Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...

Τι θα γινει στον ΠΑΟΚ διοικητικα?

Θα ερθει μεγαλος επενδυτης?
293
19%
Θα ερθει μεγαλος επενδυτης,αλλα θα βοηθα και ο κοσμος?
460
31%
Θα συνεχισουμε ετσι με τον κοσμο του ΠΑΟΚ μονο επενδυτη και θα γινουμε εταιρεια λαικης βασης?
754
50%
 
Σύνολο ψήφων: 1507

Άβαταρ μέλους
nick_shortjohn
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: Δευ 21 Απρ 2008, 02:59
Τοποθεσία: Εις το επέκεινα...

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από nick_shortjohn »

Ξυπνήσαμε...
Πάω για μπουγάτσα. Θέλει κανείς;
Άβαταρ μέλους
khaledfreepaok
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από khaledfreepaok »

ειναι απλο το θεμα.εκει που ολα ητανε δηθεν σιγουρα κ δηθεν περιμεναμε τον οντει απο ωρα σε ωρα να ερθει με τα εκατομυρια ,αρχισαμε να πηγαινουμε απο αναβολη σε αναβολη και απο καθυστερηση σε καθυστερηση και σιγα σιγα θα βγαινει η μια δικιολογια μετα την αλλη για να πιστεψουνε τα χαιβανια μας οτι δεν μας κοροιδευανε απο την αρχη.τα λεγανε ολα καλοπροαιρετα οι καλοι μας δημοσιογραφουληδες (και οχι μονο) και ειχανε ολοι εγκυρες πληροφοριες απλα σαινια μου τωρα φταιει παλι το κακο κρατος που δεν δινει τον χολομοντα,γιατι εμεις σας λεγαμε αληθεια τοσο καιρο αρα μολις σας ξαναπαραμυθιασουμε μην παει το μυαλο σας σε προηγουμενο παπα που ειχατε φαει.οχι φυσικα ο επομενος θα ειναι πιο σιγουρος και πιο διασταυρωμενος εννοειται.


και επισης εγω ξερω οτι σε ολες τις ομαδες καθε φορα που δεν προκειται να γινουνε μεταγραφες παντα κατι δηθεν "διαρρεει" απο την καθε παε για να ασχολουνται μ αυτο τα προβατα και ετσι περνανε στα ψιλα τα μεταγραφικα κ μετα σφυρανε ολοι κλεφτικα.χαρακτηριστικα ειναι τα παραδειγματα επι 2 χρονια στο γαβρο που τα καλοκαιρια που δεν γουσταρε ο βρωμιαρης να βαλει λεφτα η κανας επενδυτης θα εμφανιζοτανε η υπερογκα χρεη στην παε των πουστηδων που μετα δεν ξανακουγε κανεις γ αυτα.
Άβαταρ μέλους
Guitarman
Δημοσιεύσεις: 1821
Εγγραφή: Δευ 31 Αύγ 2009, 18:12

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Guitarman »

Από το τελευταίο άρθρο του Κουβεντιδη στο ΠΑΟΚ24...

Για να μη μακρηγορούμε…

Δεν πιστεύω ότι οι Άραβες θα βάλουν χρήματα στον ΠΑΟΚ, αλλά αυτό είναι κάτι, που θα φανεί στις 20 Ιανουαρίου, αν και έχω την εντύπωση ότι τελικά θα επιχειρήσουν να το τραβήξουν κι άλλο σε μάκρος. Ακόμα και να βάλουν, δεν πιστεύω ότι ο ΠΑΟΚ θα σωθεί. Στο πρώτο ενδεχόμενο, η συνέχεια είναι προφανής. Στο δεύτερο, καθόλου...


Προσωπική μου άποψη είναι οτι αυτο το σαιτ είναι ενα κλικ καλυτερο απο ότιδηποτε άλλο κυκλοφορει σε μμε στη σαλονικη και για αυτο ας αρχίσουμε να σκεφτομαστε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΟΒΑΡΑ τι θα γίνει από εδώ και περα χωρις καμηλες, αραβες, πετρελαια, εξωτικα ρεσορτ...

