Συμφωνώ 100% με Kos. Θέλω αυτούς τους 2 παίχτες τουλάχιστον για άλλα 2-3 χρόνια στην ομάδα. Με δεδομένο ότι σιγά σιγά Γκαρσία, Ιβιτς, Κοντρέρας φτάνουν στην δύση της καριέρας τους πρέπει αυτούς τους 2 παίχτες να τους προσέχουμε σαν τα μάτια μας.kos έγραψε: και για να μην παρεξηγηθω ακομη πιο πολυ, φυσικα και δεν λεω να τα καλυψει απο την τσεπη του ο ανθρωπος. να κατσει να δουλεψει, να μειωσει οτι θελει και οτι μπορει, αλλα τους δυο παικτες που οταν δεν παιζουν ο ΠΑΟΚ δεν μπορει να κερδισει την δοξα κακοτοπιας να τους αφησει υσηχους.
Θεόδωρος Ζαγοράκης
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Θέλω να πιστεύω οτι ενδεχόμενη (και ελπίζω διαφαινόμενη) επένδυση στην ΠΑΕ θα σημαίνει και συνεπάγεται και τη τεχνοκρατική στελέχωση του διοικητικού τμήματος με μονάδες που θα αλλάξουν προς το καλύτερο και την οργάνωση και τη στρατηγική και την εφαρμογή των όποιων πλάνων (επιτέλους ξανά) συμφωνηθούν. Γιατί η αλήθεια (που με λυπεί αλλά δεν παραβλέπεται) είναι οτι φέτος από οργάνωση και πλάνο δεν ξέρω εάν είμαστε για γέλια, για κλάμματα, ή και για τα δύο μαζί...στηρίζω και εμπιστεύομαι τον πρόεδρο, δεν μπορώ να μην επισημάνω τραγικά λάθη σε όλα τα επίπεδα, τρέμω όσο σκέφτομαι το τι θα είχε ήδη γίνει εάν είχαμε πάει σπίτι από τη Φενέρ, θα κλονιστεί η εμπιστοσύνη μου σε πιθανή πώληση επιβίωσης, και ευελπιστώ οτι ο πρόεδρος θα είναι μαζί μας ως διοικητική φιγούρα και μορφή του συνόλου, αλλά ορισμένες λειτουργίες της διοίκησης θα αναληφθούν από ικανότερα και εξειδικευμένα στελέχη των επενδυτών.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Πρώτα απ ολα να πώ οτι όλοι έχουμε κουραστεί απο τα λάθη που βλέπουμε, αλλά υπάρχει ένα ζήτημα κακίας που εκφράζεται απο μεγάλη μερίδα του κόσμου, η οποία με κάνει να αντιδράω.
Επίσης, δεν νομίζω οτι ο Ζήσης έφυγε για τον ίδιο λόγο με το Σάντος.
Ο Σάντος, απλά ήταν η πρώτη φορά στην καριέρα του που δεν έφυγε ως αποτυχημένος - απολυμένος , αλλά το αντίθετο, και θεωρώ πως αυτό έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο στην φυγή του. Αυτό δεν σημαίνει οτι τον θεωρώ χαζό ή ανίκανο. Το αντίθετο μάλιστα.
Γι αυτό δεν νομίζω οτι είναι άσχετη η αναφορά στο όνομά του, όταν κάνουμε μια αρνητική κουβέντα για τα δρώμενα στον φετινό ΠΑΟΚ. Η ομάδα δεν τραβάει με τις υπάρχουσες συνθήκες και ο Σάντος το ήξερε αυτό. Και επειδή γνώριζε πως δεν θα αντέξει άλλο ένα κύμα κραξίματος απο τον κόσμο, την έκανε. Σίγουρα έπαιξαν κι άλλα πράγματα ρόλο αλλά προσωπικά του χρεώνω πολλά. Αλλού είναι το θέμα όμως.
Πράγματι γίνονται πάρα πολλά λάθη και κανείς δεν λέει το αντίθετο.Ούτε ο ίδιος ο Τεο. Ο Οποίος πρώτος απο όλους και πολύ νωρίς μάλιστα έλεγε οτι ο ίδιος ΔΕΝ ξέρει να κάνει οικονομικούς προγραμματισμούς ούτε να χειρίζεται εταιρίες ούτε και μπορεί ίσως να μάθει να το κάνει.. Είναι εδώ γιατί λειτούργησε ως στρατιώτης μιας ομάδας που δεν είχε ΚΑΝΕΝΑΝ άλλο να βάλει σε αυτή τη θέση με ΤΟΣΟ καλά αποτελέσματα.
Γι αυτό και μόνο εγώ τον τιμώ. Βεβαίως και κάθε κριτική είναι οχι μόνο θεμιτή, αλλά και αναγκαία. Καλό κάνει.
Οχι όμως σε υστερίες, σε ψέμματα που μόνο προβλήματα δημιουργούν.
ΔΕΝ θέλω κανένα δίπολο και αυτό ακριβώς σιχαίνομαι. Το ποιός δημιουργεί δίπολα δεν είμαι σε θέση να το γνωρίζω, είμαι όμως σε θέση να αναγνωρίζω οτι τα δίπολα γίνονται πολύ εύκολα αποδεκτά απο την πλειοψηφία του κόσμου, ο οποίος είναι έτοιμος συνεχώς να παίρνει θέση σε στρατόπεδα.Αυτό μόνο κακό κάνει.
Το έγραψα και σε άλλο τόπικ. Δεν έχω κανένα νταλκά και όλοι να πουληθούν. Γιατί αυτό που οδήγησε τον ΠΑΟΚ ψηλά εδώ και δυο χρόνια, δεν είναι ούτε η στελέχωση, ούτε τα δις, ούτε οι παικταράδες, ούτε τα συστήματα και τα σουξου μουξου μανταλάκια. Είναι η συσπείρωση και η απίστευτη αισιοδοξία που υπήρχε το καλοκαίρι του 08. Όλα τα άλλα έρχονται απο μόνα τους και κολάνε στη θέση τους. Τα προβλήματα, για όσους το ξεχνάνε, ξεκίνησαν πέρσι όταν άρχισε η γκρίνια απο το ΜΑΙΟ μετά τα πρώτα πλευ οφ, όπου όλοι έβριζαν για κάποιον ανεξήγητο λόγο και μετά ήρθε η χερενφεν, το πανό για το απάτη τράβελ, ο Τέο ξεκίνησε να πίνει απο το άγχος και τη στεναχώρια του, παραιτήθηκε, γύρισε, πλακώθηκε με τον Ζήση, ο Ζήσης το ψιλοπήρε απόφαση να φύγει, είχε δημιουργηθεί το άνοιγμα ΚΑΙ λόγω αποκλεισμού απο Ευρώπη (είδες πόσο άσχετο είναι;), και όλο αυτό επηρέασε το αγωνιστικό τμήμα απο Ιούλιο και μετά.. πέρα απο το συμβάν πριν τα Γιάννενα, με τις αλλαγές φτηνών προπονητών κλπ.
Σε οτι αφορά τους τεχνικούς διευθυντές, τί να πώ.. δείξτε μου έναν άλλο τεχν. διευθ. στην Ελλάδα που να αξίζει της εμπιστοσύνης μας. Ακόμα κι ο γαύρος έχει αλλάξει πέντε εξι τόσα χρόνια, και όλο ψωνίζει οτι του λένε οι μάνατζερ..
Επίσης, δεν νομίζω οτι ο Ζήσης έφυγε για τον ίδιο λόγο με το Σάντος.
Ο Σάντος, απλά ήταν η πρώτη φορά στην καριέρα του που δεν έφυγε ως αποτυχημένος - απολυμένος , αλλά το αντίθετο, και θεωρώ πως αυτό έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο στην φυγή του. Αυτό δεν σημαίνει οτι τον θεωρώ χαζό ή ανίκανο. Το αντίθετο μάλιστα.
Γι αυτό δεν νομίζω οτι είναι άσχετη η αναφορά στο όνομά του, όταν κάνουμε μια αρνητική κουβέντα για τα δρώμενα στον φετινό ΠΑΟΚ. Η ομάδα δεν τραβάει με τις υπάρχουσες συνθήκες και ο Σάντος το ήξερε αυτό. Και επειδή γνώριζε πως δεν θα αντέξει άλλο ένα κύμα κραξίματος απο τον κόσμο, την έκανε. Σίγουρα έπαιξαν κι άλλα πράγματα ρόλο αλλά προσωπικά του χρεώνω πολλά. Αλλού είναι το θέμα όμως.
Πράγματι γίνονται πάρα πολλά λάθη και κανείς δεν λέει το αντίθετο.Ούτε ο ίδιος ο Τεο. Ο Οποίος πρώτος απο όλους και πολύ νωρίς μάλιστα έλεγε οτι ο ίδιος ΔΕΝ ξέρει να κάνει οικονομικούς προγραμματισμούς ούτε να χειρίζεται εταιρίες ούτε και μπορεί ίσως να μάθει να το κάνει.. Είναι εδώ γιατί λειτούργησε ως στρατιώτης μιας ομάδας που δεν είχε ΚΑΝΕΝΑΝ άλλο να βάλει σε αυτή τη θέση με ΤΟΣΟ καλά αποτελέσματα.
Γι αυτό και μόνο εγώ τον τιμώ. Βεβαίως και κάθε κριτική είναι οχι μόνο θεμιτή, αλλά και αναγκαία. Καλό κάνει.
Οχι όμως σε υστερίες, σε ψέμματα που μόνο προβλήματα δημιουργούν.
ΔΕΝ θέλω κανένα δίπολο και αυτό ακριβώς σιχαίνομαι. Το ποιός δημιουργεί δίπολα δεν είμαι σε θέση να το γνωρίζω, είμαι όμως σε θέση να αναγνωρίζω οτι τα δίπολα γίνονται πολύ εύκολα αποδεκτά απο την πλειοψηφία του κόσμου, ο οποίος είναι έτοιμος συνεχώς να παίρνει θέση σε στρατόπεδα.Αυτό μόνο κακό κάνει.
Το έγραψα και σε άλλο τόπικ. Δεν έχω κανένα νταλκά και όλοι να πουληθούν. Γιατί αυτό που οδήγησε τον ΠΑΟΚ ψηλά εδώ και δυο χρόνια, δεν είναι ούτε η στελέχωση, ούτε τα δις, ούτε οι παικταράδες, ούτε τα συστήματα και τα σουξου μουξου μανταλάκια. Είναι η συσπείρωση και η απίστευτη αισιοδοξία που υπήρχε το καλοκαίρι του 08. Όλα τα άλλα έρχονται απο μόνα τους και κολάνε στη θέση τους. Τα προβλήματα, για όσους το ξεχνάνε, ξεκίνησαν πέρσι όταν άρχισε η γκρίνια απο το ΜΑΙΟ μετά τα πρώτα πλευ οφ, όπου όλοι έβριζαν για κάποιον ανεξήγητο λόγο και μετά ήρθε η χερενφεν, το πανό για το απάτη τράβελ, ο Τέο ξεκίνησε να πίνει απο το άγχος και τη στεναχώρια του, παραιτήθηκε, γύρισε, πλακώθηκε με τον Ζήση, ο Ζήσης το ψιλοπήρε απόφαση να φύγει, είχε δημιουργηθεί το άνοιγμα ΚΑΙ λόγω αποκλεισμού απο Ευρώπη (είδες πόσο άσχετο είναι;), και όλο αυτό επηρέασε το αγωνιστικό τμήμα απο Ιούλιο και μετά.. πέρα απο το συμβάν πριν τα Γιάννενα, με τις αλλαγές φτηνών προπονητών κλπ.
Σε οτι αφορά τους τεχνικούς διευθυντές, τί να πώ.. δείξτε μου έναν άλλο τεχν. διευθ. στην Ελλάδα που να αξίζει της εμπιστοσύνης μας. Ακόμα κι ο γαύρος έχει αλλάξει πέντε εξι τόσα χρόνια, και όλο ψωνίζει οτι του λένε οι μάνατζερ..
