ναι ρε συ,δε διεκδίκησα την πατρότητα του γνωμικού....μόνο η παρενθεσούλα είναι δική μου.moican4 έγραψε:André Gide ..
Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
"Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it." είχε πει ο Andre Gide..... 
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Μπράβο ρε Γκας...
Αν είχαν (είχαμε) μείνει όλοι σε αυτά τα 3 (μοναδικά) επίσημα στοιχεία, τα μυαλά τους (μας) δεν θα υπέφεραν...
Αν είχαν (είχαμε) μείνει όλοι σε αυτά τα 3 (μοναδικά) επίσημα στοιχεία, τα μυαλά τους (μας) δεν θα υπέφεραν...
- vangelis183
- Δημοσιεύσεις: 111
- Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 00:45
- Τοποθεσία: Stuttgart
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Τι έγινε σημερα ρε καρντάσια; 10:30 και δεν βγήκε ακόμα κανένας δικηγόρος στα ράδια...; τσ... τσ... τσ...

- cristiano4
- Δημοσιεύσεις: 1450
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
κάτι θα έχουμε σήμερα σε στυλ επίσημης ενημέρωσης νομίζω(ελπίζω όχι από σπυράτο αλλά από μαργαρίτη)
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Γιατί το λες αυτό φίλε μου; διαίσθηση ή επιθυμία;
- cristiano4
- Δημοσιεύσεις: 1450
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
απλά από αυτα που είπαν οι δικηγόροι φίλε, δεν ξέρω τπτ περισσότερο είχαν πει θα ξέρουν σήμερα αυριο ποτε θα ερθει ο οντει και λογικά θα ενημερωσουν όπως στις 8 του μηνός που είπαν για την καθυστέρηση του,για την επένδυση πάντως θα ξέρουμε τι θα γίνει μέσα στην εβδομάδα(τετάρτη σύμφωνα με τον αδερφο moican4' εχω υποψιά οτι είναι ο οντέι και μας δουλευει
) 
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Ο Μάργκαρετ ο εκπρόσωπος τους ο δικηγόρος είχε πει ή Σάββατο ή σήμερα ή αύριο.
Καθόλου απίθανο δεν θα μου φανεί αν απο Σάββατο θα ήταν εδώ.
Καθόλου απίθανο δεν θα μου φανεί αν απο Σάββατο θα ήταν εδώ.
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
ΜΕΤΑ το Παγκόσµιο Κύπελλο και τη φανέλα της Μπαρτσελόνα, η βασιλική οικογένεια του Κατάρ θέλει να προσθέσει στο ποδοσφαιρικό της χαρτοφυλάκιο και τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ!
∆ηµοσίευµα του ταµπλόιντ «Sunday Mirror»ανέφερε πως το επενδυτικό όχηµα της βασιλικής οικογένειας του Κατάρ, η Qatar Holdings, επιδιώκει την εξαγορά των µετοχών της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ στην τιµή του 1,5 δισ. στερλινών (περίπου 1,766 δισ. ευρώ)! Στις αρχέςτου µήνατο Εµιράτο πήρε τοχρίσµα από τη FIFA να διοργανώσει τοΠαγκόσµιο Κύπελλοτου 2022 ενώ την προηγούµενη εβδοµάδαη Qatar Foundation, που αποτελεί τον φιλανθρωπικό τοµέα των δραστηριοτήτων της βασιλικής οικογένειας του Κατάρ, εξασφάλισε τη διαφήµισή του στην πολυτιµότερη ποδοσφαιρική φανέλα των ηµερών, αυτή της Μπαρτσελόνα, έναντι 165 εκατ. ευρώ για τα επόµενα πέντε χρόνια.
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&c ... id=4609768
Η είδηση αν και παλιά έχει το δικό της ενδιαφέρον.
