Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από giapas »

Aν σκεφτουμε ψυχρα το θέμα , ειναι απιθανο να βρουμε τετοια εποχη αξιολογο παικτη στα μπακ.

Αφου ρε παιδια ολο το καλοκαιρι ψαχναμε και καταληξαμε στο Μπουσαϊντί, ειναι λογικό να βρουμε τωρα σε 15 μέρες?
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από Lord »

Aureliano Buendia έγραψε:Σέντερ μπακ δεν είναι αυτός?
Νομίζω(δν βάζω το χέρι μου στην φωτιά κιόλας) ότι παίζει δεξι μπακ στην Κ20 αλλά προτιμά όπως δήλωσε παίζει στόπερ.. :pano:
Άβαταρ μέλους
logios
Δημοσιεύσεις: 1370
Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 22:01

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από logios »

Η ΠΑΕ θα παρει παιχτη απο Λατινικη Αμερικη εκμεταλευομενη το τελος των πρωταθληματων.
Ακριβως οπως του Αριας. Βασικο μελημα ειναι να προσφερει ο παικτης αμεσα, με προσαρμογη 10 ημερων.
Άβαταρ μέλους
Caballo Viejo
Δημοσιεύσεις: 2012
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
Τοποθεσία: Paokoslovakia

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από Caballo Viejo »

Κεσκεσέ ο Μεντίς; Σαν πολύ καιρό δεν είναι χωρίς ομάδα για το όνομα που έχει;

Με μυρίζει παλτό με πολλή ναφθαλίνη λαίμαι... ;)
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από Photis »

Αυτός ο Σόσα σύμφωνα πάντα με το αξιολογότατο Football Manager είναι παικταράς για τα δεδομένα του ΠΑΟΚ αυτή τη στιγμή...!!!!Οπόταν αν είναι να παρθεί πρέπει να παρθεί...Το κακό είναι πως έχει ψηλό συμβόλαιο...
:pano:
Άβαταρ μέλους
vs40
Δημοσιεύσεις: 6710
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 00:07

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από vs40 »

Έχεις δίκιο. Κοίταξα στον editor και τις 3 περιπτώσεις των δεξιών μπακ που γράφτηκαν και αυτός ήταν μακράν ο καλύτερος. Όμως δεν είναι ελεύθερος. Ο δε Γάλλος ξεχωρίζει και τον θυμάσαι αν τον δεις σε 1-2 αγώνες γιατί τρέχει πολύ. Ακόμη και το τελευταίο μάνατζερ τον έχει 17 ταχ και 17 επιτ, όταν τον Σάλπι τον έχουν 16,16.
Άβαταρ μέλους
xristos14
Δημοσιεύσεις: 952
Εγγραφή: Τρί 28 Σεπ 2010, 11:33

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από xristos14 »

Για Dani Alves γίνεται καμιά κίνηση?Έμαθα δεν τα βρίσκει με την Barca
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από Sera4 »

Στη τελική ευθεία για μπακ

24 Ιαν 2011 20:23, Από PAOK24

Από τον ΠΑΟΚ έγινε γνωστό πως δεν θα αργήσει η στιγμή που θα επιλεχτεί ο δεξιός αμυντικός που θα αποκτηθεί στη τρέχουσα μεταγραφική περίοδο για τους Θεσσαλονικείς.

Ο Παντελής Κωνσταντινίδης έχει καταλήξει σε τρεις περιπτώσεις, μιλάει με τους εκπροσώπους και των τριών και προσπαθεί να ρίξει τις απαιτήσεις τους ώστε να έρθει ο παίκτης στην ομάδα και μάλιστα άμεσα.

Για τα δύο ονόματα που βγήκαν στο φως της δημοσιότητας, τον Αργεντίνο Φράνκο Σεμπάστιαν Σόσα και τον Ισπανό Νταβίντ Κορτέζ Καμπαγιέρο, ο ΠΑΟΚ ισχυρίζεται πως είναι περιπτώσεις που ουδέποτε τον απασχόλησαν, αφού ούτε καν προτάθηκαν στη ΠΑΕ.

Όσον αφορά στη περίπτωση του Μεντί, η οποία επανήλθε στην επιφάνεια μετά από δημοσίευμα του Γαλλικού Τύπου, ο παίκτης αν θα απασχολήσει στη τρέχουσα μεταγραφική περίοδο τον ΠΑΟΚ, θα πρέπει να είναι η έσχατη λύση και τίποτα παραπάνω.

Αυτός τουλάχιστον έχει προταθεί.
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

xristos14 έγραψε:Για Dani Alves γίνεται καμιά κίνηση?Έμαθα δεν τα βρίσκει με την Barca
εκανε πολυ παρεα με τον πρωην προεδρο του αρη..δε θα ασχοληθουμε μαζι του εκτος εαν ζητησει συγγνωμη
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6468
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από Parolos »

Άσχετο.. Ο Κριστάλδο της Βελέζ για όσους ξέρουν, είναι πλέον παίχτης της Μέταλιστ :o για 3,5εκ.
Αν είσαι άπλα όλα γίνονται...

Πούστη Οντέι... 8-)

PS: Αν έχει κλείσει ο gayros τον Buonanotte για το καλοκαίρι... «θα καταρρεύσω»...
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από Lord »

Πήγε Μάλαγα αδερφέ.. ;)
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από navigator11 »

σκεφτείτε να υπήρχαν κ φράγκα ποσες σελίδες θα αριθμούσε το τόπικ ...

απίστευτον!
Άβαταρ μέλους
Αη Ποντ
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:09

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από Αη Ποντ »

logios έγραψε:Η ΠΑΕ θα παρει παιχτη απο Λατινικη Αμερικη εκμεταλευομενη το τελος των πρωταθληματων.
Ακριβως οπως του Αριας. Βασικο μελημα ειναι να προσφερει ο παικτης αμεσα, με προσαρμογη 10 ημερων.

Υποψήφιος θνητός προφήτης
:ugeek:

Αη Ποντ πιστεύει Λατίνους όπως
Σάντα Κοντρέρας.
Άβαταρ μέλους
khaledfreepaok
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από khaledfreepaok »

απο που προεκυψε το θεμα για λιχτενσταιν?και ο μεντης ναι μεν καλος χρυσος ευκαιριαρα κλτπ με προοπτικη να ξαναζησει παλιες δοξες αλλα 9 μηνες δεν χρειαζοτανε καμια ομαδα στον κοσμο δεξι μπακ που να μπορει να διαθεσει 200 χιλ?
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από teod1980 »

Δε σκέφτηκες, άσχετα με τον παίκτη δε με νοιάζει, ότι και οι παίκτες πολλές φορές προτιμούν να περιμένουν καλή ομάδα παρά να δεμευτούν με ομάδα για τα επόμενα χρόνια που δεν τους καλύπτει;
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”