Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...

Τι θα γινει στον ΠΑΟΚ διοικητικα?

Θα ερθει μεγαλος επενδυτης?
293
19%
Θα ερθει μεγαλος επενδυτης,αλλα θα βοηθα και ο κοσμος?
460
31%
Θα συνεχισουμε ετσι με τον κοσμο του ΠΑΟΚ μονο επενδυτη και θα γινουμε εταιρεια λαικης βασης?
754
50%
 
Σύνολο ψήφων: 1507

mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από mpafos4 »

Παντως,δεν ξερω αν εχει ξαναειπωθει εδω μεσα,το ουσιαστικο θεμα σε οποιαδηποτε συζητηση για επενδυτη,λεγεται γηπεδο.Αυτο θα ζητησει να εκμεταλλευτει οποιοσδηποτε επενδυτης,διαφορετικα δεν βρισκω κανενα λογο να εμπλακει σε μια χρεωμενη εταιρια-οι εποχες ανταποδοτικων συμφωνιων με το κρατος τελειωσαν-.

Επομενως,η ολη συζητηση,κατα τη γνωμη μου,εχει να κανει με το κατα ποσο ετοιμοι ειμαστε να κανουμε αυτην την παραχωρηση και ποιες ασφαλιστικες δικλιδες εχει ετοιμασει ο Ερασιτεχνης-σιγα μην εχει ετοιμασει.....-για ενα τετοιο ενδεχομενο.Αυτα...

Και σορι εαν χαλασα το χαβαλε των τελευταιων σελιδων..
Άβαταρ μέλους
paok_athens_g4
Δημοσιεύσεις: 597
Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2009, 19:33
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από paok_athens_g4 »

وتفيد بعض المعلومات الغير مؤكدة ان مهر هذه العروس التي انتظرت طويلا بلغ 30 مليون دولار، حيث اقتنعت بتأسيس منزل وعائلة.
وكانت هيفاء البالغة 34 عاما متزوجة من نصر كمال فياض المغترب في افريقيا، ولم تطلق الا قبل عامين، ولديها طفلة اسمها زينب وتبلغ 8 سنوات لا تعرفها، كما ان الطفلة لا تعرف الكثير عن امها.
ورغم وجود هيفاء في باريس فاننا في انتظارها للتأكد من صحة الخبر الذي يتردد كثيرا، وفي حال صحته يمكننا القول لها: الف
-------------------------------------
شاهدت مساء اليوم الثلاثاء على شاشة روتانا موسيقية برنامج لأول مرة و الذي تقدمه المذيعة المتألقة نادين اغناطيس و قد كان للنجمة اللبنانية المحبوبة هيفاء وهبي الحصة الأكبر في فقرات حلقة هذا البرنامج و التي تم فيه عرض فيديو كليب هيفاء وهبي الجديد و الذي طال انتظاره و هو بعنوان بدي عيش من كلمات و ألحان الموسيقار الكبير الياس الرحباني .
و بعد انتهاء البرنامج كان موعد الستين دقيقة على نفس الشاشة و التي نتعرف من خلالها إلى آخر أخبار نجوم الفن و نجوم أسرة شركة روتانا و قد كان لنا نصيب في رؤية الحسناء هيفاء وهبي مرة أخرى و لكن هذه المرة و هي تتحدث عن الشائعة الكبيرة التي طالت هيفاء وهبي بين وسائل الإعلام بخصوص زواجها من رجل أعمال عربي له مكانة هامة في المجتمع .
نفت النجمة المحبوبة هيفاء وهبي صحة هذه الإشاعة و ابتسمت ابتسامة لطيفة و هي تعبر عن استغرابها الشديد من هذه الشائعة و التي ترتب عليها افتراء البعض على هذه الانسانة و تأليف قصص من وحي خيالهم تطعن في شرفها و هي التي لا تؤذي أحد و لا تهتم إلا بعملها و نجاحها الذي يغيظ الآخرين لذلك لا بد لنا أن نعتذر للنجمة الكبيرة على ما سببته هذه الشائعة من إساءة لها فهذا هو المنطق و العدل أن نكون أصحاب كلمة جريئة في الاعتراف بالخطأ كما نحن أصحاب كلمة جريئة في لعبة الهمز و اللمز .هشومي الفوتوشوب

