...γι΄αυτό ΠΑΟΚ, παίξε τόπι, να παραμιλάει όλη η Ευρώπη.
Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Το Γκέι-Σέρρες σήμερα μας υπενθύμισε για ακόμη μια φορά γιατί το κράτος μας λέγεται ελλαδιστάν και όχι Ελλάδα.
...γι΄αυτό ΠΑΟΚ, παίξε τόπι, να παραμιλάει όλη η Ευρώπη.
...γι΄αυτό ΠΑΟΚ, παίξε τόπι, να παραμιλάει όλη η Ευρώπη.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Πήρε πέναλτι ο Πανσερραϊκός κι έπρεπε να πάρει και ο ΟΣΦΠ και ας ήταν τελείως μουσαντέν. Δεν πειράζει. Όποιος είναι ολυμπιακός είναι τετραπληγικός.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Στη φάση που πήρε το πέναλτυ ο γάβρος,η μπάλα κατέληξε στα δίχτυα,άρα μάλλον το πέναλτυ που τους έδωσε για κακό τους ήταν
.Γι' αυτό χαλαρά μάγκες,η διαιτησία απ' όσο είδα μιά χαρά τα πήγε για εντός έδρας του γάβρου.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
καλα φετος μας εχουν δωσει τοσες ευκαιριες οι προπορευομενοι και μεις απο γκελα σε γκελα πηγαιναμε...
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Ήταν οφσαιντ αυτός που σκόραρε.., Είχε σηκώσει το σημαιάκι η εποπτομαιμού.,Bono έγραψε:Στη φάση που πήρε το πέναλτυ ο γάβρος,η μπάλα κατέληξε στα δίχτυα,άρα μάλλον το πέναλτυ που τους έδωσε για κακό τους ήταν.Γι' αυτό χαλαρά μάγκες,η διαιτησία απ' όσο είδα μιά χαρά τα πήγε για εντός έδρας του γάβρου.
Τους έπαιξε έδρα απ' όσο είδα., Αλλά τίποτε τραγικό., Τα συνηθισμένα.
Μπέναλντ, καμμιά κίτρινη στην αρχή για να αράξουν και τέτοια.
Αλλά και το γκολ του γεωργιάδη προκύπτει απο κοντρόλ γάβρου με χέρι.,
οπότε.,
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Ας μετρούσε το γκολ τότε να τελειώνουμε. Άσε που σφύριξε πριν μπει η μπάλα στο τέρμα. Δεν είπα ότι ήταν... σφαγιαστική η διαιτησία αλλά και τα κουκούτσια αρκούν όταν παίζουν ομάδες που κακά τα ψέματα έχουν διαφορά δυναμικότητας.Bono έγραψε:Στη φάση που πήρε το πέναλτυ ο γάβρος,η μπάλα κατέληξε στα δίχτυα,άρα μάλλον το πέναλτυ που τους έδωσε για κακό τους ήταν.Γι' αυτό χαλαρά μάγκες,η διαιτησία απ' όσο είδα μιά χαρά τα πήγε για εντός έδρας του γάβρου.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Παραπέμπει Χαραλαμπίδη ο παρατηρητής!
Παραπέμπει τον Χαραλαμπίδη ο παρατηρητής του αγώνα του “Γ. Καραϊσκάκης” Γερ. Μαζαράκης. Αιτία η φάση του πέναλτι του Ολυμπιακού.
Εκτός ορισμών για τις επόμενες αγωνιστικές θα βρεθεί ο Ναθαναήλ Χαραλαμπίδης από την Καβάλα, μετά την διαιτησία στου στον αγώνα του Ολυμπιακού με τις Σέρρες, αφού ο παρατηρητής του αγώνα σύμφωνα με πληροφορίες, ενημέρωσε τον διαιτητή στα αποδυτήρια ότι δεν έμεινε ικανοποιημένος από την παρουσία του.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο Μαζαράκης, είπε στον Χαραλαμπίδη ότι λειτούργησε λάθος στη φάση του πέναλτι του Ολυμπιακού.
Όπως μάλιστα μας μετέφεραν άνθρωποι που ήταν μπροστά στο διάλογο του παρατηρητή με τον διαιτητή στα αποδυτήρια, του είπε ότι ενώ σφύριξε το πέναλτι και στη συνέχεια η μπάλα κατέληξε στα δίχτυα, αυτός κινήθηκε προς τη σέντρα κατακυρώνοντας το γκολ.
Την ίδια στιγμή ο β' βοηθός Γεωργαράκος του είπε από την ενδοσυνεννόηση ότι το γκολ ήταν οφσάιντ και ο διαιτητής, γύρισε πίσω τη φάση και καταλόγισε την παράβαση.
Ο Χαραλαμπίδης παραδέχθηκε μπροστά στον παρατηρητή ότι έκανε λάθος και ο Μαζαράκης του είπε ότι έχασε τον έλεγχο του ματς.