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Για να τελειώνει το παραμύθι με τους AΡΔ:
Υπάρχουν τα λόγια ενός : "βγάζω τόσα χρήματα χάρις στον πρόλογό μου, μη το κάνεις αυτό σε εμένα"
Από κατινίστικο site...
Υπάρχουν τα λόγια ενός : "βγάζω τόσα χρήματα χάρις στον πρόλογό μου, μη το κάνεις αυτό σε εμένα"
Από κατινίστικο site...
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Για να αποφευχθεί το δεύτερο, εφευρέθηκε το aids.gash04 έγραψε:Έχει ακούσει κανείς σας το θα γυρίσει ο τροχός και θα ....... ο φτωχός?
Προς το παρόν αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι όλες του οι προσπάθειες είναι στο να τελειώσει καλά το θέμα με τους Άραβες. Μένουν όμως έτσι άλλα θέματα πίσω.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Ο Ζαγοράκης ποτέ του δεν ήταν ο τεχνοκράτης και ποτέ ο αναδιαρθρωτής που θα έθετε το Σύλλογο σε νέες βάσεις. Ήταν και είναι αυτός που συσπείρωσε τον κόσμο, τίποτε περισσότερο και τίποτε λιγότερο!!!
Αν κάποιος μπορούσε να κάνει όλα τα παραπάνω αυτός ήταν (και είναι) ο Βρύζας.
Ο ΠΑΟΚ έφτασε εδώ που έφτασε χάρη και εξαιτίας του Ζαγοράκη.
Αν δεν κάτσει η δουλειά με τους Άραβες, ποιός ο λόγος παραμονής του Ζαγοράκη στον ΠΑΟΚ? Τι άλλο μπορεί να δώσει στον ΠΑΟΚ? Νομίζω τίποτε πια οπότε είναι λογικό να (ξανα)φύγει. Το πρόβλημα θα είναι το ποιός θα τον διαδεχτεί!
Αλλά είναι νωρίς ακόμη για τέτοιες κουβέντες, ας δούμε πρώτα πως θα εξελιχθεί η ιστορία με τους Άραβες...
Αν κάποιος μπορούσε να κάνει όλα τα παραπάνω αυτός ήταν (και είναι) ο Βρύζας.
Ο ΠΑΟΚ έφτασε εδώ που έφτασε χάρη και εξαιτίας του Ζαγοράκη.
Αν δεν κάτσει η δουλειά με τους Άραβες, ποιός ο λόγος παραμονής του Ζαγοράκη στον ΠΑΟΚ? Τι άλλο μπορεί να δώσει στον ΠΑΟΚ? Νομίζω τίποτε πια οπότε είναι λογικό να (ξανα)φύγει. Το πρόβλημα θα είναι το ποιός θα τον διαδεχτεί!
Αλλά είναι νωρίς ακόμη για τέτοιες κουβέντες, ας δούμε πρώτα πως θα εξελιχθεί η ιστορία με τους Άραβες...
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Που έφτασε δηλαδή ο ΠΑΟΚ?Platon έγραψε:Ο ΠΑΟΚ έφτασε εδώ που έφτασε χάρη και εξαιτίας του Ζαγοράκη.
Απο την άλλη, 6 μήνες απλήρωτοι πάλι οι παίκτες.
Μπεεεεεεεεεεεεεεεε Μπεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Νταξ, εσύ εκεί, πρωτάθλημα 99 χρόνια να παίρνει ο ΠΑΟΚ, θα λες φταίει ο Ζαγοράκης που δεν το πήραμε για 100.
Κατά τα άλλα, μπε.
Κατά τα άλλα, μπε.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Δε χρειάζεται παράθεση όταν απαντούμε σε ακριβώς προηγούμενη δημοσίευση!
Thx, AdminTeam
Εσύ χειροκρότα τους απλήρωτους.
99 Πρωταθλήματα? Πότε πήραμε τίτλο, έστω κύπελλο, μ'αυτή τη διοίκηση και δεν το κατάλαβα?
Thx, AdminTeam
Εσύ χειροκρότα τους απλήρωτους.
