Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Έφεση από τον εισαγγελέα στην αθώωση του Β. Μαρινάκη
Ο αναπληρωτής ποδοσφαιρικός εισαγγελέας της ελληνικής ποδοσφαιρικής ομοσπονδίας Μανώλης Αντωνακάκης έκανε έφεση κατά της απόφασης της Πειθαρχικής Επιτροπής να απαλλάξει τον Βαγγέλη Μαρινάκη από τις κατηγορίες για την είσοδό του στα αποδυτήρια στο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό.
Έτσι, ο ισχυρός άνδρας του Ολυμπιακού αναμένεται να δικαστεί και πάλι στις 19 Ιανουαρίου, ημερομηνία που είναι προγραμματισμένο το παιχνίδι των «ερυθρολεύκων» με τον ΠΑΟΚ για το Κύπελλο στο «Καραϊσκάκη». Από τη στιγμή που στο φύλλο αγώνα δεν αναφέρθηκε το παραμικρό και η Πειθαρχική Επιτροπή απάλλαξε τον Β. Μαρινάκη, είναι φανερό ότι ο Μανώλης Αντωνακάκης επιθυμεί την τιμωρία του προέδρου του Ολυμπιακού.
Ηλεκτρονική Έκδοση enet.gr, 22:53 Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2011
Ο αναπληρωτής ποδοσφαιρικός εισαγγελέας της ελληνικής ποδοσφαιρικής ομοσπονδίας Μανώλης Αντωνακάκης έκανε έφεση κατά της απόφασης της Πειθαρχικής Επιτροπής να απαλλάξει τον Βαγγέλη Μαρινάκη από τις κατηγορίες για την είσοδό του στα αποδυτήρια στο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό.
Έτσι, ο ισχυρός άνδρας του Ολυμπιακού αναμένεται να δικαστεί και πάλι στις 19 Ιανουαρίου, ημερομηνία που είναι προγραμματισμένο το παιχνίδι των «ερυθρολεύκων» με τον ΠΑΟΚ για το Κύπελλο στο «Καραϊσκάκη». Από τη στιγμή που στο φύλλο αγώνα δεν αναφέρθηκε το παραμικρό και η Πειθαρχική Επιτροπή απάλλαξε τον Β. Μαρινάκη, είναι φανερό ότι ο Μανώλης Αντωνακάκης επιθυμεί την τιμωρία του προέδρου του Ολυμπιακού.
Ηλεκτρονική Έκδοση enet.gr, 22:53 Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2011
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Τι θα γίνει με εκείνα τα επεισόδια των σκουληκιών στα Τρίκαλα ,τα ξεχάσαμε κύριε(?) α(θ)λητικέ δικαστή ? Η μήπως η δικαιοσύνη είναι όντως τυφλή και δεν τα είδε? 
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Περίμενε, εδώ σιγά σιγά θα πειστούν όλοι ότι οι Ηρακλειδείς συνελήφθησαν επειδή τούς επιτέθηκαν οι ΠΑΟΚτσήδες και όχι επειδή λέω εγώ τώρα έκαναν απαγωγή.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
ΟεΟ οεο οεο..
φερ' τον Τζιμπούρ στη Τούμπα ρε σε λέω
Ζαγόρ ακούς τι γίνεται στην Κούλα
πάρτους τα σώβρακα μας πρήξαν τα κουκούλια
τον τρομοκράτη ντύσε μες στα μαύρα
και βγες να κάνεις χαβαλέ με τα γατάκια!!
φερ' τον Τζιμπούρ στη Τούμπα ρε σε λέω
Ζαγόρ ακούς τι γίνεται στην Κούλα
πάρτους τα σώβρακα μας πρήξαν τα κουκούλια
τον τρομοκράτη ντύσε μες στα μαύρα
και βγες να κάνεις χαβαλέ με τα γατάκια!!
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Ο τζιμπούρ θα είναι στα ανταλλάγματα που θα δώσουμε για την αγορά του μιραλάς.
υπομονή έρχονται μεγάλες ανακατατάξεις.
