Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...

Τι θα γινει στον ΠΑΟΚ διοικητικα?

Θα ερθει μεγαλος επενδυτης?
293
19%
Θα ερθει μεγαλος επενδυτης,αλλα θα βοηθα και ο κοσμος?
460
31%
Θα συνεχισουμε ετσι με τον κοσμο του ΠΑΟΚ μονο επενδυτη και θα γινουμε εταιρεια λαικης βασης?
754
50%
 
Σύνολο ψήφων: 1507

giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από giapas »

Εντάξει ο Μοican ειναι γνωστός τρελός και αναξιόπιστος παπατζης του Παοκμάνια αλλά ... και ο Αι Ποντ το ιδιο??
Και αυτός κυλιέται στο βούρκο της παραπληροφόρησης?

Κάτι μου λέει ότι δεν εκφράζουν απλά τη γνώμη τους όπως θα υπέθετε ο κάθε υγειώς και αφελώς σκεπτόμενος , αλλά ειναι βαλτοί των Αράβων και είτε ληξει θετικά το θέμα είτε όχι...ξέρω που θα κάνουν διακοπές το καλοκαίρι οι αλήτες....

Εικόνα

:lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από moican4 »

8emis4 έγραψε:(Κυρίως) προς Gash και Moican: με το συμπάθιο, αλλα αυτό που κατακεραυνώνετε εδώ και μέρες με περισσό πάθος, δηλαδή τη συνεχή διασπορά "ειδήσεων" σεναρίων, υποθέσεων κτλ από ΑPΔ και κάθε είδους παρατρεχάμενους, το ίδιο κάνετε κι εσείς από την άλλη πλευρά, μπριζονοντας συνεχώς τους συνοπαδους σας!
Θεωρώ το λιγότερο αντιφατικό από τη μια να λέτε/λέμε υπομονή και οι μέρες θα δείξουν, ενώ ταυτόχρονα να πετάμε μια Malaga, μια Man U, ένα πλωτό γήπεδο, πιθανές μεταγραφαρες κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο.
Θεωρώ θα ήταν πιο σώφρον να κρατήσετε μια περισσότερο προσεκτική και μετριοπαθή στάση, στην τελική να κάνετε κι εσείς υπομονή μαζί με τους υπολοιπους. ;)

Θεμη, εγω ουδεποτε ειπα οτι υπαρχει κλιμα απαισιοδοξιας η αισιοδοξιας απο την ΠΑΕ...
Ουτε και ο Γκας νομιζω..
Δειξε μου ενα ποστ που λεω για μεταγραφες, γηπεδα κτ.λ.
Την φανελα της Μπαρτσα δειξαμε ,κατι που ειναι γεγονος...

Απο εκει και περα χιλιες φορες εχω πει και χθες στο web radio οτι πρεπει να περιμενουμε μεχρι τις 20 η αν χρειαστει ακομα και 2-3 μερες παραπανω..

Στο τελος θα τα κουσουμε κιολας εγω ειμαι σιγουρος...αλλα τεσπα... :)

υγ, giapas, μας καρφωσες ρε :twisted:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από gash04 »

Αν δεν κλείσει η συμφωνία τον Μόικαν να βαράτε.
Αυτός είναι εκπρόσωπος των Αράβων ο ντεμέκ δικηγορίσκος της Σαλονίκης.
:opaokara:
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από moican4 »

Ναι, γιατι ολα ο Γκας μου τα λεει... :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από teod1980 »

Ρε παιδιά, ρε παιδιά,
ο πεινασμένος καρβέλια ονειρεύεται...
ο καθένας κρατάει ότι νομίζει...
Προς το παρών νομίζω το διπλό στο Βόλο είναι το πιο σημαντικό από όλα τα χειροπιαστά...
Άβαταρ μέλους
paok_athens_g4
Δημοσιεύσεις: 597
Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2009, 19:33
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από paok_athens_g4 »

καποιοι αρχιζουν να τα "μαζευουν" η' ειναι ιδεα μου???
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από giapas »

Eγώ βλέπω ότι μετά το ξεμπρόστιασμα που τους έκανα , διαφαίνεται ένα ρήγμα στις σχέσεις τους και στην κοινή γραμμή που κρατάνε.