Σε μια προσπάθεια να δικαιολογηθεί, ο Χαραλαμπίδης είπε στον παρατηρητή, ότι η εξέδρα άσκησε έντονη πίεση μετά το γκολ του Πανσσεραϊκού και γι αυτό έγιναν λάθη, μια απάντηση που πάντως δεν έπεισε τον Μαζαράκη.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο Γεράσιμος Μαζαράκης θα βάλει χαμηλό βαθμό στον Χαραλαμπίδη, ο οποίος θα μείνει εκτός ορισμών για 2-3 αγωνιστικές.
Παραπέμπει τον Χαραλαμπίδη ο παρατηρητής του αγώνα του “Γ. Καραϊσκάκης” Γερ. Μαζαράκης. Αιτία η φάση του πέναλτι του Ολυμπιακού.
Εκτός ορισμών για τις επόμενες αγωνιστικές θα βρεθεί ο Ναθαναήλ Χαραλαμπίδης από την Καβάλα, μετά την διαιτησία στου στον αγώνα του Ολυμπιακού με τις Σέρρες, αφού ο παρατηρητής του αγώνα σύμφωνα με πληροφορίες, ενημέρωσε τον διαιτητή στα αποδυτήρια ότι δεν έμεινε ικανοποιημένος από την παρουσία του.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο Μαζαράκης, είπε στον Χαραλαμπίδη ότι λειτούργησε λάθος στη φάση του πέναλτι του Ολυμπιακού.
Όπως μάλιστα μας μετέφεραν άνθρωποι που ήταν μπροστά στο διάλογο του παρατηρητή με τον διαιτητή στα αποδυτήρια, του είπε ότι ενώ σφύριξε το πέναλτι και στη συνέχεια η μπάλα κατέληξε στα δίχτυα, αυτός κινήθηκε προς τη σέντρα κατακυρώνοντας το γκολ.
Την ίδια στιγμή ο β' βοηθός Γεωργαράκος του είπε από την ενδοσυνεννόηση ότι το γκολ ήταν οφσάιντ και ο διαιτητής, γύρισε πίσω τη φάση και καταλόγισε την παράβαση.
Ο Χαραλαμπίδης παραδέχθηκε μπροστά στον παρατηρητή ότι έκανε λάθος και ο Μαζαράκης του είπε ότι έχασε τον έλεγχο του ματς.
Σε μια προσπάθεια να δικαιολογηθεί, ο Χαραλαμπίδης είπε στον παρατηρητή, ότι η εξέδρα άσκησε έντονη πίεση μετά το γκολ του Πανσσεραϊκού και γι αυτό έγιναν λάθη, μια απάντηση που πάντως δεν έπεισε τον Μαζαράκη.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο Γεράσιμος Μαζαράκης θα βάλει χαμηλό βαθμό στον Χαραλαμπίδη, ο οποίος θα μείνει εκτός ορισμών για 2-3 αγωνιστικές.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
πρεπει να βγηκαν καλα χρηματα στο στοιχημα χθες με το φιλικο...
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Μαγική πάσα Ελευθερόπουλου. Τελικά μόνο από λάθος τερματοφυλάκων βάζουν γκολ αυτοί.
Τι ωραία να έχει κερδίσει ο ΠΑΟΚ το Σάββατο και Κυριακή να είσαι αραχτός...
1-1 ο χίλια χρόνια.
Τι ωραία να έχει κερδίσει ο ΠΑΟΚ το Σάββατο και Κυριακή να είσαι αραχτός...
1-1 ο χίλια χρόνια.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
2-1

kariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim soooooooooooooooooltaniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

kariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim soooooooooooooooooltaniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
το έστισαν τα παλικαρια εκει πεταξαμε στον κουβα 60 Ε...
τη ηθελα και σε επεξα ρε κολογρια? μια ζωη γρια θα εισαι....
το σπιτακι σας μεσα.
Η αελ δεν μπορει να κερδίσει ουτε την δεύτερη ομαδα της σε οικογενειακό διπλο.
τη ηθελα και σε επεξα ρε κολογρια? μια ζωη γρια θα εισαι....
το σπιτακι σας μεσα.
Η αελ δεν μπορει να κερδίσει ουτε την δεύτερη ομαδα της σε οικογενειακό διπλο.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Άρης - Πανιώνιος 0-1 με Μήτρογλου κάπου στο 20΄. Τραγικό λάθος Οριόλ. Άντε, κάνε κι ένα τέτοιο στο επόμενο εντός έδρας να γουστάρουμε.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Οποιος επιθυμει λιγο μπαλιτσα και ποιοτητα ..εκτος ελληνικης μιζεριας..
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?match ... art=sports

http://www.myp2p.eu/broadcast.php?match ... art=sports

