Άρης - Πανιώνιος 0-1 στο 80. Φτου, πάει η μια παράδοση. Τι θα κάνουμε τώρα;
Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Τρίπολη - ΑΕΚ 0-3 οπότε συνεχίζεται η .... συγκατοίκηση.
Άρης - Πανιώνιος 0-1 στο 80. Φτου, πάει η μια παράδοση. Τι θα κάνουμε τώρα;
Άρης - Πανιώνιος 0-1 στο 80. Φτου, πάει η μια παράδοση. Τι θα κάνουμε τώρα;
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Φοβερο το πρωτο ημιχρονο αν και χωρις γκολ. Παμε ρε Τοτεναμ, ενα γκολακι στο δευτερο για να βγαλω τις διακοπες του καλοκαιριου.moican4 έγραψε:Οποιος επιθυμει λιγο μπαλιτσα και ποιοτητα ..εκτος ελληνικης μιζεριας..
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?match ... art=sports
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
o bale ρε φουστη μου σαν φερραρι επιταχυνει....τι ατι ειναι αυτο... 
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
κλαρινο ολκης €!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Pegasus έγραψε:Άρης - Πανιώνιος 0-1 στο 80. Φτου, πάει η μια παράδοση. Τι θα κάνουμε τώρα;
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
90' ΓΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ για τον Πανιώνιο από τον Μήτρογλου! Τρομερή μπαλιά από τον Γουνδουλάκη για τον Μήτρογλου, που μέσα στην περιοχή, αφού περνά σαν σταματημένο τον Νέτο κάνει το σουτ και κερδίζει για δεύτερη φορά τον Σηφάκη.
0-2 και αντε γεια τωρα
0-2 και αντε γεια τωρα
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Άρης - Πανιώνιος 0-2 δεύτερο γκολ Μήτρογλου στο 91. Βρίζουν τη μάνα του τα Αρειανά, τι σας φταίει ρε η γυναίκα
Εδώ είναι Βικελίδης λέμε. Χαμός φέτος για την πέμπτη θέση στα πλέιωχ... Αρχίζουν σιγά σιγά να κράζουν Κούπερ. Ετοιμάζεται η ηρωική έξοδος.
Ο Μπλάνκο έχει αναστηθεί και η ΑΕΚ πάει καλύτερα το 2011. Δε θα είναι εύκολα τα πράγματα με αυτούς.
Καβάλα γ@μα τον πελάτη σου τον ΠΑΟ.
Ο Μπλάνκο έχει αναστηθεί και η ΑΕΚ πάει καλύτερα το 2011. Δε θα είναι εύκολα τα πράγματα με αυτούς.
Καβάλα γ@μα τον πελάτη σου τον ΠΑΟ.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Θα σωθεί ο ρουλης μην αγχωνεστε κάθε 7 χρόνια δεν πέφτει ; Του χρόνου είναι η σειρά του.....

- nyxteridas
- Δημοσιεύσεις: 861
- Εγγραφή: Παρ 11 Απρ 2008, 15:13
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Για όσους το χουν καραμέλα το "νταξ να προσαρμοστεί δεν έχει εγκλιματιστεί" κτλ που είναι μονιμότητα στον ΠΑΟΚ αφιερωμένη η εμφάνιση του Μήτρογλου. Μπαίνεις μέσα και το παστελώνεις όπου κι αν σε πάνε άμα το χεις... Δεν λέω ότι είναι κανάς παιχταράς, αλλά έδειξε ότι έχει εγωισμό(Αθανασιάδης style). Κούτσια που σε έχω υπερστηρίξει να τα βλέπεις αυτά Δεν ξέρω αλλά αυτόν και τον Τζιμπούρ θα τους ήθελα μόνο και μόνο για τα ματς του κυπέλλου
- nyxteridas
- Δημοσιεύσεις: 861
- Εγγραφή: Παρ 11 Απρ 2008, 15:13
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Πω ρε πούστη μου είδα την βαθμολογία κι απελπίστηκα 15 βαθμοί από τον πρώτο, ε ρε ξεχνάτε που ήμασταν πριν από τρία χρόνια...
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Σωστός αλλά... Εντίνιο. Μπορεί να κάτσει στα επόμενα παιχνίδια.nyxteridas έγραψε:Για όσους το χουν καραμέλα το "νταξ να προσαρμοστεί δεν έχει εγκλιματιστεί" κτλ που είναι μονιμότητα στον ΠΑΟΚ αφιερωμένη η εμφάνιση του Μήτρογλου.
- nyxteridas
- Δημοσιεύσεις: 861
- Εγγραφή: Παρ 11 Απρ 2008, 15:13
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
όχι pegasus μέσα είμαι, μαζί σου δεν διαφωνώ, αλλά για τον Μήτρογλου δεν το νομίζω, γιατί έχει δήξει ότι είναι αλλοπρόσαλλος και δεν υπολογίζει, να σου θυμίσω και τις δηλώσεις του θείου για τα "πιστόλια" και δεν θυμάμαι σε πιο ματς πάει καπάκια και παστελώνει δύο και κάνει πιστόλια και στον θείο πάρτα...γούσταρα
- nyxteridas
- Δημοσιεύσεις: 861
- Εγγραφή: Παρ 11 Απρ 2008, 15:13
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Μέντιουμ Λάμπρος, προβλέπουμε το μέλλον, επαναφορά αγαπημένων προσώπων, λύση μαγείας
http://www.sport24.gr/newspapers/Sport/ ... 50647.html
http://www.sport24.gr/newspapers/Sport/ ... 50647.html
