Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Να τους πει και πόσο του αρέσει η Τούμπα, να νιώσουνε περήφανοι. 
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
ευχομαι τζιμπουρ να τα κανεις μπουρδελο εκει πραγματικα αυτα που εκανες στην αεκ να ειναι τιποτα μπροστα στις μανουρες που θα κανεις εκει ......
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Aδέρφια ο άνθρωπος δεν αλλάζει..........από την μια μέρα στην άλλη.Επειδή λοιπόν έχουμε δει πολλά στα αποδυτήρια και πόσο μας έχουνε κοστίσει αυτά σαν ομάδα διαχρονικά σε πολλές διοργανώσεις.....μου περισσεύει ο τζεμπουρος.Μια χαρά έιμαστε..μπακ καλό κι άστο γαύρο με τζεμπουρο και βαλβιδα και απο πίσω παντελιτς σε τρελο όργιο.Παιχταράς αλλά.......
Σήμερα είπε κάτι ωραίο ο Γεωργίου .........στο ράδιο......Είπε ρε μάγκες παρατηρήσατε κι σεις την ηρεμία της κούλας στα αποδυτήρια και τη ηρεμία βγάζουν στο γήπεδο......συνέχισε και είπε ότι έμαθε ότι ο τζέμπουρας τους έκανε κάθε μέρα μουνί....και πολλά άλλα.ΑΡΔ θα μου πεις.
Σήμερα είπε κάτι ωραίο ο Γεωργίου .........στο ράδιο......Είπε ρε μάγκες παρατηρήσατε κι σεις την ηρεμία της κούλας στα αποδυτήρια και τη ηρεμία βγάζουν στο γήπεδο......συνέχισε και είπε ότι έμαθε ότι ο τζέμπουρας τους έκανε κάθε μέρα μουνί....και πολλά άλλα.ΑΡΔ θα μου πεις.
Re: Μεταγραφες Ιανουαρίου 2011
Ο ΤΖΕΜΠΟΥΡ ΣΤΟΝ ΓΑΥΡΟ ΜΑΓΚΕΣ. ΚΡΙΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
http://www.contra.gr/Soccer/Hellas/Supe ... 06337.html
http://www.contra.gr/Soccer/Hellas/Supe ... 06337.html
Re: Μεταγραφες Ιανουαρίου 2011
Συμφωνω αδερφε...zoomgr έγραψε:τώρα μένει να δούμε αν θα αντέξει να είναι αλλαγή του Μιραλάς ή ποσες φορές ο εγωισμός του δεν θα εκτραπει μετά από 2-3 αλλαγές...
ΠΑΙΔΙΑ για μένα επίσημα ο γαύρος θα γίνει μπουρδέλο...
Re: Μεταγραφες Ιανουαρίου 2011
Δεν θα δωσει λεφτα να παρει τον Μιραλας γι'αυτο και η κινηση Τζιμπουρ, μονο συμβολαιο πληρωνει.
-
xrisitsapa
- Δημοσιεύσεις: 5426
- Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11
Re: Μεταγραφες Ιανουαρίου 2011
μένει να δούμε αν αυτό το πρόβλημα στον ώμο ήταν ιστορίες της ΑΕΚ για να παγώσουν το ενδιαφέρον άλλων ομάδων, αυτό που έλεγε για 6μηνο+ αποχή μετά την επέμβαση...
ίδωμεν
ίδωμεν
Re: Μεταγραφες Ιανουαρίου 2011
Eίναι καλός παίχτης και γω δε τον θέλω στην Τούμπα......αλλά είσαι ΠΑΟΚ και δε μασάς γιατί ο Τσιρίλο και ο Κοντρέρας θα τον κάνουν μια χαψιά στην μέρα τους.Θυμάμε τον Κρέσιτς που έπεσε στην παγίδα του στο πένταλντι και τρελένομαι.
Re: Μεταγραφες Ιανουαρίου 2011
Εν μέσω γενικής μπατιροσύνης,η σαπιοκοιλιά αλωνίζει κάνοντας παιδομάζωμα.
Οσοι ονειρευόσασταν Τζιμπούρ,ήρθε η ώρα για αλλαγή πλευράς.
υ.γ. μη λέμε μαλακίες,τρελή παιχτούρα ο τρομοκράτης.
Οσοι ονειρευόσασταν Τζιμπούρ,ήρθε η ώρα για αλλαγή πλευράς.
υ.γ. μη λέμε μαλακίες,τρελή παιχτούρα ο τρομοκράτης.
Re: Μεταγραφες Ιανουαρίου 2011
Στα γραφεία του Ολυμπιακού βρίσκεται αυτή την ώρα ο Ρέφικ Τζιμπούρ, προκειμένου να ολοκληρώσει τη μετακίνησή του στους "ερυθρόλευκους". Θα υπογράψει συμβόλαιο έξι μηνών συν δύο χρόνια. "Με πούλησε ο Τζιμπούρ", δηλώνει στο Contra.gr ο ατζέντης του Γιάννης Λυπημένος.
пηγε εκει που του ταιριαζει ο τσογλανος... που τολμησε να κανει μαγκιες στον Παμπλο και θεατρο και πηρε πεναλτι... εκει θα κανει περισσοτερα εκ του ασφαλους αποτι στην αεκ44
пηγε εκει που του ταιριαζει ο τσογλανος... που τολμησε να κανει μαγκιες στον Παμπλο και θεατρο και πηρε πεναλτι... εκει θα κανει περισσοτερα εκ του ασφαλους αποτι στην αεκ44
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Καλά ξεμπερδέματα με τον αλγερινό γαυράκια. Θα σας τα κάνει όλα μπουρδέλο και θα είσαστε... ασορτί!!! 