6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
και σημερα στο πρωτοσελιδο των σπορ λεει οτι παραμενει 14 μερες κλινηρης. να φανταστω οτι ουτε την τσσκα προλαβαινει? κριμα ρε γαμωτο. πραγματικα αν ισχυει αυτο για ιατρικο λαθος πρεπει να πεσουν κεφαλια. γνωριζει κανεις την κατασταση και ποτε θα επιστρεψει?
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Παίζει ο Βιτόλο στη ρεβάνς του κυπέλλου
12 Ιαν 2011 10:09, Από Σταύρος Κόλκας
Ο γιατρός του ΠΑΟΚ Γιάννης Ράλλης, επιστρέφει σήμερα στην Θεσσαλονίκη, μπορεί έχοντας παρέα μαζί του τον Βίκτορ Βιτόλο, ο οποίος περνάει στη Τενερίφη το πρώτο στάδιο αποθεραπείας του εγχειρισμένου γονάτου του.
Το μεγάλο ερωτηματικό, είναι πλέον το πότε θα επιστρέψει ο Ισπανός άσος στις υποχρεώσεις της ομάδας, κάτι το οποίο θα ανακοινωθεί επισήμως από την ΠΑΕ σήμερα μέχρι το απόγευμα.
Πάντως, οι πρώτες πληροφορίες του PAOK24 αναφέρουν πως ο Βίκτορ Βιτόλο αναμένεται να είναι έτοιμος σε 20 με 25 ημέρες από τότε που έγινε ο καθαρισμός στο γόνατό του, δηλαδή την περασμένη Παρασκευή.
Αυτό σημαίνει πως ο Ισπανός αμυντικός μέσος, αναμένεται να είναι έτοιμος στη ρεβάνς εναντίον του Ολυμπιακού στη Τούμπα, η οποία θα διεξαχθεί στις 2 Φεβρουαρίου.
Από εκεί και πέρα, θα μετρήσει σίγουρα η κατάσταση του ποδοσφαιριστή, αλλά και το αν θα συμβεί κάτι απρόοπτο στην αποθεραπεία του ή όχι.
12 Ιαν 2011 10:09, Από Σταύρος Κόλκας
Ο γιατρός του ΠΑΟΚ Γιάννης Ράλλης, επιστρέφει σήμερα στην Θεσσαλονίκη, μπορεί έχοντας παρέα μαζί του τον Βίκτορ Βιτόλο, ο οποίος περνάει στη Τενερίφη το πρώτο στάδιο αποθεραπείας του εγχειρισμένου γονάτου του.
Το μεγάλο ερωτηματικό, είναι πλέον το πότε θα επιστρέψει ο Ισπανός άσος στις υποχρεώσεις της ομάδας, κάτι το οποίο θα ανακοινωθεί επισήμως από την ΠΑΕ σήμερα μέχρι το απόγευμα.
Πάντως, οι πρώτες πληροφορίες του PAOK24 αναφέρουν πως ο Βίκτορ Βιτόλο αναμένεται να είναι έτοιμος σε 20 με 25 ημέρες από τότε που έγινε ο καθαρισμός στο γόνατό του, δηλαδή την περασμένη Παρασκευή.
Αυτό σημαίνει πως ο Ισπανός αμυντικός μέσος, αναμένεται να είναι έτοιμος στη ρεβάνς εναντίον του Ολυμπιακού στη Τούμπα, η οποία θα διεξαχθεί στις 2 Φεβρουαρίου.
Από εκεί και πέρα, θα μετρήσει σίγουρα η κατάσταση του ποδοσφαιριστή, αλλά και το αν θα συμβεί κάτι απρόοπτο στην αποθεραπεία του ή όχι.
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Και αν παθει υποτροπη και χασει ολο το υπολοιπο της χρονιας ποιος θα χτυπαει το κεφαλι του μετα?
Εγω λεω πως δυσκολα θα παιξει ,σε κανα μηνα απο τωρα ισως...
Εγω λεω πως δυσκολα θα παιξει ,σε κανα μηνα απο τωρα ισως...