Οριστε το project plan που ελεγε ο σπυρατος......ΔΩΣΤΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Argonaut4 »

ن نعتذر للنجمة الكبيرة على ما سببته هذه الشائعة من إساءة لها فهذا هو المنطق و العدل أن نكون أصحاب كلمة جريئة في الاعتراف بالخطأ كما نحن أصحاب كلمة جريئة في لعبة الهمز و اللمز .هشومي الفوتوشوب


Στο παραπάνω σημείο δεν είναι ξεκάθαρο τι θέλει να πει......???
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από giapas »

mpafos4 έγραψε: Και σορι εαν χαλασα το χαβαλε των τελευταιων σελιδων..
Θα διορθωθεί άμεσα
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1803
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Bono »

Μάλιστα,ώστε μπήκε και ο ΠαγΚάλος στο story.
Tώρα ανησυχώ ακόμα περισσότερο.
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Falegkos »

ΑΑΑ -

τα δεδομένα μας

1) Ενδιαφέρον υπάρχει αυτο ειναι σιγουρο
2) το θεμα ειναι αρκετα προχωρημένο
3) η επένδυση παει πακετακι με αλλες επενδύσεις και αφου θα παρει το ΟΚ απο την κυβέρνηση (μη χέσω) θα αρχίσει στην ελλαδα το προτζεκτ
4) ειναι δεν ειναι ο ΠΑΟΚ στο προτζεκτ σίγουρα υπαρχει ενδιαφέρον.
5) η ΠΑΕ περιμενει και δεν μηλαει (και καλα κανει.... τα ειπε ολα σε μια συνέντευξη /'ΜΗΝ ΑΚΟΥΤΕ ΤΗ ΓΡΑΦΟΝΤΕ ΑΠΟ ΕΞΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΤΟ ΠΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ" καποιοι συνεχίζετε να διαβάζετε αρθρα βλακενδιων ατόμων)
6) ΑΣ γινει το deal και μετα μιλάμε και για γηπεδο... τωρα ειναι νωρις
7) ο γκας ειναι ο αραβας και περιμένει.......

ΤΗ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ

1) αν θα γινει τελικά το deal
2) ΠΟΤΕ θα γινει?
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6474
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Parolos »

Σπυράτος είπε μόλις στο Λίμπερο οτι εστάλλει το business plan μέσω mail κι όλας στην ΠΑΕ...
H ΠΑΕ μέσω του Κυριακού πριν λέει οτι δεν το έχει λάβει...

Απ'ότι καταλαβαίνω και αυτό είπε ουσιαστικά ο Κυριακού, απλά η ΠΑΕ δε θέλει να αναφέρει τίποτα, γιατί απλά τα λεφτά δεν έχουν μπει.. Πολύ σωστά κατ εμε. Η ΠΑΕ δε θέλει να ξεσηκώσει κανέναν πριν μπουν τα λεφτά... Πιστεύω αύριο θα κλείσει η συμφωνία.. Όλα έτσι δείχνουν...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Parolos την Τρί 11 Ιαν 2011, 16:22, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Falegkos »

σπυρατος: ζαγορ πες το Mail ρε λιγο
ζαγορ: paokaraole@paokfc.gr καντο copy@paste γιατι εισαι και μ@@@@ς
σπυρατος: οκ προεδραρα μου (δε μαμιεσε το θυμάμαι)

paokaraole@fcpaok.gr :? :? :?
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16709
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Equalizer »

πείτε λίγο τί είπε πάλι ο καράφλας γιατί τελευταία στιγμή το έβαλα..
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από gash04 »

Parolos έγραψε:Σπυράτος είπε μόλις στο Λίμπερο οτι εστάλλει το business plan μέσω mail κι όλας στην ΠΑΕ...
H ΠΑΕ μέσω του Κυριακού πριν λέει οτι δεν το έχει λάβει...

Απ'ότι καταλαβαίνω και αυτό είπε ουσιαστικά ο Κυριακού, απλά η ΠΑΕ δε θέλει να αναφέρει τίποτα, γιατί απλά τα λεφτά δεν έχουν μπει.. Πολύ σωστά κατ εμε. Η ΠΑΕ δε θέλει να ξεσηκώσει κανέναν πριν μπουν τα λεφτά... Πιστεύω αύριο θα κλείσει η συμφωνία.. Όλα έτσι δείχνουν...

Πείτε την γραμματέα του Ζαγοράκη να πατήσει send&receive all στο outlook και να μην βάφει τα νύχια της δεν έχουμε χρόνο για χάσιμο.

Σαλάμ...
Άβαταρ μέλους
ABALAEA2
Δημοσιεύσεις: 936
Εγγραφή: Τετ 06 Φεβ 2008, 20:14
Τοποθεσία: Gerakas Attika

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από ABALAEA2 »

Σκεφτείτε για πόσο πρόβατα σας έχουν εκεί πάνω τα ΜΜΕ. Όλοι οι αγράμματοι παίρνουν μικρόφωνο και παίζουν με την πάρτη σας... Πότε επιτέλους θα σταματήσει να τους ακούει ο κόσμος?? ΠΟΤΕ! Γιατί είναι αυτό που αξίζει στο συγκεκριμένο κοινό...
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6474
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Parolos »

Εμένα μ'άρεσε ο Σπυράτος.. όσο κι αν τον πίεσε ήταν μαζεμένος... Το πε ξεκάθαρα.. "έχει πάρει τέτοιες διαστάσεις δημοσιογραφικά το θέμα, που θα μου επιτρέψετε να μην πω περισσότερα.."
Γενικά όλα τα βλέπω να βαίνουν καλώς.. χωρίς πλάκα..

Το business plan μάλλον στάλθηκε.. Η ΠΑΕ κρατάει χαμηλά τη μπάλα κι ας το έχει πιθανόν στα χέρια της, εξ'άλλου business plan μπορώ να στείλω κι εγώ στην ΠΑΕ δε λέει κάτι.. Απλά περιμένουμε να έρθει ο Οντέι να βάλει τα χρήματα και "να κάνει και αυτή την περιβόητη συνέντευξη τύπου, ωστε να ξεκαθαρίσουν επιτέλους τα πράγματα" (λόγια Σπυράτου).

Απλά τα πράγματα...
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16709
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Equalizer »

Γκάς, ούτε κάν αυτό, μόνο F5 να πατήσει αρκεί... :shock:

Κάτι παίζειιιιιι..... Καλό κακό δεν ξέρω αλλά αυτά τα πράματα είναι περίεργα..Χέσε με τώρα που ο Μαυρομάτης είναι στο εξωτερικο και ξέρω γώ..
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από giapas »

Eπεσε ο mail server νομίζω - έτσι μαθαίνω από έγκυρες πηγές.

Θα το στείλει ο αραβας με κουριερ το μνημονιο
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από gash04 »

Όσο ο Οντέι δεν λέει ντέι την καμήλα και όσο ο Σαμαρί δεν βαράει το σαμάρι δεν παίζει τίποτα αδερφέ.
Ή η καμήλα ψόφησε στην έρημο και ο τύπος άραξε σε κάποια όαση και περιμένει τον Πάγκαλο να του φέρει προμήθειες (σώθηκες).

Λίγες μέρες έμειναν.
Πολύ λίγες που θα δούμε τι θα γίνει.

7 εργάσιμες έμειναν και οι ανακοινώσεις γίνονται μεσημέρι.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”