ξερω ο moican και ο gash θα μου πουνε υπομονη αλλα οσο πλησιαζει η τελικη εκβαση του θεματος νιωθω περισσοτερο αγχος και γενικοτερα σκεφτομαι πολυ την κακη πλευρα .....υπομονη
Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
προσωπικα ενα πραγμα δε μου αρεσει....οτι ο ζαγορακης σε αυτη την υποθεση εστω και αθελα φανηκε να εχει συμμετοχη και αν δεν καταληξει σε γαμο τοτε δυστυχως πιστευω οτι η δυσαρεσκεια που θα βγαλει ο κοσμος θα παρει και τον ζαγορακη μαζι και η συνεχεια θα ειναι πιο δυσκολη απο ποτε..........
ξερω ο moican και ο gash θα μου πουνε υπομονη αλλα οσο πλησιαζει η τελικη εκβαση του θεματος νιωθω περισσοτερο αγχος και γενικοτερα σκεφτομαι πολυ την κακη πλευρα .....υπομονη

ξερω ο moican και ο gash θα μου πουνε υπομονη αλλα οσο πλησιαζει η τελικη εκβαση του θεματος νιωθω περισσοτερο αγχος και γενικοτερα σκεφτομαι πολυ την κακη πλευρα .....υπομονη
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21315
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
θεωρω απιθανη την παραμονη ζαγορακη απο το καλοκαιρι κι επειτα ετσι και το ντηλ δεν κλεισει με τους αραβες.ευελπιστω φυσικα να εχουμε εντος εβδομαδας θετικες εξελιξεις,κατι που απο το που εγινε γνωστο το επενδυτικο ενδιαφερον πιστευω οτι στο τελος θα γινει.
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
ΑΡΑΒΕΣ αν έχετε χρήματα ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΔΕΙΞΕΤΕ!!!
Να τα δούμε πρώτα και μετά όλα τα άλλα.
Κομμένες οι δηλώσεις και οι βλαχοδικηγόροι σας!
ΑΙΝΤΕ ΣΤΟ ΚΟΡΑΚΑ ΤΩΡΑ!
Καλά λένε κάποιοι, τι σόι σφυγμομετρήσεις από τα ράδια είναι αυτές?
Και τι βλακείες με τα πρότζεκτς και τα μάστερ πλάνς είναι ετούτα?
Τι Μαλ@κίες είναι αυτές ρε?
ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕ ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ ΡΕ και μας πάτε από αναβολή σε αναβολή?
Πρώτα το μαλλί, και μετά η θεωρία.
Να τα δούμε πρώτα και μετά όλα τα άλλα.
Κομμένες οι δηλώσεις και οι βλαχοδικηγόροι σας!
ΑΙΝΤΕ ΣΤΟ ΚΟΡΑΚΑ ΤΩΡΑ!
Καλά λένε κάποιοι, τι σόι σφυγμομετρήσεις από τα ράδια είναι αυτές?
Και τι βλακείες με τα πρότζεκτς και τα μάστερ πλάνς είναι ετούτα?
Τι Μαλ@κίες είναι αυτές ρε?
ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕ ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ ΡΕ και μας πάτε από αναβολή σε αναβολή?
Πρώτα το μαλλί, και μετά η θεωρία.
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Τις τελευταίες δύο ημέρες στον ΠΑΟΚ βγάζουν μία αίσθηση απαισιοδοξίας όσον αφορά στην έκβαση της υπόθεσης των Αράβων, ως εκτίμηση της κατάστασης.
Το γιατί, έχει να κάνει με την στρατηγική που ακολουθούν οι εκπρόσωποί τους, αλλά και την αδιαφορία που εμφανίζεται από τον Οντέι Αλ Σαμαρί για τα όσα συμβαίνουν στο αγωνιστικό τμήμα.
Ουσιαστικά τίποτα δεν έχει αλλάξει σε σχέση με το παρελθόν, αλλά όσο πλησιάζει η ώρα που οι Άραβες θα ξεκαθαρίσουν τη θέση τους, τα πάντα μετράνε.
