Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Κακα τα ψεμματα,τα αντανακλαστικα της διοικησης ηταν για αλλη μια φορα τραγικα.Οταν ξερεις οτι τα επομενα 2 παιχνιδια εντος εδρας ειναι με γαυρο και βαζελο οφειλεις να αντιμετωπισεις το παιχνιδι του βολου ως ευρωπαικο παιχνιδι χαρακτηρισμενο πολυ υψηλου κινδυνου απο την ουεφα.Εγω αντιθετα ολες τις μερες πριν το παιχνιδι δεν ακουσα να γινεται καποια προσπαθεια, καποια συναντηση με τους συνδεσμους, μια ανακοινωση ρε αδερφε απο την παε που να τονιζει την σημασια του να κυλησουν ολα ομαλα.5000 ατομα στελνεις ρε φιλε οχι 500 τι περιμενες οτι θα ειναι ολα γυναικοπαιδα που πανε να πιουνε τσιπουρα? Εχει γινει ποτε τοσο μεγαλη εκδρομη χωρις παρατραγουδα? Το ξερουμε πολυ καλα οτι εχουμε πολλα μπουμπουκια που οταν εχουν την δυνατοτητα να δρασουν αναμεσα σε τοσο πληθος ηταν δεδομενο οτι θα ανθισουν.Τωρα κατσε και φαε τα @@@
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Τον έκαψε η αστυνομία
19 Ιαν 2011 00:59, Από PAOK24
Το μεσημέρι της Τρίτης έφτασε στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ η κλήση σε απολογία καθώς και το κατηγορητήριο, για το παιχνίδι του Σαββάτου στον Βόλο. Ο ΠΑΟΚ κινδυνεύει με τιμωρία της Τούμπας από μία μέχρι δύο αγωνιστικές, καθώς η αστυνομία είναι αυτή, που τον κόλλησε στον τοίχο.
Το κατηγορητήριο βασίζεται ουσιαστικά στην πεντασέλιδη αναφορά της Αστυνομικής Διεύθυνσης Μαγνησίας, η οποία περιγράφει με την παραμικρή λεπτομέρεια τα όσα (θεωρεί ότι) έγιναν το Σάββατο στο Πανθεσσαλικό. Λες και κάποιος κρατούσε σημειώσεις (!) την ώρα, που έπεφταν βροχή τα δακρυγόνα.
Η αστυνομία αναφέρει στην έκθεσή της ότι στα επεισόδια τραυματίστηκαν δύο άνδρες της. Ένας ελαφρά στον αστράγαλο κι ένας πιο σοβαρά στη φτέρνα. Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει, έπαθε κάταγμα από μεγάλη κροτίδα και χρειάστηκε να πάει στο νοσοκομείο.
Την έκθεση της αστυνομίας, την πήρε ο αναπληρωτής ποδοσφαιρικός εισαγγελέας, Μανόλης Αντωνακάκης, ο οποίος με βάση αυτήν, άσκησε δίωξη στον ΠΑΟΚ για επεισόδεια «ευρείας κλίμακας», τα οποία ανάγκασαν την αστυνομία να πάρει πρόσθετα επιχειρησιακά μέτρα. Ο εισαγγελέας αναφέρει στη δίωξη ότι υπάρχει ένας σοβαρός τραυματισμός και εκτεταμένες φθορές ξένης περιουσίας.
Το ότι τα επεισόδια χαρακτηρίζονται «ευρείας κλίμακας», σημαίνει ότι ο ΠΑΟΚ δεν θεωρείται υπότροπος και κινδυνεύει με ποινή 1-2 αγωνιστικών της έδρας τους και 75-150 χιλιάδες ευρώ πρόστιμο. Η υπόθεση είναι να εκδικαστεί την Πέμπτη (αν και υπάρχει απεργία των δικηγόρων).
Η ΠΑΕ έχει ήδη ξεκινήσει να επεξεργάζεται την υπερασπιστική της γραμμή και όπως κατέστη σαφές από το βράδυ του Σαββάτου, η θέση της είναι ότι η ίδια η αστυνομία, με τα ανεπαρκή μέτρα και τον υπερβάλλοντα ζήλο με τη ρήψη δακρυγόνων, είναι αυτή που φέρει την πρωταρχική ευθύνη για ότι έγινε.
Αξίζει να σημειωθεί ότι με πολύ βαρύτερο κατηγορητήριο, ο Παναθηναϊκός τιμωρήθηκε πρωτόδικα με μία αγωνιστική, η οποία έπεσε στην δευτεροβάθμια, για επεισόδια στο παιχνίδι με τον Πανσερραϊκό. Σύμφωνα με την έκθεση της αστυνομίας για εκείνο το παιχνίδι, οπαδοί του Παναθηναϊκού βγήκαν από το πέταλο, πέταξαν μολότοφ στα ΜΑΤ, έβαλαν φωτιά σε κιόσκια, τα οποία στεγάζουν καντίνες και την μπουτίκ του Παναθηναϊκού, τραυμάτισαν σοβαρά έναν αστυνομικό και έγινε εκτεταμένη χρήση δακρυγόνων με αποτέλεσμα να διακοπή για 5-10 λεπτά το παιχνίδι.
Άλλο ΠΑΟΚ, βέβαια, άλλο Παναθηναϊκός.
