Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satellite
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell
Αν θελει να τους ευνοησει τωρα θα το κανει...δεν ηταν τραγικος ως τωρα...τωρα τον φοβαμαι!!!!!!
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell
γκοοοοοοοοοοοοοοοολλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλ!!!!
γ@μω την π@@τνα μου...
γ@μω την π@@τνα μου...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Jordi_ 04 την Τετ 19 Ιαν 2011, 19:48, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell
Pegasus έγραψε:ΓΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛ Νdon PAOK έγραψε:τι εχουμε στο παγκο?
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell
GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell
Κρατιστε το τωρα ρε σας παρακαλωωωωωωωωωωωωωωω
- blackmagic
- Δημοσιεύσεις: 132
- Εγγραφή: Σάβ 12 Ιαν 2008, 15:55
- Τοποθεσία: SALONIKA
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell
ΓΚΟΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
ΧΑΛΒΑΤΣΙΩΤΗ ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΓΛΑΣΤΡΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΦΥΤΟ ΜΠΑΓΛΑΜΑ ΟΥΣΤ ΡΕ ΕΚΕΙ ΑΘΗΝΑ ΝΑ ΚΑΤΣΕΙΣ
ΧΑΛΒΑΤΣΙΩΤΗ ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΓΛΑΣΤΡΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΦΥΤΟ ΜΠΑΓΛΑΜΑ ΟΥΣΤ ΡΕ ΕΚΕΙ ΑΘΗΝΑ ΝΑ ΚΑΤΣΕΙΣ
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell
Μπαλάφας αντί Σάλπι;
Μούσλι κορυφή οπότε...
Μούσλι κορυφή οπότε...
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell
ΓΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ ΡΕ ΚΩΛΟΓΑΥΡΟΙ!!!!!!!!!!!! 
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell
Διπλό δοκάρι για γαύρο και βουτιές.
ΕΤΣΙ ΜΠ@ΣΤ@ΡΔΟΙ, ΟΛΑ ΣΤΡΑΒΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ
ΚΡΑΤΗΣΤΕΕΕΕ
ΕΤΣΙ ΜΠ@ΣΤ@ΡΔΟΙ, ΟΛΑ ΣΤΡΑΒΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ
ΚΡΑΤΗΣΤΕΕΕΕ
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1996
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη