Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...

Τι θα γινει στον ΠΑΟΚ διοικητικα?

Θα ερθει μεγαλος επενδυτης?
293
19%
Θα ερθει μεγαλος επενδυτης,αλλα θα βοηθα και ο κοσμος?
460
31%
Θα συνεχισουμε ετσι με τον κοσμο του ΠΑΟΚ μονο επενδυτη και θα γινουμε εταιρεια λαικης βασης?
754
50%
 
Σύνολο ψήφων: 1507

Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από eorptol »

Είναι 8 Ιανουαρίου και μερικοί κάνετε σαν να είναι 30 .....έχουμε 1 μήνα μπροστά μας ....καλα κάνουν και κάνουν κινήσεις σαν να μην είναι να έρθουν οι Άραβες για να είμαστε έτοιμοι για όλα τα ενδεχομενα ....
ΤΟ ΞΑΝΑΛΈΩ 8 ΙΑΝ 2011 έχουμε όχι 30 ......
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από gika »

Ήτανε να έρθουν μέχρι τέλη Δεκεμβρίου και λόγο νομικών κωλημάτων πήρε ένα μήνα παράταση. Και μας ειπαν ότι θα έρθει ο Οντάι στις 8 του μηνός, στις 10-20 Ιανουαρίου θα γίνει συνέντευξη τύπου που θα ενημερώσουν τον κόσμο, και έπειτα θα ολοκληρωθεί το ντιλ.

Δηλαδή το ότι δεν θα έρθει οχτώ αλλά έντεκα Ιανουαρίου που επιρρεάζει;;;

Λίγο υπομονή. Κοντός ψαλμός αλληλούια...
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από DimisK »

Συνήθως διαφωνώ με τον οπλαρχηγό παραπάνω, αυτή τη φορά όμως έχει απόλυτο δίκιο και συμφωνώ απόλυτα μαζί του. Εάν "αφεθούμε" στους άραβες καήκαμε. Πρέπει να συνεχίσουμε την πορεία μας σαν να είμαστε μόνοι μας. Πάντα στις δικές μας δυνάμεις. Και όπως πολύ σωστά λέει παραπάνω ένας φίλος, ότι είναι να γίνει να γίνει σύντομα γιατί η εικόνα που παρουσιάζει η ομάδα είναι χάλια. όχι μόνο αγωνιστικά, αλλά γενικότερα....
Διάβασα για την πρόθεση(;) των αράβων να φτιάξουν γήπεδο...50.000 θέσεων. Ελπίζω αυτό απλά να είναι ευσεβής πόθος άλλων και όχι των ίδιων γιατί εάν πράγματι θέλουν γήπεδο 50.000 θέσεων, μάλλον κάτι δεν πάει καλά. Στη Θεσσαλονίκη το γήπεδο του ΠΑΟΚ, εάν θέλουμε να είναι κερδοφόρο και όχι να φορτώνει λειτουργικά βάρη στο σύλλογο δεν μπορεί να είναι παραπάνω από 40.000 θέσεις. Όσο κι αν κάποιοι οραματίζονται 50άρια και 60άρια, δεν στέκουν επιχειρηματικά. Αν λοιπόν σκέφτονται γήπεδο 50.000 θέσεων εμένα κάτι δεν μου αρέσει και μου δείχνει ερασιτεχνισμό. Επαναλαμβάνω, ΕΑΝ πράγματι μιλησαν οι ίδιοι για τόσες χιλιάδες θέσεις....

Σε κάθε περίπτωση όντως, όπως λέει κι ο οπλαρχηγός, μας τα έπρηξαν...
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από gika »

Για το γήπεδο.

Αν το πλάνο τους είναι να έρθουν να βάλουν πόσα εκατομμύρια να φέρουν παικταράδες, προπονηταράδες και τα σχετικά και ουσιαστικά να μας μπάσουν γερά στην Ευρώπη, αλλά και να μας φέρουν και πρωταθλήματα κτλ, καλά κάνουν και σκέφτονται για 50.000... Τώρα είναι λίγο υπερβολικό. Σε λίγο καιρό όμως;;;; Όταν οι αλλόθρησκοι θα αρχίζουν να φωνάζουν κι αυτοί ΠΑΟΚ που θα χωρέσουμε;;;
:opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από DimisK »