19 Ιαν 2011 00:59, Από PAOK24
Το μεσημέρι της Τρίτης έφτασε στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ η κλήση σε απολογία καθώς και το κατηγορητήριο, για το παιχνίδι του Σαββάτου στον Βόλο. Ο ΠΑΟΚ κινδυνεύει με τιμωρία της Τούμπας από μία μέχρι δύο αγωνιστικές, καθώς η αστυνομία είναι αυτή, που τον κόλλησε στον τοίχο.
Το κατηγορητήριο βασίζεται ουσιαστικά στην πεντασέλιδη αναφορά της Αστυνομικής Διεύθυνσης Μαγνησίας, η οποία περιγράφει με την παραμικρή λεπτομέρεια τα όσα (θεωρεί ότι) έγιναν το Σάββατο στο Πανθεσσαλικό. Λες και κάποιος κρατούσε σημειώσεις (!) την ώρα, που έπεφταν βροχή τα δακρυγόνα.
Η αστυνομία αναφέρει στην έκθεσή της ότι στα επεισόδια τραυματίστηκαν δύο άνδρες της. Ένας ελαφρά στον αστράγαλο κι ένας πιο σοβαρά στη φτέρνα. Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει, έπαθε κάταγμα από μεγάλη κροτίδα και χρειάστηκε να πάει στο νοσοκομείο.
Την έκθεση της αστυνομίας, την πήρε ο αναπληρωτής ποδοσφαιρικός εισαγγελέας, Μανόλης Αντωνακάκης, ο οποίος με βάση αυτήν, άσκησε δίωξη στον ΠΑΟΚ για επεισόδεια «ευρείας κλίμακας», τα οποία ανάγκασαν την αστυνομία να πάρει πρόσθετα επιχειρησιακά μέτρα. Ο εισαγγελέας αναφέρει στη δίωξη ότι υπάρχει ένας σοβαρός τραυματισμός και εκτεταμένες φθορές ξένης περιουσίας.
Το ότι τα επεισόδια χαρακτηρίζονται «ευρείας κλίμακας», σημαίνει ότι ο ΠΑΟΚ δεν θεωρείται υπότροπος και κινδυνεύει με ποινή 1-2 αγωνιστικών της έδρας τους και 75-150 χιλιάδες ευρώ πρόστιμο. Η υπόθεση είναι να εκδικαστεί την Πέμπτη (αν και υπάρχει απεργία των δικηγόρων).
Η ΠΑΕ έχει ήδη ξεκινήσει να επεξεργάζεται την υπερασπιστική της γραμμή και όπως κατέστη σαφές από το βράδυ του Σαββάτου, η θέση της είναι ότι η ίδια η αστυνομία, με τα ανεπαρκή μέτρα και τον υπερβάλλοντα ζήλο με τη ρήψη δακρυγόνων, είναι αυτή που φέρει την πρωταρχική ευθύνη για ότι έγινε.
Αξίζει να σημειωθεί ότι με πολύ βαρύτερο κατηγορητήριο, ο Παναθηναϊκός τιμωρήθηκε πρωτόδικα με μία αγωνιστική, η οποία έπεσε στην δευτεροβάθμια, για επεισόδια στο παιχνίδι με τον Πανσερραϊκό. Σύμφωνα με την έκθεση της αστυνομίας για εκείνο το παιχνίδι, οπαδοί του Παναθηναϊκού βγήκαν από το πέταλο, πέταξαν μολότοφ στα ΜΑΤ, έβαλαν φωτιά σε κιόσκια, τα οποία στεγάζουν καντίνες και την μπουτίκ του Παναθηναϊκού, τραυμάτισαν σοβαρά έναν αστυνομικό και έγινε εκτεταμένη χρήση δακρυγόνων με αποτέλεσμα να διακοπή για 5-10 λεπτά το παιχνίδι.
Άλλο ΠΑΟΚ, βέβαια, άλλο Παναθηναϊκός.
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Ζητά αναβολή από την Πειθαρχική ο ΠΑΟΚ
Ο νομικός εκπρόσωπος της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Αχιλλέας Μαυρομάτης, δεν πήρε άδεια από τον δικηγορικό σύλλογο της Θεσσαλονίκης για να παραστεί στην απολογία για τα γεγονότα στο Βόλο
Αίτημα για αναβολή της εκδίκασης της υπόθεσης που αφορά στα γεγονότα του Βόλου κατέθεσε η ΠΑΕ ΠΑΟΚ στην Πειθαρχική Επιτροπή της Λίγκας. Ο λόγος αφορά στο γεγονός ότι ο δικηγορικός σύλλογος της Θεσσαλονίκης δεν έδωσε άδεια στο μέλος του και νομικό της ΠΑΕ, Αχιλλέα Μαυρομάτη να ταξιδέψει στην Αθήνα, λόγω της απεργίας που υπάρχει.