Δυστηχως θα γίνει ΜΑΚΕΛΕΙΟ τις επόμενες μέρες και απιστευτος πολεμος κατα του Ζαγοράκη. Ελπίζω να βγω ψεύτης σε όλα αυατα...
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10127
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από simba »

Του Γιώργου Μπούζου...............
Αυτο λεει στην αρχη του αρθρου της μακ οσοι δεν προσεξατε και συνεχως μιλατε για ΑΡΔ αλλα στην παγιδουλα πεσατε και παιρνετε ως δεδομενα τη καθε μλκ του καθενος,ο οποιος βγαζει πραγματα απ'το μυαλο του για να δημιουργησει ντορο.......
logios ειπε......
Γραφουν Μ@Λ@ΚΙΕΣ, μετα εμεις προσπαθουμε να βγαλουμε ακρη κανοντας υποθεσεις στοιχειοθετονταστες με αλλες Μ@ΛΑΚΙΕΣ.
Μετα εμφανιζοντε αδερφια που μας λενε οτι τελικα γραφουμε Μ@Λ@ΚΙΕΣ και εμεις και αυτοι γιατι βασει προγενεστερων Μ@Λ@ΚΙΩΝ δε "δενει" το αρθρο.
Τελικα καποια στιγμη κολυμπαμε ολοι στην Μ@Λ@ΚΙΕΣ και κοντευουμε να πνιγουμε σε αυτες.
ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ...
Από το συγκεκριμένο άρθρο και μόνο, κατανοείς πως κάτι δεν πάει καλά. Θα δώσεις 500εκατ. ευρώ στην Χαλκιδική, στα 80 το πολύ χιλιόμετρα από τα Θεσσαλονίκη, για να πηγαίνει ο άλλος να αράζει, να αθλείται και να περνάει όμορφα της μέρες του.
Δηλαδή, δεν θα πηγαίνουμε σε πάρτι το βράδυ πλέον, ούτε θα τσιμπάμε κανά γκομενάκι που πάνω στα ξύδια δεν βλέπει πως δεν βλέπεσαι. Και πιστεύει πως είσαι ο Μπίλι Γκέιτς.
Θα ξυπνάμε στις 7 το πρωί, θα τρώμε πρωινό αυγό με μπέικον και μετά θα πηγαίνουμε να το κάψουμε στο γήπεδο τένις. Μετά θα κάνουμε πισίνα για να κουλάρουμε και στη συνέχεια θα ρίχνουμε έναν μεσημεριανό ύπνο για να παίξουμε μπάλα το απόγευμα.
Έπειτα, θα κάνουμε ένα ντουζάκι, θα παίρνουμε τη γυναίκα μας από το χέρι και θα πίνουμε κοκτέιλ στους όμορφα διαμορφωμένους χώρους του resort.
Μιλάμε ξερνάω.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από moican4 »

Guitarman έγραψε:Από το τελευταίο άρθρο του Κουβεντιδη στο ΠΑΟΚ24...

Για να μη μακρηγορούμε…

Δεν πιστεύω ότι οι Άραβες θα βάλουν χρήματα στον ΠΑΟΚ, αλλά αυτό είναι κάτι, που θα φανεί στις 20 Ιανουαρίου, αν και έχω την εντύπωση ότι τελικά θα επιχειρήσουν να το τραβήξουν κι άλλο σε μάκρος. Ακόμα και να βάλουν, δεν πιστεύω ότι ο ΠΑΟΚ θα σωθεί. Στο πρώτο ενδεχόμενο, η συνέχεια είναι προφανής. Στο δεύτερο, καθόλου...


Προσωπική μου άποψη είναι οτι αυτο το σαιτ είναι ενα κλικ καλυτερο απο ότιδηποτε άλλο κυκλοφορει σε μμε στη σαλονικη και για αυτο ας αρχίσουμε να σκεφτομαστε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΟΒΑΡΑ τι θα γίνει από εδώ και περα χωρις καμηλες, αραβες, πετρελαια, εξωτικα ρεσορτ...

Δυστηχως θα γίνει ΜΑΚΕΛΕΙΟ τις επόμενες μέρες και απιστευτος πολεμος κατα του Ζαγοράκη. Ελπίζω να βγω ψεύτης σε όλα αυατα...
Και ολα αυτα επειδη τα εγραψε ο κουβεντιδης.?
Ποιος ειναι αυτος?

Σοβαρευτειτε λιγο ..
Άβαταρ μέλους
Guitarman
Δημοσιεύσεις: 1821
Εγγραφή: Δευ 31 Αύγ 2009, 18:12

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Guitarman »

ΠΡΟΦΑΝΩΣ και μιλαω σοβαρά και ΠΡΟΦΑΝΩΣ όχι επειδη το ειπε ο Κουβεντιδης. Αλλα δε το ειπε μονο αυτος. Και περα απο τα λογακια του καθενος ειναι και οι πραξεις (απραξιες) που μιλανε φιλε Μοικανε. Μην το απλοποιεις ετσι.

