κλαιω με την ατακα....Moko έγραψε:Καλαμακώστε τους αντιμπουγατσικούς ΤΩΡΑ ΛΑΙΜΑΙ.
Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satellite
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106637
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV, ΑΝΤ1 Satel
Τσουκαλάς;;;;
Πρέπει να έχεις γερό κόλλημα ρε Ιωακείμ με τον παίκτη! Δεν δικαιολογείται αλλιώς! Καλά, αυτός έπαιζε στη Δόξα Δράμας και τον Αίαντα Σαλαμίνας. Θα τον ξεκινήσεις στο Καραϊσκάκη; Πλάκα μας κάνεις;
Να βάλεις και τον Κουτσια τότε, δεξί εξτρέμ, και τον Στέφανο φουνταριστό!
Πάλι θα με συγχύσεις με τις εμμονές σου!
Η ομάδα πρέπει να μπει γερά και να έχει ένα καλό σκορ στα πρώτα 60 λεπτά, που θα μας ανεβάσει ψυχολογικά και αντίθετα, θα αγχώσει (και εκνευρίσει) εκείνους. Χρειαζόμαστε λοιπόν την καλή ενδεκάδα πρώτα, και όσοι δεν είναι έτοιμοι από φυσική κατάσταση τους αλλάζεις στη συνέχεια, όταν θα κρατάς εσύ το σκορ στα χέρια σου και όχι όταν θα τρέχεις να προλάβεις!
Τσουκαλάς, Κουτσια, και Αθανασιάδης δεν πρέπει να ξεκινήσουν.
Νομίζω ότι η καλύτερη σύνθεση είναι (κέντρο και επίθεση):
Φωτάκης - Garcia
Ivic - Vieirinha
Σαλπι - Μουσλι
Αν ο προπονητής θεωρεί ότι είναι πολύ επιθετικό το σχήμα με τα δύο φορ και θα υπάρχει έλλειψη στον ανασταλτικό τομέα και στην κυκλοφορια της μπάλας (αν και ο Μουσλι μπορεί να συμβάλλει και στα δύο) ας βγάλει τον Μουσλι για να παίξει με μοναδικό φορ τον Σαλπι, αλλά όχι με Τσουκαλά μέσα. Προτιμώ τον Μπαλάφα.
Πρέπει να έχεις γερό κόλλημα ρε Ιωακείμ με τον παίκτη! Δεν δικαιολογείται αλλιώς! Καλά, αυτός έπαιζε στη Δόξα Δράμας και τον Αίαντα Σαλαμίνας. Θα τον ξεκινήσεις στο Καραϊσκάκη; Πλάκα μας κάνεις;
Να βάλεις και τον Κουτσια τότε, δεξί εξτρέμ, και τον Στέφανο φουνταριστό!
Πάλι θα με συγχύσεις με τις εμμονές σου!
Η ομάδα πρέπει να μπει γερά και να έχει ένα καλό σκορ στα πρώτα 60 λεπτά, που θα μας ανεβάσει ψυχολογικά και αντίθετα, θα αγχώσει (και εκνευρίσει) εκείνους. Χρειαζόμαστε λοιπόν την καλή ενδεκάδα πρώτα, και όσοι δεν είναι έτοιμοι από φυσική κατάσταση τους αλλάζεις στη συνέχεια, όταν θα κρατάς εσύ το σκορ στα χέρια σου και όχι όταν θα τρέχεις να προλάβεις!
Τσουκαλάς, Κουτσια, και Αθανασιάδης δεν πρέπει να ξεκινήσουν.
Νομίζω ότι η καλύτερη σύνθεση είναι (κέντρο και επίθεση):
Φωτάκης - Garcia
Ivic - Vieirinha
Σαλπι - Μουσλι
Αν ο προπονητής θεωρεί ότι είναι πολύ επιθετικό το σχήμα με τα δύο φορ και θα υπάρχει έλλειψη στον ανασταλτικό τομέα και στην κυκλοφορια της μπάλας (αν και ο Μουσλι μπορεί να συμβάλλει και στα δύο) ας βγάλει τον Μουσλι για να παίξει με μοναδικό φορ τον Σαλπι, αλλά όχι με Τσουκαλά μέσα. Προτιμώ τον Μπαλάφα.
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV, ΑΝΤ1 Satel
Ισως είναι πιο εύκολο να σπάσει απ'ότι το Connx?? Λέω εγώ τώρα...xrhstos_volos4 έγραψε:Και πως ακριβώς μπορώ να το δω από εκεί?Το παιχνίδι επίσης μεταδίδεται από το ANT1 Satellite και προστέθηκε στον τίτλο.
Τι να πούμε και μεις που είμαστε στα ξένα, έχουμε σοβαρό πρόβλημα λαίμαι.
Επίσης υπάρχει και αυτό για καφετέριες με Connx(click)
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV, ΑΝΤ1 Satel
ΑποστόληςΑ έγραψε:Τσουκαλάς;;;;
Πρέπει να έχεις γερό κόλλημα ρε Ιωακείμ με τον παίκτη! Δεν δικαιολογείται αλλιώς! Καλά, αυτός έπαιζε στη Δόξα Δράμας και τον Αίαντα Σαλαμίνας. Θα τον ξεκινήσεις στο Καραϊσκάκη; Πλάκα μας κάνεις;
Να βάλεις και τον Κουτσια τότε, δεξί εξτρέμ, και τον Στέφανο φουνταριστό!
Πάλι θα με συγχύσεις με τις εμμονές σου!
Η ομάδα πρέπει να μπει γερά και να έχει ένα καλό σκορ στα πρώτα 60 λεπτά, που θα μας ανεβάσει ψυχολογικά και αντίθετα, θα αγχώσει (και εκνευρίσει) εκείνους. Χρειαζόμαστε λοιπόν την καλή ενδεκάδα πρώτα, και όσοι δεν είναι έτοιμοι από φυσική κατάσταση τους αλλάζεις στη συνέχεια, όταν θα κρατάς εσύ το σκορ στα χέρια σου και όχι όταν θα τρέχεις να προλάβεις!
Τσουκαλάς, Κουτσια, και Αθανασιάδης δεν πρέπει να ξεκινήσουν.
Νομίζω ότι η καλύτερη σύνθεση είναι (κέντρο και επίθεση):
Φωτάκης - Garcia
Ivic - Vieirinha
Σαλπι - Μουσλι
Αν ο προπονητής θεωρεί ότι είναι πολύ επιθετικό το σχήμα με τα δύο φορ και θα υπάρχει έλλειψη στον ανασταλτικό τομέα και στην κυκλοφορια της μπάλας (αν και ο Μουσλι μπορεί να συμβάλλει και στα δύο) ας βγάλει τον Μουσλι για να παίξει με μοναδικό φορ τον Σαλπι, αλλά όχι με Τσουκαλά μέσα. Προτιμώ τον Μπαλάφα.
Aποστόλη μην ανεβάζεις πίεση γιατι δεν ειναι καλό απο μια ηλικία και πέρα..
Εγώ λέω, άσε το Τσουκαλα και το Μπαλαφα και παρε να ρωτησεις αν στο Πλατωνικο στεκι εφτασε η τεχνολογια του connx.
Αν εφτασε, κλεισε το εξω αριστερα τραπεζι όπως την αλλη φορα για να μη χαλασει το γουρι.
Τα άλλα δεν εχουν σημασια
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV, ΑΝΤ1 Satel
O Αποστόλης είναι ατμομηχανή όταν βλέπει ΠΑΟΚ..........
Πέρα από την πλάκα έχει δίκιο για την εντεκάδα......πρέπει να κατεβάσουμε έμπειρους και μπαρουτοκαπνισμένους....και μετά βλέπουμε.
Πέρα από την πλάκα έχει δίκιο για την εντεκάδα......πρέπει να κατεβάσουμε έμπειρους και μπαρουτοκαπνισμένους....και μετά βλέπουμε.
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV, ΑΝΤ1 Satel
Ρωτα και εμενα που κοντεψε να μου φυγει το μαρτινι απο τα χερια οταν εκανε μια λαθος πασα ο Τσουκαλας κ πεταχτηκε απο τη θέση του ο κερβερος Αποστολης με επιτόπιο αλμα και του τα εχωσε...μιλάμε για εκτιναξη αλα ΣοτομαγιορArgonaut4 έγραψε:O Αποστόλης είναι ατμομηχανή όταν βλέπει ΠΑΟΚ..........![]()
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106637
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV, ΑΝΤ1 Satel
Χαίρομαι που συμφωνείτε (εμμέσως, πλην σαφώς).
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV, ΑΝΤ1 Satel
Ελπίζω να κάνει την έκπληξη και να κατεβάσει άλλη 11άδα και απλά να ψαρώνει τον βαλβίδα...όπως το έκανε άλλωστε και στο Ζάγκρεμπ.
Το φαντάζεστε να κατεβάσει 4-4-2 ΞΑΦΝΙΚΑ?
Το φαντάζεστε να κατεβάσει 4-4-2 ΞΑΦΝΙΚΑ?
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV, ΑΝΤ1 Satel
Θα βάλει τον Τοροσίδη πάνω στον Βιερίνια μαθαίνω......άμα βρεθεί στην μέρα του ο μικρός μας μάγος έχω την αίσθηση ότι θα βάλει σίγουρα γκολ.Θέλω όμως Μούσλι από την αρχή βασικό...................ας ρισκάρουμε.
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV, ΑΝΤ1 Satel
Αυτο το πραγμα με τον φωτακη δεξι χαφ ειλικρινα δεν το αντεχω αλλο.Οκ ειμαι εμπαθης με τον φωτακη αλλα γενικα ειμαι εμπαθης με τους παικτες που εν μια νυκτη βαφτιζονται πολυεργαλεια και ειδικα αυτος, δεν ειναι.Δεν καταλαβαινω τι κερδιζει σε σχεση πχ με τον σαλπι δεξια.Πιο πολυ τρεχει ο σαλπι,μια χαρα μαρκαρει και αν του δοθει και η ευκαιρια μπορει να κανει και την ζημια και κερδιζεις και μια θεση επιθετικου κυριως για τα στημενα οπου παλυ θα δουμε τον κοντο να παλευει μονος.
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV, ΑΝΤ1 Satel
Mην ξεχνάμε και τις τέλειες σέντρες του Φωτάκη............εδώ γελάμε!!!
Υπομονή παιδιά..ελπίζω να αλλάξει την εντεκάδα!!
Υπομονή παιδιά..ελπίζω να αλλάξει την εντεκάδα!!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106637
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV, ΑΝΤ1 Satel
Ο Φωτάκης είναι ένα χαφ που αύριο θα παίξει δεξιά, ενώ ο Σαλπιγγίδης ένας επιθετικός που, ενίοτε παίζει δεξιά (περίπου ως δεξί εξτρέμ).
Δεν συγκρίνονται οι δυο τους.
Δεν συγκρίνονται οι δυο τους.
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV, ΑΝΤ1 Satel
Ρε μάγκες....θυμάται κανείς την εντεκάδα που είχαμε κατεβάσει στο Πρωτάθλημα μέσα στο τηγάνι......τότε που ο Ιβιτς έκανε την κουτουράδα?
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV, ΑΝΤ1 Satel
Θα την κανει την ζημια ο Σαλπι παιζοντας δεξι εξτρεμ και οχι σαν φουνταριστος ε?
Ωραια παιζει δεξι εξτρεμ , φορ ποιος θα παιξει ο Μουσλι, που ακομα ειναι ανετοιμος να βγαλει 90 λεπτα?
Η μηπως ο παπαζογλου με τον φιλομενο?
Παναγια μου, τι διαβαζουμε ?
Ελεος ρε λιγο..
Ωραια παιζει δεξι εξτρεμ , φορ ποιος θα παιξει ο Μουσλι, που ακομα ειναι ανετοιμος να βγαλει 90 λεπτα?
Η μηπως ο παπαζογλου με τον φιλομενο?
Παναγια μου, τι διαβαζουμε ?
Ελεος ρε λιγο..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος moican4 την Τρί 18 Ιαν 2011, 14:58, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- cristiano4
- Δημοσιεύσεις: 1450
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV, ΑΝΤ1 Satel
κρέσιτς ζουελα τσιριλο μαλεζάς σακελλαρίου γκαρσια βιτολο βιερι φωτάκης ιβιτς σαλπι