Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...

Τι θα γινει στον ΠΑΟΚ διοικητικα?

Θα ερθει μεγαλος επενδυτης?
293
19%
Θα ερθει μεγαλος επενδυτης,αλλα θα βοηθα και ο κοσμος?
460
31%
Θα συνεχισουμε ετσι με τον κοσμο του ΠΑΟΚ μονο επενδυτη και θα γινουμε εταιρεια λαικης βασης?
754
50%
 
Σύνολο ψήφων: 1507

Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

:lol: :lol: :lol:
Παιδιά μην τη παλεύετε, εδώ οι άνθρωποι θα φέρουν τις πρώτες τηλεπαθητικές πετρελαιοπηγές, κατευθείαν από την ντόχα. Ακόμα και πετρέλαιο θα παράγει το νέο γήπεδο!!! Μιλάμε για χιλιάδες χρόνια μπροστά να μην πω εκατομμύρια.
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από guardian4 »

navigator11 έγραψε:προσωπικα,στο ζαγορακη σαν απολυτο κουμανταδορο της παε ΠΑΟΚ σε ολες τις εκφανσεις της δεν εχω πληρη πιστη!
Αμα δεν εχουμε εμπιστοσυνη στον Ζαγορακη αδερφε, σε ποιο να 'χουμε?
Αφου αμα ρθει αλλος για καποια ποστα, θα τον υποψιαζομασταν για αλλους λογους.
Εμεις θα υποψιαζομασταν καποιον ακομα και αν ηταν Άγιος με τα χαρτιά του.
Άβαταρ μέλους
hitman
Δημοσιεύσεις: 2612
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιούλ 2008, 17:56

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από hitman »

Α Π Ο Κ Λ Ε Ι Σ Τ Ι Κ Ο ! ! ! !

Ιδου τι συνεβη κατα τη διαρκεια της συνεδριασης του Δ.Σ. του επενδυτικου ομιλου απο το Καταρ, που ειχε ως συνεπεια την αναβολη της συνεδριασης για τη ληψη της οριστικης αποφασης περι συμμετοχης στην ΑΜΚ της ΠΑΕ ΠΑΟΚ :


[youtube]-6VCThNZXN8[/youtube]
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21296
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από navigator11 »

χθες ηταν οι ζουελα και κριστιανο.εχει γραφτει σημερα τιποτα για τα επομενα ... θυματα ειρηνης;

υγ ο κάτσε πλαισιωνει το γκαρσια σημερα;
πισω σταφυλλιδης-μαλεζας;
τσουκαλας εννοειται επιτελικος σ'ενα 4-2-3-1,ε;
το πουλεν του χαβου απο τον αγροτικο αστερα θα το κλεισουμε τελικα;
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

guardian4 έγραψε:
navigator11 έγραψε:προσωπικα,στο ζαγορακη σαν απολυτο κουμανταδορο της παε ΠΑΟΚ σε ολες τις εκφανσεις της δεν εχω πληρη πιστη!
Αμα δεν εχουμε εμπιστοσυνη στον Ζαγορακη αδερφε, σε ποιο να 'χουμε?
Ωπ! Εδώ μπήκα κι εγώ στο τριπάκι, όταν διάβασα τη δημοσίευση του navi..

Άλλο πίστη, και άλλο εμπιστοσύνη!

Σε εμπιστεύομαι γιατί είσαι τίμιος, αλλά πλέον δε με πείθεις ότι είσαι ικανός. Πίστη από αυτήν την άποψη πιθανολογώ ότι εννοεί ο navigator.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21296
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από navigator11 »

guardian4 έγραψε:
navigator11 έγραψε:προσωπικα,στο ζαγορακη σαν απολυτο κουμανταδορο της παε ΠΑΟΚ σε ολες τις εκφανσεις της δεν εχω πληρη πιστη!
Αμα δεν εχουμε εμπιστοσυνη στον Ζαγορακη αδερφε, σε ποιο να 'χουμε?
Αφου αμα ρθει αλλος για καποια ποστα, θα τον υποψιαζομασταν για αλλους λογους.
Εμεις θα υποψιαζομασταν καποιον ακομα και αν ηταν Άγιος με τα χαρτιά του.
παρελειψες ισως φιλε μου να διαβασεις το "σαν απολυτο κουμανταδορο>>;τουτο περιλαμβανει κ το στησιμο του αγωνιστικου τμηματος!επι του οποίου ο ζαγορακης δε δειχνει να εχει κ μεγαλη επιτυχια.ουτε λαμογιο τον θεωρω ουτε τιποτα.απλα δεν εθελοτυφλω.οι ευθυνες του για το φετινο ΜΠΑΧΑΛΟ ειναι αναντιρρητες!ο συγκεντρωτισμος μαλλον δεν του ... παει κ πολυ!
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Εικόνα