Η εκδίκαση της υπόθεσης έχει οριστεί για τη μία το μεσημέρι της Πέμπτης (20/1) και απόφαση για το αν γίνει δεκτή η έφεση αναμένεται σε λίγη ώρα
olapaok
Ο νομικός εκπρόσωπος της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Αχιλλέας Μαυρομάτης, δεν πήρε άδεια από τον δικηγορικό σύλλογο της Θεσσαλονίκης για να παραστεί στην απολογία για τα γεγονότα στο Βόλο
Αίτημα για αναβολή της εκδίκασης της υπόθεσης που αφορά στα γεγονότα του Βόλου κατέθεσε η ΠΑΕ ΠΑΟΚ στην Πειθαρχική Επιτροπή της Λίγκας. Ο λόγος αφορά στο γεγονός ότι ο δικηγορικός σύλλογος της Θεσσαλονίκης δεν έδωσε άδεια στο μέλος του και νομικό της ΠΑΕ, Αχιλλέα Μαυρομάτη να ταξιδέψει στην Αθήνα, λόγω της απεργίας που υπάρχει.
Η εκδίκαση της υπόθεσης έχει οριστεί για τη μία το μεσημέρι της Πέμπτης (20/1) και απόφαση για το αν γίνει δεκτή η έφεση αναμένεται σε λίγη ώρα
olapaok
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Αναβολή στην εκδίκαση
Τελικά η ΠΑΕ ΠΑΟΚ εξασφάλισε αναβολή της εκδίκασης για την υπόθεση των επεισοδίων του Βόλου, αφού ήταν αδύνατο να γίνει η διαδικασία χωρίς την παρουσία νομικού εκπροσώπου της ΠΑΕ.
Ο δικηγόρος της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Αχιλλέας Μαυρομάτης, δε μπορούσε να εξασφαλίσει άδεια από το δικηγορικό σύλλογο Θεσσαλονίκης και έτσι δε γινόταν να παρευρεθεί στην εκδίκαση. Ο ΠΑΟΚ ζήτησε αναβολή, την οποία και εξασφάλισε και πλέον η εκδίκαση της υπόθεσης θα γίνει την προσεχή Τρίτη, 25 Ιανουαρίου.
Ετσι, όπως όλα δείχνουν την Τρίτη, ο ΠΑΟΚ θα ξέρει το μέγεθος της τιμωρίας του και αν θα αγωνιστεί κεκλεισμένων των θυρών στη ρεβάνς του Κυπέλλου με τον Ολυμπιακό στην Τούμπα.
paok24
Τελικά η ΠΑΕ ΠΑΟΚ εξασφάλισε αναβολή της εκδίκασης για την υπόθεση των επεισοδίων του Βόλου, αφού ήταν αδύνατο να γίνει η διαδικασία χωρίς την παρουσία νομικού εκπροσώπου της ΠΑΕ.
Ο δικηγόρος της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Αχιλλέας Μαυρομάτης, δε μπορούσε να εξασφαλίσει άδεια από το δικηγορικό σύλλογο Θεσσαλονίκης και έτσι δε γινόταν να παρευρεθεί στην εκδίκαση. Ο ΠΑΟΚ ζήτησε αναβολή, την οποία και εξασφάλισε και πλέον η εκδίκαση της υπόθεσης θα γίνει την προσεχή Τρίτη, 25 Ιανουαρίου.
Ετσι, όπως όλα δείχνουν την Τρίτη, ο ΠΑΟΚ θα ξέρει το μέγεθος της τιμωρίας του και αν θα αγωνιστεί κεκλεισμένων των θυρών στη ρεβάνς του Κυπέλλου με τον Ολυμπιακό στην Τούμπα.
paok24
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Έστειλε δικηγόρο ο Μαρινάκης
20 Ιαν 2011 13:20, Από PAOK24
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ κατάφερε να πάρει αναβολή της εκδίκασης για τα όσα διαδραματίστηκαν στον Βόλο, όμως το θέμα δεν είναι αυτό.
Η ΠΑΕ Ολυμπιακός, φρόντισε να στείλει τον δικηγόρο κ. Γιαννίκο στην υπόθεση, η οποία είναι άσχετη με την ομάδα που εκπροσωπεί, μόνο και μόνο για να διασφαλίσει την άμεση εκδίκασή της η οποία θα γίνει την ερχόμενη Τρίτη.
Μάλιστα, ο θρασύς αυτός κύριος, ζήτησε και τον λόγο από τον δικαστή, ο οποίος βέβαια αρνήθηκε να του τον δώσει χαρακτηρίζοντάς τον άσχετο με την υπόθεση.
Το γεγονός αυτό, είναι ένα ακόμη δείγμα, το πλέον φανερό, πως ο Ολυμπιακός μεθοδεύει την τιμωρία του ΠΑΟΚ και έχει κινήσει όλα τα απαραίτητα νήματα για να το καταφέρει.
Μετά όμως από την ισοπαλία στο Καραϊσκάκη, το πράγμα δεν το ελέγχει όσο θα ήθελε.
20 Ιαν 2011 13:20, Από PAOK24
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ κατάφερε να πάρει αναβολή της εκδίκασης για τα όσα διαδραματίστηκαν στον Βόλο, όμως το θέμα δεν είναι αυτό.
Η ΠΑΕ Ολυμπιακός, φρόντισε να στείλει τον δικηγόρο κ. Γιαννίκο στην υπόθεση, η οποία είναι άσχετη με την ομάδα που εκπροσωπεί, μόνο και μόνο για να διασφαλίσει την άμεση εκδίκασή της η οποία θα γίνει την ερχόμενη Τρίτη.
Μάλιστα, ο θρασύς αυτός κύριος, ζήτησε και τον λόγο από τον δικαστή, ο οποίος βέβαια αρνήθηκε να του τον δώσει χαρακτηρίζοντάς τον άσχετο με την υπόθεση.
