Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satellite

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του Κυπέλλου Ελλάδος 2011 και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV

Δημοσίευση από novito »

Moko έγραψε:Καλαμακώστε τους αντιμπουγατσικούς ΤΩΡΑ ΛΑΙΜΑΙ.
κλαιω με την ατακα.... :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106637
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV, ΑΝΤ1 Satel

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Τσουκαλάς;;;;
Πρέπει να έχεις γερό κόλλημα ρε Ιωακείμ με τον παίκτη! Δεν δικαιολογείται αλλιώς! Καλά, αυτός έπαιζε στη Δόξα Δράμας και τον Αίαντα Σαλαμίνας. Θα τον ξεκινήσεις στο Καραϊσκάκη; Πλάκα μας κάνεις;
Να βάλεις και τον Κουτσια τότε, δεξί εξτρέμ, και τον Στέφανο φουνταριστό!
Πάλι θα με συγχύσεις με τις εμμονές σου!
Η ομάδα πρέπει να μπει γερά και να έχει ένα καλό σκορ στα πρώτα 60 λεπτά, που θα μας ανεβάσει ψυχολογικά και αντίθετα, θα αγχώσει (και εκνευρίσει) εκείνους. Χρειαζόμαστε λοιπόν την καλή ενδεκάδα πρώτα, και όσοι δεν είναι έτοιμοι από φυσική κατάσταση τους αλλάζεις στη συνέχεια, όταν θα κρατάς εσύ το σκορ στα χέρια σου και όχι όταν θα τρέχεις να προλάβεις!
Τσουκαλάς, Κουτσια, και Αθανασιάδης δεν πρέπει να ξεκινήσουν.
Νομίζω ότι η καλύτερη σύνθεση είναι (κέντρο και επίθεση):
Φωτάκης - Garcia
Ivic - Vieirinha
Σαλπι - Μουσλι

Αν ο προπονητής θεωρεί ότι είναι πολύ επιθετικό το σχήμα με τα δύο φορ και θα υπάρχει έλλειψη στον ανασταλτικό τομέα και στην κυκλοφορια της μπάλας (αν και ο Μουσλι μπορεί να συμβάλλει και στα δύο) ας βγάλει τον Μουσλι για να παίξει με μοναδικό φορ τον Σαλπι, αλλά όχι με Τσουκαλά μέσα. Προτιμώ τον Μπαλάφα.
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV, ΑΝΤ1 Satel

Δημοσίευση από paok87 »

xrhstos_volos4 έγραψε:
Το παιχνίδι επίσης μεταδίδεται από το ANT1 Satellite και προστέθηκε στον τίτλο.
Και πως ακριβώς μπορώ να το δω από εκεί?
Ισως είναι πιο εύκολο να σπάσει απ'ότι το Connx?? Λέω εγώ τώρα... ;)
Τι να πούμε και μεις που είμαστε στα ξένα, έχουμε σοβαρό πρόβλημα λαίμαι. :cry:

Επίσης υπάρχει και αυτό για καφετέριες με Connx(click)
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV, ΑΝΤ1 Satel

Δημοσίευση από giapas »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Τσουκαλάς;;;;
Πρέπει να έχεις γερό κόλλημα ρε Ιωακείμ με τον παίκτη! Δεν δικαιολογείται αλλιώς! Καλά, αυτός έπαιζε στη Δόξα Δράμας και τον Αίαντα Σαλαμίνας. Θα τον ξεκινήσεις στο Καραϊσκάκη; Πλάκα μας κάνεις;
Να βάλεις και τον Κουτσια τότε, δεξί εξτρέμ, και τον Στέφανο φουνταριστό!
Πάλι θα με συγχύσεις με τις εμμονές σου!
Η ομάδα πρέπει να μπει γερά και να έχει ένα καλό σκορ στα πρώτα 60 λεπτά, που θα μας ανεβάσει ψυχολογικά και αντίθετα, θα αγχώσει (και εκνευρίσει) εκείνους. Χρειαζόμαστε λοιπόν την καλή ενδεκάδα πρώτα, και όσοι δεν είναι έτοιμοι από φυσική κατάσταση τους αλλάζεις στη συνέχεια, όταν θα κρατάς εσύ το σκορ στα χέρια σου και όχι όταν θα τρέχεις να προλάβεις!
Τσουκαλάς, Κουτσια, και Αθανασιάδης δεν πρέπει να ξεκινήσουν.
Νομίζω ότι η καλύτερη σύνθεση είναι (κέντρο και επίθεση):
Φωτάκης - Garcia
Ivic - Vieirinha
Σαλπι - Μουσλι

Αν ο προπονητής θεωρεί ότι είναι πολύ επιθετικό το σχήμα με τα δύο φορ και θα υπάρχει έλλειψη στον ανασταλτικό τομέα και στην κυκλοφορια της μπάλας (αν και ο Μουσλι μπορεί να συμβάλλει και στα δύο) ας βγάλει τον Μουσλι για να παίξει με μοναδικό φορ τον Σαλπι, αλλά όχι με Τσουκαλά μέσα. Προτιμώ τον Μπαλάφα.