Εικόνα

τσ τσ τσ τσ......όλοι με την καλή κουβέντα είστε, φαρμακόγλωσσες.
Άβαταρ μέλους
hitman
Δημοσιεύσεις: 2612
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιούλ 2008, 17:56

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από hitman »

Καπως ετσι φανταζομαι τον εκπροσωπο μας στις συνεδριασεις της σουπερκλικας:
[youtube]5crmA_H5EnM&feature=related[/youtube]
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από guardian4 »

navigator11 έγραψε:
guardian4 έγραψε:
navigator11 έγραψε:προσωπικα,στο ζαγορακη σαν απολυτο κουμανταδορο της παε ΠΑΟΚ σε ολες τις εκφανσεις της δεν εχω πληρη πιστη!
Αμα δεν εχουμε εμπιστοσυνη στον Ζαγορακη αδερφε, σε ποιο να 'χουμε?
Αφου αμα ρθει αλλος για καποια ποστα, θα τον υποψιαζομασταν για αλλους λογους.
Εμεις θα υποψιαζομασταν καποιον ακομα και αν ηταν Άγιος με τα χαρτιά του.
παρελειψες ισως φιλε μου να διαβασεις το "σαν απολυτο κουμανταδορο>>;τουτο περιλαμβανει κ το στησιμο του αγωνιστικου τμηματος!επι του οποίου ο ζαγορακης δε δειχνει να εχει κ μεγαλη επιτυχια.ουτε λαμογιο τον θεωρω ουτε τιποτα.απλα δεν εθελοτυφλω.οι ευθυνες του για το φετινο ΜΠΑΧΑΛΟ ειναι αναντιρρητες!ο συγκεντρωτισμος μαλλον δεν του ... παει κ πολυ!
Ενας ανθρωπος που τον βοηθοουσε για να μοιραζεται τα "βαρη". Το φαγαμε.Και εννοω τον Βιολιδη.
Λεγαμε οτι ετρωγε ο Βιολιδης φραγκα απ την ΠΑΕ.
ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ. Που οσοι ξερουν το τι εδωσε ο Βιολιδης στον ΠΑΟΚ τοσα χρονια, μονο αυτοι μπορουν να αντιληφθουν το μεγαλειο αυτης της π@παριας.

Του κλεψαν και τον προπονητη (τον σαντος) με το ετσι θελω.
Δεν εκλεινε η συμφωνια με τον ΟΠΑΠ εκ των Αθηνων, για να πληρωσει του παικτες.
Εφυγε και ο Βρυζας για τους χ, ψ λογους.

Καταλαμβαινω τι εννοεις, αλλα τι να κανε?

Και ενω τρεχουν ολα αυτα, προσπαθει να κλεισει ντιλ με τους αραβες.
Η ομαδα ειναι ετσι, οχι γιατι φταιει ο ζαγορακης, αλλα γιατι δεν εχουμε προπονητη.
Να σκεφτομαστε λιγο πρωτα αντικειμενικα, και οχι βεβιασμενα.
Αδερφικα ετσι.
Άβαταρ μέλους
nick_shortjohn
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: Δευ 21 Απρ 2008, 02:59
Τοποθεσία: Εις το επέκεινα...

