Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satellite
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell
πέθανα και αναστήθηκα σε 1 δευτερολεπτο.
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell
Δοκαααααααααααααααααριιιιιιιιιιιι
ΈΤΣΙ ΜΩΡΗ ΚΑΡΙΟΛΑ
ΣΠΑΣΤΕ ΤΑ ΔΟΚΑΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΈΤΣΙ ΜΩΡΗ ΚΑΡΙΟΛΑ
ΣΠΑΣΤΕ ΤΑ ΔΟΚΑΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell
Καταραμενη ομαδα ειναι τι περιμενεις ....
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell
Δείτε πώς ζητάει φάουλ όλο το γήπεδο μαζί... ΠΡΟΒΑΤΑ
Γιάννης
Γιάννης
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell
Πωπη γκ@υλ@ σπαστε τα δοκαρια......................

-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell
Αν δεν κερδίσει ο gay, θα φάμε μια τιμωρία που θα ξαναδούμε Τούμπα από μέσα του χρόνου!
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1996
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell
αμαν ρε κουτσια, το δοκαρι θα κουτουλουσες σε λιγο!
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell
Ρε μ@λ@κ@ Τσινιάρη το ότι ο άλλος ξαπλώνει τον Κούτσια δν το βλέπεις??

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell
Στον επαναληπτικο θελω τον Σιδηροπουλο διαιτητη ... 
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell
Αυτον τον δείρανε οι ΠΑΟΚτσήδες. Άλλον!
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell
ο Μπακας ειναι ακομα στους καταλογους ????

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell
Φάουλ δεν παίρνουμε στα τελευταία λεπτά ούτε με σφαίρες..