Το γεγονός αυτό, είναι ένα ακόμη δείγμα, το πλέον φανερό, πως ο Ολυμπιακός μεθοδεύει την τιμωρία του ΠΑΟΚ και έχει κινήσει όλα τα απαραίτητα νήματα για να το καταφέρει.
Μετά όμως από την ισοπαλία στο Καραϊσκάκη, το πράγμα δεν το ελέγχει όσο θα ήθελε.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106615
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Ο Δικηγορικός Σύλλογος Αθηνών ήταν ο μόνος που δεν συμμετείχε στην απεργία, μέχρι και εχθές, αν και λόγω διαμαρτυριών υπήρχε περίπτωση να ανακαλέσει την αρνητική του απόφαση.
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Τωρα με αυτη την αναβολη που ειχαμε τι γινετε?...αν τιμωρηθουμε δλδ με μια αγωνιστικη με ποιον δε θα εχουμε φιλαθλους??
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Αφου τα ξέρουμε ρε με τους πουστ@ε@δες!
Θα κάνουν τα αδύνατα δυνατά για να παίξει η "ομάδα" του δημοσίου χωρίς κόσμο!!!
Μας τρέμουνε...
Όπως και να'χει στον επαναληπτικό θα πρέπει να οργανωθούμε και έστω εξω απ'το γήπεδο να δώσουμε βροντερό παρόν και να ξανα-αναγκάσουμε όλη την Ελλάδα να παραμιλάει για αυτόν τον [url]τεράστιο[/url] Λαο

Θα κάνουν τα αδύνατα δυνατά για να παίξει η "ομάδα" του δημοσίου χωρίς κόσμο!!!
Μας τρέμουνε...
Όπως και να'χει στον επαναληπτικό θα πρέπει να οργανωθούμε και έστω εξω απ'το γήπεδο να δώσουμε βροντερό παρόν και να ξανα-αναγκάσουμε όλη την Ελλάδα να παραμιλάει για αυτόν τον [url]τεράστιο[/url] Λαο
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Θεωρώ πως η δίοικηση θα έπρεπε ήδη να έχει κάνει τον κακό χαμό με την επικείμενη τιμωρία και αντιθέτως άκρα του τάφου σιωπή.
Θα έπρεπε να είχαν πλημμυρίσει όλα τα sites και οι εφημερίδες με δηλώσεις που να λένε το αυτονόητο και να θέτουν το ζήτημα σε μία αξιολογική βάση σύγκρισης με τα επεισόδια των βάζελων και την τιμωρία - χάδι που έλαβαν.
Απ' όσο ξέρω είναι εφέσιμη η ποινή, οπότε ας τιμωρηθούμε τουλάχιστον με μία αγωνιστική, ώστε να ελπίζουμε ότι σε δεύτερο βαθμό διακιοδοσίας θα ανατραπεί η απόφαση και ότι θα έχουμε κόσμο στον επαναληπτικό.
Θα έπρεπε να είχαν πλημμυρίσει όλα τα sites και οι εφημερίδες με δηλώσεις που να λένε το αυτονόητο και να θέτουν το ζήτημα σε μία αξιολογική βάση σύγκρισης με τα επεισόδια των βάζελων και την τιμωρία - χάδι που έλαβαν.
Απ' όσο ξέρω είναι εφέσιμη η ποινή, οπότε ας τιμωρηθούμε τουλάχιστον με μία αγωνιστική, ώστε να ελπίζουμε ότι σε δεύτερο βαθμό διακιοδοσίας θα ανατραπεί η απόφαση και ότι θα έχουμε κόσμο στον επαναληπτικό.
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
υπάρχει περίπτωση αν δεν υπάρχει κόσμος να διακοπεί το παιχνίδι;
Ως τελευταίο μέσο αν δεν πάνε όλα "κατ' ευχήν" βλέπω να είναι η διακοπή του παιχνιδιού.
Το πιο πιθανό σενάριο είναι να κάνει ο ΟΣΦΠ τα αδύνατα δυνατά ώστε να τιμωρηθούμε με 1 αγωνιστική, που θα προλάβουμε να σβήσουμε στο δευτεροβάθμιο όργανο. Έτσι ο τεράστιος λαός του ΠΑΟΚ θα πάει στο γήπεδο δικαιωμένος και έτοιμος για εκδίκηση στη μισητή ομάδα του λιμανιού. Τα δακρυγόνα θα πέσουν βροχή (το έργο το έχουμε ξαναδεί), ο λαός θα απαντήσεις στις προκλήσεις του κορακιού (το έργο το έχουμε ξαναδεί), το ματς θα διακοπεί με υπαιτιότητα του ΠΑΟΚ (το έργο το έχουμε ξαναδεί), θα χάσουμε την πρόκριση στα χαρτιά (το έργο το έχουμε ξαναδεί), θα φάμε εξοντωτική ποινή χρηματικό πρόστιμο και κεκλεισμένων ως υπότροποι (το έργο το έχουμε ξαναδεί).
Ως τελευταίο μέσο αν δεν πάνε όλα "κατ' ευχήν" βλέπω να είναι η διακοπή του παιχνιδιού.