Γιάννη καταλαβαίνω τη λογική σου και την ασπάζομαι. Ρίξε όμως μια ματιά στην Ευρώπη και δες ποιες ομάδες έχουν γήπεδα 50.000 θέσεων και πάνω. Τι βεληνεκούς ομάδες είναι, τι οικονομικό υπόβαθρο έχουν και σε πόσο μεγάλες πόλεις εδρεύουν. Νομίζω ότι με αυτή την έρευνα, θα μας λυθούν οι απορίες και οι προβληματισμοί...
Άβαταρ μέλους
WestBlock4
Δημοσιεύσεις: 2882
Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από WestBlock4 »

gika έγραψε:Ήτανε να έρθουν μέχρι τέλη Δεκεμβρίου και λόγο νομικών κωλημάτων πήρε ένα μήνα παράταση. Και μας ειπαν ότι θα έρθει ο Οντάι στις 8 του μηνός, στις 10-20 Ιανουαρίου θα γίνει συνέντευξη τύπου που θα ενημερώσουν τον κόσμο, και έπειτα θα ολοκληρωθεί το ντιλ.

Δηλαδή το ότι δεν θα έρθει οχτώ αλλά έντεκα Ιανουαρίου που επιρρεάζει;;;

Λίγο υπομονή. Κοντός ψαλμός αλληλούια...
Δηλαδη εσυ το εχεις παρει κ στα σοβαρα το θεμα με τουσ αραβες... μμμμ

εγω λεω ηρεμησε γιατι θα ξενερωσεις ασχημα κ ειναι κριμα
Άβαταρ μέλους
Da_Paok
Δημοσιεύσεις: 204
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 21:48

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Da_Paok »

Βασίλης Σαμπράκος
Οι Αραβες, ο παπάς και η αλήθεια του ΠΑΟΚ

08/01/11

Είναι μια απαιτητική, γεμάτη δυσκολίες η περίσταση για τον Θοδωρή Ζαγοράκη. Ο κόσμος του ΠΑΟΚ περιμένει από αυτόν να του πει αν είναι γιαλαντζί, ντεμέκ ή αυθεντικό το ενδιαφέρον αυτού του γκρουπ των Αράβων που τάζουν ένα καράβι ευρώ για τον ΠΑΟΚ, με νέα γήπεδα και μεταγραφές.

Κι εκείνος, που ζει στην αναμονή της υλοποίησης των υποσχέσεων, των λόγων που έχει ακούσει από τους Αραβες, έχει την υποχρέωση να κρατά την κοινωνία των ΠΑΟΚτσήδων στη φάση του ρεαλισμού και της λιτότητας και να ζητεί από τους συνεργάτες του να σχεδιάζουν αυτή την εποχή τη συντηρητική έκδοση του ΠΑΟΚ και όχι την αραβική.

Θα απογοητευτούν οι ΠΑΟΚτσήδες αν δεν εμφανιστούν οι Αραβες με τα πετροδόλαρα. Οσο προσγειωμένους και αν τους έχει κρατήσει με τη στάση του ο Ζαγοράκης, θα στενοχωρηθούν. Διότι, όσο και αν θέλουν να συγκρατούν τον ενθουσιασμό τους, αυτή την εποχή παραμυθιάζονται. Τους εξιτάρει ο «σκέψου, χωρίς λεφτά κάναμε πρωταθλητισμό, αν έρθουν και λεφτά γιατί να μην πάρουμε τίτλο» συνειρμός.

Είναι εχθρός του ΠΑΟΚ αυτή η σκέψη. Διότι θα τον προσγειώσει ανώμαλα η ερχόμενη εβδομάδα αν οι Αραβες αποδειχθεί ότι ξεβάφουν, ότι ήταν καρναβαλιστές. Ο Ζαγοράκης, από μακριά που τον παρατηρώ, έκανε ό,τι μπορούσε για να κρατήσει την μπάλα χαμηλά. Οπως όμως συμβαίνει κάθε φορά σε τέτοιες περιπτώσεις, είναι οι εκπρόσωποι που τάζουν στον κόσμο λαγούς με πετραχήλια, που εξιτάρουν τη φαντασία του, παίζουν με τα αισθήματά του, τον φουντώνουν και, τελικώς, τον ξενερώνουν.