υπομονή έρχονται μεγάλες ανακατατάξεις.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Οπλαρχηγέ πιο πολύ από το χιούμορ στα τελευταία ποστ σου για μεταγραφές κλπ μου αρέσει το βαθύτερο στίγμα που θες να δώσεις και στο οποίο συμφωνώ.
Αλλάζοντας θέμα, διαβάζω για γαύρο και για Βέλλιο, Ανάκογλου κλπ και βλέπω οτι πάνε για τρελό παιδομάζωμα...ειδικά από τις Σέρρες δεν επιτρέπεται να τους πάρουν όλους (έχουν ήδη Παπάζογλου). Πάει για ομάδα 10ετίας το κήτος.
Πότε αρχίζει να ισχύει αυτό με τους γηγενείς στην 11άδα;
Αλλάζοντας θέμα, διαβάζω για γαύρο και για Βέλλιο, Ανάκογλου κλπ και βλέπω οτι πάνε για τρελό παιδομάζωμα...ειδικά από τις Σέρρες δεν επιτρέπεται να τους πάρουν όλους (έχουν ήδη Παπάζογλου). Πάει για ομάδα 10ετίας το κήτος.
Πότε αρχίζει να ισχύει αυτό με τους γηγενείς στην 11άδα;
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Παιδες, τρομερη η περιπτωση Τζιμπουρ, καθως ληγει το συμβολαιο σε λιγοτερο απο 6 μηνες, αρα υπογραφει με οποιον θελει, αρα καθολου λεφτα στην κουλα... Φουστιες αυτοι?Φουστιες και μεις!
Οσο για το προαναφερθες παιδομαζωμα, εμεις γιατι δεν κανουμε καμια κινηση για νεαρους (οπως καναμε με Γιακουμη)?
Εκτος και αν γινονται, αλλα τα ΜΜΕ δεν πηραν χαμπαρι...
Οσο για το προαναφερθες παιδομαζωμα, εμεις γιατι δεν κανουμε καμια κινηση για νεαρους (οπως καναμε με Γιακουμη)?
Εκτος και αν γινονται, αλλα τα ΜΜΕ δεν πηραν χαμπαρι...
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
οσο αναφορα νεαρους φερελπις κλπ χιλιες φορες να τους βγαζω μεσα απο τις καδημιες μου παρα να πληρωνω υπεραξιες σε ομαδουλες...εμεις παμε να κανουμε το πρωτο και αυτο ειναι πολυ καλο...
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Ο Τζιμπούρ όσο παιχταράς και να είναι ...........που είναι πραγματικά παιχταράς και κάνει την διαφορά...άλλο τόσο μυαλό του λείπει.
Εγώ προσωπικά τον θέλω μακριά από τον ΠΑΟΚ διότι το πρώτο πράγμα που θα κάνει θα είναι να μας χαλάσει τα αποδυτήρια και μετά χαιρέτα μας την κλεφτουριά.Εκτός και αν φάει τις μάπες του προκαταβολικά από τους Παύλους και τον Ιταλό γόη....
και ισιώσει.
Εγώ προσωπικά τον θέλω μακριά από τον ΠΑΟΚ διότι το πρώτο πράγμα που θα κάνει θα είναι να μας χαλάσει τα αποδυτήρια και μετά χαιρέτα μας την κλεφτουριά.Εκτός και αν φάει τις μάπες του προκαταβολικά από τους Παύλους και τον Ιταλό γόη....
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Δεν μπορεις να μαζευεις 10 "μικρους" καθε χρονο..Ο ΠΑΟΚ εχει ηδη πολλους "μικρους" και αμα παρει και αλλους ποτε θα προλαβουν να παιξουν ολοι???Δανεικοι θα στελνονται και αμα κατσει καποιος.
Εκτος αυτου οι παιχτες που παιρνει ο γαυρος δεν ξερω κατα ποσο μπορουν να βοηθησουν...Καλοι ειναι αλλα μεχρι εκει.Τετοιους παιχτες ισως εχουμε και στη β ομαδα.Γιατι να παιρνεις απο αλλους???
Εκτος αυτου οι παιχτες που παιρνει ο γαυρος δεν ξερω κατα ποσο μπορουν να βοηθησουν...Καλοι ειναι αλλα μεχρι εκει.Τετοιους παιχτες ισως εχουμε και στη β ομαδα.Γιατι να παιρνεις απο αλλους???
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Ωραίος ο sourmenetes, τι την θέλουμε την ακαδημία αν δεν βγάζουμε νέους παίκτες; Απλά να λάιμαι ότι τα παιδιά μας παίζουν στον ΠΑΟΚ; Οι νέοι στην Ξάνθη, Σέρρες, Τρίπολη, Γιάννενα που μαθαίνουν την μπάλα και είναι καλύτεροι από τους δικούς μας; Στο Ρίο μεταπτυχιακό κάνουν;
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
συμφωνωSera4 έγραψε:οσο αναφορα νεαρους φερελπις κλπ χιλιες φορες να τους βγαζω μεσα απο τις καδημιες μου παρα να πληρωνω υπεραξιες σε ομαδουλες...εμεις παμε να κανουμε το πρωτο και αυτο ειναι πολυ καλο...
και οσο υπαρχουν χουβαρνταδες που τα σκανε δεξια και αριστερα αυτές οι υπεραξίες θα μεγαλωνουν
και θα ειναι ακομα πιο δυσαναλογες με τις αξιες που θα αγοραζονται
υγ. εποχή κοσκότα με θυμιζουν ολα αυτα
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
teod1980 έγραψε:Ωραίος ο sourmenetes, τι την θέλουμε την ακαδημία αν δεν βγάζουμε νέους παίκτες; Απλά να λάιμαι ότι τα παιδιά μας παίζουν στον ΠΑΟΚ; Οι νέοι στην Ξάνθη, Σέρρες, Τρίπολη, Γιάννενα που μαθαίνουν την μπάλα και είναι καλύτεροι από τους δικούς μας; Στο Ρίο μεταπτυχιακό κάνουν;
ριο αντιριο???
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Ο Πανιώνιος θα πάρει 1.2 εκατομμύρια ευρώ και παίκτες. Αν τώρα δεν έρθει κάποιος ποδοσφαιριστής θα πάρουμε παραπάνω χρήματα για να κάνουμε εμείς μεταγραφές. Αν ολοκληρωθεί η συμφωνία, ο Μανιάτης θα πάει στον Ολυμπιακό άμεσα και ο Κουμόρτζι προς το τέλος της μεταγραφικής περιόδου».
κονδρα...
Μανιατης κουμορτζι 1.2 και ο κουτσι περισσοτερα...........

κονδρα...
Μανιατης κουμορτζι 1.2 και ο κουτσι περισσοτερα...........
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
το βαζω και εδω δεν μπορω εχω κλαψει λαιμαι
[youtube]r4hcIypviHs[/youtube]
0:12 Γιατί δεν κατεβαίνς τόσην ώρα ρε;
0:20 Ένας ένας... φάπες θα φας!
0:36 Νταμπίζας; Αφού όλο πίπες λιες ρε!
0:47 Σφαλιάρς θα πεφτ ρε, όχι βρισίδ!
1:03 Έλα πες την μαλακία σου.
1:15 Ρε μαλάκα! 60 χιλιόμετρα έκανα, τι ποιους είναι ου λόγος!
1:28 Δουλεύω μια εβδομάδα για να σι δω ρε μαλάκα!

[youtube]r4hcIypviHs[/youtube]
0:12 Γιατί δεν κατεβαίνς τόσην ώρα ρε;
0:20 Ένας ένας... φάπες θα φας!
0:36 Νταμπίζας; Αφού όλο πίπες λιες ρε!
0:47 Σφαλιάρς θα πεφτ ρε, όχι βρισίδ!
1:03 Έλα πες την μαλακία σου.
1:15 Ρε μαλάκα! 60 χιλιόμετρα έκανα, τι ποιους είναι ου λόγος!
1:28 Δουλεύω μια εβδομάδα για να σι δω ρε μαλάκα!