Το πιο πιθανό σενάριο είναι να κάνει ο ΟΣΦΠ τα αδύνατα δυνατά ώστε να τιμωρηθούμε με 1 αγωνιστική, που θα προλάβουμε να σβήσουμε στο δευτεροβάθμιο όργανο. Έτσι ο τεράστιος λαός του ΠΑΟΚ θα πάει στο γήπεδο δικαιωμένος και έτοιμος για εκδίκηση στη μισητή ομάδα του λιμανιού. Τα δακρυγόνα θα πέσουν βροχή (το έργο το έχουμε ξαναδεί), ο λαός θα απαντήσεις στις προκλήσεις του κορακιού (το έργο το έχουμε ξαναδεί), το ματς θα διακοπεί με υπαιτιότητα του ΠΑΟΚ (το έργο το έχουμε ξαναδεί), θα χάσουμε την πρόκριση στα χαρτιά (το έργο το έχουμε ξαναδεί), θα φάμε εξοντωτική ποινή χρηματικό πρόστιμο και κεκλεισμένων ως υπότροποι (το έργο το έχουμε ξαναδεί).
-
xrisitsapa
- Δημοσιεύσεις: 5436
- Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Τραβηγμενο σεναριο, αλλα οχι και τοσο....εχουμε δει τετοια και χειροτερα.
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Και να τιμωρηθούμε
Πρέπει να δώσουμε το παρών στην Τούμπα και να μην μείνουμε στα λόγια!!
30-40 χιλιάρικα εξω απ'το γήπεδο να τρίζει και οι παικταράδες μας να παίζουν με σηκωμένη την τρίχα!!!!!
Και την Ψωλή εννοείτε!
video wall και κερκίδα όπως μόνο εμείς ξέρουμε...
30-40 χιλιάρικα εξω απ'το γήπεδο να τρίζει και οι παικταράδες μας να παίζουν με σηκωμένη την τρίχα!!!!!
Και την Ψωλή εννοείτε!
video wall και κερκίδα όπως μόνο εμείς ξέρουμε...
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106615
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Θέλουμε να βοηθήσουμε την ομάδα και να περιορίσουμε την οικονομική (που είναι και η μεγαλύτερη) ζημιά από την άδεια Τούμπα;
Να μας δώσει η ΠΑΕ έναν τραπεζικό λογαριασμό και να καταθέσουμε ΟΛΟΙ το αντίτιμο του εισιτηρίου, με ευθύνη των συνδέσμων, ελαχιστοποιώντας ή εκμηδενίζοντας την οικονομική επίπτωση.
Αν μαζευτεί καμιά 500άρα (25.000 άτομα x 20,00 €) θα έχουμε προσφέρει ένα συμβόλαιο παίκτη στην ΠΑΕ!
Να μας δώσει η ΠΑΕ έναν τραπεζικό λογαριασμό και να καταθέσουμε ΟΛΟΙ το αντίτιμο του εισιτηρίου, με ευθύνη των συνδέσμων, ελαχιστοποιώντας ή εκμηδενίζοντας την οικονομική επίπτωση.
Αν μαζευτεί καμιά 500άρα (25.000 άτομα x 20,00 €) θα έχουμε προσφέρει ένα συμβόλαιο παίκτη στην ΠΑΕ!
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Επιβαρυντική για την υπερασπιστική γραμμή του ΠΑΟΚ είναι η έκθεση της αστυνομίας για τα επεισόδια του Βόλου. Συγκεκριμένα, γίνεται λόγος για προσπάθεια οπαδών του ΠΑΟΚ να εισέλθουν στις εξέδρες, χωρίς έλεγχο, ενώ αναφέρονται και οι φθορές που προκλήθηκαν στις εξέδρες του Πανθεσσαλικού Σταδίου.
Αναλυτικά η έκθεση της αστυνομίας αναφέρει:
«1. Πριν την έναρξη του αγώνα , ομάδα 400 περίπου οπαδών του ΠΑΟΚ με διακριτικά του συλλόγου, επιχειρούν να εισέλθουν χωρίς έλεγχο στην 3η πεζογέφυρα που οδηγεί στο βορεινό πέταλο που θα φιλοξενηθούν οι φίλοι του ΠΑΟΚ. Τους εμποδίζουν την είσοδο οι άνδρες των ΜΑΤ και αρχίζει η επίθεση των οπαδών με κυβόλιθους που ξήλωσαν από το δάπεδο του δρόμου (αναφέρει η αστυνομική έκθεση). Εκεί γίνεται για πρώτη φορά αναγκαστική χρήση δακρυγόνων.
2. Περίπου 1000 οπαδοί του ΠΑΟΚ, έχοντας μπει στο πέταλο, καταστρέφουν τα υδραυλικά των τουαλετών που υπάρχουν στο χώρο των κερκίδων του χώρου αυτού, σιφόνια και βρύσες και δημιουργώντας εκτεταμένες καταστροφές τα εκσφενδονίζουν στους αστυνομικούς. Εκεί πλέον γίνεται εκτεταμένη χρήση δακρυγόντων με τις γνωστές συνέπειες.
3. Οπαδοί του ΠΑΟΚ παράλληλα σπάζουν καθίσματα της βόρειας κερκίδας τα οποία πετούν στον αγωνιστικό χώρο ή στους αστυνομικούς της διμοιρίας ΜΑΤ. Παράλληλα βάζουν φωτιά σε αρκετά καθίσματα και δεν επιτρέπουν στο όχημα της πυροσβεστικής να πλησιάσει για να σβήσει την εκδηλωθείσα φωτιά, πετώντας πέτρες και άλλα αντικείμενα κατά του οχήματος».