Το καλό για τον ΠΑΟΚ είναι ότι όλοι όσοι δουλεύουν γι' αυτόν έχουν ατσαλωθεί, έχουν σκληραγωγηθεί αυτή την εποχή. Κάνουν σχεδιασμό με μείωση δαπανών. Βγάζουν από τη μύγα ξίγκι. Αν λοιπόν δεν εμφανιστούν τελικά οι Αραβες, ο ΠΑΟΚ απλώς θα συνεχίσει τη ζωή του. Διότι δεν έχει χτίσει πάνω στην άμμο. Αν εμφανιστούν, η ζωή όσων δουλεύουν για τον ΠΑΟΚ θα γίνει πολύ εύκολη. Διότι το εύκολο της υπόθεσης είναι να βρεις παίκτες που κοστίζουν, όχι παίκτες που δεν κοστίζουν και συμφέρουν.

Οσα έχουν παρουσιάσει μέχρι σήμερα οι εκπρόσωποι των Αράβων, ευτυχώς για τον ΠΑΟΚ, δεν έχουν οδηγήσει τα media σε υπερβολές. Ο εκπρόσωπος τάζει γήπεδα και χλιδές, αλλά ο Τύπος δεν τσιμπά. Ευτυχώς για τον ΠΑΟΚ, ο Τύπος ζυγίζει τη στάση του Ζαγοράκη και... φυλάγεται. Αποφεύγει τις υπερβολές. Και κάπως έτσι μειώνονται οι πιθανότητες να σκάσει, ψυχικά, ο ΠΑΟΚ αν δεν εμφανιστεί ο Αραβας επενδυτής στη ζωή του.

Εχω χάσει τον αριθμό των αυθεντικών και μαϊμού αγοραπωλησιών που έχω παρατηρήσει επαγγελματικά στη διάρκεια των τελευταίων 18 ετών. Στα μάτια μου η στάση της διοίκησης του ΠΑΟΚ είναι η πιο συντηρητική, σοβαρή, επαγγελματική από όσες έχω δει. Η υπόθεση αυτή έχει αρχίσει να εξαντλεί την υπομονή του μέσου ΠΑΟΚτσή. Φυσιολογικό. Ισως ο Ζαγοράκης θα μπορούσε να έχει πιέσει για να λάβει νωρίτερα την τελική απάντηση, να δει νωρίτερα αν υπάρχει φως.

Δεν τους παρουσίασε όμως ως Κροίσους και μεσσίες. Εκείνος, βεβαίως, τους έδωσε υπόσταση, διότι αν δεν τους είχε πάρει στα σοβαρά δεν θα τους είχε πάρει κανείς άλλος στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Η θέση του όμως ήταν εξαρχής δύσκολη, ευαίσθητη και λεπτή. Δεν θα μπορούσε να ρισκάρει να δει να χάνονται τα κεφάλαια που εκ των υστέρων θα διαπίστωνε ότι υπάρχουν.

Οφειλε να εξαντλήσει τις πιθανότητες εμφάνισης σοβαρού χρηματοδότη στον ΠΑΟΚ. Ως πρόεδρος μιας ΠΑΕ που ψάχνει για κεφάλαια, ο Ζαγοράκης δεν θα μπορούσε να πάρει τους Αραβες από τα μούτρα. Είτε δικαιωθεί που τους πήρε στα σοβαρά είτε όχι, ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ έχει λειτουργήσει σωστά. Κατά συνείδηση. Δεν πούλησε παπά, ούτε έπαιξε με τη νοημοσύνη και την ψυχολογία των ΠΑΟΚτσήδων. Στις μέρες μας, στο ποδόσφαιρο, αυτό είναι πολύ σπάνιο στη συμπεριφορά ενός προέδρου μιας μεγάλης ομάδας.

http://www.exedrasports.gr/blogs/articl ... 0&scid=874
tigon4
Δημοσιεύσεις: 2015
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 00:32
Τοποθεσία: βορρας

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από tigon4 »

τι να πεις ?? σιγα σιγα αρχιζω και απογοητευομαι αλλα ενταξει 2? 3? αντε και 5 μερες υπομονη ακομα και βλεπουμε...
Θ4 76
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από moican4 »

Σιγα να μην απογοητευτω απο τον μαλκα αυτον..
Και ενας αλλος εξ χαβουζας ελεγε τις προαλλες οτι δεν προκειται να γινει ..


Αν γινει ομως.? Θα το βουλωσουν η θα βρουν να πουνε κατι καινουργιο παλι?

Ρε αντε γμηθειτε πρωι πρωι κοπριτες ..
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11025
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από gash04 »

Τι έγινε βγήκαν τα κοράκια πάλι?

