Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
τελικα πλακα εκανε ο καμορας ......η τροχαια του μοναχου εκανε προταση για τον χαλκια

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
Πλάκα πλάκα, τα ΠΑΟΚτσάκια ψάρωσαν και χρεώθηκαν με πόσα sms. Θυμίζω περίπου 1,23 €/σουμουσου..
Μην πέφτετε στη λούμπα...
Μην πέφτετε στη λούμπα...
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
και που τα λαιμαι και τα ξαναλαιμαι κλειστε τα ραδιοφωνα μας ακουει κανεις???γραφικοι γινομαστε...οποτε καλα να περνατε με επικινδυνους τυπους οπως καμορα ζαγορα ραπτοπουλος κλπ...μυαλα δεν θα βαλουμε σε κανεναν...teod1980 έγραψε:Πλάκα πλάκα, τα ΠΑΟΚτσάκια ψάρωσαν και χρεώθηκαν με πόσα sms. Θυμίζω περίπου 1,23 €/σουμουσου..
![]()
Μην πέφτετε στη λούμπα...
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
Φράνκο Σεμπαστιάν Σόσα για ΠΑΟΚ
Τον Αργεντίνο Δεξιό μπακ Φράνκο Σεμπαστιάν Σόσα που αγωνίζεται στη Λοριέν, εξετάζει ο ΠΑΟΚ, σύμφωνα με πληροφορίες από δημοσιογράφο του Football.fr.
Ο παίκτης μπορεί να δοθεί δανεικός στην ομάδα της Θεσσαλονίκης με μόνη υποχρέωση από τον ΠΑΟΚ να ικανοποιήσει το συμβόλαιό του για έξι μήνες, αρκεί να οριστεί από τώρα οψιόν αγοράς του το ερχόμενο καλοκαίρι, εφόσον ικανοποιήσει το Δικέφαλο.
Ο Σόσα, αγωνίζεται στην Α΄ Γαλίας με τη Λοριέν, με την οποία δεσμεύεται με συμβόλαιο ενάμιση έτους ακόμα, ως το καλοκαίρι του 2012.
Ο Γάλλος δημοσιογράφος σημειώνει ότι οι απαιτήσεις της Λοριέν και του Σόσα φαίνονται λογικές και έτσι ή αλλιώς, ο παίχτης θα καταλήξει σε ομάδα εκτός Γαλλίας, αυτή τη μεταγραφική περίοδο και μία από τις ομάδες που έδειξαν ενδιαφέρον είναι και ο ΠΑΟΚ.
O Σόσα είναι 29 ετών, και από το 2001 έως και το 2007 έπαιζε την Χιμνάσια στην Αργεντινή. Από το 2007 έως και το 2009 αγωνιζόταν στην Ράσινγκ Κλούμπ, και από το καλοκαίρι του 2009 αγωνίζεται στην Γαλλία με την ομάδα της Λοριέν.
Ο Γάλος δημοσιογράφος, επικοινώνησε για λογαριασμό του «Μπαλαδόρου» με τον μάνατζερ του παίχτη στην Γαλλία, Julien Ponche, ο οποίος επιβεβαίωσε την πρόθεση της Λοριέν να δώσει δανεικό τον Σόσα, τονίζοντας ότι εξετάζοντας και ομάδες από την Ελλάδα.
Λογικά, αναμένονται εξελίξεις τις επόμενες ημέρες, αν και ο ΠΑΟΚ μάλλον δεν μπορεί ν΄ αγοράσει παίκτη, αλλά μνπορεί να τον πάρει δανεικό ως το καλοκαίρι, εφόσον διαπιστωθεί ότι ανταποκρίνεται στις ανάγκες του.
http://www.baladoros.com/nea/5653
αδερφε δε βαζουμε μονο το λινκ βαζουμε ολοκληρη τη δημοσιευση...
Τον Αργεντίνο Δεξιό μπακ Φράνκο Σεμπαστιάν Σόσα που αγωνίζεται στη Λοριέν, εξετάζει ο ΠΑΟΚ, σύμφωνα με πληροφορίες από δημοσιογράφο του Football.fr.
Ο παίκτης μπορεί να δοθεί δανεικός στην ομάδα της Θεσσαλονίκης με μόνη υποχρέωση από τον ΠΑΟΚ να ικανοποιήσει το συμβόλαιό του για έξι μήνες, αρκεί να οριστεί από τώρα οψιόν αγοράς του το ερχόμενο καλοκαίρι, εφόσον ικανοποιήσει το Δικέφαλο.
Ο Σόσα, αγωνίζεται στην Α΄ Γαλίας με τη Λοριέν, με την οποία δεσμεύεται με συμβόλαιο ενάμιση έτους ακόμα, ως το καλοκαίρι του 2012.
Ο Γάλλος δημοσιογράφος σημειώνει ότι οι απαιτήσεις της Λοριέν και του Σόσα φαίνονται λογικές και έτσι ή αλλιώς, ο παίχτης θα καταλήξει σε ομάδα εκτός Γαλλίας, αυτή τη μεταγραφική περίοδο και μία από τις ομάδες που έδειξαν ενδιαφέρον είναι και ο ΠΑΟΚ.
O Σόσα είναι 29 ετών, και από το 2001 έως και το 2007 έπαιζε την Χιμνάσια στην Αργεντινή. Από το 2007 έως και το 2009 αγωνιζόταν στην Ράσινγκ Κλούμπ, και από το καλοκαίρι του 2009 αγωνίζεται στην Γαλλία με την ομάδα της Λοριέν.
Ο Γάλος δημοσιογράφος, επικοινώνησε για λογαριασμό του «Μπαλαδόρου» με τον μάνατζερ του παίχτη στην Γαλλία, Julien Ponche, ο οποίος επιβεβαίωσε την πρόθεση της Λοριέν να δώσει δανεικό τον Σόσα, τονίζοντας ότι εξετάζοντας και ομάδες από την Ελλάδα.
Λογικά, αναμένονται εξελίξεις τις επόμενες ημέρες, αν και ο ΠΑΟΚ μάλλον δεν μπορεί ν΄ αγοράσει παίκτη, αλλά μνπορεί να τον πάρει δανεικό ως το καλοκαίρι, εφόσον διαπιστωθεί ότι ανταποκρίνεται στις ανάγκες του.
http://www.baladoros.com/nea/5653
αδερφε δε βαζουμε μονο το λινκ βαζουμε ολοκληρη τη δημοσιευση...
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
ΜΟΝΧΕ του βόλου και δεξιά και αριστερα και για 4 4 2 και για 4 2 3 1joshua έγραψε:Βρε ταμα το εχουν κανει να μην παρουν ποτε ξανα επιτελικο μεσο που μετα το αμυντικο χαφ ειναι η μεγαλητερη τρυπα του ροστερ για μενα μεγαλητερη και απο το δεξι μπακ ισως.Το εξτρεμ σαφως και ειναι αναγκη αλλα καπως βολευεται με τον Σαλπι.Αν μας στοιχισει και μεταγραφη η παραμονη του μπαλαφα δεν θα το αντεξω.
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
Μεγάλη η καθυστέρηση πάντως στα μεταγραφικά.
Τα κρίσιμα ματς είναι σε λίγες μέρες και τουλάχιστον το δεξί μπακ θα έπρεπε να είναι ηδη εδώ για να υπολογίζεται στο ματς με το γαβρο....απ' την στιγμή μάλιστα που διώχθηκαν δύο εδώ και μέρες, θα έπρεπε να έχουν αποκτηθεί και δύο.
Το να έρθουν οι μεταγραφές και γω να έχω αποκλειστεί στο κύπελλο και να περάσουν τα ντέρμπυ με ρούλη και βάζελο δεν καταλαβαίνω σε τι ακριβώς αποσκοπεί.
Τα κρίσιμα ματς είναι σε λίγες μέρες και τουλάχιστον το δεξί μπακ θα έπρεπε να είναι ηδη εδώ για να υπολογίζεται στο ματς με το γαβρο....απ' την στιγμή μάλιστα που διώχθηκαν δύο εδώ και μέρες, θα έπρεπε να έχουν αποκτηθεί και δύο.
Το να έρθουν οι μεταγραφές και γω να έχω αποκλειστεί στο κύπελλο και να περάσουν τα ντέρμπυ με ρούλη και βάζελο δεν καταλαβαίνω σε τι ακριβώς αποσκοπεί.
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
φιλε παρασανδαλε μια διορθωση στο 2ο βιντεο αργεντινη-κοστα ρικα ειναι αλλος Σοσα
ο Χοσε Ερνεστο Σοσα διεθνης μεσοεπιθετικος
ο Χοσε Ερνεστο Σοσα διεθνης μεσοεπιθετικος
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
Κριστιάνο, Μπαλάφας, Ελ Ζαρ και δεξί φουλ μπακ
Ποδόσφαιρο 23 Ιαν. 2011 23:44 - Από Κώστας Πετρωτός
ιατί η Δευτέρα (24/1) είναι καθοριστική για το ξεκαθάρισμα στο έμψυχο δυναμικό του ΠΑΟΚ. Τι περιλαμβάνει η ατζέντα του Παντελή Κωνσταντινίδη
Εξελίξεις που θα καθορίσουν την σύνθεση του έμψυχου δυναμικού του ΠΑΟΚ μέχρι το τέλος της περιόδου θα φέρει πιθανότατα η σημερινή (24/1) μέρα. Συγκεκριμένα, στη διάρκεια της αναμένεται να ξεκαθαρίσει το τοπίο σε ό,τι αφορά στις περιπτώσεις των Κριστιάνο, Μπαλάφας, Ελ Ζαρ, αλλά και του δεξιού. φουλ μπακ που ψάχνει ο "Δικέφαλος".
Η "γεμάτη" ατζέντα του Κωνσταντινίδη
Τον κυρίαρχο ρόλο στις εξελίξεις θα έχει ο Παντελής Κωνσταντινίδης, που θα έχει διαδοχικά ραντεβού και επαφές για τα ζητήματα που αναφέραμε πιο πάνω. Ας δούμε αναλυτικά τα δεδομένα σε κάθε υπόθεση:
-Ο τεχνικός διευθυντής του "Δικεφάλου" περιμένει τον ατζέντη του Κριστιάνο Μοράες, Νέλσον Αλμέιδα στη Θεσσαλονίκη για να συζητήσει μαζί του τις λεπτομέρειες της λύσης συνεργασίας με τον Βραζιλιάνο. Οι δύο πλευρές δείχνουν να έχουν σημείο επαφής τις τελευταίες μέρες και απομένει αυτό να επιβεβαιωθεί τη Δευτέρα (24/1). Η πρόθεση του ΠΑΟΚ είναι να καταβάλει στον Βραζιλιάνο τα δεδουλευμένα τεσσάρων μηνών που του οφείλονται.
-Σε ό,τι έχει να κάνει με το μέλλον του Σωτήρη Μπαλάφα, τόσο ο Κωνσταντινίδης, όσοι και οι υπόλοιποι άνθρωποι της ομάδας εκτιμούν ότι μετά τη συζήτηση του Αρτινού με τον Θόδωρο Ζαγοράκη δεν τίθεται θέμα μη παραμονής του στην ομάδα. Ο ίδιος ο παίκτης έλεγε ότι ακόμη σκέφτεται την προοπτική του Πανιωνίου, ωστόσο στον "Δικέφαλο" δεν θεωρούν ότι υπάρχει θέμα και αυτό θα ξεκαθαρίσει τη Δευτέρα.
-Στασιμότητα υπάρχει στην υπόθεση Ελ Ζαρ. Οι επαφές των εκπροσώπων του παίκτη με γαλλικές ομάδες δεν έχουν δημιουργήσει πρόσφορο έδαφος για φυγή του από τον "Δικέφαλο". Πιθανότατα τη Δευτέρα (24/1) να γίνει μία επαφή του Έλληνα ατζέντη του με τον Κωνσταντινίδη και δεν αποκλείεται πλέον το ενδεχόμενο να πέσει πάλι στο τραπέζι η εναλλακτική πρόταση της μείωση αποδοχών.
Φουλάρει για... φουλ μπακ
Εκτός από όλα τα παραπάνω ζητήματα, ο τεχνικός διευθυντής του ΠΑΟΚ θα συνεχίσει την αναζήτηση του δεξιού οπισθοφύλακα που ψάχνει ο ΠΑΟΚ μετά τη λύση συνεργασίας με Ζουέλα, Μπουσαϊντί. Στόχος του Παντελή Κωνσταντινίδη είναι να βρει ένα παίκτη που να καλύπτει όλη την πτέρυγα, με απλά λόγια, δηλαδή, να έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά από αυτά του Σνάουτσνερ. Στο καρνέ του τεχνικού διευθυντή του ΠΑΟΚ υπάρχουν συγκεκριμένα ονόματα, μεταξύ των οποίων και ενός Ισπανού που αγωνίζεται σε ομάδα της Πριμέρα Ντιβιζιόν, αλλά και του Σερζίνιο Γκριν, το οποίο είχε αποκαλύψει το olaPAOK.gr.
Τέλος, θα πρέπει να σημειωθεί, ναι μεν τη δεδομένη χρονική στιγμή δεν φαίνεται να υπάρχει προοπτική Παπάζογλου και Φιλομένο να πάνε σε άλλη ομάδα, ωστόσο κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει το ενδεχόμενο κάποιας θεαματικής αλλαγής δεδομένων, αφού σε μία μεταγραφική περίοδο τα πάντα είναι ρευστά.
http://olapaok.gr/podosfairo/kristiano_ ... 57928.html
Ποδόσφαιρο 23 Ιαν. 2011 23:44 - Από Κώστας Πετρωτός
ιατί η Δευτέρα (24/1) είναι καθοριστική για το ξεκαθάρισμα στο έμψυχο δυναμικό του ΠΑΟΚ. Τι περιλαμβάνει η ατζέντα του Παντελή Κωνσταντινίδη
Εξελίξεις που θα καθορίσουν την σύνθεση του έμψυχου δυναμικού του ΠΑΟΚ μέχρι το τέλος της περιόδου θα φέρει πιθανότατα η σημερινή (24/1) μέρα. Συγκεκριμένα, στη διάρκεια της αναμένεται να ξεκαθαρίσει το τοπίο σε ό,τι αφορά στις περιπτώσεις των Κριστιάνο, Μπαλάφας, Ελ Ζαρ, αλλά και του δεξιού. φουλ μπακ που ψάχνει ο "Δικέφαλος".
Η "γεμάτη" ατζέντα του Κωνσταντινίδη
Τον κυρίαρχο ρόλο στις εξελίξεις θα έχει ο Παντελής Κωνσταντινίδης, που θα έχει διαδοχικά ραντεβού και επαφές για τα ζητήματα που αναφέραμε πιο πάνω. Ας δούμε αναλυτικά τα δεδομένα σε κάθε υπόθεση:
-Ο τεχνικός διευθυντής του "Δικεφάλου" περιμένει τον ατζέντη του Κριστιάνο Μοράες, Νέλσον Αλμέιδα στη Θεσσαλονίκη για να συζητήσει μαζί του τις λεπτομέρειες της λύσης συνεργασίας με τον Βραζιλιάνο. Οι δύο πλευρές δείχνουν να έχουν σημείο επαφής τις τελευταίες μέρες και απομένει αυτό να επιβεβαιωθεί τη Δευτέρα (24/1). Η πρόθεση του ΠΑΟΚ είναι να καταβάλει στον Βραζιλιάνο τα δεδουλευμένα τεσσάρων μηνών που του οφείλονται.
-Σε ό,τι έχει να κάνει με το μέλλον του Σωτήρη Μπαλάφα, τόσο ο Κωνσταντινίδης, όσοι και οι υπόλοιποι άνθρωποι της ομάδας εκτιμούν ότι μετά τη συζήτηση του Αρτινού με τον Θόδωρο Ζαγοράκη δεν τίθεται θέμα μη παραμονής του στην ομάδα. Ο ίδιος ο παίκτης έλεγε ότι ακόμη σκέφτεται την προοπτική του Πανιωνίου, ωστόσο στον "Δικέφαλο" δεν θεωρούν ότι υπάρχει θέμα και αυτό θα ξεκαθαρίσει τη Δευτέρα.
-Στασιμότητα υπάρχει στην υπόθεση Ελ Ζαρ. Οι επαφές των εκπροσώπων του παίκτη με γαλλικές ομάδες δεν έχουν δημιουργήσει πρόσφορο έδαφος για φυγή του από τον "Δικέφαλο". Πιθανότατα τη Δευτέρα (24/1) να γίνει μία επαφή του Έλληνα ατζέντη του με τον Κωνσταντινίδη και δεν αποκλείεται πλέον το ενδεχόμενο να πέσει πάλι στο τραπέζι η εναλλακτική πρόταση της μείωση αποδοχών.