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Δε γ@μιέστε όλοι που πετάτε ένα "πληροφορίες" και κάνετε ρεπορτάζ. Αν δεν είστε σίγουροι, μην το γράφετε. Αν δε θέλετε να αποκαλύψετε την πηγή, μην κάνετε νύξη σε αυτήν.
Μερικοί θα πρέπει να αρχίσουν να ανησυχούν σοβαρά αν ο παίχτης δεν επανέλθει (σχετικά) γρήγορα. Δεν είναι θέμα απειλής αλλά στοιχειώδους πρόληψης.
Μερικοί θα πρέπει να αρχίσουν να ανησυχούν σοβαρά αν ο παίχτης δεν επανέλθει (σχετικά) γρήγορα. Δεν είναι θέμα απειλής αλλά στοιχειώδους πρόληψης.
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
τωρα που το γραψαν ησυχασαμε...
αντε καντε κατι με το ιατρικο τιμ... μας εχει σαπισει τους παικτες δυο χρονια
τοσο καιρο φαινοταν οτι υπαρχει προβλημα με τους γιατρους (μας λεγαν ασχετους που ημαστε βεβαια οι αρδ)
αλλα οταν βλεπεις να φευγουν οι παικτες αλλου για ιατρικα θεματα (Μουσλι,Σαβινι,Βιτολο, ο Ιβιτς πηγε στο Νικολαου που μαλλον τον ηξερε απο αεκ) μεχρι και στις αποθεραπειες φταινε απ ο,τι φαινεται τους βαζουν ανετοιμους και δεν συνερχονται
αρα κανεις δεν τους εμπιστευεται τους δικους μας
υγ:ο ΚΟΝΤΡΕΡΑΣ και ο ΜΟΥΣΛΙΜΟΒΙΤΣ πριν ερθουν σε εμας δεν ειχαν προβληματα μακροχρονιων τραυματισμων οπως ειχαν δηλωσει και σε εμας εχουν χασει ενα σωρο ματς ΣΕ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΟΥΝ 54 ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ(βεβαια ηταν και αναπληρωματικοι στο εξωτερικο αλλα προπονησεις κανανε)
ολα αυτα δεν δημιουργουν προβληματισμους στην παε για το τιμ;;;
αντε καντε κατι με το ιατρικο τιμ... μας εχει σαπισει τους παικτες δυο χρονια
τοσο καιρο φαινοταν οτι υπαρχει προβλημα με τους γιατρους (μας λεγαν ασχετους που ημαστε βεβαια οι αρδ)
αλλα οταν βλεπεις να φευγουν οι παικτες αλλου για ιατρικα θεματα (Μουσλι,Σαβινι,Βιτολο, ο Ιβιτς πηγε στο Νικολαου που μαλλον τον ηξερε απο αεκ) μεχρι και στις αποθεραπειες φταινε απ ο,τι φαινεται τους βαζουν ανετοιμους και δεν συνερχονται
αρα κανεις δεν τους εμπιστευεται τους δικους μας
υγ:ο ΚΟΝΤΡΕΡΑΣ και ο ΜΟΥΣΛΙΜΟΒΙΤΣ πριν ερθουν σε εμας δεν ειχαν προβληματα μακροχρονιων τραυματισμων οπως ειχαν δηλωσει και σε εμας εχουν χασει ενα σωρο ματς ΣΕ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΟΥΝ 54 ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ(βεβαια ηταν και αναπληρωματικοι στο εξωτερικο αλλα προπονησεις κανανε)
ολα αυτα δεν δημιουργουν προβληματισμους στην παε για το τιμ;;;
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
η αληθεια ειναι οτι το θεμα των γιατρων ειναι σοβαρο. γνωσεις ομως δεν εχουμε για να κρινουμε.
αυτο που πιστευω ειναι σε αυτο το θεμα εαν υπηρχε προβλημα θα τα ειχαν κανει πουτανα οι ιδιοι οι παικτες.
σιγα μην το αφηναν ετσι. μια φορα λαθος διαγνωση, δυο φορες λαθος διαγνωση, αντε γεια. με την μια στον προεδρο για να λυσει το θεμα. ετσι πιστευω δηλαδη.......