ΥΠΟΜΟΝΗ λαίμαι.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Sera4 »

ξερω ρε αδερφια οτι καποιοι βρισκεστε σε τεντωμενο σχοινι αλλα απο τη στιγμη που πλεον ειμαστε στην τελικη ευθεια κλειστε αυτια και στοματα και περιμενουμε να δουμε...προς το παρον μονο την τριπολη κοιταμε...
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4864
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από bane1980 »

από πότε αυτόν τον κόφτει η ψυχολογία του ΠΑΟΚτσή;;; ή μήπως αρχίζει να γλύφει στο στυλ "εγώ και στραβά να πήγαινε πίστευα και έγραφα οτι ήσουν σωστός πρόεδρε..."...

Αι σιχτίρ με τον κάθε γελοίο...όπου πνίγονται από τον καπνό, θα καούν απ' τη φωτιά!

Έλα το νου μας στα ματσάκια σήμερα και αύριο και πιάσαμε Δευτέρα, λίγο ακόμα και μετά ό,τι είναι να γίνει θα γίνει, άντε για μας μπλαβιάσανε...
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11025
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από gash04 »

Κανείς τους δεν βλέπω να κόβεται να γράψει ότι γράφει για τις ομαδούλες του ΠΟΚ που όταν έρχονται στην Τούμπα μας γράφουν πόσες απουσίες έχει ο κάθε Λεμονής τους και ο κάθε Νιόμπλιας τους.
Ακόμα και για εμάς θα περίμενα να γράψει ότι έχουμε 9 βασικότατους παίχτες ως απώλειες απο τραυματισμούς.

Να φύγετε ρε δεν σας θέλουμε ρε έχουμε Άγιο Δημήτριο εμείς εδώ.
:twisted:
Άβαταρ μέλους
evripidis4
Δημοσιεύσεις: 381
Εγγραφή: Τρί 11 Μαρ 2008, 19:03

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από evripidis4 »

http://olapaok.gr/basket/sto_stoxastro_ths_malaga_o_papadopoylos.743582.html
Στη μεταγραφική λίστα της Ουνικάχα Μάλαγα βρίσκεται ο Λάζαρος Παπαδόπουλος, σύμφωνα με δημοσίευμα της ισπανικής ιστοσελίδας "malagahoy.es". Ο συντάκτης του κειμένου υποστηρίζει, ότι η ισπανική ομάδα βλέπει "ζεστά" το ενδεχόμενο απόκτησης του σέντερ του ΠΑΟΚ, μίας ομάδας που "την τελευταία δεκαετία είναι βυθισμένη σε βαθιά οικονομική κρίση, μακριά από τις λαμπρές εποχές του Πρέλεβιτς, του Φασούλα και του Στογιάκοβιτς".
Όσον αφορά τον "Λάζο", το δημοσίευμα αναφέρει ότι το ποσό που χρειάζεται για την απόκτησή του είναι πολύ μικρό, αναλογικά με το κασέ των 150.000 ευρώ που είχε, αν ενδιαφερθεί ένας σύλλογος υψηλότερου επιπέδου. Μάλιστα, ο συντάκτης του κειμένου επικαλείται "πηγές κοντά στον παίκτη" και υποστηρίζει ότι "ο ατζέντης του, Μηνάς Τουκμενίδης, περιμένει ένα τηλεφώνημα από την Ουνικάχα, προκειμένου να επιταχύνει τις διαδικασίες αποχώρησης του παίκτη από τον ΠΑΟΚ και την άφιξή του στη Μάλαγα"!
Επίσης, στο σχετικό ρεπορτάζ γίνεται αναφορά στις εξαιρετικές επιδόσεις του Παπαδόπουλου στο Eurocup, "που ωστόσο δεν ήταν ικανές να οδηγήσουν τον ΠΑΟΚ στην επόμενη φάση", καθώς και στο προηγούμενο πέρασμά του από την Ισπανία, όπου είχε αγωνιστεί με τη φανέλα της Ρεάλ Μαδρίτης.
Δείτε το σχετικό δημοσίευμα εδώ

Μηπως τελικα οι αραβες δεν ειχαν σκοπο να παρουν την ΠΑΕ ΠΑΟΚ αλλα τον Λαζαρο;;;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος novito την Σάβ 08 Ιαν 2011, 14:11, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: προσθήκη κειμένου
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11025
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από gash04 »

Μάλλον απο πίσω είναι ο Μπατατούδης και πάει να κάνει αδερφοποίηση με την Μάλαγα όπως τότε με την Γιουβέντους και ετς!

:opaokara:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”