Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Δεν είπε κάτι παράλογο ο Ντει, ακόμα και αυτό που πολλοί "προβλέπουν" ή φοβούνται, δηλαδή να ζητήσουν και άλλη παράταση, όποιος μπορεί να καταλάβει από επιχειρήσεις και επενδύσεις, καταλαβαίνει οτι είναι πιθανό. Το "γιατί" είναι δικό τους θέμα και δεν είναι απαραίτητο να σχετίζεται με αρνητικούς λόγους (οπότε και το bye bye θα ήταν η εύκολη και γρήγορη λύση), πολύ σωστά είπε οτι το θέμα είναι να γίνει το ντηλ. Τρόποι να δείξουν πράγματα και να ξεπεραστούν θέματα διοριών υπάρχουν. Υπομονή...
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Και εγώ είμαι της άποψης, Υπομονή και θα δούμε. Μην ασχολείστε καθόλου με το θέμα.
Ξεχαστε το, σαν να μην υπάρχει τίποτα.
Συνεχίζουμε έτσι όπως έχει η παρούσα κατάσταση, χωρίς μεγάλα λόγια και φανφαρονισμούς.
Δεν μπαίνω στο τρυπάκι των αναβολών και των ημερομηνιών ανακοινώσεων κλπ.
Άλλα με καίνε τώρα. Τα ντέρμπι που έρχονται.
Πρώτα το αγωνιστικό και μετά όλα τα άλλα.
Ξεχαστε το, σαν να μην υπάρχει τίποτα.
Συνεχίζουμε έτσι όπως έχει η παρούσα κατάσταση, χωρίς μεγάλα λόγια και φανφαρονισμούς.
Δεν μπαίνω στο τρυπάκι των αναβολών και των ημερομηνιών ανακοινώσεων κλπ.
Άλλα με καίνε τώρα. Τα ντέρμπι που έρχονται.
Πρώτα το αγωνιστικό και μετά όλα τα άλλα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Kolokotronis_4 την Δευ 17 Ιαν 2011, 09:42, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Έτσι. Το αγωνιστικό και οι εξελίξεις θα αναλυθούν όταν και αν γίνουν.
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Αν ερθουν καλως να ρθουν, αλλιως απο δω παν κι αλλοι.
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Σωστά τα λέτε.
Τώρα πέρασε από το μυαλό μου η ερώτηση για το πως θα αντιμετώπιζαν οι επενδυτές την κατάσταση με το παρασκήνιο που θα στηθεί για αύριο και Πέμπτη σχετικά με το Βόλο...γιατί μόνα τους τα φράγκα δεν θα μας ατσαλώσουν σε όλα τα επίπεδα που χρειάζεται.
Τώρα πέρασε από το μυαλό μου η ερώτηση για το πως θα αντιμετώπιζαν οι επενδυτές την κατάσταση με το παρασκήνιο που θα στηθεί για αύριο και Πέμπτη σχετικά με το Βόλο...γιατί μόνα τους τα φράγκα δεν θα μας ατσαλώσουν σε όλα τα επίπεδα που χρειάζεται.
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
εμεις να δεις ποσο ευχαριστημενοι δεν ειμαστε με αυτα που λες.Da_Paok έγραψε:Ενοχλημένοι δηλώνουν οι Άραβες
Οι άνθρωποι που βρίσκονται σε αυτό consortium, αλλά και εγώ, ενημερωνόμαστε για τα όσα δημοσιοποιούνται αυτό το διάστημα στην Ελλάδα σχετικά με εμάς και δεν είναι καθόλου ευχαριστημένοι. Πολλοί ψάχνουν ποια είναι τα πλάνα του ομίλου, τι θέλει να κάνει στον ΠΑΟΚ και στην Ελλάδα, αλλά αυτά είναι δικός του λογαριασμός.
απο παρουσιαση του πλανου πηγαμε στο οτι αυτα που θελεις να κανεις στην ομαδα ειναι δικος σου λογαριασμος.
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
και ποιανου λογαριασμος ειναι, δικος σου?τα θες και τα λες?λεφτα του ειναι οπως θελει τα διαθετει..
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
ε φυσικα και ειναι δικος του λογαριασμος το μπιζνες πλαν του....απο εκει και περα ο ζαγορακης εκπροσωπει τα συμεφροντα μας σαν σωματειο...οποτε το παρουσιαζει ο ενας και ο αλλος αποφασιζει...αν και οπως μας μετεφεραν στα πρροφορικα παντα εχει συμφωνηθει το συγκεκριμενο δλδ υπαρχει κοινη γραμμη πλευσης(τωρα δεν ξερουμε φυσικα τι ισχυει και τι οχι)...εσυ κος τι λες δλδ να το βγαλουμε και καμια βδομαδα σε δημοψηφισμα για να λεει ο καθενας τη γνωμη του??? :ugeek:
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Όοοοοοχι...!