Και εν πασει περιπτωσει το εαν θα ρθουν εμενα προσωπικα δε με καιει γιατι κ ποτε δεν ενθουσιαστηκα, αλλα αντι να σταθεις σε αυτο, θα προτιμουσα να στεκωσουν στην τελευταια φραση μου. Αυτο ειναι για μενα το σημαντικο: Πως θα προστατευθει το τεραστιο κεφαλαιο που λεγεται Ζαγορακης.

Τες πα. Σε λιγες μερουλες θα ξερουμε.
Άβαταρ μέλους
GREATANASTASIOS
Δημοσιεύσεις: 971
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:41

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από GREATANASTASIOS »

ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΡΑΒΕΣ μου θυμιζουν τον παπαδοπουλο με τα βρακια τουλαχιστον αυτος ητανε υπαρκτο προσωπο καλημερα,ΠΑΟΚΑΡΑ και τιποτε αλλο γιατι θα μας μας φαει η φιλολογια.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από moican4 »

Guitarman έγραψε:ΠΡΟΦΑΝΩΣ και μιλαω σοβαρά και ΠΡΟΦΑΝΩΣ όχι επειδη το ειπε ο Κουβεντιδης. Αλλα δε το ειπε μονο αυτος. Και περα απο τα λογακια του καθενος ειναι και οι πραξεις (απραξιες) που μιλανε φιλε Μοικανε. Μην το απλοποιεις ετσι.

Και εν πασει περιπτωσει το εαν θα ρθουν εμενα προσωπικα δε με καιει γιατι κ ποτε δεν ενθουσιαστηκα, αλλα αντι να σταθεις σε αυτο, θα προτιμουσα να στεκωσουν στην τελευταια φραση μου. Αυτο ειναι για μενα το σημαντικο: Πως θα προστατευθει το τεραστιο κεφαλαιο που λεγεται Ζαγορακης.

Τες πα. Σε λιγες μερουλες θα ξερουμε.
Οι επισημες ανακοινωσεις βγαινουν απο την ΠΑΕ και οχι απο τον καθε ασχετο που δεν εχει πληροφορηση, δεν γνωριζει και γραφει συνεχως μαλακιες φιλε κιθαριστα πιστευοντας πως κατι δεν παει καλα επειδη δεν του λενε...

Παραμενω αισιοδοξος σε αντιθεση με πολλους....
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από gash04 »

Η απόσυρση ενδιαφέροντος για το Χίλτον και την Κύπρο έγινε λόγο της επίσκεψης Ερντογάν με καμιά 300ρια επιχειρηματίες στο Κατάρ την επομένη του χονδροΠάγκαλου που επίσης πήγε όπως ο Ερντογάν στο Κατάρ.
Ποιο καλή ενημέρωση υπάρχει απο τις σοβαρές οικονομικές εφημερίδες για τις κινήσεις τους στο στάδιο που βρισκόμαστε παρά απο το οποιοδήποτε αθλητικό πόρταλ.
Καλά κάνουν οι φίλοι της ομάδας να είναι επιφυλακτικοί μιας και οι Άραβες και ιδιαίτερα οι Καταριανοί είναι περίεργοι τύποι με τις επενδύσεις τους ιδιαίτερα προσεχτικοί και καθόλου τυχαία δεν πάνε κάπου αν είναι να πάνε και σίγουρα όχι λαμόγια που ξεπλένουν χρήμα όπως έχουμε συνηθίσει να αποκαλούμε τους δικούς μας επιχειρηματίες που μπλέκονται στα του ποδοσφαίρου.
Ο τρόπος που επιχειρούν επενδύσεις δεν έχει καμία σχέση με τον δικό μας.
Οι εταιρείες τους είναι ανα οικογένειες κλπ.
Τεσπα δεν έχει καμία σημασία να αναλύω πράγματα για αυτούς για την ώρα όπως δεν έχει καμία σημασία πλεον να λέμε αν υπάρχουν ή δεν υπάρχουν μιας και γνωρίζω πάρα πολύ καλά ότι υπάρχουν όπως και οι αρθρογράφοι το γνωρίζουν.
Μάλιστα ότι και να συζητούν είναι ικανοί να σου βγάλουν το λάδι και δεν είναι απο τους τύπους που μοιράζουν ρολόγια ρόλεξ χρυσά και τέτοια ή τίποτα ηλίθιοι.
Παρατηρώ ότι η απαισιοδοξία έχει γυρίσει στα ΜΜΕ και κυρίως σε ανθρώπους που γνωρίζουν και μερικά έξτρα για αυτούς.
Για εμάς δεν συντρέχει κανένας λόγος απαισιοδοξίας ακόμα και αν δεν γίνει καμία συμφωνία.
Και ο βασικός λόγος είναι ότι και να κλείσει κανείς μας δεν θα φάει απο χρυσά κουτάλια και ούτε πρόκειται η αγάπη μας για τον ΠΑΟΚ να πάψει αν δεν κλείσει.
Αυτό που χρειαζόμαστε είναι απλά ψυχραιμία είτε κλείσουν είτε όχι και την χρειαζόμαστε και τώρα και μετά τις 20 ανεξάρτητα το αποτέλεσμα ακόμα και θετικό αν θα είναι.
Γιατί μετά θα έχουμε άλλες μάχες για το γήπεδο κλπ κλπ....
Συγνώμη αλλά θα πάρω απο του Μόικαν και θα παραμείνω αισιόδοξος εως τις 20 του μηνός μιας και ποτέ δεν ακολουθώ το ρεύμα έτσι και αλλιώς.
Αναμένω τον Σαμαρί και την συνέντευξη τύπου που θα ξεκαθαρίσουν όλα μια και καλή.
Άβαταρ μέλους
lefis
Δημοσιεύσεις: 2101
Εγγραφή: Παρ 14 Μαρ 2008, 13:20
Τοποθεσία: Καλαμαριά