Aποστόλη μην ανεβάζεις πίεση γιατι δεν ειναι καλό απο μια ηλικία και πέρα..
Εγώ λέω, άσε το Τσουκαλα και το Μπαλαφα και παρε να ρωτησεις αν στο Πλατωνικο στεκι εφτασε η τεχνολογια του connx.
Αν εφτασε, κλεισε το εξω αριστερα τραπεζι όπως την αλλη φορα για να μη χαλασει το γουρι.

Τα άλλα δεν εχουν σημασια
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV, ΑΝΤ1 Satel

Δημοσίευση από Argonaut4 »

O Αποστόλης είναι ατμομηχανή όταν βλέπει ΠΑΟΚ.......... :lol:

Πέρα από την πλάκα έχει δίκιο για την εντεκάδα......πρέπει να κατεβάσουμε έμπειρους και μπαρουτοκαπνισμένους....και μετά βλέπουμε.
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV, ΑΝΤ1 Satel

Δημοσίευση από giapas »

Argonaut4 έγραψε:O Αποστόλης είναι ατμομηχανή όταν βλέπει ΠΑΟΚ.......... :lol:
Ρωτα και εμενα που κοντεψε να μου φυγει το μαρτινι απο τα χερια οταν εκανε μια λαθος πασα ο Τσουκαλας κ πεταχτηκε απο τη θέση του ο κερβερος Αποστολης με επιτόπιο αλμα και του τα εχωσε...μιλάμε για εκτιναξη αλα Σοτομαγιορ
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106637
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV, ΑΝΤ1 Satel

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Χαίρομαι που συμφωνείτε (εμμέσως, πλην σαφώς).
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV, ΑΝΤ1 Satel

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Ελπίζω να κάνει την έκπληξη και να κατεβάσει άλλη 11άδα και απλά να ψαρώνει τον βαλβίδα...όπως το έκανε άλλωστε και στο Ζάγκρεμπ.

Το φαντάζεστε να κατεβάσει 4-4-2 ΞΑΦΝΙΚΑ?
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV, ΑΝΤ1 Satel

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Θα βάλει τον Τοροσίδη πάνω στον Βιερίνια μαθαίνω......άμα βρεθεί στην μέρα του ο μικρός μας μάγος έχω την αίσθηση ότι θα βάλει σίγουρα γκολ.Θέλω όμως Μούσλι από την αρχή βασικό...................ας ρισκάρουμε.
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV, ΑΝΤ1 Satel

Δημοσίευση από joshua »

Αυτο το πραγμα με τον φωτακη δεξι χαφ ειλικρινα δεν το αντεχω αλλο.Οκ ειμαι εμπαθης με τον φωτακη αλλα γενικα ειμαι εμπαθης με τους παικτες που εν μια νυκτη βαφτιζονται πολυεργαλεια και ειδικα αυτος, δεν ειναι.Δεν καταλαβαινω τι κερδιζει σε σχεση πχ με τον σαλπι δεξια.Πιο πολυ τρεχει ο σαλπι,μια χαρα μαρκαρει και αν του δοθει και η ευκαιρια μπορει να κανει και την ζημια και κερδιζεις και μια θεση επιθετικου κυριως για τα στημενα οπου παλυ θα δουμε τον κοντο να παλευει μονος.
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV, ΑΝΤ1 Satel

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Mην ξεχνάμε και τις τέλειες σέντρες του Φωτάκη............εδώ γελάμε!!!
Υπομονή παιδιά..ελπίζω να αλλάξει την εντεκάδα!!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106637
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV, ΑΝΤ1 Satel

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ο Φωτάκης είναι ένα χαφ που αύριο θα παίξει δεξιά, ενώ ο Σαλπιγγίδης ένας επιθετικός που, ενίοτε παίζει δεξιά (περίπου ως δεξί εξτρέμ).
Δεν συγκρίνονται οι δυο τους.
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV, ΑΝΤ1 Satel

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Ρε μάγκες....θυμάται κανείς την εντεκάδα που είχαμε κατεβάσει στο Πρωτάθλημα μέσα στο τηγάνι......τότε που ο Ιβιτς έκανε την κουτουράδα?
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV, ΑΝΤ1 Satel

Δημοσίευση από moican4 »

Θα την κανει την ζημια ο Σαλπι παιζοντας δεξι εξτρεμ και οχι σαν φουνταριστος ε?
Ωραια παιζει δεξι εξτρεμ , φορ ποιος θα παιξει ο Μουσλι, που ακομα ειναι ανετοιμος να βγαλει 90 λεπτα?
Η μηπως ο παπαζογλου με τον φιλομενο?

Παναγια μου, τι διαβαζουμε ?


Ελεος ρε λιγο..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος moican4 την Τρί 18 Ιαν 2011, 14:58, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
cristiano4
Δημοσιεύσεις: 1450
Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV, ΑΝΤ1 Satel

Δημοσίευση από cristiano4 »

κρέσιτς ζουελα τσιριλο μαλεζάς σακελλαρίου γκαρσια βιτολο βιερι φωτάκης ιβιτς σαλπι
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Κύπελλο Ελλάδος”