Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...

Τι θα γινει στον ΠΑΟΚ διοικητικα?

Θα ερθει μεγαλος επενδυτης?
293
19%
Θα ερθει μεγαλος επενδυτης,αλλα θα βοηθα και ο κοσμος?
460
31%
Θα συνεχισουμε ετσι με τον κοσμο του ΠΑΟΚ μονο επενδυτη και θα γινουμε εταιρεια λαικης βασης?
754
50%
 
Σύνολο ψήφων: 1507

Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1803
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Bono »

Η ιστορία με τα διοικητικά του ΠΑΟΚ είναι-δόξα τω Θεό-γεμάτη από δικηγόρους....όποιος έχει λίγα χρονάκια στην πλάτη θα θυμάται τις εποχές Γούμενου και Μπάτμαν που είχε παρελάσει ο μισός δικηγορικός σύλλογος Θεσσαλονίκης και περιχώρων στα ράδιο της πόλης.....εγώ συγκεκριμένα το καλοκαιράκι του 03 είχα κάνει τη διατριβή μου στο θέμα ΠΑΟΚ και δικηγόροι με τον αλήστου μνήμης Ζέρβα....και φυσικά κανείς δεν κυνηγήθηκε όπως ίσως θα έπρεπε.
Ο συγκεκριμένος όπως και ο άλλος που υποτίθεται είναι και μεγάλο όνομα καθότι καθηγητής-όπως διαβάζω-το καλύτερο που θα μπορούσα να πω είναι πως είδαν μικρόφωνο και δημοσιότητα και το παραγάμησαν και το χειρότερο πως είναι φτηνοί καραγκιόζηδες όταν επί τόσες μέρες μιλάνε λέγοντας το απόλυτο τίποτε περί του ποιοί στο πέος είναι οι πελάτες τους και τι υπάρχει στο Αράβικο μυαλουδάκι τους να κάνουν μ' αυτό το σύλλογο αλλά απ' την άλλη έχουν χτίσει καμμιά δεκαριά γήπεδα με τα λόγια πάντα.Αν μη τι άλλο αυτό και μόνο φανερώνει με τι άτομα έχουμε να κάνουμε και πόση σοβαρότητα διαθέτουν.
10 μερούλες μείνανε για να τελειώσει η αύξηση και πάμε από αναβολή σε αναβολή.....δεν είναι ότι πιό σύνηθες στο παρά πέντε που πρόκειται να γίνει μιά μεγάλη επένδυση,να κρύβονται λες και πρόκειται να παίξουμε το παιχνίδι του κρυμμένου θησαυρού....εκτός και αν η αύξηση πάρει κάποια νέα παράταση εις το διηνεκές για να έχουμε να ασχολούμαστε.....δεν θα παραξενευτώ καθόλου.
Άβαταρ μέλους
nick_shortjohn
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: Δευ 21 Απρ 2008, 02:59
Τοποθεσία: Εις το επέκεινα...

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από nick_shortjohn »

Σύμφωνα με ανακοίνωση του spyratoswebtv.gr αύριο 11/1/2010 ο κ. Παρασκευάς Γ. Σπυράτος θα εμφανιστεί στις παρακάτω εκπομπές για να αναπτύξει το business plan του επενδυτικού ομίλου απ' το Κατάρ που ενδιαφέρεται να αποκτήσει το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών της ΠΑΕ ΠΑΟΚ

06:00 - 07:45 : Καλημέρα με τον Γιώργο Αυτιά (Alter)
07:50 - 08:30 : Κoινωνία ώρα mega (Mega)
08:55 - 09:40 : Πάνω στην ώρα (Boobs Tv)
10:00 - 10:45 : Καφές με την Ελένη (Alpha)
11:45 - 12:35 : Πρωινό μου (Όπου θα μαγειρέψει Φαγκρί με κρούστα από κάσιους σερβιρισμένο με θαλασσινό ριζότο και κονφί μπλε πατάτα - Mega)
13:15 - 14:30 : Κους-Κους το μεσημέρι (Alpha)
15:45 - 16:45 : Αξίζει να το ζεις (Star)
17:50 - 18:30 : Φώτης – Μαρία Live (Star)
20:00 - : Διακαναλική συνέντευξη σε όλα τα δελτία ειδήσεων
22:00 - 22:30 : Νext Top Model (guest εμφάνιση) (Ant1)
23:00 - 00:00 : Οι νέοι φάκελοι (Σκάι)
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από teod1980 »