θα μου πεις, μπορει να το ειπαν αλλα να τους εγραψαν. δυσκολο. με θεματα υγειας επαγγελματιων ποδοσφαιριστων δεν παιζεις. ουτε σαν ομαδα, ουτε ατομικα ο καθε παικτης.
απο την αλλη τωρα μολις θυμηθηκα εναν πρωην γιατρο του γαβρου, δαρρας αν δεν κανω λαθος, που ειχε βγαλει ονομα οτι ειναι χασαπης και συνεχιζε να ειναι γιατρος στον γαβρο.
αυτο που πιστευω ειναι σε αυτο το θεμα εαν υπηρχε προβλημα θα τα ειχαν κανει πουτανα οι ιδιοι οι παικτες.
σιγα μην το αφηναν ετσι. μια φορα λαθος διαγνωση, δυο φορες λαθος διαγνωση, αντε γεια. με την μια στον προεδρο για να λυσει το θεμα. ετσι πιστευω δηλαδη.......
θα μου πεις, μπορει να το ειπαν αλλα να τους εγραψαν. δυσκολο. με θεματα υγειας επαγγελματιων ποδοσφαιριστων δεν παιζεις. ουτε σαν ομαδα, ουτε ατομικα ο καθε παικτης.
απο την αλλη τωρα μολις θυμηθηκα εναν πρωην γιατρο του γαβρου, δαρρας αν δεν κανω λαθος, που ειχε βγαλει ονομα οτι ειναι χασαπης και συνεχιζε να ειναι γιατρος στον γαβρο.
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Οι παικτες Kos δεν εχουν δικαιωμα να κανουν καμια συσταση στην διοικηση για το ιατρικο team.
Αυτοι ειναι ,αυτοι αναλαμβανουν επεμβασεις και αποθεραπειες..
Υπαρχουν παικτες που κρυφα πανε σε αλλον φυσικοθεραπευτη και γιατρο -τους οποιους γνωριζω- γιατι με τους δικους μας ......χεσε με...δυστυχως
Μια θλαση Α βαθμου κανουν 15 μερες να παιξει...
Ελεος..
ΥΓ. Νικολαου -Πανταζης ειναι εδω και χρονια οι κορυφαιοι στην Ελλαδα..
Το ξερουν ολοι οι παικτες αυτο..
Οπως και ο Μπουρουτζικας απο γυμναστες..
ΥΓ.2 Οταν πριν πολλα χρονια ολοι εδω μου ελεγαν χειρουργειο για προβλημα που ειχα στους κοιλιακους -προσαγωγο, πηγα στον Πανταζη(στον οποιο με παρεμπεμψε ενας που ηταν στο ιατρικο team του Π.Α.Ο.Κ τοτε) 20 μερες, με "πλακωσε" εντατικα και επαιξα κανονικα μπαλα μετα ...και μιλαμε για το 1996..!
Πολυ μπροστα ο ανθρωπος..
Αυτοι ειναι ,αυτοι αναλαμβανουν επεμβασεις και αποθεραπειες..
Υπαρχουν παικτες που κρυφα πανε σε αλλον φυσικοθεραπευτη και γιατρο -τους οποιους γνωριζω- γιατι με τους δικους μας ......χεσε με...δυστυχως
Μια θλαση Α βαθμου κανουν 15 μερες να παιξει...
Ελεος..
ΥΓ. Νικολαου -Πανταζης ειναι εδω και χρονια οι κορυφαιοι στην Ελλαδα..
Το ξερουν ολοι οι παικτες αυτο..
Οπως και ο Μπουρουτζικας απο γυμναστες..
ΥΓ.2 Οταν πριν πολλα χρονια ολοι εδω μου ελεγαν χειρουργειο για προβλημα που ειχα στους κοιλιακους -προσαγωγο, πηγα στον Πανταζη(στον οποιο με παρεμπεμψε ενας που ηταν στο ιατρικο team του Π.Α.Ο.Κ τοτε) 20 μερες, με "πλακωσε" εντατικα και επαιξα κανονικα μπαλα μετα ...και μιλαμε για το 1996..!
Πολυ μπροστα ο ανθρωπος..
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
για τον πανταζη του αρη λες??