Ο ΠΑΟΚ ποντάρει στην απεργία των δικηγόρων, προκειμένου να καθυστερήσει η εκδίκαση της υπόθεσης. Αυτό θα δώσει την ευκαιρία στον «Δικέφαλο» του Βορρά να υποδεχτεί τον Ολυμπιακό στον επαναληπτικό αγώνα του κυπέλλου Ελλάδος, παρουσία των οπαδών του στις εξέδρες της Τούμπας.
http://www.novasports.gr/news.aspx?a_id ... iod=196737
1. 400 οπαδοί όταν σχεδόν το σύνολο των φιλάθλων είχε μπει στο γήπεδο?
400 οπαδοί?
Πότε πρόλαβαν και τους μέτρησαν?
Να μην ήταν και 424 όπως το ΣΝ?
Και άντε ήταν 400 στην γέφυρα γιατί πετάξατε 1200 δακρυγόνα και τα περισσότερα εξ αυτών στο γήπεδο?
2. Αν πας στην τουαλέτα για νερό και τις βρεις κλειδωμένες ενώ στον πανικό που επικρατεί βλέπεις ανθρώπους να τσαλαπατάει ο ένας τον άλλον για να σωθεί μιας και κανείς μας δεν μπορεί να πάρει ανάσα άλλοι να φτύνουν αίματα και άλλοι να χάνουν τα προσωπικά τους αντικείμενα τα σπας μετά ή δεν τα σπας?
Όσο για τα κυλικεία και αυτά κλειστά ήταν γιατί μας κατηγόρησαν ότι και αυτά τα σπάσαμε.
Αλήθεια στις τουαλέτες που είχε περισσότερο γυναίκες μέσα που πήγαν για να σώσουν τα ματάκια τους γιατί ρίξατε πάλι δακρυγόνα?
Αφού οι κακοί βάρβαροι ΠΑΟΚτσήδες σας πετάξανε ότι σπάσανε απο εκεί δεν είχε μείνει τίποτα άλλο απο εκεί μέσα.
Όταν λέτε εκτεταμένη χρήση χημικών για τι ποσότητες μιλάτε γιατί αντίστοιχα σε πορείες τόσο πράγμα δεν έχετε ρίξει ποτέ.
Ακόμα και στην Τούμπα με τον gay έφηβο όταν το αφεντικό σας ο Κόκαλης σας είχε καλέσει με τόσο πράμα δεν μας είχατε ραντίσει.
3. Το ψέμα σας τελειωμό δεν έχει κρίμα κύριοι είστε και για την προστασία των πολιτών υποτίθεται.
Εσείς που θα έπρεπε να μας συνοδέψετε κανονικά με ασφάλεια υποτίθεται (αν και δεν την έχουμε ανάγκη καλύτερα να μην είσαστε πουθενά απο εδώ και στο εξής)στο γήπεδο.
Πέρα του ότι όσο πήγαινα προς το πέταλο που συζητάτε δεν υπήρχε παρά μόνο μια διμοιρία και αυτή κάπου διακριτικά χωμένη στο βάθος μετά εμφανίστηκε ο στρατός.
Απο που ξεφυτρώσατε όλοι εσείς και για ποιο λόγο τόσο πολλοί?
Με τόσα που ρίξατε γνωρίζετε πολύ καλά τι αγανάκτηση προσφέρατε στον κόσμο?
Γνωρίζετε ότι ο κόσμος που έφαγε τον καρκίνο ήταν φίλαθλοι που ήταν μέσα στο γήπεδο και όχι οι δικοί σας βαλτοί που δημιούργησαν τα επεισόδια έξω απο αυτό?
Και λίγα έκαναν για να σπάσουν το χημικό σύννεφο που απλώθηκε απο πάνω μας για να σωθούν.
θα έπρεπε να δώσετε συγχαρητήρια για την ιδέα μάλιστα γιατί αλλιώς μπορεί να είχαμε και νεκρούς στο ποδοπάτημα που ακολούθησε.
Ίσως έχουμε απο καρκίνους νεκρούς στο μέλλον ποτέ δεν θα μάθουμε...
Όσο για την φωτιά οι άνθρωποι που την έσβησαν μιας και είχε καθαρίσει η ατμόσφαιρα ήταν απλοί φίλαθλοι ΠΑΟΚτσήδες και όχι βάρβαροι καταστροφείς που βρήκαν μια μάνικα στο ξεκάρφωτο έξω απο εκεί που πετούσατε δακρυγόνα.
Καμία πυροσβεστική δεν ήρθε ποτέ και κανένας δεν πέταξε πέτρες ή κάτι άλλο σε κάτι που δεν υπήρχε.
Και μια ερώτηση.
Γιατί μετά το τέλος του παιχνιδιού πετάξατε ξανά δακρυγόνα κατά την αποχώρηση μας?
Γιατί όταν παρκάραμε στο νότιο σημείο του γηπέδου μας είπατε με ευγένεια πραγματικά να παρκάρετε στο βόρειο τμήμα έτσι ώστε να φύγετε και ποιο γρήγορα?