Να ρωτήσω αν ξέρει κάποιος...
Αν βάλει λαίμαι τώρα κάποιος 6 εκ Ευρώ, και πάει την επομένη στιγμή ένας άλλος και βάλει 6 εκ ευρω και ένα, τι ποσοστό έχει ο ένας και τι ο άλλος;
Είναι ξεκάθαρο τι ποσοστό έχει ο καθένας βάζοντας τόσα λεφτά ή εξαρτάται από το σύνολο των χρημάτων που θα μπουν στην ΑΜΚ;
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Καλή ερώτηση! Μήπως έχεις 6 στην άκρη ρε κουφάλα? :mrgreen:

gash04 έγραψε:Δεν νομίζω κανένας δικηγόρος και ιδιαίτερα αναγνωρισμένος να αναλάμβανε ανάλογη εντολή πελάτη όταν γνωρίζει ότι μετά θα τον κυνηγάνε με τις ροχάλες στην πόλη που εδρεύει σε περίπτωση όπως αυτή που αναφέρεις.
:D
Λες και μιλάμε για καλόγριες. Για δικηγόρους μιλάμε, που είναι ικανοί να πουλήσουν και την ψυχή τους στο διάολο! Νταξ, όχι όλοι, αλλά οι μεγαλοκαρχαρίες..
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από teod1980 »

Μακάρι να είχα...Θα σας έγραφα από τις Σεϋχέλες, αγναντεύοντας του Άραβες από μακριά..
8-)
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19015
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από gika »

Απ' ότι έχω καταλάβει το μετοχικό κεφάλαιο της ΠΑΕ είναι γύρω στα 6 εκ.

Αν βάλει κάποιος 6 και κάτι -άραβες- γίνεται 12 εκ. € το μετοχικό κεφάλαιο. Άρα ο άραβας έχει: 6,1/12=51/100%

Αν καπάκι πάει άλλος και βάλει άλλα έξι τότε το μετοχικό κεφάλαιο γίνεται 18 εκ € και έχουμε: Άραβες 6/18, ο καινούργιος 6/18 και το υπόλοιπο άλλο 6 /18. Οπότε πάει από 33% στον καθένα στο περίπου.



Τα νούμερα μπορεί να αποκλίνουν στην πραγματικότητα, πάντως η λογική της αύξησης μετοχικού κεφαλαίου είναι αυτή.
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Θα τους αφήσουν οι χαμουτζήδες να κάνουν την επένδυση εδώ πάνω?
Ο σπυράτος είπε σήμερα στον χύτα ότι παραδόθηκε σήμερα το business plan στην Διοίκηση της ΠΑΕ.
Θα μας πάρει κανένα μήνα να το εμπεδώσουμε?
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από teod1980 »

Ρε Γκίκα, αλήθεια τώρα...
Τόσες γνώσεις σε προπονητική, ποδόσφαιρο, οικονομικά, διοικητικά, οργανωτικά, μετοχικά, τουριστικά, επαγγελματικά, μαθητικά, πανεπιστημιακά και περί πάντων πως τις έχεις;
Πρέπει το google να έχει πάρει φωτιά ε;
Άβαταρ μέλους
hitman
Δημοσιεύσεις: 2612
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιούλ 2008, 17:56

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από hitman »

Βεβαια αν καποιος προλαβει και βαλει τα 6, μετα ξεχαστε τα πλωτα γηπεδα, τα τροπαια του champions league και τα διηπειρωτικα....αυτα μονο το business plan του Ονταϊ τα περιλαμβανει...Αρα περιοριζομαστε το πολυ σε κατακτηση του εγχωριου πρωταθληματος...
Άβαταρ μέλους
hitman
Δημοσιεύσεις: 2612
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιούλ 2008, 17:56

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από hitman »

Kolokotronis_4 έγραψε:Θα τους αφήσουν οι χαμουτζήδες να κάνουν την επένδυση εδώ πάνω?
Ο σπυράτος είπε σήμερα στον χύτα ότι παραδόθηκε σήμερα το business plan στην Διοίκηση της ΠΑΕ.
Θα μας πάρει κανένα μήνα να το εμπεδώσουμε?
Βεεεεεεβαια....λεγεται μαλιστα οτι επειδη η Διοικηση αρχισε να χει αμφιβολιες για τις προθεσεις τους, ο Ονταϊ εδωσε εντολη να τυπωθει το business plan σε πλακες χρυσου, για να δειξει στο Ζαγορ οτι δεν αστειευεται...
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από teod1980 »

Ο Ζαγόρ δεν έχει κάτι να τους δώσει...Διοίκηση πρωτοδικείου είναι...
Βάζεις το μπακίρι και παίρνεις ότι θέλεις...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος teod1980 την Τρί 11 Ιαν 2011, 00:41, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Αφού η ΑΜΚ είναι ανοιχτή ρε κούκλε, πως θα τους εμποδίσει?
Άβαταρ μέλους
hitman
Δημοσιεύσεις: 2612
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιούλ 2008, 17:56

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από hitman »

Ο Ζαγορ δινει το 51 % γιατι το υπολοιπο 49 % ειναι στο συρταρι του Κοκκαλη που λεει και ο Νικολας!!! :mrgreen:
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

«Δώσαμε το μνημόνιο», άγνοια η ΠΑΕ

Σε τηλεοπτική αθλητική εκπομπή του Μακεδονία TV έλυσε τη σιωπή του για το τελευταίο οκτάωρο ο νομικός της πλευράς των Αράβων Παρασκευάς Σπυράτος.

Σε τηλεφωνικό ραντεβού που είχε, ο κ. Σπυράτος ισχυρίστηκε πως «σήμερα δόθηκε το μνημόνιο συνεργασίας στη ΠΑΕ ΠΑΟΚ για να το μελετήσει και να προχωρήσει η υπόθεση απόκτησης του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών της ΠΑΕ από το αραβικό fund», κάτι το οποίο δημιούργησε ερωτηματικά σε κάποιον από τους καλεσμένους – τον Γιώργο Κουβεντίδη για την ακρίβεια – ο οποίος αναρωτήθηκε το αυτονόητο.

Δηλαδή, το αν αναμένεται να ζητηθεί και άλλη παράταση από την πλευρά τους, αφού ένα μνημόνιο δεν μελετάτε από τη μία στιγμή στην άλλη, ούτε συμφωνείται τόσο εύκολα.

Ο κ. Σπυράτος ισχυρίστηκε πως δεν θα υπάρχει νέα παράταση και πως όλα θα κυλήσουν ομαλά, όμως μία ακόμη δημόσια παρουσία του δημιούργησε ερωτηματικά.

Πρώτον, στη ΠΑΕ ΠΑΟΚ η οποία δεν γνωρίζει για κανένα μνημόνιο που έφτασε σήμερα στα γραφεία της Μικράς Ασίας προς μελέτη, αφού η δήλωση του νομικού διαψεύδεται κατηγορηματικά.

Δεύτερον, ήταν γνωστό εδώ και καιρό, πως ο Οντέι Αλ Σαμαρί είχε έτοιμο να μνημόνιο, το είχε δώσει στον Θοδωρή Ζαγοράκη και μάλιστα το είχε δείξει και σε άλλους.

Επίσης, η δημόσια τοποθέτηση του κ. Σπυράτου, έγινε λίγες ώρες μετά τη διοχέτευση της δυσφορίας Ζαγοράκη για τη μεσημεριανή του παρουσία σε μέσο ενημέρωσης, κάτι που δημιουργεί επιπλέον ερωτηματικά.

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.paok24.com/newsitem.asp?s=12&id=5170
Γύρω-γύρω οι Άραβες-ΑΡΔ-Δικηγόροι, και στη μέση εμείς. Προτείνω να ξανα-ανοίξουμε το ότι να'ναι, και να τα λεμε εκεί για να συμβαδίζουμε και με τον τίλτο του topic.
Άβαταρ μέλους
No4h
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: Παρ 06 Φεβ 2009, 16:20
Τοποθεσία: Edinburgh, Scotland

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από No4h »

Λοιπον επειδη μου την εσπασαν οι αραβες,δεν μπορω αλλο να περιμενω.
ΠΑω αυριο το πρωι να βαλω 6εκ. να τους την χαλασω.
Ε αμα πια.

ΥΓ:Αφου δεν μπορουμε να καταθεσουμε ποσο κατω των 50,000 ατομικα ο καθενας μας,γιατι δεν κανουμε μια εταιρεια Μικρομετοχοι ΕΠΕ να βαλουμε μεσα λεφτα και να τα καταθεσουμε στην αυξηση.?
Ενταξει,θα μασουμε κανενα 100.000 αλλα θα θορυβηθουν λιγο.
Προλαβαινουμε?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”