99 Πρωταθλήματα? Πότε πήραμε τίτλο, έστω κύπελλο, μ'αυτή τη διοίκηση και δεν το κατάλαβα?
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Ε τότε χειροκρότα τον Γούμενο, τον Παγώνη και τον Μπατατούδη, αφού πήρες τίτλο μ'αυτούς!
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Lover είσαι λάθος...όλοι μας είμαστε τρελαμένοι αλλά εσύ δίνεις ρέστα. Ηρέμησε ρε μαν και σκέψου τι γράφεις...
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Οι Άραβες να βάλουν λεφτά ή να βγάλουν το σκασμό
Τρελαμένοι είναι στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ με τους Άραβες και κυρίως με τους φερόμενους ως δικηγόρους του επενδυτικού ομίλου, που γυρίζουνε δεξιά κι αριστερά και δίνουν συνεντεύξεις σε όποιο μέσο τους ζητήσει, έχοντας κάνει τον ΠΑΟΚ άνω –κάτω, κι εκθέτοντας έτσι, τον ίδιο τον Θόδωρο Ζαγοράκη.
Ο «Μπαλαδόρος» μίλησε με άνθρωπο του δικεφάλου ο οποίος γνωρίζει πρόσωπα και πράγματα όσο κανένας άλλος και μας αποκάλυψε ότι στον ΠΑΟΚ, «τα έχουνε πάρει στο κρανίο» όπως μας είπε χαρακτηριστικά, με όλα αυτά που γίνονται και ακούγονται για γήπεδα και τα τοιαύτα.
«Ακόμα δεν έχουμε δει το Ευρώ τους και αυτοί έχουν χτίσει γήπεδο! Ένα στην Τούμπα, κι ένα στο Παπαγεωργίου. Έλεος. Ας βάλουνε πρώτα λεφτά και μετά ας κάνουνε ό,τι θέλουνε. Αλλιώς, ας βγάλουνε το σκασμό»! Έτσι ακριβώς, όπως το διαβάσατε…
Σύμφωνα με την πηγή μας, ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ παρακολουθεί από κοντά όλα αυτά τα καραγκιοζιλίκια που κάνουνε οι δικηγόροι των Αράβων και φυσικά καταλαβαίνει ότι όλα αυτά τον εκθέτουν: «Καταλαβαίνουμε ότι με όλα όσα ακούγονται, ο κόσμος του ΠΑΟΚ νομίζει ότι ο πρόεδρος μπορεί να έχει συζητήσει κάτι μαζί τους.
Ο πρόεδρος -μας διαβεβαίωσε-, όχι μόνο δεν έχει μιλήσει για γήπεδα ή οτιδήποτε άλλο, αλλά είναι εκνευρισμένος που ακούει για «συμφωνίες», για «γήπεδα», για «κυλικεία» και ό,τι άλλο κατέβει στο κεφάλι του καθενός».
«Το μόνο που έχει κάνει, ο Θόδωρος, είναι να τους διαμηνύσει από την πρώτη στιγμή, αλλά κι επανειλημμένα, ότι δε θέλει ν΄ ακούγεται τίποτα. Απολύτως τίποτα. Ο ΠΑΟΚ έχει γίνει άνω κάτω με όλα αυτά και κανείς μας δεν ξέρει αν θα συμμετάσχουνε τελικά στην αύξηση ή όχι.
Θέλουμε περισσότερο από τίποτα άλλο να μπει ένας επενδυτής στον ΠΑΟΚ για να τελειώσουνε όλες αυτές οι περιπέτειες, επιβεβαιώθηκε ενδιαφέρον τους μετά τη διαρροή του θέματος για να είναι ορισμένα πράγματα ξεκάθαρα, αλλά εδώ βλέπουμε μόνο να διαφημίζονται κάποιοι άνθρωποι κι ενώ τίποτα δεν είναι σίγουρο».
Με την ευκαιρία τον ρωτήσαμε αν η παράταση πάρθηκε για τους άραβες και η απάντησή του ήταν κάθετη: «Η παράταση παίρνεται κάθε φορά. Δεν επάρθηκε ειδικά τώρα».