Από εδώ και πέρα και τη λίστα του σούπερ-μάρκετ από εμάς θα την παίρνει!
Από εδώ και πέρα και τη λίστα του σούπερ-μάρκετ από εμάς θα την παίρνει!
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
gergeo4 έγραψε:και ποιανου λογαριασμος ειναι, δικος σου?τα θες και τα λες?λεφτα του ειναι οπως θελει τα διαθετει..
bane1980 έγραψε:Όοοοοοχι...!
Από εδώ και πέρα και τη λίστα του σούπερ-μάρκετ από εμάς θα την παίρνει!
δυο εξηγησεις υπαρχουν. η μια ειναι οτι ολοι εσεις οι ειρωνες λογο ηλικιας δεν εχετε φωναξει ποτε το συνθημα "ο ΠΑΟΚ ανηκει στον λαο του". η δευτερη ειναι οτι το φωναξατε αλλα το φωναξατε απλα επειδη το φωναζανε οι αλλοι. ποτε δεν το καταλαβατε, ποτε δεν το πιστεψατε.moican4 έγραψε:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
και τι ωρα θα γμαει επισης.!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
οταν ο αλλος σου λεει οτι ειναι δικος μου λογαρισμος το τι θα κανω στην ομαδα, σου λεει οτι δεν εχεις λογο στο μελλον του συλλογου. οχι ο κος ή ο μοικανος. κανεις. ολοι τουμπεκι. τα λεφτα του βαζει, εαν θελει κανει γηπεδο στον χορτιατη, εαν θελει φερνει ανηψακι του απο το καταρ για προπονητη, εαν θελει αλλαζει τα χρωματα της ομαδας (πανοπουλος), εαν θελει αλλαζει τα συμβολα της ομαδας.
ολα αυτα ειναι τραβηγμενα παραδειγματα αλλα στην ουσια σου λεει δικος μου λογαριασμος, εγω πληρωνω, εγω κανω οτι γουσταρω.
οταν ζηταει στηριξη, καποιος πρεπει να του πει οτι πρεπει να την κερδισει. με πλανο που θα εμπνεει αισιοδοξια και οχι με προειδοποιησεις και τετοιου ειδους δηλωσεις.
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Ηρεμηστε ρε σεις, 4 μερες μειναν, ας ακουσουμε και τα λεμε μετα.
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Όχι απαραίτητα kos.
Αντιπροσωπεύει consortium εταιριών.
Δηλαδή κάποιον συνεταιρισμό που θέλει να επενδύσει και στην Ελλάδα με άλλα λόγια.
Δίνω περισσότερο έμφαση στο
Ελπίζω να οριστικοποιηθεί η συμφωνία και Δευτέρα (17/1) ή Τρίτη (18/1) να έρθω. Έτσι κι αλλιώς θα υπάρχει δελτίο Τύπου για τις οριστικές εξελίξεις.
Που σημαίνει ότι ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί η απόφαση τους καθώς εξαρτάται και απο άλλα θέματα και απο άλλα πρόσωπα.
Απάντηση πάντως θα λάβουμε.
Είτε θετική είτε αρνητική είτε αναβολής.
Το μόνο σενάριο που δεν παίζει είναι να εξαφανιστεί και να μην υπάρξει τίποτα νεότερο.
Αυτά τα κάνουν κάτι περίεργοι επενδυτές συνήθως απο Ελλάδα.
Αντιπροσωπεύει consortium εταιριών.
Δηλαδή κάποιον συνεταιρισμό που θέλει να επενδύσει και στην Ελλάδα με άλλα λόγια.
Δίνω περισσότερο έμφαση στο
Ελπίζω να οριστικοποιηθεί η συμφωνία και Δευτέρα (17/1) ή Τρίτη (18/1) να έρθω. Έτσι κι αλλιώς θα υπάρχει δελτίο Τύπου για τις οριστικές εξελίξεις.
Που σημαίνει ότι ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί η απόφαση τους καθώς εξαρτάται και απο άλλα θέματα και απο άλλα πρόσωπα.
Απάντηση πάντως θα λάβουμε.
Είτε θετική είτε αρνητική είτε αναβολής.
Το μόνο σενάριο που δεν παίζει είναι να εξαφανιστεί και να μην υπάρξει τίποτα νεότερο.
Αυτά τα κάνουν κάτι περίεργοι επενδυτές συνήθως απο Ελλάδα.
