Oλυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 1-1 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα
Re: Oλυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 1-1 MVP - Σχόλια & παραλειπόμεν
ΓΟΥΣΤΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΥΓΙΡΙΣΜΟ ΣΤΟ ΓΚΟΛ. ΟΛΗ Η ΟΜΑΔΑ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ! ΓΑΥΡΟΙ ΜΟΥΝΙΑ! ΓΑΥΡΟΙ ΠΟΥΣΤΡΑΚΙΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΑΚΙΑ!
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μη γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, AdminTeam
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μη γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, AdminTeam
Re: Oλυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 1-1 MVP - Σχόλια & παραλειπόμεν
Πουστ@ρ@ παντελιτς!
Θα σε καλωσορίσουμε στην Θεσσαλονίκη όπως σου αξίζει!

Θα σε καλωσορίσουμε στην Θεσσαλονίκη όπως σου αξίζει!
Re: Oλυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 1-1 MVP - Σχόλια & παραλειπόμεν
Μπάσταρδοι κωλόγαυροι!
Μόλις έκανε το γκόλ ο Βιερι...
Απόλυτη σιγή
Μωρό κοίμιζες στο καραιταυλη!

Μόλις έκανε το γκόλ ο Βιερι...
Μωρό κοίμιζες στο καραιταυλη!
Re: Oλυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 1-1 MVP - Σχόλια & παραλειπόμεν
Τα στατιστικά του χθεσινού αγώνα υπάρχουν πουθενά????

Re: Oλυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 1-1 MVP - Σχόλια & παραλειπόμεν
«Ακουσες ή να ξαναφωνάξω;»
«Γκάζωσε» δια τηλεφώνου ο Βαγγέλης Μαρινάκης τον Σοφοκλή Πιλάβιο, για τη διαιτησία του Τριτσώνη στο ντέρμπι Κυπέλλου εναντίον του ΠΑΟΚ!
Ποιός είδε τον Μαρινάκη και δεν τον φοβήθηκε! Εξαλλος με την διαιτησία του Τριτσώνη και κατά την αποχώρησή του από το «Καραΐσκάκη» μετά το τέλος του αγώνα με τον ΠΑΟΚ, ο Βαγγέλης Μαρινάκης επικοινώνησε με τον Σοφοκλή Πιλάβιο για να διαμαρτυρηθεί. Ο μεγαλομέτοχος των «ερυθρολεύκων» ήταν τόσο οργισμένος ώστε δεν συνειδητοποίησε ότι οι φωνές του προς τον πρόεδρο της ΕΠΟ έγιναν αντιληπτές και από άλλους.
«Ηταν η τελευταία φορά που ανέχομαι τέτοια κατάσταση» φώναζε ο μεγαλομέτοχος του Ολυμπιακού, ενώ φαίνεται ότι μετά και απ΄ αυτό το θερμό επεισόδιο οι σχέσεις των «ερυθρολεύκων» με την ΕΠΟ μπαίνουν πλέον σε άλλη βάση...
http://www.sportdog.gr/article/7863/ako ... anaphonaxo
Για ποιο πράγμα διαμαρτύρεται?
Πηλάβιε πε και πα ρε
πε και πα!!!
υγ
για λίγη ώρα ακόμα ανοιχτό...
υγ2

«Γκάζωσε» δια τηλεφώνου ο Βαγγέλης Μαρινάκης τον Σοφοκλή Πιλάβιο, για τη διαιτησία του Τριτσώνη στο ντέρμπι Κυπέλλου εναντίον του ΠΑΟΚ!
Ποιός είδε τον Μαρινάκη και δεν τον φοβήθηκε! Εξαλλος με την διαιτησία του Τριτσώνη και κατά την αποχώρησή του από το «Καραΐσκάκη» μετά το τέλος του αγώνα με τον ΠΑΟΚ, ο Βαγγέλης Μαρινάκης επικοινώνησε με τον Σοφοκλή Πιλάβιο για να διαμαρτυρηθεί. Ο μεγαλομέτοχος των «ερυθρολεύκων» ήταν τόσο οργισμένος ώστε δεν συνειδητοποίησε ότι οι φωνές του προς τον πρόεδρο της ΕΠΟ έγιναν αντιληπτές και από άλλους.
«Ηταν η τελευταία φορά που ανέχομαι τέτοια κατάσταση» φώναζε ο μεγαλομέτοχος του Ολυμπιακού, ενώ φαίνεται ότι μετά και απ΄ αυτό το θερμό επεισόδιο οι σχέσεις των «ερυθρολεύκων» με την ΕΠΟ μπαίνουν πλέον σε άλλη βάση...
http://www.sportdog.gr/article/7863/ako ... anaphonaxo
Για ποιο πράγμα διαμαρτύρεται?
Πηλάβιε πε και πα ρε
πε και πα!!!
υγ
για λίγη ώρα ακόμα ανοιχτό...
υγ2