Τι ήταν αυτοί οι δήθεν οπαδοί ανάμεσα στους 400 που είχαν αντισφυξιογόνες μάσκες και κουκούλες?
Περίμεναν κάτι και ήρθαν έτσι προετοιμασμένοι?
Σαν ΠΑΟΚ δεν κρυβόμαστε πίσω απο μάσκες και ειδικά σε ένα παιχνίδι ποδοσφαίρου που ήμασταν σίγουροι ότι θα κυλήσει ήσυχα.
Μερικοί ξέρασαν τους ουζομεζέδες που νωρίτερα είχαν πληρώσει με τις βλακείες σας.
Κύριοι της αστυνομίας όσες φορές ΔΕΝ βρισκόσασταν στο γήπεδο της Τούμπας γνωρίζεται πολύ καλά ότι μόνοι μας προστατεύουμε την ομάδα μας και τους εαυτούς μας και δεν γίνεται το παραμικρό.
Το ίδιο συμβαίνει και στα εκτός έδρας που όπου και αν ήσασταν μας δημιουργήσατε προβλήματα ενώ σε όσα γήπεδα έχουμε πάει και απλά παρακολουθούσατε την είσοδο μας στο όποιο γήπεδο δεν σημειώθηκε το παραμικρό επεισόδιο.
Έχετε όλη την ευθύνη για ότι συνέβη στο Πανθεσσαλικό.
Θα συμφωνήσω για την τιμωρία σας με αποβολή απο το γήπεδο μας για όλους τους εντός έδρας αγώνες μας γιατί είσαστε επικίνδυνοι για την δημόσια υγεία.
Καλύτερα ζητήστε μετάθεση στο Σουφλί απο το να έρθετε ξανά στην Τούμπα.
υγ
Την επόμενη φορά να έχετε ποιο φρέσκα χημικά αυτά τα συνηθίσαμε και δεν μας πιάνουν.

Αναλυτικά η έκθεση της αστυνομίας αναφέρει:
«1. Πριν την έναρξη του αγώνα , ομάδα 400 περίπου οπαδών του ΠΑΟΚ με διακριτικά του συλλόγου, επιχειρούν να εισέλθουν χωρίς έλεγχο στην 3η πεζογέφυρα που οδηγεί στο βορεινό πέταλο που θα φιλοξενηθούν οι φίλοι του ΠΑΟΚ. Τους εμποδίζουν την είσοδο οι άνδρες των ΜΑΤ και αρχίζει η επίθεση των οπαδών με κυβόλιθους που ξήλωσαν από το δάπεδο του δρόμου (αναφέρει η αστυνομική έκθεση). Εκεί γίνεται για πρώτη φορά αναγκαστική χρήση δακρυγόνων.
2. Περίπου 1000 οπαδοί του ΠΑΟΚ, έχοντας μπει στο πέταλο, καταστρέφουν τα υδραυλικά των τουαλετών που υπάρχουν στο χώρο των κερκίδων του χώρου αυτού, σιφόνια και βρύσες και δημιουργώντας εκτεταμένες καταστροφές τα εκσφενδονίζουν στους αστυνομικούς. Εκεί πλέον γίνεται εκτεταμένη χρήση δακρυγόντων με τις γνωστές συνέπειες.
3. Οπαδοί του ΠΑΟΚ παράλληλα σπάζουν καθίσματα της βόρειας κερκίδας τα οποία πετούν στον αγωνιστικό χώρο ή στους αστυνομικούς της διμοιρίας ΜΑΤ. Παράλληλα βάζουν φωτιά σε αρκετά καθίσματα και δεν επιτρέπουν στο όχημα της πυροσβεστικής να πλησιάσει για να σβήσει την εκδηλωθείσα φωτιά, πετώντας πέτρες και άλλα αντικείμενα κατά του οχήματος».
Ο ΠΑΟΚ ποντάρει στην απεργία των δικηγόρων, προκειμένου να καθυστερήσει η εκδίκαση της υπόθεσης. Αυτό θα δώσει την ευκαιρία στον «Δικέφαλο» του Βορρά να υποδεχτεί τον Ολυμπιακό στον επαναληπτικό αγώνα του κυπέλλου Ελλάδος, παρουσία των οπαδών του στις εξέδρες της Τούμπας.
http://www.novasports.gr/news.aspx?a_id ... iod=196737
1. 400 οπαδοί όταν σχεδόν το σύνολο των φιλάθλων είχε μπει στο γήπεδο?
400 οπαδοί?
Πότε πρόλαβαν και τους μέτρησαν?
Να μην ήταν και 424 όπως το ΣΝ?
Και άντε ήταν 400 στην γέφυρα γιατί πετάξατε 1200 δακρυγόνα και τα περισσότερα εξ αυτών στο γήπεδο?
2. Αν πας στην τουαλέτα για νερό και τις βρεις κλειδωμένες ενώ στον πανικό που επικρατεί βλέπεις ανθρώπους να τσαλαπατάει ο ένας τον άλλον για να σωθεί μιας και κανείς μας δεν μπορεί να πάρει ανάσα άλλοι να φτύνουν αίματα και άλλοι να χάνουν τα προσωπικά τους αντικείμενα τα σπας μετά ή δεν τα σπας?
Όσο για τα κυλικεία και αυτά κλειστά ήταν γιατί μας κατηγόρησαν ότι και αυτά τα σπάσαμε.
Αλήθεια στις τουαλέτες που είχε περισσότερο γυναίκες μέσα που πήγαν για να σώσουν τα ματάκια τους γιατί ρίξατε πάλι δακρυγόνα?
Αφού οι κακοί βάρβαροι ΠΑΟΚτσήδες σας πετάξανε ότι σπάσανε απο εκεί δεν είχε μείνει τίποτα άλλο απο εκεί μέσα.
Όταν λέτε εκτεταμένη χρήση χημικών για τι ποσότητες μιλάτε γιατί αντίστοιχα σε πορείες τόσο πράγμα δεν έχετε ρίξει ποτέ.
Ακόμα και στην Τούμπα με τον gay έφηβο όταν το αφεντικό σας ο Κόκαλης σας είχε καλέσει με τόσο πράμα δεν μας είχατε ραντίσει.
3. Το ψέμα σας τελειωμό δεν έχει κρίμα κύριοι είστε και για την προστασία των πολιτών υποτίθεται.
Εσείς που θα έπρεπε να μας συνοδέψετε κανονικά με ασφάλεια υποτίθεται (αν και δεν την έχουμε ανάγκη καλύτερα να μην είσαστε πουθενά απο εδώ και στο εξής)στο γήπεδο.
Πέρα του ότι όσο πήγαινα προς το πέταλο που συζητάτε δεν υπήρχε παρά μόνο μια διμοιρία και αυτή κάπου διακριτικά χωμένη στο βάθος μετά εμφανίστηκε ο στρατός.
Απο που ξεφυτρώσατε όλοι εσείς και για ποιο λόγο τόσο πολλοί?
Με τόσα που ρίξατε γνωρίζετε πολύ καλά τι αγανάκτηση προσφέρατε στον κόσμο?
Γνωρίζετε ότι ο κόσμος που έφαγε τον καρκίνο ήταν φίλαθλοι που ήταν μέσα στο γήπεδο και όχι οι δικοί σας βαλτοί που δημιούργησαν τα επεισόδια έξω απο αυτό?
Και λίγα έκαναν για να σπάσουν το χημικό σύννεφο που απλώθηκε απο πάνω μας για να σωθούν.
θα έπρεπε να δώσετε συγχαρητήρια για την ιδέα μάλιστα γιατί αλλιώς μπορεί να είχαμε και νεκρούς στο ποδοπάτημα που ακολούθησε.
Ίσως έχουμε απο καρκίνους νεκρούς στο μέλλον ποτέ δεν θα μάθουμε...
Όσο για την φωτιά οι άνθρωποι που την έσβησαν μιας και είχε καθαρίσει η ατμόσφαιρα ήταν απλοί φίλαθλοι ΠΑΟΚτσήδες και όχι βάρβαροι καταστροφείς που βρήκαν μια μάνικα στο ξεκάρφωτο έξω απο εκεί που πετούσατε δακρυγόνα.
Καμία πυροσβεστική δεν ήρθε ποτέ και κανένας δεν πέταξε πέτρες ή κάτι άλλο σε κάτι που δεν υπήρχε.
Και μια ερώτηση.
Γιατί μετά το τέλος του παιχνιδιού πετάξατε ξανά δακρυγόνα κατά την αποχώρηση μας?
Γιατί όταν παρκάραμε στο νότιο σημείο του γηπέδου μας είπατε με ευγένεια πραγματικά να παρκάρετε στο βόρειο τμήμα έτσι ώστε να φύγετε και ποιο γρήγορα?
Τι ήταν αυτοί οι δήθεν οπαδοί ανάμεσα στους 400 που είχαν αντισφυξιογόνες μάσκες και κουκούλες?
Περίμεναν κάτι και ήρθαν έτσι προετοιμασμένοι?
Σαν ΠΑΟΚ δεν κρυβόμαστε πίσω απο μάσκες και ειδικά σε ένα παιχνίδι ποδοσφαίρου που ήμασταν σίγουροι ότι θα κυλήσει ήσυχα.
Μερικοί ξέρασαν τους ουζομεζέδες που νωρίτερα είχαν πληρώσει με τις βλακείες σας.
Κύριοι της αστυνομίας όσες φορές ΔΕΝ βρισκόσασταν στο γήπεδο της Τούμπας γνωρίζεται πολύ καλά ότι μόνοι μας προστατεύουμε την ομάδα μας και τους εαυτούς μας και δεν γίνεται το παραμικρό.
Το ίδιο συμβαίνει και στα εκτός έδρας που όπου και αν ήσασταν μας δημιουργήσατε προβλήματα ενώ σε όσα γήπεδα έχουμε πάει και απλά παρακολουθούσατε την είσοδο μας στο όποιο γήπεδο δεν σημειώθηκε το παραμικρό επεισόδιο.
Έχετε όλη την ευθύνη για ότι συνέβη στο Πανθεσσαλικό.
Θα συμφωνήσω για την τιμωρία σας με αποβολή απο το γήπεδο μας για όλους τους εντός έδρας αγώνες μας γιατί είσαστε επικίνδυνοι για την δημόσια υγεία.
Καλύτερα ζητήστε μετάθεση στο Σουφλί απο το να έρθετε ξανά στην Τούμπα.
υγ
Την επόμενη φορά να έχετε ποιο φρέσκα χημικά αυτά τα συνηθίσαμε και δεν μας πιάνουν.