Ξαφνικά ο ένας δε ξέρει , ο άλλος δε ξέρει και παίρνει πληφορίες από τον άλλον...ακούμε για δικηγορίες και αραπικα συμφεροντα στη Σαλονικα..και να χαμε να λέγαμε .. βρωμάει πολύ η υπόθεση.

Ο Σερα ήδη έπρεπε να εχει τσεκάρει μην ειναι κανάς διπλός λογαριασμός του Οντει (από τη Ντόχα ο ένας και από τη Σαλονικα ο άλλος)
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Photis »

Μόνο άραβες δε θα δούμε μου φαίνεται... :opaokara: :opaokara: :opaokara:
:pano:
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15047
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Sera4 »

giapas έγραψε:Ο Σερα ήδη έπρεπε να εχει τσεκάρει μην ειναι κανάς διπλός λογαριασμός του Οντει (από τη Ντόχα ο ένας και από τη Σαλονικα ο άλλος)
αφου και αυτος στο κολπο ειναι...του ταξανε πετροδολαρα και μπυρες και μουγκα στη στρουγκα ο κυριος κανει τα στραβα ματια... :mrgreen: :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από DC »

Ετοιμαστείτε.
Μετά τις 20, είτε σε θετική είτε σε αρνητική κατάληξη, θα έχουμε το παρακάτω:

[youtube]uAtwSWjSRKU[/youtube]
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από gash04 »

moican4 έγραψε:Ναι, γιατι ολα ο Γκας μου τα λεει... :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Ναι εγώ είμαι ο άλλος ο δικηγόρος που τους εκπροσωπεί!
Τελικά το γήπεδο λαίμαι να το κάνουμε στην Θέρμη που είναι κοντά στο σπίτι μου.
Αλλάξαμε γνώμη πάλε!
Όσο για τον κύριο Ντέι το Σαμάρι τελικά αποφάσισε να πάει στις Μπαχάμες είχε ένα ραντεβού επαγγελματικό με κάποια Όλγα.
:opaokara:

υγ

Εσείς που ακούτε ράδια εκεί στην πόλη καμία ανακοίνωση βγήκε ή θα πάμε με Κούτσια μέχρι το τέλος της χρονιάς?
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από niko70 »

Τι δηλαδή δε θάρθουν ?? Οχι ρε..

[youtube]we2kmO24rgE[/youtube]
Άβαταρ μέλους
georgedoulk
Δημοσιεύσεις: 411
Εγγραφή: Κυρ 15 Φεβ 2009, 02:22

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από georgedoulk »

-Να τα πούμε;
-...αστο για αυριο καλύτερα...
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21292
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από navigator11 »

αποσπασμα απο ... <<αρθρο>> απο σπορτ.γρ


"Από εκεί και πέρα, μέσα στις επόμενες ημέρες οι επιτελείς του Δικεφάλου περιμένουν εξελίξεις στο θέμα εμπλοκής του επενδυτικού ομίλου εξ' Αραβίας στο ιδιοκτησιακό του ΠΑΟΚ.

Είναι αλήθεια ότι πρόκειται για ένα θέμα που έχει λάβει διαστάσεις τηλεοπτικού σήριαλ. Βάσει των τοποθετήσεων των νομικών εκπροσώπων του συγκεκριμένου ομίλου, σήμερα (10/01) θα πρέπει να γίνουν οι ανακοινώσεις περί της αγοράς του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών της ΠΑΕ, μέσω της κάλυψης της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου. Είχαν πει εξάλλου ότι το τριήμερο 08/01 - 10/01 θα υπάρξουν οριστικές εξελίξεις και ανακοινώσεις.
Αυτό τουλάχιστον περιμένουν και οι διοικούντες στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ που συνεχίζουν να έχουν στάση αναμονής, αλλά έχουν αντιληφθεί την ανησυχία των φιλάθλων της ομάδας."


εχουν βρει την άγια χαρα τους ορισμενοι κ ριχνουν νερακι στο μυλο.αναξιοπιστοι οι καταρ-αμενοι.υποσχεθηκαν αλλά δεν τηρησαν τα υποσχεθεντα.θα τρελλαθουμε εντελως.βγαζουν χολη χωρις στην ουσια να ξερουν κατι για τους υποψηφιους.εκτος κι αν ξερουν ...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”