Σχολιασμός διαιτησίας

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Δεν υπάρχει ελληνική διαιτησία. Ελέγχεται 100% από το ποκ.
Τα υπόλοιπα είναι ματαιοδοξίες.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από Sera4 »

Επίθεση δέχθηκε ο Σιδηρόπουλος

Ο διαιτητής του αγώνα ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός Βόλου προπηλακίστηκε από αγνώστους στις εγκαταστάσεις του Αγίου Κοσμά, λίγο μετά το τέλος των τεστ των διαιτητών της Superleague

Επίθεση από αγνώστους δέχθηκε το μεσημέρι της Τετάρτης (19/1) ο διαιτητής, Τάσος Σιδηρόπουλος, στις εγκαταστάσεις του Αγίου Κοσμά, όπου προπονούνταν. Δύο άγνωστοι, μόλις τελείωσαν τα τεστ των διαιτητών της Superleague, πλησίασαν τον Σιδηρόπουλο ανενόχλητοι, τον χτύπησαν στο πρόσωπο πολλές φορές και στη συνέχεια επιβιβάστηκαν σε μηχανή μεγάλου κυβισμού, που είχαν σταθμεύσει κοντά στο σημείο, όπου έγινε η επίθεση και έφυγαν με μεγάλη ταχύτητα.

Τα χειρότερα για τον διαιτητή αποφεύχθηκαν, όταν παρευρισκόμενοι διαιτητές, άρχισαν να καλούν σε βοήθεια και σύμφωνα με κάποιες πληροφορίες πρόλαβαν να δουν το νούμερο της μηχανής και να συγκρατήσουν τα χαρακτηριστικά των δραστών, στοιχεία τα οποία έδωσαν στην Αστυνομία.

Ο Σιδηρόπουλος αρχικώς οδηγήθηκε στο ιατρείο του Αθλητικού Κέντρου, προκειμένου να του παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες άνδρες της ομάδας ΔΙΑΣ, προσπαθούν να εντοπίσουν και να συλλάβουν τους δράστες.

olapaok
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από Pegasus »

Άσε ρε. ΠΑΟΚτσήδες ήταν. Να τιμωρηθεί η ομάδα άμεσα.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ωραίος ο Τριτσώνης!
Μέχρι το 17΄ δεν μας είχε δώσει δύο φάουλ. Τα δύο είχαν γίνει πάνω στον Σαλπιγγίδη, από τα οποία το πρώτο ήταν και ορισμός της κίτρινης κάρτας και ένα πάνω στον Ivic τον οποίο πέταξε κάτω, εκτός φάσης, κάποιος Ολυμπιακός, ενώ βγαίναμε στην αντεπίθεση (άλλη κάρτα αυτή). Στο 24΄απέβαλε τον Χάβο χωρίς καμία προγενέστερη προειδοποίηση (λες και ο Valverde καθόταν ήσυχος στον πάγκο του) και χωρίς καμία δικαιολογία και μείναμε χωρίς προπονητή για τα υπόλοιπα 24 λεπτά του πρώτου ημιχρόνου και τα 48 του δευτέρου.
Πολλά φάουλ τα σφύριζε ανάποδα. Θυμάμαι χαρακτηριστικά την διεκδίκηση της μπάλας από τον Garcia και έναν παίκτη του Ολυμπιακού, όπου κάποια στιγμή ο τελευταίος γλιστράει και πέφτει, σκεπάζοντας τη μπάλα με το σώμα του για να μην την πάρει ο Pablo και ο διαιτητής έδωσε φάουλ στον Pablo. Το πόδι του pantelic που χτύπησε τον πεσμένο Τσουκαλά (αν δεν κάνω λάθος) στο πρόσωπο δεν το τιμώρησε όπως και την αντιαθλητική ενέργεια του Μέλμπεργκ που χτύπησε τον επίσης πεσμένο Φωτάκη και απειλήθηκε γενική σύρραξη!
Πόσο γελοίοι είστε ρε Ολυμπιακοί! Παίξτε καμιά φορά 50-50% για να δείξετε ότι είστε άντρες!
Πόσο γελοία είστε ρε κοράκια!
Μαρινάκη, κανόνισε μέσα στην άδεια Τούμπα να ορίσεις διαιτητή που να αποβάλει ποδοσφαιριστή και όχι προπονητή, γιατί δεν μπορείτε να αντέξετε το 11 προς 11!
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από Karelias »