Για την ακρίβεια, στον ΠΑΟΚ απορούν για το πώς χειρίστηκαν οι Άραβες το θέμα του γηπέδου, χειρισμοί που χαρακτηρίστηκαν άκομψοι και σε λάθος τάιμινγκ, αφού κάλλιστα θα μπορούσαν να γίνουν οι συγκεκριμένες δημόσιες τοποθετήσεις μόνο εφόσον είχαν μπει οι ίδιοι και τα χρήματά τους στην ΠΑΕ.
Από εκεί και πέρα, παρότι στον ΠΑΟΚ το επιδίωξαν, δεν κατάφεραν να αποσπάσουν κάποιο ενδιαφέρον του λόμπι για τα όσα διαδραματίζονται στο αγωνιστικό τμήμα, αλλά παρέμειναν αδιάφοροι.
Γενικά, στον ΠΑΟΚ υπάρχει ένας εκνευρισμός από την αναμονή, αλλά κυρίως από το γεγονός πως οι εκπρόσωποι του fund λένε πολλά χωρίς να έχουν .. πληρώσει για αυτά.
Όσον αφορά στο τι λέει η πλευρά τους, είναι το γνωστό. «Τίποτα δεν έχει αλλάξει»
http://www.paok24.com/newsitem.asp?s=12&id=5117
..ενταξει καταλαβαμε
Το γιατί, έχει να κάνει με την στρατηγική που ακολουθούν οι εκπρόσωποί τους, αλλά και την αδιαφορία που εμφανίζεται από τον Οντέι Αλ Σαμαρί για τα όσα συμβαίνουν στο αγωνιστικό τμήμα.
Ουσιαστικά τίποτα δεν έχει αλλάξει σε σχέση με το παρελθόν, αλλά όσο πλησιάζει η ώρα που οι Άραβες θα ξεκαθαρίσουν τη θέση τους, τα πάντα μετράνε.
Για την ακρίβεια, στον ΠΑΟΚ απορούν για το πώς χειρίστηκαν οι Άραβες το θέμα του γηπέδου, χειρισμοί που χαρακτηρίστηκαν άκομψοι και σε λάθος τάιμινγκ, αφού κάλλιστα θα μπορούσαν να γίνουν οι συγκεκριμένες δημόσιες τοποθετήσεις μόνο εφόσον είχαν μπει οι ίδιοι και τα χρήματά τους στην ΠΑΕ.
Από εκεί και πέρα, παρότι στον ΠΑΟΚ το επιδίωξαν, δεν κατάφεραν να αποσπάσουν κάποιο ενδιαφέρον του λόμπι για τα όσα διαδραματίζονται στο αγωνιστικό τμήμα, αλλά παρέμειναν αδιάφοροι.
Γενικά, στον ΠΑΟΚ υπάρχει ένας εκνευρισμός από την αναμονή, αλλά κυρίως από το γεγονός πως οι εκπρόσωποι του fund λένε πολλά χωρίς να έχουν .. πληρώσει για αυτά.
Όσον αφορά στο τι λέει η πλευρά τους, είναι το γνωστό. «Τίποτα δεν έχει αλλάξει»
http://www.paok24.com/newsitem.asp?s=12&id=5117
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Ενω τα παντα θα γινουν 10 - 20 Ιανουαριου, οπως ολοι ελεγαν, τωρα εμφανιζουν και τους ανθρωπους της ομαδας απαισιοδοξους....Με ποια λογικη να ειναι απαισιοδοξοι;;; Περιμεναν με υπομονη τοσο καιρο και τωρα που πλησιαζει η καταληκτικη ημερομηνια γιναν απαισιοδοξοι;;;
Περιεργα πραματα..αν κατι στραβωνει το μυαλο μου παει στο γηπεδικο...μηπως πληροφορηθηκαν αντιδρασεις του ΑΣ σε ενδεχομενο να γινει το γηπεδο αλλου;;; Δεν ξερω ρε γαμωτο...τι να υποθεσω...
Περιεργα πραματα..αν κατι στραβωνει το μυαλο μου παει στο γηπεδικο...μηπως πληροφορηθηκαν αντιδρασεις του ΑΣ σε ενδεχομενο να γινει το γηπεδο αλλου;;; Δεν ξερω ρε γαμωτο...τι να υποθεσω...
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Ρε παιδια σορρυ ,τα ιδια και τα ιδια λεμε..