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Εαν δουμε μονο τις ανακοινωσεις των υποψηφιων επενδυτων και της ΠΑΕ αυτο που αποκομιζω ειναι μεγαλη σοβαροτητα.
Ολα τα υπολοιπα ειναι σεναρια δικηγορων - δημοσιογραφων, που μπορει και να εχουν συζητηθει μεταξυ Ζαγορακη - Οντει αλλα να μην ειναι κατι δεδομενο.
Οι περισσοτεροι το βλεπουμε πολυ κοντοφθαλμα και γι'αυτο μας τρελαινει το περασμα των ημερων και η ληξη της προθεσμιας.
Το βλεπουμε το δεντρο και χανουμε το δασος που ειπωθηκε στην τελευταια συνεντευξη αντικατοπτριζει ακριβως
αυτη μας την διαφορα προοπτικης του ολου εγχειρηματος.
Ως συνηθως προσπαθουμε να φερουμε τον αλλον στα μετρα μας και αυτο δεν μας δινει την δυνατοτητα να εκτιμησουμε σωστα καταστασεις.
Ολα τα υπολοιπα ειναι σεναρια δικηγορων - δημοσιογραφων, που μπορει και να εχουν συζητηθει μεταξυ Ζαγορακη - Οντει αλλα να μην ειναι κατι δεδομενο.
Οι περισσοτεροι το βλεπουμε πολυ κοντοφθαλμα και γι'αυτο μας τρελαινει το περασμα των ημερων και η ληξη της προθεσμιας.
Το βλεπουμε το δεντρο και χανουμε το δασος που ειπωθηκε στην τελευταια συνεντευξη αντικατοπτριζει ακριβως
αυτη μας την διαφορα προοπτικης του ολου εγχειρηματος.
Ως συνηθως προσπαθουμε να φερουμε τον αλλον στα μετρα μας και αυτο δεν μας δινει την δυνατοτητα να εκτιμησουμε σωστα καταστασεις.
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Τοσο αυθαιρετα συμπερασματα απορω πως καταφερνετε και τα βγαζετε.kos έγραψε:δυο εξηγησεις υπαρχουν. η μια ειναι οτι ολοι εσεις οι ειρωνες λογο ηλικιας δεν εχετε φωναξει ποτε το συνθημα "ο ΠΑΟΚ ανηκει στον λαο του". η δευτερη ειναι οτι το φωναξατε αλλα το φωναξατε απλα επειδη το φωναζανε οι αλλοι. ποτε δεν το καταλαβατε, ποτε δεν το πιστεψατε.
οταν ο αλλος σου λεει οτι ειναι δικος μου λογαρισμος το τι θα κανω στην ομαδα, σου λεει οτι δεν εχεις λογο στο μελλον του συλλογου. οχι ο κος ή ο μοικανος. κανεις. ολοι τουμπεκι. τα λεφτα του βαζει, εαν θελει κανει γηπεδο στον χορτιατη, εαν θελει φερνει ανηψακι του απο το καταρ για προπονητη, εαν θελει αλλαζει τα χρωματα της ομαδας (πανοπουλος), εαν θελει αλλαζει τα συμβολα της ομαδας.
ολα αυτα ειναι τραβηγμενα παραδειγματα αλλα στην ουσια σου λεει δικος μου λογαριασμος, εγω πληρωνω, εγω κανω οτι γουσταρω.
οταν ζηταει στηριξη, καποιος πρεπει να του πει οτι πρεπει να την κερδισει. με πλανο που θα εμπνεει αισιοδοξια και οχι με προειδοποιησεις και τετοιου ειδους δηλωσεις.
Η επιτυχια της επενδυσης στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ βασιζετε στην ικανοποιηση της πελατειακης της βασης ή τουλαχιστον της πλειοψηφιας αυτης, εμας.
Εαν θελουν να ερθουν να πεταξουν μερικες δεκαδες εκατομμυρια ευρω τοτε ναι θα κανουν ολα αυτα που πειγραφεις.
Εχω την εντυπωση πως ο προσωπικος εγωισμος ορισμενων να μην "πιαστουν" κοροιδα και μην τυχον καποιος τους πει προβατα τους κανει επιφυλακτικους και αρνητικους περαν του δεοντος, γι'αυτη τουλαχιστον την περιπτωση.
Εαν τελειωσει θετικα το θεμα και μολις αρχισουν να πραττουν τοτε να τους κρινουμε και ενδεχομενως να αντισταθουμε. Τωρα δεν ειναι απλα νωρις να το κανουμε αλλα και ανοητο.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος logios την Δευ 17 Ιαν 2011, 12:37, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.