Re: Oλυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 1-1 MVP - Σχόλια & παραλειπόμεν
Γ@μw το μ...νί της μάνας σου μαρινάκη! Αν και είναι τόσο χοντρή που θα πρέπει να την κυλήσω στο αλεύρι για να βρώ την τρύπα!

Re: Oλυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 1-1 MVP - Σχόλια & παραλειπόμεν
Ο Ζ πήρε κανένα τηλέφωνο τον Σοφοκλή ή δεν είχε κανέναν τριγύρω του, για να επιβεβαιώσει το ρεπορτάζ;
Re: Oλυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 1-1 MVP - Σχόλια & παραλειπόμεν
Καλα του εκανε!Και αυτον και τους διαιτητες!Αφου ειναι ολοι τους υποτακτικα καθικια χωρις @ρχιδια!Αλλα δεν εχουν καταλαβει οτι εαν το πιονι σταματησει να κανει-ή δεν μπορει-τη δουλεια του,το αφεντικο θα το πεταξει!
Μαζι σου,Μαρινακη!Γ@μησε τους ολους!..............Οσο περισσοτερο γελοιοποιηστε τοσο περισσοτερο γουσταρω!
Μαζι σου,Μαρινακη!Γ@μησε τους ολους!..............Οσο περισσοτερο γελοιοποιηστε τοσο περισσοτερο γουσταρω!
Re: Oλυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 1-1 MVP - Σχόλια & παραλειπόμεν
mpafos4 έγραψε:Καλα του εκανε!Και αυτον και τους διαιτητες!Αφου ειναι ολοι τους υποτακτικα καθικια χωρις @ρχιδια!Αλλα δεν εχουν καταλαβει οτι εαν το πιονι σταματησει να κανει-ή δεν μπορει-τη δουλεια του,το αφεντικο θα το πεταξει!
Μαζι σου,Μαρινακη!Γ@μησε τους ολους!..............Οσο περισσοτερο γελοιοποιηστε τοσο περισσοτερο γουσταρω!
Ακριβώς αυτό.
Προχθες είχα την ίδια συζήτηση με έναν φίλο και έλεγε ότι αυτοί οι άνθρωποι που παρουσιάζονται ως διαιτητές κάνουν εν γνώση τους ότι κάνουν.
Δηλαδή όταν σου δείχνει ένα πρόσωπο στο α μέρος και ένα άλλο τελείως διαφορετικό στο β μέρος ποιο δίκαιο κλπ σημαίνει ότι συμβαίνει εν γνώση τους.
Όπως παράδειγμα εν γνώση τους τους βρίζουν και το ανέχονται χωρίς καμία αντίδραση.
Όταν λοιπόν δέχονται να τους βρίζουν δημόσια αλλά και να ξεφτιλίζονται επίσης σε τέτοιο βαθμό με το να γελοιοποιούνται πάντα εν γνώση τους καταλαβαίνει εύκολα με τι υποχείρια ανθρώπους έχεις να κάνεις αλλά και το τι συμφέροντα παίζουνε αυτοί οι κύριοι που ο Θεός να τους πει ανθρώπους.
Βγήκε ποτέ κάποιος σύνδεσμος διαιτητών να βγάλει ανακοίνωση για όλα αυτά που τους λένε?
Κάτι να πει για τα μάτια του κόσμου?
Re: Oλυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 1-1 MVP - Σχόλια & παραλειπόμεν
Αν δηλαδή όλα αυτά που συμβαίνουν στο Ελληνικο ποδόσφαιρο, με νταβατζήδες, τσατσάδες, πουτάνες, κωλομπαραδες και όλα τα σιχάματα που δεν έχουν τελειωμό... Αν δεν είναι αυτά που σπρώχνουν τον κόσμο στη βία , τότε τι είναι???
Σκατα στα μούτρα σας ρε πουσταραδες!!!! Γαμησε τα είμαι έξαλος

Σκατα στα μούτρα σας ρε πουσταραδες!!!! Γαμησε τα είμαι έξαλος
Re: Oλυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 1-1 MVP - Σχόλια & παραλειπόμεν
Aυτη τη κ@ρι@λιτσα τη ξανθια που ηταν πισω σου και αριστερα? Τη φανατικιά που έβριζε?Ετοιμη για μπουκωματα με αλατονερο ητανε.Argonaut4 έγραψε:Τα τελευταία 6 λεπτά του ματς τα έβγαλα και καλά στην τουαλέτα του καφέ γιατί ήμουνα στο τσακ να σαπίσω στο ξύλο την βρώμα που καθότανε πίσω μου και έβριζε σαν βόθρος ......η παλιο γάγγραινα.Να μην πω για τους κολόγερους που ήτανε στα αριστερά και τους αδικούσε η διαιτησία.Σεβάστηκα απλά την Πλατωνική παρέα............ξέφυγα βέβαια στο γκολ.
Re: Oλυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 1-1 MVP - Σχόλια & παραλειπόμεν
Αρα προλαβαινω να το πωgash04 έγραψε: υγ
για λίγη ώρα ακόμα ανοιχτό...
ΜΑΜΙΕΤΑΙ Ο ΘΡΗΝΟΣ Κ Ο ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Re: Oλυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 1-1 MVP - Σχόλια & παραλειπόμεν
Ανυνατω να πιστεψω οτι τον εκραξε για διαιτησια εις βαρος του Ολυμπιακου στο μεταξυ μας παιχνιδι. Απλα δεν στεκει, σημαινει οτι εισαι σχιζοφρενης. Δεν παιζει να ειναι αυτο. Επισης δεν προκειται να πιστεψω οτι προεδρος του γαυρου θα εκραζε για να υπερασπιστει τον ΠΑΟΚ σε μεταξυ μας παιχνιδι επειδη δεν μας επαιξε 50-50... Κατι αλλο παιζει.
Η απλα το παιζει παναγια και ακριβοδικαιος προκειμενου να μας σφαξουν στην Τουμπα με κατανα και χατζαρα και παει λεγοντας και μετα να ξαναβγει και να πει τα ιδια (και καλα)
ή
επαιξε κατι αλλο, το οποιο δεν παει το μυαλο μου καθολου τι μπορει να ειναι.
Λογο χρονιας υποκρισιας και μηδαμινης πλεον εμπιστοσυνης σε παραγοντες, επο, δημοσιογραφους και διαιτητες, αρνουμε να πιστεψω οτιδηποτε, και βλεπω το παιχνιδι με την Ξανθη, και τιποτα αλλο. Οταν ερθει η ωρα του επαναληπτικου, θα δουμε πως θα εξαργυρωθουν ολα αυτα τα επικονωνιακα τρικ, αν και φοβαμαι οτι ξερω απο τωρα τι θα γινει.
Η απλα το παιζει παναγια και ακριβοδικαιος προκειμενου να μας σφαξουν στην Τουμπα με κατανα και χατζαρα και παει λεγοντας και μετα να ξαναβγει και να πει τα ιδια (και καλα)
ή
επαιξε κατι αλλο, το οποιο δεν παει το μυαλο μου καθολου τι μπορει να ειναι.
Λογο χρονιας υποκρισιας και μηδαμινης πλεον εμπιστοσυνης σε παραγοντες, επο, δημοσιογραφους και διαιτητες, αρνουμε να πιστεψω οτιδηποτε, και βλεπω το παιχνιδι με την Ξανθη, και τιποτα αλλο. Οταν ερθει η ωρα του επαναληπτικου, θα δουμε πως θα εξαργυρωθουν ολα αυτα τα επικονωνιακα τρικ, αν και φοβαμαι οτι ξερω απο τωρα τι θα γινει.