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από lefis »

Νομίζω πως μετά και την συμπλήρωση ενός 48ώρου τουλάχιστον χωρίς εμφάνιση δικεόρου (με κάποιες διαρροές βέβαια) το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να αφοσιωθούμε στα αγωνιστικά (έχουμε ματς στον βόλο και στο καραισκάκη ) και όπως λέει και ο gash04
Αναμένω τον Σαμαρί και την συνέντευξη τύπου που θα ξεκαθαρίσουν όλα μια και καλή.
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από giapas »

Eκ των υστέρων τείνω να πιστεψω ότι ο Ζαγορ έκανε λάθος χειρισμό του θέματος ...στο επικοινωνιακό κομμάτι.

Ας διέψευδε το θέμα τότε ... να πει , δεν υπάρχει τιποτα.

Και ΑΝ συζητούσε και κατέληγε θετικά μια μέρα το θέμα να έβγαινε και να το ανακοίνωνε.

Και ούτε γάτα , ούτε ζημιά. Κανεις δε θα τον χρέωνε ότι μας έκρυψε πράγματα.

Απλά θα μας γλύτωνε όλους από όλο αυτό το σκηνικό.

Εγώ σήμερα δε θα κατηγορήσω κανέναν δημοσιογράφο ότι πουλάει παπά..ιδίως σήμερα. Μ'αρέσει που τα βάλατε με το Κουβεντιδη ( και τον οποιοδήποτε Κουβεντιδη)
Την εκτίμησή του έκανε. Οτι δε το πολυπιστεύει πλέον. Λογικό είναι από τη στιγμή που περνάνε μέρες και δε κουνιέται φύλλο. Και η εκτίμηση του ειναι απολύτως φυσιολογικη.

Αν θες να κάνεις μια εκτίμηση ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ, το πιο ασφαλές είναι να πεις...σημερα ειναι λιγότερο πιθανό απο οτι ήταν χτες. Αυτο ειναι το λογικο.


Ειναι διαφορετικό το να λες....θέλω να πάει καλά, από το να λες .. πιστεύω θα καταλήξει θετικά.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από teod1980 »

