Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
tigon4
Δημοσιεύσεις: 2014
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 00:32
Τοποθεσία: βορρας

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από tigon4 »

Γ@ΜΩ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΑΣ...........!!!
tigon4
Δημοσιεύσεις: 2014
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 00:32
Τοποθεσία: βορρας

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από tigon4 »

μαυροματης ........δικηγορος παε

αλλα ενας μπ@σταρδος τον διακοπτει ...μαλλον ο δικαστης
tigon4
Δημοσιεύσεις: 2014
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 00:32
Τοποθεσία: βορρας

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από tigon4 »

αυτος ο μπασταρδος που μιλαει ....θελει σο'ι' και καλα να μας βγαλει οτι σπασαμε την πολη, ρε ακουστς τον μπασταρδο γαμω το μ@υνι που τον ξεπεταγε
ειναι μεγαλο αρχιδι
πουλαει τρελα
θα μας τιμωρησουν 100%
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από eorptol »

Αυτο με την άδεια του αστυνομικού διευθυντή είναι απίστευτα προκλητικό και δεν δίνει αναβολή ο πρόεδρος
Του χουντικου δικαστηρίου ......ΧΟΎΝΤΑ ρε γαμω το με δημοκρατικό μανδια.....
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από Falegkos »

ο Κυριακού και ο δικηγόρος τους εχουν γαμήσει κανονικά ..... τους δεινουν τα παντα με στοιχεία με μαρτυρες .. η αλλη πρελυρα δεν εχει ΤΙΠΟΤΑ μονο το κωλόχαρτο των μπατσων και ντε και καλα να μας ψαροσουν αλλα ο κυριακου ειναι αλανακι...

θα την παθετε...
Άβαταρ μέλους
georgedoulk
Δημοσιεύσεις: 411
Εγγραφή: Κυρ 15 Φεβ 2009, 02:22

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από georgedoulk »

PARASANDALOS έγραψε:γαμιεται η μανα ολων των γαβρων με τη μεγαλη πουτσα μου σας γαμαω τις μαναδες :D :D :D :D :D


καντε λικε αν σας αρεσε


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok:




+ ΑΠΕΙΡΟ ΛΑΙΜΑΙ!!!
Άβαταρ μέλους
cristiano4
Δημοσιεύσεις: 1450
Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από cristiano4 »

17.16 * Τον λόγο πήρε ο υπεύθυνος επικοινωνίας του ΠΑΟΚ, Κυριάκος Κυριάκος. Ο κ. Κυριάκος μιλά για την προαναγγελία του καναλιού που έχει τα δικαιώματα της ρεβάνς με τον Ολυμπιακό, η οποία αναφέρει ότι ο αγώνας θα γίνει στην άδεια Τούμπα. :evil: ΓΑΜΩ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΑΣ
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από Photis »

Ο Πρόεδρος της δίκης είναι προκατειλλημένος κατά του ΠΑΟΚ....Αν είναι δυνατόν...
:pano:
Άβαταρ μέλους
e8nos
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Κυρ 04 Μάιος 2008, 08:31
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από e8nos »

πειτε το τηλ να παμε σε κανα τηλεφωνικο να παρουμε!μουχαχαχα πλακα πλακα δν παιρνει κανεις?
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από Falegkos »

νομικος δεν ειμαι αλλα βλεπω τον προεδρο (γ@@@ τ@@ μ@@@ σ@@) που προσπαθεί να πιασει διαφορα με την ανακοίνωση που εβγαλε η παε?
μα τη σχεση εχει η ανακοίνωση με τα επεισόδια?

να πεθάνεις μολις βγεις απο την εθουσα
Άβαταρ μέλους
Retzi
Δημοσιεύσεις: 1257
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 18:43

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από Retzi »

17.20 * Ο Κυριάκος Κυριάκος χαρακτηρίζει αστεία την έκθεση της Αστυνομίας, ενώ νωρίτερα είπε ότι ο ΠΑΟΚ έρχεται εδώ για να δικαστεί, ενώ είναι ήδη δικασμένος. Άποψη με την οποία συμφώνησαν και οι νομικοί της ΠΑΕ ΠΑΟΚ.

αχαχαχ ετσι ακριβως γαμω την σαπια κοινωνια μας.............. :redcard:
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από gika »

ΜΗΝ ΑΦΗΣΕΤΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΟΥ ΚΟΝΕΞ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΜΕΤΑΔΟΣΗ....

ΑΦΗΣΤΕ ΜΑΣ ΕΜΑΣ ΑΠΟ ΕΞΩ ΚΑΙ ΠΕΝΤΕ ΔΕΚΑ ΡΕΠΟΡΤΕΡ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ, Η ΟΠΟΙΟΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΝΑΜΕΤΑΔΟΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΓΑΦΩΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΑΠΟ ΕΞΩ....


ΘΑ ΤΟΥΣ ΓΑΜΗΣΟΥΜΕ
Άβαταρ μέλους
Jordi_ 04
Δημοσιεύσεις: 943
Εγγραφή: Παρ 14 Μάιος 2010, 10:43

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από Jordi_ 04 »

Ειναι γελοια τα οσα συμβαινουν...
Καλο ειναι αυτην η κασετα να κρατηθει για μαθημα σε ολους μας..
Για να καταλαβουμε πως μας βλεπουν...
tigon4
Δημοσιεύσεις: 2014
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 00:32
Τοποθεσία: βορρας

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από tigon4 »

ρε το ξαναλεω ειναι μεγαλο αρχιδι

προσπαθει να βγαλει απο την μυγα ξυγκι...........λεει για τι ασχολειστε με την ανακοινωση της αστυνομιας
ε με ποιον ρε βλακα θα ασχολειθουμε ?
αυτο το χαρτι δεν ειναι που μας κανει ζημια?
αντε γ@μησου
τιμωρησε μας να τελειωνουμε
Άβαταρ μέλους
e8nos
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Κυρ 04 Μάιος 2008, 08:31
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από e8nos »

ξερει κανεις πως λενε τον δικαστη?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague”