Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
προς ανησυχουντες για ζαγορακη,αν ο ζαγορ εχει μεριμνησει για το παρον κ κυριως το εγγυς μελλον της ομαδας κ τουτο επιτελους αρχισει να ξαναφαινεται εμπρακτα στον οριζοντα,κανενα προβλημα δε θα υπαρξει.εστω κ με τη σφιχτη οικονομικη κατασταση της παε νομιζω πως βασει σοβαρου προγραμματισμου μπορουν να μπουν τα πραγματα σε καλυτερη ροτα.αναμενουμε λοιπον υλοποιηση του σχεδιασμου που (ευχομαι να) εχει γινει,σαν να μην υπαρχουν στο βαθος αραβες.μεχρι στιγμης προσωπικα δεν εχω δει το παραμικρο.προς το παρον,το ξανατονιζω!δυσκολη βεβαια περιοδος η του γεναρη για ανακαταταξεις,το αντιλαμβανομαι κ το σεβομαι.το καλοκαιρι παντως ο πηχης της κριτικης θα'ναι πολυ υψηλοτερος.ως τοτε ο ζαγορ ας εκμεταλλευτει το χρονο κ ας προετοιμασει το εδαφος για να γινει η ομαδα ξανα ευρυθμη!πιστευω η προεργασια εν οψει νεας χρονιας να εχει ηδη ξεκινησει!
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
γραφουμε τα ιδια και τα ιδια.navigator11 έγραψε: ο παοκτσης οντως χορτασε απο αχυρανθρωπους.μεσα σε ολα τα ... αναποδεικτα που επικαλουνται ολοι οι άλλοι,πετας ομως κι εσυ κατι περι αχυρανθρωπων.δλδ φυτευτοι κ αυτοι αν ερθουν!απο ποιόν;κ πώς αποδεικνυεται τουτο;αν εχεις φιλε μου πληροφορηση σχετικη με χαρα,αν την παραθεσεις,θα τη διαβασω!
εσυ ζητας να αποδειξω εγω οτι αυτοι δεν ειναι σοβαροι επενδυτες.
εγω ζητω να αποδειξουν αυτοι οτι ειναι σοβαροι επενδυτες.
το μονο σιγουρο ειναι οτι ακρη δεν θα βγαλουμε.
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Ρε αφήστε τους Άραβες λέμε........!!!
Εδώ στο γραφείο μου έχουνε ζαλίσει τα @@ στη κυριολεξία σκατουπεροπτικοί σάπιοι με γάγγραινα στο κεφάλι γαύροι ότι θα φάμε 4 μπαλάκια την Τετάρτη.........είμαι να σκάσω....είμαι ένα κλικ να αρχίσω να τους βαράω και όποιον πάρει ο Χάρος........ποιους Άραβες γαμώ την τρέλα μου.
Διπλό στο τηγάνι ρε ΠΑΟΚΑΡΑ...............!!!!Ξεγύμνωσε την ομάδα που έδωσε 20μύρια για τον Ριέρα!!
Εδώ στο γραφείο μου έχουνε ζαλίσει τα @@ στη κυριολεξία σκατουπεροπτικοί σάπιοι με γάγγραινα στο κεφάλι γαύροι ότι θα φάμε 4 μπαλάκια την Τετάρτη.........είμαι να σκάσω....είμαι ένα κλικ να αρχίσω να τους βαράω και όποιον πάρει ο Χάρος........ποιους Άραβες γαμώ την τρέλα μου.
Διπλό στο τηγάνι ρε ΠΑΟΚΑΡΑ...............!!!!Ξεγύμνωσε την ομάδα που έδωσε 20μύρια για τον Ριέρα!!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Argonaut4 την Παρ 14 Ιαν 2011, 11:34, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Παιδιά θα σας απογοητεύσω...Δηλαδή όσοι ελπίζουν.Και εγώ ήλπιζα όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος να φέρει ο Άγιος Βασίλης το δωράκι μου...Τελικά..................................
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ!!!!!!!!!
Εγώ είμαι πολύ σοκαρισμένος επειδή κάθε χρόνο ερχόταν ένας που είχε το ίδιο σκαρί με τον πατέρα μου αλλά ΠΟΤΕ ΔΕΝ πίστεψα ότι είναι ο πατέρας μου...
Άρα μην ελπίζει κανένας...
PS: Συγνώμη από αυτούς που διαβάζουν στο forum και δεν γνωρίζουν την τρομακτική αυτή ανακάλυψη...
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ!!!!!!!!!
Εγώ είμαι πολύ σοκαρισμένος επειδή κάθε χρόνο ερχόταν ένας που είχε το ίδιο σκαρί με τον πατέρα μου αλλά ΠΟΤΕ ΔΕΝ πίστεψα ότι είναι ο πατέρας μου...
Άρα μην ελπίζει κανένας...
PS: Συγνώμη από αυτούς που διαβάζουν στο forum και δεν γνωρίζουν την τρομακτική αυτή ανακάλυψη...
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Οσοι θελουν ας ελπιζουν ,οσοι θελουν ας φορεσουν πλερεζες απο τωρα...
Σιγουρα εγω ΔΕΝ θα το κανω...
Θα περιμενω..
Σιγουρα εγω ΔΕΝ θα το κανω...
Θα περιμενω..
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
η αληθεια ειναι οτι κ γαυροι του βολου να ηταν αυτοι δυσκολα να τους την ... πεις πως αυριο θα τους κανουμε πλακα,ποσο μαλλον <<γνησιους>> απογονους του στολου.παντως,τον ΠΑΟΚ σε τετοια παιχνιδια δεν τον φοβαμαι.πιθανως να αποκλειστουμε,αλλά θα χρειαστουν τα ... μεγαλα μεσα παλι για να τη γλυτωσει ο γκεις.δεν παιζει τριαρες κ τεσσαρες.εκτος αν ο χ κουκουλακης μας αφησει απο το 10 λεπτο με 9 παιχτες.Argonaut4 έγραψε:Ρε αφήστε τους Άραβες λέμε........!!!
Εδώ στο γραφείο μου έχουνε ζαλίσει τα @@ στη κυριολεξία σκατουπεροπτικοί σάπιοι με γάγγραινα στο κεφάλι γαύροι ότι θα φάμε 4 μπαλάκια την Τετάρτη.........είμαι να σκάσω....είμαι ένα κλικ να αρχίσω να βαράω και όποιον πάρει ο Χάρος........ποιους Άραβες γαμώ την τρέλα μου.
Διπλό στο τηγάνι ρε ΠΑΟΚΑΡΑ...............!!!!Ξεγύμνωσε την ομάδα που έδωσε 20μύρια για τον Ριέρα!!
άλλο ρε συ οτι ειναι ασοβαροι επενδυτες.να δεχτω οτι το λες αυτο βασει οσων εχουν ή δεν εχουν ως τωρα γινει.αλλά αχυρανθρωποι,πόθεν πώς;υπαρχει μια καποια αποσταση.τελος παντων,ακρη οντως δε θα βγει.kos έγραψε:γραφουμε τα ιδια και τα ιδια.navigator11 έγραψε: ο παοκτσης οντως χορτασε απο αχυρανθρωπους.μεσα σε ολα τα ... αναποδεικτα που επικαλουνται ολοι οι άλλοι,πετας ομως κι εσυ κατι περι αχυρανθρωπων.δλδ φυτευτοι κ αυτοι αν ερθουν!απο ποιόν;κ πώς αποδεικνυεται τουτο;αν εχεις φιλε μου πληροφορηση σχετικη με χαρα,αν την παραθεσεις,θα τη διαβασω!
εσυ ζητας να αποδειξω εγω οτι αυτοι δεν ειναι σοβαροι επενδυτες.
εγω ζητω να αποδειξουν αυτοι οτι ειναι σοβαροι επενδυτες.
το μονο σιγουρο ειναι οτι ακρη δεν θα βγαλουμε.
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Mη το λες.navigator11 έγραψε:...δεν παιζει τριαρες κ τεσσαρες...
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Είναι ελεγχόμενη ΑΜΚ, οπότε αν δε δώσει το ΟΚ η ΠΑΕ ΠΑΟΚ δε μπορεί κάποιος να έρθει και να βάλει τα γκαφρά.dimitris1988 έγραψε:θα τα βαλουν τα φραγκα,τελευταια μερα...αν βαλουν τωρα τα 6 μυρια και τελευταια μερα (λεμε τωρα)ερθει ενας και σκασει 20 μυρια,,αυτοι χανουν το 51 %..ο ΠΑΟΚ για μας μπορει να ειναι η ζωη μας αλλα για αυτους ειναι επενδυση και πρεπει να γινουν ολα σωστα
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Η πρώτη σου πρόταση είναι λάθος κατ εμέ και για αυτό κι εγώ δεν τον θεωρώ ξεκρέμαστο.giapas έγραψε:Θα σου πω γιατί μένει ξεκρέμαστος.