Απλά giapas που το ξέρουμε ότι δε κουνιέται φύλλο ή ότι δεν έχουν καμία επαφή αυτοί που πρέπει να έχουν.
Δεν ασχολούμαι αν γίνει ή όχι αλλά γιατί πρέπει να είναι ενήμερος ο κάθε Κουβεντίδης, Κόλκας, Τσορμπατζόγλου;
Επειδή είναι ρεπόρτερ ΠΑΟΚ; Επειδή παλιότερα είχαν κάποιες ειδήσεις που τελικά ίσως να μην τα μαθαίναν από την ίδια την ΠΑΕ αλλά από άλλους, μάνατζερ ή παίκτες;
Τέλος με τον κάθε τυπάκο που επειδή είχε κάποια κονέ στις διοικήσεις παλιότερα ή ακόμα και τώρα να ξέρει κάποιον εκεί μέσα και να γίνεται ρεπόρτερ ΠΑΟΚ...Σιγά τ' αυγά.
Όπως έπρεπε να ενημερώσει τον κόσμο το είχε κάνει η ΠΑΕ. Δε πήγε να δώσει τη συγκατάθεσή της σε κάποιους να βάλουν φράγκα στην ΑΜΚ, χωρίς να είναι ενήμερος ο κόσμος. Διαφάνεια θέλαμε. Και επειδή δεν είναι διαφάνεια να είμαι παρών σε κάθε θέμα αλλά να έχω την απαραίτητη ενημέρωση ώστε να θεωρείται ότι είμαι καλυμμένος, τότε πρέπει να πω ότι η ΠΑΕ καλά το χειρίστηκε. Σε είπε ''είναι ένας όμιλος, ίσως βάλει ίσως όχι, ίσως χάσετε την αξία των μετοχών σας γιατί θα πάρουν το 51% ίσως όχι, αλλά να ξέρετε ότι υπάρχει ενδεχομενο και αν είναι προς συμφέρον μας θα προχωρήσουμε''.

Δε ξέρω αν γίνει ή όχι αλλά μια χαρά μου φαίνεται η κατάσταση. Τώρα αν η ΑΡΔ για να δικαιολογήσουν κάποιες λέξεις για τη δουλειά τους ψάχνουν δικηγόρους και κάνουν υποθέσεις εμένα δε με απασχολεί. Αναμένω επίσημη ανακοίνωση για το αποτέλεσμα.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από gash04 »

Αντιθέτως πιστεύω πως πολύ σωστά το χειρίστηκε και το χειρίζεται ο Ζαγοράκης το θέμα.
Όφειλε να μας ενημερώσει και το έπραξε.
Ειδικά για τέτοια θέματα αυτά που μας έχει πει πρέπει να είναι τα απαραίτητα.
Και πρέπει να είναι τα απαραίτητα γιατί υπάρχουν και καλοθελητές που θα θέλουν να χαλάσουν την όποια συμφωνία για τους δικούς τους λόγους.
Ευτυχώς επειδή έχει καεί απο τέτοιες επικοινωνιακές πολιτικές ενημέρωσε τον κόσμο και του συνιστά να μην ασχοληθεί παραπάνω απο όσο πρέπει ιδίως όταν η άλλη πλευρά δεν έχει κάνει ακόμα την εμφάνιση της και κυρίως δεν έχει καταθέσει 1 σέντς στην ΑΜΚ.
Αν δεν ενημέρωνε τότε θα έδειχνε σαν άνθρωπος που θέλει να κάνει του κεφαλιού του δεν ρώτησε κανέναν αν εμείς θέλουμε επενδυτές ή όχι και πάλι θα έβγαινε και κατηγορούμενος ότι πάει να βγάλει λεφτά απο την φάση και τέτοιες παπαριές που αρεσκόμαστε να κολλάμε εύκολα στους άλλους.
Πάρα πολύ καλά το χειρίζεται και συνεχίζει να χειρίζεται.
Ακόμα και οι παντογνώστες δικηγόροι της άλλης πλευράς επιτέλους το βούλωσαν με την τελευταία ανακοίνωση της ΠΑΕ για το θέμα γιατί περισσότερο θόλωναν το σκηνικό αντί να μας ξεκαθαρίσουν για το πότε θα έρθει ο Σαμαρί αλλά και γιατί δημιουργούνται εντυπώσεις διφορούμενες και εντελώς επικίνδυνες για συμπεράσματα και συζητήσεις που εν τέλει δεν θα έχουν κανένα νόημα όσο δεν ολοκληρώνεται καμία συμφωνία.
Το παιχνίδι με τον Βόλο πολύ σωστά όπως λέει ο leftis είναι πολύ σημαντικό και όλοι μας έχουμε χάσει το ενδιαφέρον μας ξαφνικά όσο αναμένουμε να έρθουν οι μάγοι με τα δώρα.
Να θυμίσω μόνο πως ο αντίπαλος είναι πολύ ποιο δύσκολος απο όσο φανταζόμαστε καιγόμαστε για τους βαθμούς αλλά θυμηθείτε τι έγινε και στην Τούμπα στο παιχνίδι του Α γύρου.
Δεν δικαιολογούμαστε να μην δίνουμε σημασία στο αυριανό παιχνίδι.
Φαίνεται εξάλλου ότι το αγνοούμε απο την στιγμή που δεν έχουν γραφτεί και πολλά σχόλια στο εν λόγω τόπικ.
Αν φάμε καμιά ξενέρα όμως θα γεμίσει το παραλειπόμενα του αγώνα απο πολλούς κράχτες που περιμένουν στην γωνία να πουν την εξυπνάδα τους.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από teod1980 »

Σε πρόλαβα γκας... :opaokara:
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από kos »

yiannisPAOKitalia έγραψε:Πέφτει χοντρό δούλεμα εδώ, και το χειρότερο είναι ότι -κατ'εμέ- το δούλεμα το τρώει και ο Ζαγοράκης. Δε θέλω να πιστέψω κάτι άλλο.
ariskatiforos έγραψε:δυστυχως ετσι ειναι...
και εγω πλεον πιστευω οτι δουλεμα τρωει και ο ζαγορακης..
προσωπικα δεν πιστευω οτι εφαγε δουλεμα αλλα στην τελικη μου ειναι αδιαφορο ακομη και εαν εφαγε δουλεμα.
ειδικα απο την στιγμη που επι διοικησης ζαγορακη ξαναεμφανιστηκαν υποψηφιοι επενδυτες και αρνηθηκε να τους συναντησει (ορθοτατα) χωρις να εχουν προσκομισει πριν εγγυητικη τραπεζης για τα χρηματα της ντεμεκ συμμετοχης τους στην αυξηση. για τους αραβες ξερουμε ακομη και ποσα δωματια θα εχει το ξενοδοχειο στον χολομωντα αλλα εαν παρουσιασαν εγγυητικη δεν το ξερουμε. μας αρκει που ειναι φιλοι με τον προεδρο και παιζουν μαζι μπαλα.

μας αρκει βεβαια που διαβασαμε για την τεραστια επενδυση στον χολομωντα. εδω εχουν 500εκ για ενα ξενοδοχειο, δεν θα εχουν 5-10 για τον ΠΑΟΚ?

την επενδυση στον χολομωντα την παρουσιαζουν σχεδον ετοιμη. μια δυο υπογραφες μενουν. συναντησαν τον ταδε υπουγρο, εκαναν τις μελετες και η δουλεια θα τελειωσει. και ομως οσο και να ψαξεις, κανεις δεν εχει ακουσει τιποτα για την επενδυση. κανενα αρθρο, καμια δημοσιευση που να μην εχει σχεση με τον ΠΑΟΚ δεν αναφερει την επενδυση. δεν την ξερει η τοπικη αυτοδιοικηση, δεν εχει ξεσηκωθει καμια περιβαλοντικη οργανωση. καμια αναφορα σε καμια οικονομικη εφημεριδα (οπως π.χ για το ελληνικο), καμια αναφορα απο την κυβερνηση για χολομωντα (αξιοποιηση κρατικης περιουσιας) http://www.ypodomes.com/show_newsid.php?news_id=2149 υπαρχουν 15 δημοσια ακινητα για αξιοποιηση αλλα πουθενα ο χολομωντας.

η επενδυση στον χολομωντα εφευρεθηκε για να πειστει ο Παοκτσης οτι οι αραβες ειναι μεγιστανες. 500 εκ ειναι αυτα.

προσωπικα πιστευω οτι μπορει και να ερθουν αραβες. δεν πιστευω ομως οτι θα ερθουν τα πακετα τους. αλλωστε απο αχυρανθρωπους αν δεν ξερει ο Παοκτσης ποιος ξερει?

εδω μεσα εχουν γραφτει απιστευτα πραγμτατα. απο τον παγκαλο και ο καταρ, μεχρι τον χολομωντα και το καρατασου. τιποτα δεν μπορει να αποδειχτει. τοσο σεμνοι αυτοι οι πετρελαιαδες, κρυβουν τον πλουτο τους απο σεμνοτητα.

ΥΓ. αν εχει καποιος κανενα λινκ για τον χολομωντα, ασχετο με τον ΠΑΟΚ και ημερομηνια 2010 ας μου το δωσει. θα το διαβασω με μεγαλη χαρα.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”