Μην αναπαραγετε την καθε μαλκια που γραφετε..
Αμεσως καταλαβα ποιο βοδι απο αυτο το κωλοσαιτ εγραψε μια τετοια μλκια...
Απο ποιον βγαινει αισθηση απαισιοδοξιας ,?
Απο τον Ζαγορακη? Μιλησε μαζι του γιατι μονο αυτος ξερει..
Απο ποιον επιχειρηθηκε να αποσπασει το ενδιαφερον για το αγωνιστικο ?
Με ποιον μιλησε και δεν μας λεει παρα αρκειται στα "γενικα" και "αοριστα"..
Η ξερεις και μιλας η οχι..
αλλιως ,σκασε..
Μην αναπαραγετε την καθε μαλκια που γραφετε..
Αμεσως καταλαβα ποιο βοδι απο αυτο το κωλοσαιτ εγραψε μια τετοια μλκια...
Απο ποιον βγαινει αισθηση απαισιοδοξιας ,?
Απο τον Ζαγορακη? Μιλησε μαζι του γιατι μονο αυτος ξερει..
Απο ποιον επιχειρηθηκε να αποσπασει το ενδιαφερον για το αγωνιστικο ?
Με ποιον μιλησε και δεν μας λεει παρα αρκειται στα "γενικα" και "αοριστα"..
Η ξερεις και μιλας η οχι..
αλλιως ,σκασε..
- nick_shortjohn
- Δημοσιεύσεις: 343
- Εγγραφή: Δευ 21 Απρ 2008, 02:59
- Τοποθεσία: Εις το επέκεινα...
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Η ομάδα δεν έχει μία.
Η διοίκηση και ο σβούρας τρέχουν να διώξουν κανένα λιμό (sorry αλλά έχουμε και τέτοια φέτος) μπας και σωθεί κανά ευρουλάκι και γίνει κάνα θαύμα και διορθωθεί λίγο η εικόνα της ομάδας και οι βλαχοδικηγόροι (όπως εύστοχα είπε ο Kolokotronis_4 ) μας παρουσιάζουν ειδικά έτοιμα γαμάτα πρότζεκτς για το "φιλέτο" που θυμίζουν εποχές Γούμενου (σαν το επικό "live from taverna" με τις ρετσίνες, που θα έβαζε φουρνέλο στην τούμπα).
Και οι περισσότεροι πανηγυρίζετε πως ο ΠΑΟΚ θα γίνει Μπαρτσελόνα και θα σαρώσουμε τα πάντα. Και όσοι κρατάμε κάποιες επιφυλάξεις είμαστε οι κλασσικοί "γραφικοί", "αριανοί","εκπροσωπούμε σκοτεινούς κύκλους του κατεστημένου" κ.λ.π. κ.λ.π.
Μπορούμε να μην κάνουμε σαν αμάμητες 40αρες που είδαν "στεριά"; Έστω για τους τύπους.
Μακάρι να έρθουν Άραβες, Κινέζοι, Τανζανοί και αυστραλοπίθηκες και να βάλουν 200 εκατομμύρια και να μας χλευάζετε μετά όλους εμάς τους "κακούς Παοκτσηδες". Δε θα παρεξηγηθούμε. Θα χαρούμε κιόλας...
Αλλά αυτή τη στιγμή η ομάδα έχει πρόβλημα κι εγώ διαβάζω για πρότζεκτς ενώ δεν έχω δει ευρώ...
Κι έχω (έχουμε) ζήσει τόσες σφαλιάρες σε θέματα επενδυτών που όσο κι αν διψάω για οριστική και μακροχρόνια βιώσιμη λύση δε θα πάψω να είμαι επιφυλακτικός. Πόσω μάλλον όταν το μόνο που έχω δει είναι ...λόγια.
Η διοίκηση και ο σβούρας τρέχουν να διώξουν κανένα λιμό (sorry αλλά έχουμε και τέτοια φέτος) μπας και σωθεί κανά ευρουλάκι και γίνει κάνα θαύμα και διορθωθεί λίγο η εικόνα της ομάδας και οι βλαχοδικηγόροι (όπως εύστοχα είπε ο Kolokotronis_4 ) μας παρουσιάζουν ειδικά έτοιμα γαμάτα πρότζεκτς για το "φιλέτο" που θυμίζουν εποχές Γούμενου (σαν το επικό "live from taverna" με τις ρετσίνες, που θα έβαζε φουρνέλο στην τούμπα).
Και οι περισσότεροι πανηγυρίζετε πως ο ΠΑΟΚ θα γίνει Μπαρτσελόνα και θα σαρώσουμε τα πάντα. Και όσοι κρατάμε κάποιες επιφυλάξεις είμαστε οι κλασσικοί "γραφικοί", "αριανοί","εκπροσωπούμε σκοτεινούς κύκλους του κατεστημένου" κ.λ.π. κ.λ.π.
Μπορούμε να μην κάνουμε σαν αμάμητες 40αρες που είδαν "στεριά"; Έστω για τους τύπους.
Μακάρι να έρθουν Άραβες, Κινέζοι, Τανζανοί και αυστραλοπίθηκες και να βάλουν 200 εκατομμύρια και να μας χλευάζετε μετά όλους εμάς τους "κακούς Παοκτσηδες". Δε θα παρεξηγηθούμε. Θα χαρούμε κιόλας...
Αλλά αυτή τη στιγμή η ομάδα έχει πρόβλημα κι εγώ διαβάζω για πρότζεκτς ενώ δεν έχω δει ευρώ...
Κι έχω (έχουμε) ζήσει τόσες σφαλιάρες σε θέματα επενδυτών που όσο κι αν διψάω για οριστική και μακροχρόνια βιώσιμη λύση δε θα πάψω να είμαι επιφυλακτικός. Πόσω μάλλον όταν το μόνο που έχω δει είναι ...λόγια.
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Διαβάζω στο 24 ότι διοίκηση είναι απαισιόδοξη, στο PAOKmania προκύπτει εδώ και καιρό ένα κλίμα αισιοδοξίας από συγκεκριμένα άτομα που φαίνεται να γνωρίζουν κάποια πράγματα παραπάνω για τους άραβες.
Τι να πιστέψω ρε γ@μωτο έχω μπερδευτεί

Τι να πιστέψω ρε γ@μωτο έχω μπερδευτεί
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
για εμενα υπαρχει το θετικο και το αρνητικο .Το αρνητικο ειναι οτι οταν θελεις κατι και εισαι φραγκατος πας και το τελειωνεις το deal στο αψε σβησε π.χ μαρινακης στον gay επισης λες κυριοι αυτος ειμαι η αυτοι ειμαστεαυτα εχουμε κ.τ.λ.π ολα τα αλλα τα ακουω βερεσε .Απο την αλλη δεν νομιζω οτι ο ζαγορ δεν το εχει ψαξει το πραγμα γιατι αλλιως θα την ειχε τελειωσει την κουβεντα προ πολλου δευτερον αν εισαι απαισιοδοξος δεν δειωχνεις την δευτεραντζα που σου κοστιζει λιγο αλλα πουλας το καλυτερο σου εμπορευμα για να επιβιωσεις και να κανεις και κανα δυο προσθηκες ποιοτικες συνεπως ξερουμε λιγα οι δημοσιογταφοι ακομα ποιο λιγα και η καταληξη για εμενα μαλλον παει στο θετικο οι μονοι που μπορουν να χαλασουν την δουλεια ειμαστε εμεις
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Εμένα μου την δίνουν οι λιμοκοντόροι οι τζιτζιφιόγκοι οι δικηγόροι που δεν έχουν αφήσει ράδιο για ράδιο και φορτώνουν με ελπίδες τον απλό ΠΑΟΚτσή, χωρίς όμως τίποτα χειροπιαστό επί της ουσίας.
Το ερώτημα είναι ΠΟΙΟΣ βάζει αυτούς τους τύπους να πουλάνε τζάμπα επενδυτιλίκι χωρίς ο ΠΑΟΚ να έχει δει ακόμα ούτε ευρώ στο ταμείο του?
Εδώ δεν τον είδαμε ακόμη Γιάννη τον βαφτίσαμε.
ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ.
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΤΡΩΕΙ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ. ΜΕ ΛΟΓΙΑ ΔΕΝ ΧΟΡΤΑΙΝΟΥΜΕ.
Το ερώτημα είναι ΠΟΙΟΣ βάζει αυτούς τους τύπους να πουλάνε τζάμπα επενδυτιλίκι χωρίς ο ΠΑΟΚ να έχει δει ακόμα ούτε ευρώ στο ταμείο του?
Εδώ δεν τον είδαμε ακόμη Γιάννη τον βαφτίσαμε.
ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ.
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΤΡΩΕΙ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ. ΜΕ ΛΟΓΙΑ ΔΕΝ ΧΟΡΤΑΙΝΟΥΜΕ.
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Ποιος ξερει μπορει να τα ετοιμαζουν ολα μαζι...
1) Συνεντευξη τυπου για τη συμμετοχη στην ΑΜΚ,
2) Παρουσιαση 5 ηχηρων μεταγραφων,
3) Παρουσιαση - εγκαινιαση του νεου πλωτου γηπεδου στο Θερμαϊκο, το οποιο ηδη ρυμουλκειται και η καθυστερηση οφειλεται στο οτι δυσκολευεται να περασει απο τα Στενα του Ορομουζ στον Περσικο Κολπο.
Sorry αλλα κοντευω να τρελαθω και ειπα να πεταξω καμια παπ@ρια να γελασουμε...
1) Συνεντευξη τυπου για τη συμμετοχη στην ΑΜΚ,
2) Παρουσιαση 5 ηχηρων μεταγραφων,
3) Παρουσιαση - εγκαινιαση του νεου πλωτου γηπεδου στο Θερμαϊκο, το οποιο ηδη ρυμουλκειται και η καθυστερηση οφειλεται στο οτι δυσκολευεται να περασει απο τα Στενα του Ορομουζ στον Περσικο Κολπο.
Sorry αλλα κοντευω να τρελαθω και ειπα να πεταξω καμια παπ@ρια να γελασουμε...
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Γήπεδο στην Τούμπα ή στη ΔΕΘ! Ο Θερμαϊκός δε συμπεριλαμβάνεται στις επιλογές μας!!
- nick_shortjohn
- Δημοσιεύσεις: 343
- Εγγραφή: Δευ 21 Απρ 2008, 02:59
- Τοποθεσία: Εις το επέκεινα...
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Είσαι αριανός και θες το κακό του ΠΑΟΚ και δε θες τα champions league που φέρνει μαζί του ο Οτάι-Οντάι-Οντέι στις αποσκευές του...
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Το business plan - project περιλαμβανει τη ΔΕΘ ως εναλλακτικη λυση σε περιπτωση που η λυση του Θερμαϊκου απορριφθει λογω αντιρρησης του Ελληνικου Δημοσιου, υπο τον φοβο οτι οι Αραβες θα εγκαταστησουν πετρελαιοπηγη κατω απο το πλωτο γηπεδο και εκμεταλλευτουν τα πετρελαια του Αιγαιου.
Στην περιπτωση αυτη προβλεπεται λεπτομερως στο business plan η κατασκευη εναεριου γηπεδου πανω απο το χωρο της ΔΕΘ χωρητικοτητας 60.000 θεσεων, ενω εχει προβλεφθει και η υπαρξη χωρου για εναεριες καντινες στον περιξ χωρο...Θα υπαρξει επισης ο καταλληλος σχεδιασμος ωστε οι θαμωνες του καφε στον Πυργο του ΟΤΕ να μπορουν να μεταβαινουν απευθειας - εναεριως στο γηπεδο μεσω μιας υψηλης ανθεκτικοτητας κλιμακας απο ανθρακονηματα..
Στην περιπτωση αυτη προβλεπεται λεπτομερως στο business plan η κατασκευη εναεριου γηπεδου πανω απο το χωρο της ΔΕΘ χωρητικοτητας 60.000 θεσεων, ενω εχει προβλεφθει και η υπαρξη χωρου για εναεριες καντινες στον περιξ χωρο...Θα υπαρξει επισης ο καταλληλος σχεδιασμος ωστε οι θαμωνες του καφε στον Πυργο του ΟΤΕ να μπορουν να μεταβαινουν απευθειας - εναεριως στο γηπεδο μεσω μιας υψηλης ανθεκτικοτητας κλιμακας απο ανθρακονηματα..
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna