Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
Aν σκεφτουμε ψυχρα το θέμα , ειναι απιθανο να βρουμε τετοια εποχη αξιολογο παικτη στα μπακ.
Αφου ρε παιδια ολο το καλοκαιρι ψαχναμε και καταληξαμε στο Μπουσαϊντί, ειναι λογικό να βρουμε τωρα σε 15 μέρες?
Αφου ρε παιδια ολο το καλοκαιρι ψαχναμε και καταληξαμε στο Μπουσαϊντί, ειναι λογικό να βρουμε τωρα σε 15 μέρες?
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
Νομίζω(δν βάζω το χέρι μου στην φωτιά κιόλας) ότι παίζει δεξι μπακ στην Κ20 αλλά προτιμά όπως δήλωσε παίζει στόπερ..Aureliano Buendia έγραψε:Σέντερ μπακ δεν είναι αυτός?
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
Η ΠΑΕ θα παρει παιχτη απο Λατινικη Αμερικη εκμεταλευομενη το τελος των πρωταθληματων.
Ακριβως οπως του Αριας. Βασικο μελημα ειναι να προσφερει ο παικτης αμεσα, με προσαρμογη 10 ημερων.
Ακριβως οπως του Αριας. Βασικο μελημα ειναι να προσφερει ο παικτης αμεσα, με προσαρμογη 10 ημερων.
- Caballo Viejo
- Δημοσιεύσεις: 2012
- Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
- Τοποθεσία: Paokoslovakia
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
Κεσκεσέ ο Μεντίς; Σαν πολύ καιρό δεν είναι χωρίς ομάδα για το όνομα που έχει;
Με μυρίζει παλτό με πολλή ναφθαλίνη λαίμαι...
Με μυρίζει παλτό με πολλή ναφθαλίνη λαίμαι...
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
Αυτός ο Σόσα σύμφωνα πάντα με το αξιολογότατο Football Manager είναι παικταράς για τα δεδομένα του ΠΑΟΚ αυτή τη στιγμή...!!!!Οπόταν αν είναι να παρθεί πρέπει να παρθεί...Το κακό είναι πως έχει ψηλό συμβόλαιο...

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
Έχεις δίκιο. Κοίταξα στον editor και τις 3 περιπτώσεις των δεξιών μπακ που γράφτηκαν και αυτός ήταν μακράν ο καλύτερος. Όμως δεν είναι ελεύθερος. Ο δε Γάλλος ξεχωρίζει και τον θυμάσαι αν τον δεις σε 1-2 αγώνες γιατί τρέχει πολύ. Ακόμη και το τελευταίο μάνατζερ τον έχει 17 ταχ και 17 επιτ, όταν τον Σάλπι τον έχουν 16,16.
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
Για Dani Alves γίνεται καμιά κίνηση?Έμαθα δεν τα βρίσκει με την Barca
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
Στη τελική ευθεία για μπακ
24 Ιαν 2011 20:23, Από PAOK24
Από τον ΠΑΟΚ έγινε γνωστό πως δεν θα αργήσει η στιγμή που θα επιλεχτεί ο δεξιός αμυντικός που θα αποκτηθεί στη τρέχουσα μεταγραφική περίοδο για τους Θεσσαλονικείς.
Ο Παντελής Κωνσταντινίδης έχει καταλήξει σε τρεις περιπτώσεις, μιλάει με τους εκπροσώπους και των τριών και προσπαθεί να ρίξει τις απαιτήσεις τους ώστε να έρθει ο παίκτης στην ομάδα και μάλιστα άμεσα.
Για τα δύο ονόματα που βγήκαν στο φως της δημοσιότητας, τον Αργεντίνο Φράνκο Σεμπάστιαν Σόσα και τον Ισπανό Νταβίντ Κορτέζ Καμπαγιέρο, ο ΠΑΟΚ ισχυρίζεται πως είναι περιπτώσεις που ουδέποτε τον απασχόλησαν, αφού ούτε καν προτάθηκαν στη ΠΑΕ.
Όσον αφορά στη περίπτωση του Μεντί, η οποία επανήλθε στην επιφάνεια μετά από δημοσίευμα του Γαλλικού Τύπου, ο παίκτης αν θα απασχολήσει στη τρέχουσα μεταγραφική περίοδο τον ΠΑΟΚ, θα πρέπει να είναι η έσχατη λύση και τίποτα παραπάνω.
Αυτός τουλάχιστον έχει προταθεί.
24 Ιαν 2011 20:23, Από PAOK24
Από τον ΠΑΟΚ έγινε γνωστό πως δεν θα αργήσει η στιγμή που θα επιλεχτεί ο δεξιός αμυντικός που θα αποκτηθεί στη τρέχουσα μεταγραφική περίοδο για τους Θεσσαλονικείς.
Ο Παντελής Κωνσταντινίδης έχει καταλήξει σε τρεις περιπτώσεις, μιλάει με τους εκπροσώπους και των τριών και προσπαθεί να ρίξει τις απαιτήσεις τους ώστε να έρθει ο παίκτης στην ομάδα και μάλιστα άμεσα.
Για τα δύο ονόματα που βγήκαν στο φως της δημοσιότητας, τον Αργεντίνο Φράνκο Σεμπάστιαν Σόσα και τον Ισπανό Νταβίντ Κορτέζ Καμπαγιέρο, ο ΠΑΟΚ ισχυρίζεται πως είναι περιπτώσεις που ουδέποτε τον απασχόλησαν, αφού ούτε καν προτάθηκαν στη ΠΑΕ.
Όσον αφορά στη περίπτωση του Μεντί, η οποία επανήλθε στην επιφάνεια μετά από δημοσίευμα του Γαλλικού Τύπου, ο παίκτης αν θα απασχολήσει στη τρέχουσα μεταγραφική περίοδο τον ΠΑΟΚ, θα πρέπει να είναι η έσχατη λύση και τίποτα παραπάνω.
Αυτός τουλάχιστον έχει προταθεί.
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
εκανε πολυ παρεα με τον πρωην προεδρο του αρη..δε θα ασχοληθουμε μαζι του εκτος εαν ζητησει συγγνωμηxristos14 έγραψε:Για Dani Alves γίνεται καμιά κίνηση?Έμαθα δεν τα βρίσκει με την Barca
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
Άσχετο.. Ο Κριστάλδο της Βελέζ για όσους ξέρουν, είναι πλέον παίχτης της Μέταλιστ
για 3,5εκ.
Αν είσαι άπλα όλα γίνονται...
Πούστη Οντέι...
PS: Αν έχει κλείσει ο gayros τον Buonanotte για το καλοκαίρι... «θα καταρρεύσω»...
Αν είσαι άπλα όλα γίνονται...
Πούστη Οντέι...
PS: Αν έχει κλείσει ο gayros τον Buonanotte για το καλοκαίρι... «θα καταρρεύσω»...
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
σκεφτείτε να υπήρχαν κ φράγκα ποσες σελίδες θα αριθμούσε το τόπικ ...
απίστευτον!
απίστευτον!
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
logios έγραψε:Η ΠΑΕ θα παρει παιχτη απο Λατινικη Αμερικη εκμεταλευομενη το τελος των πρωταθληματων.
Ακριβως οπως του Αριας. Βασικο μελημα ειναι να προσφερει ο παικτης αμεσα, με προσαρμογη 10 ημερων.
Υποψήφιος θνητός προφήτης
:ugeek:
Αη Ποντ πιστεύει Λατίνους όπως
Σάντα Κοντρέρας.
- khaledfreepaok
- Δημοσιεύσεις: 1103
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
απο που προεκυψε το θεμα για λιχτενσταιν?και ο μεντης ναι μεν καλος χρυσος ευκαιριαρα κλτπ με προοπτικη να ξαναζησει παλιες δοξες αλλα 9 μηνες δεν χρειαζοτανε καμια ομαδα στον κοσμο δεξι μπακ που να μπορει να διαθεσει 200 χιλ?
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
Δε σκέφτηκες, άσχετα με τον παίκτη δε με νοιάζει, ότι και οι παίκτες πολλές φορές προτιμούν να περιμένουν καλή ομάδα παρά να δεμευτούν με ομάδα για τα επόμενα χρόνια που δεν τους καλύπτει;