Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satellite

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του Κυπέλλου Ελλάδος 2011 και όλων των παρελλειπομένων...
Κλειδωμένο
Άβαταρ μέλους
funk
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: Δευ 22 Νοέμ 2010, 20:41

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell

Δημοσίευση από funk »

για ελατε τωρα πανω πουλακια μου...
Άβαταρ μέλους
fireblade4
Δημοσιεύσεις: 300
Εγγραφή: Τρί 18 Δεκ 2007, 13:01
Τοποθεσία: Αλεξανδρουπολη-Σερρες

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell

Δημοσίευση από fireblade4 »

βουντου βουντου
βουντου βουντου
και μια καρφιτσα μαυρη
στον π@υτσο μας θα καθονται
30000 χιλιαδες γαυροι

πο@τσα ξυλο σουβλα λεμε
erevos187
Δημοσιεύσεις: 520
Εγγραφή: Τετ 09 Ιούλ 2008, 22:18
Τοποθεσία: ΘΥΡΑ 6

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell

Δημοσίευση από erevos187 »

Πολυ χαλι το 2τερο ημιχρονο το γκολ δεν το ειδα βεβαια (γμνο internet) αλλα ο γαυρος ηταν 10 φορες καλυτερος δεν μου αρεσει καθολου να παιζει ετσι ο ΠΑΟΚ και θελω να σκυλιαζει οταν παιζει με τον γαυρο.

Ελπιζω να ξυπνησει αυτη η ομαδα να ξεμουδιαστει και να ξεκουραστει οπου να ναι τελειωνει το πρωταθλημα
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell

Δημοσίευση από niko70 »

Μεταφερθήκαμε...
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell

Δημοσίευση από niko70 »

Εικόνα

Eνδεκάδες:
Εικόνα

Αναπληρωματικοί:
Ολυμπιακός Π.: Πάρντο, Χολέμπας, Μανιάτης, Φετφατζίδης, Ποτουρίδης, Ζαϊρί, Γ. Παπαδόπουλος

Π.Α.Ο.Κ.: Κρέσιτς, Πετρίσεβιτς, Σταφυλίδης, Μπαλάφας, Σαβίνι, Μουσλίμοβιτς, Κουτσιανικούλης

    • Εικόνα

Μεταφερθήκαμε...
Συνέχεια στο "Oλυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 1-1 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα" ! :nairepaok:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Κύπελλο Ελλάδος”