Γιατί δίνοντας παράταση ειναι σαν να λες.. "θα έρθουν, τους δίνω λίγο χρόνο να προλάβουν"
και όχι " τους δίνω λίγο χρόνο να αποφασίσουν"
Ιδιως όταν δινεις 20 μέρες. Περνας προς τα έξω την αισθηση τελειωμενης μπιζνας που κολλάει στις λεπτομερειες.
Δε του δινεις 20 μερες να αποφασισει ΑΝ θα μπει.
Κατά την άποψή μου ,αν απο την εξίσωση αφαιρέσουμε το παράγοντα "Ζαγοράκη" , ΟΛΑ δείχνουν παπά.
Σκεφτειτε ότι έχεο γινει μεχρι στιγμης, αλλα με πρόεδρο τον τζονγου
Γιαυτό και θεωρώ ότι θα μεινει ξεκρεμαστος ο Ζαγορ
Δεν έδωσε παράταση, ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΗ ημερομηνία έδωσε.
Μάγκες, μέχρι τις 20-01 ότι κάνετε. Μετά, αουβίντερζεν.
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Isως ναι , ίσως όχι.
Ειναι υποκειμενικό και στη κρίση του καθενός το πώς θα το ερμηνεύσει.
Θα φανεί στη πορεία.
Ειναι υποκειμενικό και στη κρίση του καθενός το πώς θα το ερμηνεύσει.
Θα φανεί στη πορεία.
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
εμένα πάντως μου αρέσει αυτή η ησυχία από δηλώσεις και σενάρια κλπ που υπάρχει. Εάν κάποιος ήταν 100% σίγουρος οτι game over, θα είχε γίνει βούκινο και θα άρχιζαν τα..."κατηγορώ" και οι λαϊκισμοί.
1) Περιμέναμε τόσο καιρό, 6 μέρες ακόμα δεν τρέχει τίποτα (έχουμε και ματς)
2) Όσα ξέρει ο νοικοκύρης, δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος...
3) και 1% πιθανότητα να υπάρχει, εγώ θα ποντάρω σε αυτή, έστω και για το γαμώτο.
4) όπως πολύ σωστά έχει ειπωθεί εδώ, μπουν δεν μπουν, ΠΑΟΚ είσαι και δεν μασάς, θα κοιτάξουμε αμέσως την επόμενη μέρα και τι κανουμε για αυτή και πως. Συσπείρωση στο Ζαγόρ, μπουν δεν μπουν.
1) Περιμέναμε τόσο καιρό, 6 μέρες ακόμα δεν τρέχει τίποτα (έχουμε και ματς)
2) Όσα ξέρει ο νοικοκύρης, δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος...
3) και 1% πιθανότητα να υπάρχει, εγώ θα ποντάρω σε αυτή, έστω και για το γαμώτο.
4) όπως πολύ σωστά έχει ειπωθεί εδώ, μπουν δεν μπουν, ΠΑΟΚ είσαι και δεν μασάς, θα κοιτάξουμε αμέσως την επόμενη μέρα και τι κανουμε για αυτή και πως. Συσπείρωση στο Ζαγόρ, μπουν δεν μπουν.
-
obanebane79
- Δημοσιεύσεις: 554
- Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν 2011, 12:56
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
ασε που τα αεροπλανα απο doha φτανουν τα περισσοτερα μετα τις 14:00 θεσσαλονικη......
εκτος και αν εχει δικο του ο oday....
p.s. μονο αν κλεισει ο fernandez θα αρχισω να πιστευω οτι χαλασε το deal με αραβες....
εκτος και αν εχει δικο του ο oday....
p.s. μονο αν κλεισει ο fernandez θα αρχισω να πιστευω οτι χαλασε το deal με αραβες....
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος obanebane79 την Παρ 14 Ιαν 2011, 13:27, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
navigator11 έγραψε:προς ανησυχουντες για ζαγορακη,αν ο ζαγορ εχει μεριμνησει για το παρον κ κυριως το εγγυς μελλον της ομαδας κ τουτο επιτελους αρχισει να ξαναφαινεται εμπρακτα στον οριζοντα,κανενα προβλημα δε θα υπαρξει.εστω κ με τη σφιχτη οικονομικη κατασταση της παε νομιζω πως βασει σοβαρου προγραμματισμου μπορουν να μπουν τα πραγματα σε καλυτερη ροτα.αναμενουμε λοιπον υλοποιηση του σχεδιασμου που (ευχομαι να) εχει γινει,σαν να μην υπαρχουν στο βαθος αραβες.μεχρι στιγμης προσωπικα δεν εχω δει το παραμικρο.προς το παρον,το ξανατονιζω!δυσκολη βεβαια περιοδος η του γεναρη για ανακαταταξεις,το αντιλαμβανομαι κ το σεβομαι.το καλοκαιρι παντως ο πηχης της κριτικης θα'ναι πολυ υψηλοτερος.ως τοτε ο ζαγορ ας εκμεταλλευτει το χρονο κ ας προετοιμασει το εδαφος για να γινει η ομαδα ξανα ευρυθμη!πιστευω η προεργασια εν οψει νεας χρονιας να εχει ηδη ξεκινησει!
+1000
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Μετά τις 14.00;
Άρα τελευταία μέρα αποκλείεται να έρθει και να χώσει το κασέρι...θα έχουν κλείσει αι τράπεζαι
Άρα 5 ημέρες έμειναν!!
(κι αν έρθει στις 19 - για να δει από κοντά και το ματς...- και πάει πρωϊ πρωϊ στις 20 ταμείο;;;;)
Άρα τελευταία μέρα αποκλείεται να έρθει και να χώσει το κασέρι...θα έχουν κλείσει αι τράπεζαι
Άρα 5 ημέρες έμειναν!!
(κι αν έρθει στις 19 - για να δει από κοντά και το ματς...- και πάει πρωϊ πρωϊ στις 20 ταμείο;;;;)
-
ariskatiforos
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Εγω ξερω οτι ασχολουμαστε μ ενα θεμα που μονο κακο κανει πλεον..
Αυτο που ειναι αξιο σχολιασμου ειναι οτι δε μπορουμε να κανουμε μια μεταγραφη της πλακας οπως αυτη του φερναντεζ,οτι η ομαδα χτιστηκε πανω σε 34ρηδες,οτι πανω στα πιο σημαντικα παιχνιδια για ελλαδα η ομαδα ειναι απογυμνωμενη,ενα μπαχαλο γενικα στην ομαδα..διαβαζω οτι ο ιβιτς ακομα δεν ειναι ετοιμος να παιξει και οι ελπιδες μας συγκεντρωνονται στον πριν απο λιγο καιρο βασικο υποψηφιο αποχωρησης κουτσια..ο βιτολο ειναι ακομα τελειως θολο το ποτε θα ξαναπαιξει και επειδη παντα οι προγνωσεις πεφτουν εξω αρνητικα για μας,τον βλεπω με χιλια ζορια να προλαβαινει τσσκα...εχουμε αγωνα στο βρωμοκλεανθης εχουμε γαυρο,εχουμε ...
Επικινδυνη περιοδος...
Αυτο που ειναι αξιο σχολιασμου ειναι οτι δε μπορουμε να κανουμε μια μεταγραφη της πλακας οπως αυτη του φερναντεζ,οτι η ομαδα χτιστηκε πανω σε 34ρηδες,οτι πανω στα πιο σημαντικα παιχνιδια για ελλαδα η ομαδα ειναι απογυμνωμενη,ενα μπαχαλο γενικα στην ομαδα..διαβαζω οτι ο ιβιτς ακομα δεν ειναι ετοιμος να παιξει και οι ελπιδες μας συγκεντρωνονται στον πριν απο λιγο καιρο βασικο υποψηφιο αποχωρησης κουτσια..ο βιτολο ειναι ακομα τελειως θολο το ποτε θα ξαναπαιξει και επειδη παντα οι προγνωσεις πεφτουν εξω αρνητικα για μας,τον βλεπω με χιλια ζορια να προλαβαινει τσσκα...εχουμε αγωνα στο βρωμοκλεανθης εχουμε γαυρο,εχουμε ...
Επικινδυνη περιοδος...