Ρωτήσαμε επίσης, αν ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ αντιλαμβάνεται ότι στην πλάτη του, οι Άραβες ή οι δικηγόροι τους παίζουνε παιχνιδάκια εκμεταλλευόμενοι την επιβεβαίωση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ για το ενδιαφέρον τους.
Η απάντηση ήταν σαφής και ξεκάθαρη: «Γι΄ αυτό ακριβώς είναι τρελαμένος». Μάλιστα, μας έδωσε ο ίδιος τη δική του εκτίμηση:
«Οι άνθρωποι το παίζουνε δίπορτο. Ο ένας δικηγόρος βγαίνει και λέει ότι θα χτίσουνε γήπεδο στην περιοχή Παπαγεωργίου και αυτή θα είναι επένδυση δική τους. Δηλαδή θα φτιάξουνε γήπεδο με δικά τους χρήματα και θα είναι δικό τους ή θα πάρουνε δάνεια στο όνομα του ΠΑΟΚ και θα ανήκει το γήπεδο στην ΠΑΕ;».
Και ο δεύτερος δικηγόρος;
«Ο άλλος, το παίζει με τον ΑΣ, την Τούμπα και τον κόσμο. Ρίχνουνε άδεια, για να πιάσουν γεμάτα. Ό,τι τους κάτσει. Μπερδεύουνε τον κόσμο, τον ξεσηκώνουνε, και παράλληλα, αυτό το επικοινωνιακό παιχνιδάκι τους βολεύει γιατί περιμένουνε την πρόσληψη του μηνύματος από τον κόσμο και τις αντιδράσεις».
Υποθετικά, ο Άραβας Οντάι Σαμάρι Φαΐς, ήρθε στη Θεσσαλονίκη. Υποθετικά, πάλι, θα δώσει συνέντευξη από Δευτέρα, ΠΡΙΝ ακόμα μπει στην Αύξηση του Μετοχικού Κεφαλαίου, για να αποκαλύψει τι σχέδια έχει, αν και η λογική λέει ότι θα έπρεπε να γίνει το αντίθετο.
Εμείς, περιμένουμε κάποια στιγμή και την τοποθέτηση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, ή του ιδίου του Θόδωρου Ζαγοράκη. Το οφείλει στον εαυτό του να το κάνει.
http://www.baladoros.com/nea/4874
Ένα δίκιο δεν το έχουμε τώρα????
Τρελαμένοι είναι στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ με τους Άραβες και κυρίως με τους φερόμενους ως δικηγόρους του επενδυτικού ομίλου, που γυρίζουνε δεξιά κι αριστερά και δίνουν συνεντεύξεις σε όποιο μέσο τους ζητήσει, έχοντας κάνει τον ΠΑΟΚ άνω –κάτω, κι εκθέτοντας έτσι, τον ίδιο τον Θόδωρο Ζαγοράκη.
Ο «Μπαλαδόρος» μίλησε με άνθρωπο του δικεφάλου ο οποίος γνωρίζει πρόσωπα και πράγματα όσο κανένας άλλος και μας αποκάλυψε ότι στον ΠΑΟΚ, «τα έχουνε πάρει στο κρανίο» όπως μας είπε χαρακτηριστικά, με όλα αυτά που γίνονται και ακούγονται για γήπεδα και τα τοιαύτα.
«Ακόμα δεν έχουμε δει το Ευρώ τους και αυτοί έχουν χτίσει γήπεδο! Ένα στην Τούμπα, κι ένα στο Παπαγεωργίου. Έλεος. Ας βάλουνε πρώτα λεφτά και μετά ας κάνουνε ό,τι θέλουνε. Αλλιώς, ας βγάλουνε το σκασμό»! Έτσι ακριβώς, όπως το διαβάσατε…
Σύμφωνα με την πηγή μας, ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ παρακολουθεί από κοντά όλα αυτά τα καραγκιοζιλίκια που κάνουνε οι δικηγόροι των Αράβων και φυσικά καταλαβαίνει ότι όλα αυτά τον εκθέτουν: «Καταλαβαίνουμε ότι με όλα όσα ακούγονται, ο κόσμος του ΠΑΟΚ νομίζει ότι ο πρόεδρος μπορεί να έχει συζητήσει κάτι μαζί τους.
Ο πρόεδρος -μας διαβεβαίωσε-, όχι μόνο δεν έχει μιλήσει για γήπεδα ή οτιδήποτε άλλο, αλλά είναι εκνευρισμένος που ακούει για «συμφωνίες», για «γήπεδα», για «κυλικεία» και ό,τι άλλο κατέβει στο κεφάλι του καθενός».
«Το μόνο που έχει κάνει, ο Θόδωρος, είναι να τους διαμηνύσει από την πρώτη στιγμή, αλλά κι επανειλημμένα, ότι δε θέλει ν΄ ακούγεται τίποτα. Απολύτως τίποτα. Ο ΠΑΟΚ έχει γίνει άνω κάτω με όλα αυτά και κανείς μας δεν ξέρει αν θα συμμετάσχουνε τελικά στην αύξηση ή όχι.
Θέλουμε περισσότερο από τίποτα άλλο να μπει ένας επενδυτής στον ΠΑΟΚ για να τελειώσουνε όλες αυτές οι περιπέτειες, επιβεβαιώθηκε ενδιαφέρον τους μετά τη διαρροή του θέματος για να είναι ορισμένα πράγματα ξεκάθαρα, αλλά εδώ βλέπουμε μόνο να διαφημίζονται κάποιοι άνθρωποι κι ενώ τίποτα δεν είναι σίγουρο».
Με την ευκαιρία τον ρωτήσαμε αν η παράταση πάρθηκε για τους άραβες και η απάντησή του ήταν κάθετη: «Η παράταση παίρνεται κάθε φορά. Δεν επάρθηκε ειδικά τώρα».
Ρωτήσαμε επίσης, αν ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ αντιλαμβάνεται ότι στην πλάτη του, οι Άραβες ή οι δικηγόροι τους παίζουνε παιχνιδάκια εκμεταλλευόμενοι την επιβεβαίωση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ για το ενδιαφέρον τους.
Η απάντηση ήταν σαφής και ξεκάθαρη: «Γι΄ αυτό ακριβώς είναι τρελαμένος». Μάλιστα, μας έδωσε ο ίδιος τη δική του εκτίμηση:
«Οι άνθρωποι το παίζουνε δίπορτο. Ο ένας δικηγόρος βγαίνει και λέει ότι θα χτίσουνε γήπεδο στην περιοχή Παπαγεωργίου και αυτή θα είναι επένδυση δική τους. Δηλαδή θα φτιάξουνε γήπεδο με δικά τους χρήματα και θα είναι δικό τους ή θα πάρουνε δάνεια στο όνομα του ΠΑΟΚ και θα ανήκει το γήπεδο στην ΠΑΕ;».
Και ο δεύτερος δικηγόρος;
«Ο άλλος, το παίζει με τον ΑΣ, την Τούμπα και τον κόσμο. Ρίχνουνε άδεια, για να πιάσουν γεμάτα. Ό,τι τους κάτσει. Μπερδεύουνε τον κόσμο, τον ξεσηκώνουνε, και παράλληλα, αυτό το επικοινωνιακό παιχνιδάκι τους βολεύει γιατί περιμένουνε την πρόσληψη του μηνύματος από τον κόσμο και τις αντιδράσεις».
Υποθετικά, ο Άραβας Οντάι Σαμάρι Φαΐς, ήρθε στη Θεσσαλονίκη. Υποθετικά, πάλι, θα δώσει συνέντευξη από Δευτέρα, ΠΡΙΝ ακόμα μπει στην Αύξηση του Μετοχικού Κεφαλαίου, για να αποκαλύψει τι σχέδια έχει, αν και η λογική λέει ότι θα έπρεπε να γίνει το αντίθετο.
Εμείς, περιμένουμε κάποια στιγμή και την τοποθέτηση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, ή του ιδίου του Θόδωρου Ζαγοράκη. Το οφείλει στον εαυτό του να το κάνει.
http://www.baladoros.com/nea/4874
Ένα δίκιο δεν το έχουμε τώρα????