∆ηµοσίευµα του ταµπλόιντ «Sunday Mirror»ανέφερε πως το επενδυτικό όχηµα της βασιλικής οικογένειας του Κατάρ, η Qatar Holdings, επιδιώκει την εξαγορά των µετοχών της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ στην τιµή του 1,5 δισ. στερλινών (περίπου 1,766 δισ. ευρώ)! Στις αρχέςτου µήνατο Εµιράτο πήρε τοχρίσµα από τη FIFA να διοργανώσει τοΠαγκόσµιο Κύπελλοτου 2022 ενώ την προηγούµενη εβδοµάδαη Qatar Foundation, που αποτελεί τον φιλανθρωπικό τοµέα των δραστηριοτήτων της βασιλικής οικογένειας του Κατάρ, εξασφάλισε τη διαφήµισή του στην πολυτιµότερη ποδοσφαιρική φανέλα των ηµερών, αυτή της Μπαρτσελόνα, έναντι 165 εκατ. ευρώ για τα επόµενα πέντε χρόνια.
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&c ... id=4609768
Η είδηση αν και παλιά έχει το δικό της ενδιαφέρον.
- cristiano4
- Δημοσιεύσεις: 1450
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
εκεί που πάμε να ηρεμήσουμε μας τρελαίνει παλι ο οντει-moica4 
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Αίσχος!!!!
Το κάνουν σίγουρα για να μας μετατρέψουν σε φυτώριο της ManU ξεπουλώντας κοψοχρονιά εκεί τα ΠΑΟΚτσάκια και το Βιερίνια και τον Κλάους!
Επίσης, φαίνεται οτι μας έχουν για διαφήμιση, ποια φανέλα της Μπάρτσα τώρα, άσε που μας θεωρούν της πλάκας γιατί αλλιώς θα έβαζαν και σε εμάς 1,5 δις να ούμ.
Το κάνουν σίγουρα για να μας μετατρέψουν σε φυτώριο της ManU ξεπουλώντας κοψοχρονιά εκεί τα ΠΑΟΚτσάκια και το Βιερίνια και τον Κλάους!
Επίσης, φαίνεται οτι μας έχουν για διαφήμιση, ποια φανέλα της Μπάρτσα τώρα, άσε που μας θεωρούν της πλάκας γιατί αλλιώς θα έβαζαν και σε εμάς 1,5 δις να ούμ.
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
(Κυρίως) προς Gash και Moican: με το συμπάθιο, αλλα αυτό που κατακεραυνώνετε εδώ και μέρες με περισσό πάθος, δηλαδή τη συνεχή διασπορά "ειδήσεων" σεναρίων, υποθέσεων κτλ από ΑPΔ και κάθε είδους παρατρεχάμενους, το ίδιο κάνετε κι εσείς από την άλλη πλευρά, μπριζονοντας συνεχώς τους συνοπαδους σας!
Θεωρώ το λιγότερο αντιφατικό από τη μια να λέτε/λέμε υπομονή και οι μέρες θα δείξουν, ενώ ταυτόχρονα να πετάμε μια Malaga, μια Man U, ένα πλωτό γήπεδο, πιθανές μεταγραφαρες κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο.
Θεωρώ θα ήταν πιο σώφρον να κρατήσετε μια περισσότερο προσεκτική και μετριοπαθή στάση, στην τελική να κάνετε κι εσείς υπομονή μαζί με τους υπολοιπους.
Θεωρώ το λιγότερο αντιφατικό από τη μια να λέτε/λέμε υπομονή και οι μέρες θα δείξουν, ενώ ταυτόχρονα να πετάμε μια Malaga, μια Man U, ένα πλωτό γήπεδο, πιθανές μεταγραφαρες κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο.
Θεωρώ θα ήταν πιο σώφρον να κρατήσετε μια περισσότερο προσεκτική και μετριοπαθή στάση, στην τελική να κάνετε κι εσείς υπομονή μαζί με τους υπολοιπους.
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
υπομονηηηηηηηηη υπομονηηηηηηηηη ......... [youtube]reYh_ai5hXQ[/youtube]
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sera4 την Δευ 10 Ιαν 2011, 12:28, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: βιντεο
Λόγος: βιντεο
