γιατί ρε Νίκο;Rizla έγραψε:Αυτος ειναι ο Νικος??????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
γι'αυτό μωρή κ@ριόλα....
γιατί ρε Νίκο;Rizla έγραψε:Αυτος ειναι ο Νικος??????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pagotatzis έγραψε:Όχι στον τζόγο
Πολλές ιστορίες έχουν προκύψει αυτούς τους μήνες με πρωταγωνιστές τους Άραβες στη Μάλαγα. Μία πολύ ενδιαφέρουσα αφορούσε την πρόθεση του σεϊχη και νέου ιδιοκτήτη να βγάλει από τη φανέλα τους στοιχηματικούς χορηγούς όπως ήταν η Γουίλιαμ Χιλ. Το γιατί; Το Ισλάμ απαγορεύει ακόμα και σε εταιρίες που ανήκουν στους πιστούς του να έχουν την παραμικρή σχέση με τον τζόγο.
http://olapaok.gr/podosfairo/Dioikitika ... 32887.html
να που κολλάει το θέμα !
με το "πάμε στοίχημα " δεν μας περνούν !