΕ
ΑΦΗΣΤΕ ΜΑΣ ΕΜΑΣ ΑΠΟ ΕΞΩ ΚΑΙ ΠΕΝΤΕ ΔΕΚΑ ΡΕΠΟΡΤΕΡ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ, Η ΟΠΟΙΟΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΝΑΜΕΤΑΔΟΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΓΑΦΩΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΑΠΟ ΕΞΩ....
ΘΑ ΤΟΥΣ ΓΑΜΗΣΟΥΜΕ
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Ειναι γελοια τα οσα συμβαινουν...
Καλο ειναι αυτην η κασετα να κρατηθει για μαθημα σε ολους μας..
Για να καταλαβουμε πως μας βλεπουν...
Καλο ειναι αυτην η κασετα να κρατηθει για μαθημα σε ολους μας..
Για να καταλαβουμε πως μας βλεπουν...
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
ρε το ξαναλεω ειναι μεγαλο αρχιδι
προσπαθει να βγαλει απο την μυγα ξυγκι...........λεει για τι ασχολειστε με την ανακοινωση της αστυνομιας
ε με ποιον ρε βλακα θα ασχολειθουμε ?
αυτο το χαρτι δεν ειναι που μας κανει ζημια?
αντε γ@μησου
τιμωρησε μας να τελειωνουμε
προσπαθει να βγαλει απο την μυγα ξυγκι...........λεει για τι ασχολειστε με την ανακοινωση της αστυνομιας
ε με ποιον ρε βλακα θα ασχολειθουμε ?
αυτο το χαρτι δεν ειναι που μας κανει ζημια?
αντε γ@μησου
τιμωρησε μας να τελειωνουμε