Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Pegasus »

Ήθελε να φύγει χωρίς να χάσει εντός από τον ΠΑΟΚ :mrgreen:

Τα "ποντίκια" το φοβούνταν. Τα μεγαλομπουλντόγκ είχαν ξεκινήσει καιρό πριν το φάγωμα. Να τι έγραφαν μετά το παιχνίδι με τον Ηρακλή ήδη:

http://img140.imageshack.us/img140/6341/tromekouper.jpg

Και φυσικά ψίθυροι για "πεθαμένη" Αθλέτικο, αναλύσεις κόστους - οφέλους με το πρώτο να θεωρείται μεγαλύτερο... Ο Κούπερ τούς πήρε είδηση και την έκανε μόνος του. Με διαφορά πάντως ο πιο πετυχημένος προπονητής στην ιστορία του Άρη. Μέσα στο 2010 τούς πήγε τελικό κυπέλλου τρώγοντας μόνο ένα γκολ, πήρε διπλό στην Τούμπα και τους πέρασε στους 32 του ΓουΛου, με πιο σημαντικό επίτευγμα προφανώς το δεύτερο.

Γι' αυτό σε λεν σκουλήκι. Γι' αυτό δε θα γίνεις ποτέ μεγάλη ομάδα. Γι' αυτό σε λεν κι Εβραίο: τα προβλήματα όλα κάτω απ' το χαλί.

ΝΑ ΠΟΙΟΝ ΕΧΕΤΕ ΔΙΑΛΕΞΕΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΓΙΑ "ΑΙΩΝΙΟ ΑΝΤΙΠΑΛΟ" και βγάζατε όλη σας την αγανάκτηση μετά από ήττα από αυτόν και όχι μετά από άλλες, ακόμα χειρότερες ήττες.

Πάλι με φρέσκο προπονητή θα παίξουν με εμάς. Τους εγκαινιάσαμε το Μαζίνιο, τους εγκαινιάσαμε τον Κούπερ, σειρά ο επόμενος :mrgreen:

ΕΚΕΙ ΕΚΕΙ στη Β εθνική.
Άβαταρ μέλους
teratios2
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: Πέμ 06 Ιαν 2011, 01:15

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από teratios2 »

κοίτα ρε κάτι μπαλαδόφατσες που τους χαλάει ο Κούπερ αλλά όχι ο Μακήχαβος...
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Pegasus »

Ή απλά και οι δύο;
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Lord »

Τεράτιε ανοίγεις μεγάλη συζήτηση τώρα.. :pano:
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Pegasus »

Άσχετο: το σκουληκοφόρουμ πάλι σε φάση συντήρησης είναι :lol: Ασχοληθείτε μαζί τους για να ΓΕΛΑΣΕΤΕ. Ούτε αγωνιστικά ούτε οπαδικά. Απλά πράγματα.
Άβαταρ μέλους
teratios2
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: Πέμ 06 Ιαν 2011, 01:15

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από teratios2 »

η αληθεια είναι πως ανοίγω μεγάλη κουβέντα γιατί μπορεί η ποδοσφαιρική αξία του Χάβου να είναι σαφώς μεγαλύτερη αλλά ο Κούπερ είναι φθηνότερος

από την μία ο Κούπερ δεν έχει τις επιτυχίες του Χάβου, δεν έχεις τις ποδοσφαιρικές παραστάσεις του, δεν έχει την εμπειρία του, δεν έχει τις γνώσεις του, δεν έχει αυτό το κάτι που θέλω που έλεγε η άλλη...

άσε που δεν έχει και το βιογραφικό του...ας φτάσει πρώτα ομάδα στον τελικό της ΕΠΣΜ, ας κερδίσει τον ΠΑΣ Γιάννινα στο κύπελλο, ας πάρει βαθμό από ομάδες μεγαθήρια όπως ο Πανσεραικός, και μετά μπορεί να κοιτάξει τον Χάβο στα μάτια


βέβαια, είναι πιο φτηνός, αλλά πιστεύω πως σε αυτό το θέμα δεν πρέπει να κάνουμε εκπτώσεις...άλλωστε όπως έχει δείξει ο Ζαγόρ, η ομάδα ξεκινούσε, ξεκινάει και θα ξεκινάει πάντα από την προπονητή...


Χάβο ζούμε για να σ ακούμε
Άβαταρ μέλους
palok
Δημοσιεύσεις: 11255
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 19:19
Τοποθεσία: Holargos

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από palok »

Και άλλοι προπονηταράδες δοκίμασαν πολλά σχήματα και κατέληξαν στο 4-4 fucking two ...

[youtube]z8TNtU0_0_c[/youtube]

η άποψη οτι το 4-4-2 είναι οπισθοδρομικό θα έλεγα οτι προφανώς συμφωνεί και με την άποψη οτι το μπάσκετ των ivkovic και zeljko των πολλών pick@roll (το 1-2 στο ποδόσφαιρο δηλαδή) είναι οπισθοδρομικό καθώς το έπαιζε ο jerry sloan στην utah από το 1988 (23 ολόκληρα χρόνια πριν)... ή το 4-3-3 που έγινε της μόδας στην ελλάδα προ περίπου 7-8 χρόνων (αν θυμάμαι καλά) ενώ το έπαιζε ο γκεραρντ (και φυσικά ο haan μετέπειτα) από το 1985 στον οφη...

το 4-4-2 είναι αποδεδειγμένα (μαθηματικά) το καλύτερο σύστημα: υπάρχουν οι περισσότερες εναλλαγές πασών (ο κάθε παίκτης έχει τις περισσότερες επιλογές καθώς υπάρχουν περισσότεροι συμπαίκτες σε απόσταση για πάσα) και επίσης στον νευραλγικό χώρο του κέντρου καταναλώνεται η μικρότερη δυνατή ενέργεια από τους μέσους για να βρουν έναν συμπαίκτη τους [Prof. K. Bray, Univers. Bath]. προσοχή ξανά: το καλύτερο με βάση τα μαθηματικά. αυτό λοιπόν ξέρουν μερικοί, αυτό εμπιστεύονται: το καλύτερο. προσωπικά δεν βρίσκω καθόλου παράλογη την προσκόλληση κάποιων σε κάποια δόγματα. 4-4-2 μόνο? ναι. με ρόμβο, με τους παίκτες στην ευθεία, με έναν παίκτη τύπου ivic όπου γίνεται εύκολα 4-5-1, δε βλέπω (όσο ξέρω βέβαια) κάτι αρνητικό σε αυτό...
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Lord »

Θαυμάζω το πως χρησιμοποείς τον σαρκασμό Τεράτιε. :geek:


ΥΓ Κάνεις τα ίδια με αυτούς που έκραζες πέρσυ στο τόπικ του Σάντος... :pano:
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

ξέρει κανείς το ύψος του συμβολαίου του κούπερ στο σκουλήκι?
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Pegasus »

Νομίζω πάνω από εκατομμύριο. Αυτός πρέπει να είναι και ο λόγος που τον έτρωγαν σιγά σιγά. Να πούμε κάπου εδώ ότι ο Σάντος + συμπράγκαλα έπαιρνε 4-5 φορές λιγότερα.

Αν είναι αλήθεια αυτό που έμαθα, ο Κούπερ έχει παραιτηθεί ξανά μετά από παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ. Δε μαντεύετε ποιο. Το Άρης - ΠΑΟΚ 2-0 και μάλιστα λόγω... της διαιτησίας! Ελπίζω να επιβεβαιωθεί καλύτερα. Κρατήστε το στην άκρη ως ανεπιβεβαίωτο προς το παρόν γιατί πολλά θα ακουστούν... Οι πράκτορές μου πάντως σπάνια λαθεύουν και νομίζω ότι ειπώθηκε και σε ραδιόφωνο (με ό,τι σημαίνει αυτό) :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από DC »

Ο ΠΑΟΚ έχει βοηθό προπονητή και αυτός είναι ο Μπάμπης Μιχαηλίδης.
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

αν είναι έτσι πάνω από χαρτί, πολύ δύσκολα. πάντως θα τον ήθελα σε αυτή τη φάση στην ομάδα. Πιστεύω ότι θα εγκλιματιστεί με τη μία. άλλωστε στο ερπετό πιο πολύ για ΠΑΟΚ μιλάνε παρά για την ομάδα τους.
Άβαταρ μέλους
teratios2
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: Πέμ 06 Ιαν 2011, 01:15

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από teratios2 »

Lord_GayrosSlayer έγραψε:Θαυμάζω το πως χρησιμοποείς τον σαρκασμό Τεράτιε. :geek:


ΥΓ Κάνεις τα ίδια με αυτούς που έκραζες πέρσυ στο τόπικ του Σάντος... :pano:
Διυλίζουμε τον κώνωπα & καταπίνουμε την κάμηλο φίλε μου

εδώ έχουμε τον κύριο τίποτα για προπονητή και καθόμαστε και συζητάμε για το 4-4-2 και το βιογραφικό του Κούπερ


όσο για τον Σάντος, στήριζα, στηρίζω και θα στηρίζω οποιονδήποτε προπονητή έχει ο ΠΑΟΚ...προπονητή
PAOK LARISSA
Δημοσιεύσεις: 449
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 13:36
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΛΑΡΙΣΑ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από PAOK LARISSA »

Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

διάβασα αυτήν την εμετική ανακοίνωση των βολιωτών του ολυμπιακού. φίδια κολοβά και αυτοί.
Και δεν κατάλαβα αυτό το υπονούμενο για τον Σύνδεσμο του ΠΑΟΚ στον Βόλο!
Τι μπάσταρδοι ρε π@υστη μου! Αδερφάρες κανονικές.

....Για διαβάστε τι λένε οι της Νίκης Βόλου για τους μπάσταρδους τους αυστριακούς.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Kolokotronis_4 την Τετ 19 Ιαν 2011, 01:22, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”