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από nick_shortjohn »

Είναι προφανές ότι είστε αριανοί, φυτά, αθηναίοι, κατεστημένοι, σιωνιστές, εβραίοι, μασόνοι και σιγοντάρεται τους περιβόητους σκοτεινούς κύκλους με σκοπό τον αφανισμό της ΠΑΟΚΑΡΑΣ μας! Γι' αυτό μας έδωσε ανάποδο πλάγιο στο 68ο λεπτό του ματς με την Κέρκυρα και χάσαμε το πρωτάθλημα! Εξ' αιτίας σας! Και γι' αυτό ο Παπάζογλου δεν μπορέι να ξεδιπλώσει τις πολυποίκιλες αρετές του...
Και βάζω από 62.793 vote down στα posts σας! Και απορώ γιατί οι αντομντερέιτορς δεν τα έχουν διαγράψει ήδη.
Στο εξής θα πρέπει να επιτρέπονται ποσταρίσματα μόνο απ' όσους θα φέρουν την υπογραφή

"Φέρε τον Ρονάλντο Μπατατούδη" (θα τον έφερνε αλλά εσείς με τη δυσπιστία σας την ξενερώσατε την προεδράρα μας και χάλασε η δουλειά)

και από όσους την χρυσή σεζόν 2003-2004 έβριζαν από την 5-6 και τα επίσημα προς την 4 "πόσο μαλ@κες είσαστε" (επειδή βρίζανε οι κομπλεξικοί μπερδεμένοι τον Γούμενο και σπέρνανε τη διχόνοια στην ομάδα ενώ η προεδράρα μας εφερνε τσαμπιολίγκια και εξυγίανση και λαμαρίνα Α' ποιότητας και Πάρι Ανδράλα)

Τώρα που θα έρθει ο γλυκός μου "Ο.Ο.Ο." (Οτάι-Οντάι-Οντέι - σαν άλλος Δημήτρης ή Αλέξης ή Θανάσης ή Θάνος‎ από το ρετιρέ) εμείς θα υψώσουμε το λάβαρο της επανάστασης το οποίο θα απεικονιζει το υπερσύγχρονο διαπλανητικό γήπεδο 450.000 θέσεων. Γιατί ΠΑΟΚ είμαστε ναούμε και δε δεχόμαστε μικρότερο, όπως ΠΑΟΚ ήμασταν (επίσης ναούμε) και απαίτησαμε γήπεδο μπάσκετ 8.500 θέσεων το οποίο επιπλέον και αυτό δε μας χωράει και φάνηκε περίτρανα στον χθεσινό αγώνα με το Περιστέρι όπου και πάλι το τιγκάραμε και μείναν άλλοι τόσοι απ'έξω

Υ.Γ. Όσο ξεχωριστός και αυθόρμητος λαός και να είμαστε και το εννοώ γιατί ο ΠΑΟΚ για 'μένα είναι κουλτούρα, γιατί ο ΠΑΟΚτής ξεχωρίζει ανάμεσα σε χιλιάδες, άλλο τόσο αυθόρμητα γοητευόμαστε και ονειρευόμστε μετά από κάθε επίπλαστη ελπίδα που μας πλασάρεται. Φάγαμε στη μάπα γουμενομπατατούδη, πλούτιζαμε όλη τη δεκαετία τις εφημερίδες της πόλης που παίζανε με τις ψυχές μας (τα κονσόρτσιουμ του πετρουλάκη, Πάυλος Ψωμιάδης, Κισσανδράκης, Καμπάνης, Άντονι τουφίκ Σελιμ - Καραγιώργης, Παπαδόπουλος μαγιώ, Γιάννα Αγγελοπούλου, κ.λ.π. κ.λ.π. κ.λ.π. κ.λ.π.) και πάνω που καταφέραμε να σταθούμε στα πόδια μας πετάγεται ένας άγνωστος άραβας κι ένας βλαχοδικηγόρος και μας τσαμπουνάνε γηπεδάρες και δισσεκατομμύρια και δώσ'του εμείς τα αμπαλαέο και δώσ'του πανηγύρια ενώ την ίδια ώρα η ομάδα προσπαθεί να συμφωνήσει με τον Πανιώνιο για το πόσα από τα 70.000 που χρωστάει στον Μπαλάφα θα καταφέρει να γλιτώσει και οι αραβάρες με τις γηπεδάρες είναι απόντες...

Πίστευα ότι μετά από τόσα χρονιά είχαν αλλάξει τα πράγματα αλλά μάλλον έκανα λάθος...
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Realcon »

Κοντός ψαλμός αλληλούια... σε λίγο θα ξέρουμε!
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από joshua »

Οσοι φιλοι περιμεναν προφανως με αγωνια ενα αρνητικο κατα τα αλλα απο ασαφες εως αστειο δημοσιευμα για να ξεσπαθωσουν, ολη αυτη την χαρα απο που ακριβως την πηγαζουν? Εχουμε καταλαβει ολοι σε τι κατασταση βρισκεται η ομαδα? Εχουμε καταλαβει οτι μετα απο 4 χρονια και ενω απο τα ταμεια περασαν περι των 70 μυριων ευρω η ομαδα ειναι ενα βημα απο την επιστροφη της σε καταστασεις 2007?Αυτο περιγραφουν καποιοι φιλοι ως σταθηκαμε στα ποδια μας? Τι ακριβως εχει αλλαξει απο τοτε?Τα χρεη προς το δημοσιο ειναι ιδια και απαραλλαχτα και σε λιγο θα αρχισουν να γινονται απαιτητα.Τα μονα χρεη που πληρωθηκαν ειναι προς τριτους και οπως θυμαμαι απο διαφορες συνεντευξεις της διοικησης δεν ηταν περισσοτερα απο το ανοιγμα που εχει δημιουργηθει μεχρι τωρα.Οσον αφορα δε το ροστερ αν οπως διαρρεει χρειαζεται να πουληθουν οι 1-2 παικτες που ξεχωριζουν σε τι ακριβως θα διαφερει ? Απλα προφανως ελπιζουμε οτι ο τσουκαλας και ο κατσε θα βγουν καλητεροι απο τον μπαλαφα και τον ηλιαδη.Λετε ολοι εμεις που τρεφουμε καποιες ελπιδες για ευτυχη καταληξη της υποθεσης των Αραβων να βλεπαμε τοσα χρονια ονειρα με πετρελαιοπηγες και χαρεμια?Απλα βλεπουμε αυτο που ολοι μας θεωρησαμε ως βελτιστη αλλα και τελευταια λυση για την ομαδα μας να καταρρεει και τρεμουμε στη σκεψη του τι μπορει να μας επιφυλασει η επομενη μερα.Αληθεια ολοι οσοι με περισσεια ανεση αναθεματιζετε την πιθανη λυση ενος επενδυτη τι περιμενετε και σε τι ελπιζετε ως επομενη μερα για τον συλλογο μετα απο μια πολυ πιθανη αποχωρηση του Ζαγορακη?
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από DimisK »

Θα ξαναπώ κάτι που είχα γράψει πριν 2 χρόνια εδώ μέσα, σε ανύποπτο χρόνο: Όταν πραγματικά εμφανιστεί επενδυτής σοβαρός για τον ΠΑΟΚ, αυτός θα κάνει άμεσα και γρήγορα τις κινήσεις και εμείς θα μάθουμε κατευθείαν τις επίσημες ανακοινώσεις, χωρίς παπαρολογίες, εκτιμήσεις, αναλύσεις επί αναλύσεων και προβλέψεων επιπέδου χειρομαντείας. Όταν το θέμα ενός υποψήφιου επενδυτή αρχίζει και σέρνεται μέρα-μέρα, μήνα-μήνα, δεν έχει τύχη θετικής κατάληξης. Είναι σαφές ότι γίνεται για άλλους λόγους, πιθανόν επικοινωνιακούς,πιθανόν για άσκηση πιέσεων σε άλλες επιχειρηματικές δραστηριότητες του συγκεκριμένου επενδυτή.

Οι σωστές δουλειές γίνονται πάντα παρασκηνιακά και όταν εμφανίζονται, είναι πλέον ολοκληρωμένες.

Εν κατακλείδι παίδες, δεν θέλω να σας ξενερώσω, αλλά εκτιμώ ότι οδεύουμε προς έναν ακόμα παπά, πιθανόν τον μεγαλύτερο.

Ειλικρινά εύχομαι να κάνω λάθος και να διαψευσθώ πανηγυρικά.

Προς το παρόν ετοιμάζομαι για το χειρότερο και ελπίζω το καλύτερο.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15050
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Sera4 »

ο μαρινακης το παιδευε ενα χρονο να παρει το γαυρο...σοβαρευτειτε...αυτα σε μια μερα δεν γινονται...
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19011
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από gika »

Δημήτρη και γω αυτό σκέφτομαι. Αλλά όταν σου λέει ο Ζαγόρ ότι συζητάνε εδώ και 6 μήνες (!) μπορεί να έιναι τόσο παπάς;
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”