Φουλάρει για... φουλ μπακ
Εκτός από όλα τα παραπάνω ζητήματα, ο τεχνικός διευθυντής του ΠΑΟΚ θα συνεχίσει την αναζήτηση του δεξιού οπισθοφύλακα που ψάχνει ο ΠΑΟΚ μετά τη λύση συνεργασίας με Ζουέλα, Μπουσαϊντί. Στόχος του Παντελή Κωνσταντινίδη είναι να βρει ένα παίκτη που να καλύπτει όλη την πτέρυγα, με απλά λόγια, δηλαδή, να έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά από αυτά του Σνάουτσνερ. Στο καρνέ του τεχνικού διευθυντή του ΠΑΟΚ υπάρχουν συγκεκριμένα ονόματα, μεταξύ των οποίων και ενός Ισπανού που αγωνίζεται σε ομάδα της Πριμέρα Ντιβιζιόν, αλλά και του Σερζίνιο Γκριν, το οποίο είχε αποκαλύψει το olaPAOK.gr.
Τέλος, θα πρέπει να σημειωθεί, ναι μεν τη δεδομένη χρονική στιγμή δεν φαίνεται να υπάρχει προοπτική Παπάζογλου και Φιλομένο να πάνε σε άλλη ομάδα, ωστόσο κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει το ενδεχόμενο κάποιας θεαματικής αλλαγής δεδομένων, αφού σε μία μεταγραφική περίοδο τα πάντα είναι ρευστά.
http://olapaok.gr/podosfairo/kristiano_ ... 57928.html
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
Εγω ειμαι σιγουρος οτι μετα απο αυτο που ειδα σημερα στη τριπολη με την ανυπαρξια των φορ του αστερα, οτι ενας απο τους παπαζογλου η φιλομενο θα κατηφορισει στα μερη μου, το καλυτερο θα ειναι να ερθει ο δευτερος και να αποχαιρετησει μια και καλη την ομαδα που δεν προσφερε τιποτα δυο χρονια τωρα και να παει σε αυτην που προσφερε τα παντα.
Αντε το αγορι μου που να περιμενεις ρε λουσιο μεχρι το καλοκαιρι? ελα να παιξεις μπαλιτσα εδω κατω μπας και κανεις κανα καλο συμβολαιο το καλοκαιρι.
Αντε το αγορι μου που να περιμενεις ρε λουσιο μεχρι το καλοκαιρι? ελα να παιξεις μπαλιτσα εδω κατω μπας και κανεις κανα καλο συμβολαιο το καλοκαιρι.
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
Αυτη τη στιγμη βλεπω το κυπριακο LTV ρωταει ο κυπριος δημοσιογραφος πως ειναι δυνατον η αλκη να πηρε παιχτη μεσα απο τα χερια του ΠΑΟΚ και απανταει ο κυριος της αλκης οτι ολα ωφειλονται στον γιτσακ σουμ, ετσι εξηγουντε ολα σε εβραιους επαιζε σε εβραιους πηγε δανεικος και σε εβραιο κατεληξε.
Υ.Γ Επειδη το βλεπω πεταχτα νομιζω οτι εβαλε μια γκολαρα με απευθειας φαουλ ο φερναντες και βγηκε mvp του ματς.
Υ.Γ Επειδη το βλεπω πεταχτα νομιζω οτι εβαλε μια γκολαρα με απευθειας φαουλ ο φερναντες και βγηκε mvp του ματς.
- kotsos
- Δημοσιεύσεις: 459
- Εγγραφή: Τρί 11 Νοέμ 2008, 21:18
- Τοποθεσία: Εκεί που για τέρας λένε, μα τέρας δε βλέπω
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
Jordi_ 04 έγραψε:
-Σε ό,τι έχει να κάνει με το μέλλον του Σωτήρη Μπαλάφα, τόσο ο Κωνσταντινίδης, όσοι και οι υπόλοιποι άνθρωποι της ομάδας εκτιμούν ότι μετά τη συζήτηση του Αρτινού με τον Θόδωρο Ζαγοράκη δεν τίθεται θέμα μη παραμονής του στην ομάδα. Ο ίδιος ο παίκτης έλεγε ότι ακόμη σκέφτεται την προοπτική του Πανιωνίου, ωστόσο στον "Δικέφαλο" δεν θεωρούν ότι υπάρχει θέμα και αυτό θα ξεκαθαρίσει τη Δευτέρα.
Το ότι θα μας το παίξει δύσκολος αποτελεί τρικ της διοίκησης για να μας παρουσιάσει την παραμονή του ως επιτυχία ή απλώς αποτέλεσμα της μια ρετσίνας παραπάνω του ΑΡΔ?