Sera4 έγραψε:Επίθεση δέχθηκε ο Σιδηρόπουλος

Ο διαιτητής του αγώνα ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός Βόλου προπηλακίστηκε από αγνώστους στις εγκαταστάσεις του Αγίου Κοσμά, λίγο μετά το τέλος των τεστ των διαιτητών της Superleague

Επίθεση από αγνώστους δέχθηκε το μεσημέρι της Τετάρτης (19/1) ο διαιτητής, Τάσος Σιδηρόπουλος, στις εγκαταστάσεις του Αγίου Κοσμά, όπου προπονούνταν. Δύο άγνωστοι, μόλις τελείωσαν τα τεστ των διαιτητών της Superleague, πλησίασαν τον Σιδηρόπουλο ανενόχλητοι, τον χτύπησαν στο πρόσωπο πολλές φορές και στη συνέχεια επιβιβάστηκαν σε μηχανή μεγάλου κυβισμού, που είχαν σταθμεύσει κοντά στο σημείο, όπου έγινε η επίθεση και έφυγαν με μεγάλη ταχύτητα.

Τα χειρότερα για τον διαιτητή αποφεύχθηκαν, όταν παρευρισκόμενοι διαιτητές, άρχισαν να καλούν σε βοήθεια και σύμφωνα με κάποιες πληροφορίες πρόλαβαν να δουν το νούμερο της μηχανής και να συγκρατήσουν τα χαρακτηριστικά των δραστών, στοιχεία τα οποία έδωσαν στην Αστυνομία.

Ο Σιδηρόπουλος αρχικώς οδηγήθηκε στο ιατρείο του Αθλητικού Κέντρου, προκειμένου να του παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες άνδρες της ομάδας ΔΙΑΣ, προσπαθούν να εντοπίσουν και να συλλάβουν τους δράστες.

olapaok
PARASANDALOS έγραψε:γαβροι
Pegasus έγραψε:Άσε ρε. ΠΑΟΚτσήδες ήταν. Να τιμωρηθεί η ομάδα άμεσα.
Αντεξουσιαστές.
Αυτό λένε όλοι και τη σκαπουλάρουν.
Άβαταρ μέλους
PRAKTORINOS
Δημοσιεύσεις: 2079
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 10:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη, μεταξύ αράουτ και μπενάλντ.

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από PRAKTORINOS »

Ολο το ρεζουμέ σε ένα "κλικ".

Εικόνα

Δεν το χωράει το μυαλό μου αυτό το στιγμιότυπο!
Δεν στέκει να έχει αυτήν την έκφραση, αυτός ο παλιομαλ@κας,
ειδικά εδώ που, ο Τσιρίλο βρίσκεται σε στάση παρθένας.
Άβαταρ μέλους
GeorgT
Δημοσιεύσεις: 283
Εγγραφή: Σάβ 26 Ιαν 2008, 18:45

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από GeorgT »

Βαλε την γνήσια:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Tetradje
Δημοσιεύσεις: 1029
Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 21:10

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από Tetradje »

Ρε Praktorine γιατι η προκαταληψη δηλητηριαζει το μυαλο σου? "Παμε παιχταρα μου" λεει...
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από gash04 »

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα


Μ αρέσει.
Μ αρέσει γιατί δεν τιμωρήθηκε ο θύτης.
Μ αρέσει που δεν τραυματίστηκε το θύμα.
Μ αρέσει που ο κόνδορας επέζησε και έκανε μια απο τις καλύτερες του εμφανίσεις.
Μ αρέσει που ο διαιτητής Τριτσώνης θα βαθμολογηθεί με άριστα.
Μ αρέσει που αν ήταν αντίστροφα οι ήρωες σήμερα θα είχαμε ανακοινώσεις απο την ομάδα του κράτους (όχι ότι δεν έκαναν και απο πάνω) για την διαιτησία την αποβολή του Κοντρέρας μέχρι και χρηματικό πρόστιμο απο την πειθαρχική επιτροπή στον παίχτη με χρήση βίντεο και πολύ πιθανό και την απέλαση αυτού του διαμαντιού απο την χώρα.
Δεν ξέρω γιατί...
Αλλά μ αρέσει......


Την στάση στην Λαμπράκη που σταματάει το λεωφορείο μπροστά απο την 4 ονομάστε την ΣΤΑΣΗ ΚΟΝΤΡΕΡΑΣ.

Μ αρέσει και το Κοντρέρας που μοιάζει με την λέξη contra.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Να μην ξεχνάμε και την αγκωνιά που έφαγε ο Κουτσια και ζαλίστηκε και μάλιστα ο ...ελεήμων Τριτσώνης διέκοψε τον αγώνα για να δει αν ο Λαρισαίος ζει.
Νομίζω πάντως ότι είναι εξίσου φοβερό και το πάτημα που φαίνεται να κάνει ο Melberg, στον Φωτάκη, αν δεν κάνω λάθος, για το οποίο απειλήθηκε γενική σύρραξη.
Όλα αυτά βεβαίως ατιμώρητα.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από navigator11 »

νομιζω οτι ο κάκος θα επαναναλαβει να βγαλει τα καστανα απο τη φωτιά ενοψει επαναληπτικου.αν κ θα προτιμουσα σπάθα κ κεκλεισμενων των θυρων.

ο τριτσωνης ακολουθησε την πεπατημενη.δεν εκατσε κ πολυ καλά ομως η φαση.τη ... συνειδηση του παντως την εχει ησυχη.περαν ολων των αλλων,κατ'εμε η πλεον προκλητικη αποφαση του ειναι η κιτρινη στον κοντρερας για ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ φαουλ στο μιραλας.που τον περναει ο μιραλας κ βουταει 2 μετρα παραδιπλα.ο δε εποπτης,ναι αυτος που εφαγε το κερμα κατα λαθος,εσπευσε να υποδειξει το ... φαουλ μιας κ ηταν στο μισο μετρο απο τη φαση. :twisted:

το ατιμωρητο κλαδεμα του γαβρααμ στο σαλπι απο πισω ηταν το προμηνυμα απλά.
Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1971
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από Olorin »

Παντως στη φυσουνα πηρε την εκδικηση του ο Παμπλο και μοιρασε μερικες φαπες στο πουστρακι. :pano:

Edit: Για το τοπικ του Κοντρερας πηγαινα, δεν καταλαβα πως βγηκα εδω :yellowcard:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Olorin την Πέμ 20 Ιαν 2011, 14:48, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Hideguti
Δημοσιεύσεις: 1507
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:44
Τοποθεσία: Πόλη του Νομάρχη

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από Hideguti »

Ελληνας διαιτητης ειναι το αρχαιοτερο επαγγελμα του κοσμου.
Vazivouzoukos
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: Τρί 18 Ιαν 2011, 22:23

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από Vazivouzoukos »

Δεν είναι η διαιτησία το πρόβλημα. Η διαιτησία είναι το αποτέλεσμα. Το πρόβλημα είναι πως αντιμετωπίζει το όλο σύστημα αυτή την διαιτησία. Αντί να μιλάει όλη η Ελλάδα σήμερα για σφαγή, μιλάει για τον άτυχο Ολυμπιακό με τα καταραμένα δοκάρια. Σε λίγο θα ψαχτούν να κάνουν πράξη την γελοία πρόταση του Πελέ να μεγαλώσουν τα τέρματα μην τυχόν και ξαναγίνει τέτοιο κακό στην εκλεκτή ομάδα του νεοελληνικού κράτους. Κανείς δεν αναφέρει ότι έπρεπε να παίζουν με 10 παίκτες από το 20λεπτο, κανείς δεν αναφέρει ότι θα έπρεπε να διακοπεί το ματς μετά την ρίψη αντικειμένου στον επόπτη. Αν αυτά είχαν γίνει στην Τούμπα θα μιλούσαν για ζούγκλα και για τα τσεκούρια του ΠΑΟΚ.

Και το χειρότερο είναι ότι καλυμμένοι από το θετικό αποτέλεσμα και εμείς περνάμε το όλο θέμα εντελώς επιδερμικά. Όταν διαμαρτύρεσαι μόνο όταν χάνεις γίνεσαι γραφικός και αφαιρείς δύναμη από την διαμαρτυρία σου. Όταν θεωρείς δεδομένη την εύνοια του αντιπάλου, έχεις υποταχθεί και διακατέχεσαι από ραγιαδισμό.Πήγαν να κάνουν #ουτάνα το ματς, νομίζοντας ότι θα φάνε το τυράκι οι δικοί μας και θα μείνουμε με 8 παίκτες στο τέλος. Δεν τους πέρασε. Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στον Χάβο για το ψυχολογικό στήσιμο της ομάδας, όπως και σε κάθε παίκτη ξεχωριστά για την ισορροπία τους ανάμεσα σε ποδοσφαιρικό τσαμπουκά και ψυχραιμία απέναντι στις προκλήσεις.

Πρέπει να κάνουμε κάτι επιτέλους για αυτό το θέμα. Δεν γίνεται η μεγαλύτερη σε κυκλοφορία αθλητική εφημερίδα της Ελλάδας να κάνει λόγο για επουσιώδη λάθη εκατέρωθεν όταν μία κόκκινη κάρτα θα άλλαζε όλη την ροή του αγώνα. Δεν γίνεται να μιλάνε για κοπρίτες και πρωτοσέλιδα για 15λεπτη διακοπή του ματς την προηγούμενη βδομάδα και σήμερα να μην γίνεται κουβέντα για το γεγονός ότι από τύχη δεν άνοιξε το κεφάλι του επόπτη. Αν βάλουμε και στην εξίσωση όσα ειπώθηκαν για το τι έγινε στο παλατάκι στο παιχνίδι του μπάσκετ είναι να τρελαίνεσαι.

Πρέπει η ανοχή να λάβει τέλος. Και σαν κοινωνία αυτή η ανοχή μας έφτασε εδώ που μας έφτασε. Ήδη δεχόμαστε την τιμωρία της έδρας μας όταν επί δύο χρόνια και μέχρι πριν λίγο καιρό στον Παναθηναϊκό οι μόνοι που έκαναν επεισόδια ήταν κάποιοι αντιεξουσιαστές. Δεν λέω να μην τιμωρηθούμε εφόσον αυτό είναι δίκαιο. Αλλά οφείλουμε να απαιτούμε απονομή δικαιοσύνης για όλους. Όταν σταματήσουμε να φωνάζουμε και να διεκδικούμε αυτά που δικαιούμαστε θα έχουμε σταματήσει και να τους ενοχλούμε.
Άβαταρ μέλους
rouki
Δημοσιεύσεις: 1655
Εγγραφή: Δευ 09 Φεβ 2009, 11:38

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από rouki »

Ρε παλληκάρι, εδώ έχουν καταρημάξει την Ελλάδα, έχουν καταργήσει όλους τους θεσμούς, έχουν καταληστέψει όλους τους φτωχούς (οχι τους ομοίους), έχουν χρεωκωπήσει την πατρίδα μας, είναι οι ίδιοι πάμπλουτοι, εχουν, έχουν, έχουν... κι εσύ περιμένεις δικαιοσύνη;

:twisted: :twisted: :twisted:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”