καλος ειναι οντως
και ο οικονομιδης που ειχαμε παλιοτερα καλυτερος ηταν απο τους τωρινους παντως
καλος ειναι οντως
και ο οικονομιδης που ειχαμε παλιοτερα καλυτερος ηταν απο τους τωρινους παντως
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
[youtube]C-74R1znYiA&feature=related[/youtube]
αυτον θα λεει...βασανιστειτε...

αυτον θα λεει...βασανιστειτε...
- Dark Angel
- Δημοσιεύσεις: 88
- Εγγραφή: Κυρ 26 Δεκ 2010, 17:51
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
και ο Ιβιτς εκανε αρθοσκοπηση την ιδια μερα με τον Vitolo ,
στην αθηνα στον Λακη Νικολαου,
και τωρα ειναι ετοιμος να παιξει
στην αθηνα στον Λακη Νικολαου,
και τωρα ειναι ετοιμος να παιξει
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
ronaldo έγραψε:για τον πανταζη του αρη λες??
καλος ειναι οντως
και ο οικονομιδης που ειχαμε παλιοτερα καλυτερος ηταν απο τους τωρινους παντως
της κουλας λεω στην Αθηνα..ο Νικος .
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Παικτάρα και σωστός χαρακτήρας υπήρξε ο Λάκης. Δεν αμφιβάλλω ότι και σαν γιατρός θα είναι κάτι αντίστοιχοDark Angel έγραψε:και ο Ιβιτς εκανε αρθοσκοπηση την ιδια μερα με τον Vitolo ,
στην αθηνα στον Λακη Νικολαου,
και τωρα ειναι ετοιμος να παιξει
Να επιστρέψει στην ομάδα ο Βίκτωρας με ασφάλεια και όχι με κίνδυνο υποτροπής.
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Δεν αφήνουν λίγο τα resorts και τα σενάρια και τους Φερνάντεθ να μας πουν τι γίνεται με το Βιτόλο;;;!!!
Πρώτα από όλα για το καλό του παίκτη, αλλά και επειδή όχι μόνο είναι βασικότατο γρανάζι της ομάδας (για εμένα 1/3), αλλά επειδή θα πρέπει να γίνει χαμός εάν κάποιοι προξένησαν ζημιά σε επαγγελματία ποδοσφαιριστή, αλλά και ένα από τα βασικά περιουσιακά στοιχεία της ομάδος!
Πρώτα από όλα για το καλό του παίκτη, αλλά και επειδή όχι μόνο είναι βασικότατο γρανάζι της ομάδας (για εμένα 1/3), αλλά επειδή θα πρέπει να γίνει χαμός εάν κάποιοι προξένησαν ζημιά σε επαγγελματία ποδοσφαιριστή, αλλά και ένα από τα βασικά περιουσιακά στοιχεία της ομάδος!
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Επιστρέφει ο Βιτόλο
14 Ιαν 2011 19:19, Από Δημήτρης Τσορμπατζόγλου
Τα νέα από Ισπανία είναι καλά. Η περιπέτεια του Βίκτωρ Βιτόλο μπαίνει σε μία τελική ευθεία και όσον αφορά την επιστροφή του στα γήπεδα υπάρχει πλέον ένας μεγάλος στόχος…
Το πόσο σοβαρό είναι για τον ΠΑΟΚ το θέμα Βιτόλο, όλοι το αντιλαμβάνονται… Το γεγονός ότι ο γιατρός της ομάδας –που επιστρέφει σήμερα- βρέθηκε μαζί του για μία εβδομάδα, φανερώνει πολλά για την σημασία που δίνουν σε αυτή την υπόθεση.
Με βάση τις νεότερες πληροφορίες ο πολύτιμος Ισπανός ολοκλήρωσε το πρόγραμμα του όσον αφορά την αντιβίωση που έπαιρνε για την μόλυνση που υπέστη. Από το νοσοκομείο βγαίνει και μέσα στην εβδομάδα που έρχεται επιστρέφει στην Ελλάδα.
Εδώ θα ξεκινήσει και το τελειωτικό πρόγραμμα αποθεραπείας που αφορά πάντα το γόνατό του, αλλά και την φυσική του κατάσταση. Ο Ισπανός βάζει ως στόχο να ξαναπαίξει με τον ΠΑΟΚ στην δεύτερη αναμέτρηση κυπέλλου με τον Ολυμπιακό που γίνεται στις 2 Φεβρουαρίου. Αυτό δεν είναι εύκολο, μια και θα σημαίνει ότι θα μικρύνει το διάστημα αποθεραπείας στην Ελλάδα.
Σε κάθε περίπτωση το θετικό είναι ότι ο Βιτόλο θα ξαναπαίξει μέσα στον Φεβρουάριο και δεν θα λείψει για μεγαλύτερο διάστημα από την ομάδα. Αυτό το τελευταίο ενδεχόμενο - όπως λένε στον ΠΑΟΚ- θα δημιουργούσε και απόλυτη μεταγραφική ανάγκη ενίσχυσης στην θέση. Τώρα τα δεδομένα είναι διαφορετικά. Αν ο Ισπανός καταφέρει να παίξει και με τον Ολυμπιακό στον επαναληπτικό κυπέλλου, τότε όλοι θα είναι απόλυτα ικανοποιημένοι. Εξάλλου ο συγκεκριμένος αθλητής έχει συνηθίσει τους πάντες στον ΠΑΟΚ, σε τέτοιου είδους «θαύματα».
http://www.paok24.com/newsitem.asp?s=12&id=5259
14 Ιαν 2011 19:19, Από Δημήτρης Τσορμπατζόγλου
Τα νέα από Ισπανία είναι καλά. Η περιπέτεια του Βίκτωρ Βιτόλο μπαίνει σε μία τελική ευθεία και όσον αφορά την επιστροφή του στα γήπεδα υπάρχει πλέον ένας μεγάλος στόχος…
Το πόσο σοβαρό είναι για τον ΠΑΟΚ το θέμα Βιτόλο, όλοι το αντιλαμβάνονται… Το γεγονός ότι ο γιατρός της ομάδας –που επιστρέφει σήμερα- βρέθηκε μαζί του για μία εβδομάδα, φανερώνει πολλά για την σημασία που δίνουν σε αυτή την υπόθεση.
Με βάση τις νεότερες πληροφορίες ο πολύτιμος Ισπανός ολοκλήρωσε το πρόγραμμα του όσον αφορά την αντιβίωση που έπαιρνε για την μόλυνση που υπέστη. Από το νοσοκομείο βγαίνει και μέσα στην εβδομάδα που έρχεται επιστρέφει στην Ελλάδα.
Εδώ θα ξεκινήσει και το τελειωτικό πρόγραμμα αποθεραπείας που αφορά πάντα το γόνατό του, αλλά και την φυσική του κατάσταση. Ο Ισπανός βάζει ως στόχο να ξαναπαίξει με τον ΠΑΟΚ στην δεύτερη αναμέτρηση κυπέλλου με τον Ολυμπιακό που γίνεται στις 2 Φεβρουαρίου. Αυτό δεν είναι εύκολο, μια και θα σημαίνει ότι θα μικρύνει το διάστημα αποθεραπείας στην Ελλάδα.
Σε κάθε περίπτωση το θετικό είναι ότι ο Βιτόλο θα ξαναπαίξει μέσα στον Φεβρουάριο και δεν θα λείψει για μεγαλύτερο διάστημα από την ομάδα. Αυτό το τελευταίο ενδεχόμενο - όπως λένε στον ΠΑΟΚ- θα δημιουργούσε και απόλυτη μεταγραφική ανάγκη ενίσχυσης στην θέση. Τώρα τα δεδομένα είναι διαφορετικά. Αν ο Ισπανός καταφέρει να παίξει και με τον Ολυμπιακό στον επαναληπτικό κυπέλλου, τότε όλοι θα είναι απόλυτα ικανοποιημένοι. Εξάλλου ο συγκεκριμένος αθλητής έχει συνηθίσει τους πάντες στον ΠΑΟΚ, σε τέτοιου είδους «θαύματα».
http://www.paok24.com/newsitem.asp?s=12&id=5259