Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...

Τι θα γινει στον ΠΑΟΚ διοικητικα?

Θα ερθει μεγαλος επενδυτης?
293
19%
Θα ερθει μεγαλος επενδυτης,αλλα θα βοηθα και ο κοσμος?
460
31%
Θα συνεχισουμε ετσι με τον κοσμο του ΠΑΟΚ μονο επενδυτη και θα γινουμε εταιρεια λαικης βασης?
754
50%
 
Σύνολο ψήφων: 1507

Άβαταρ μέλους
logios
Δημοσιεύσεις: 1370
Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 22:01

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από logios »

Περα απο γνωσεις και τι θα μπορουσε να γινει σε μια Α.Ε. οταν τα προτεινεις για μια Ποδοσφαιρικη Α.Ε. τοτε συγγνωμη αλλα εισαι εκτος πραγματικοτητας.

Το θεμα δεν ειναι να βρεις μια ιδεατη , θεωρητικα, λυση αλλα κατι που θα μπορουσε να ανταποκριθει ως βελτιστη για την συγκεκριμενη περιπτωση.

Ξεκινησα και εγω να γραφω πριν μερικες σελιδες αλλα διαπιστωσα εναν "πολεμο" αποψεων που εχουν ως , κυριο , σκοπο να επιβαλλει ο καθενας την δικια του και αποχωρησα. ( με εξαιρεσεις )

Θα σου προτεινα να προσπαθουσες να χρησιμοποιησεις τις γνωσεις σου στο να προτεινεις λυσεις για την επομενη μερα της αποκτησης του πλειοψηφικου πακετου απο τους Αραβες, ητοι 67%, για τον αποτελεσματικο ελεγχο τους ωστε να οι πιθανοτητες κακοδιαχειρησης να μειωθουν στο ελαχιστο.
Γιατι το να προσπαθησεις να πεισεις ολους εμας το τι θα ηταν, κατα την αποψη σου, το καλλιτερο για την Π.Α.Ε. ειναι ανουσιο, δεν βαζουμε εμεις το χρημα. Και σιγουρα γραφοντας εδω δεν προκειται να αλλαξεις γνωμη στους Αραβες.
Το μονο οφελος που βλεπω ειναι, ο μη γενοιτο, να επαληθευτεις και να "εχεις να το λες".
Καθαρα εγωιστικοι λογοι δλδ για εμενα, και κατα την αποψη μου ειμαστε σε οριακο σημειο και το "ρισκο" των Αραβων πρεπει να το αναλαβουμε.
Καλο βραδυ και ευχομαι να τελειωσουν ολα γρηγορα, εντος της εβδομαδος, και να χουν θετικη εκβαση.
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από sidpanos »

ηρεμία..ο καθένας την αποψή του πολιτισμένα..
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Rizla »

Πω ρε πουστη μου...εχω πιει και κανα δυο τσιγαρα....και καθομαι και διαβαζω περιπου 30 σελιδες στο θεμα ''ΤΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΤΟΥ ΠΑΟΚ''...
Οι αποψεις για το μικρο κεφαλι μου ηταν πολλες και διαφορετικες...
Αδυνατω να τις φιλτραρω...
Παντως παρ'οτι δεν κατασταλαξα καπου το μονο σιγουρο συμπερασμα που εβγαλα ειναι οτι:

ΘΑ ΠΩΛΗΘΕΙ Ο ΒΙΕΡΙΝΙΑ... :shock: :shock: :shock:

Γιατι ρε Νικο?
Για αυτο μωρη καριολα,για αυτο...
Άβαταρ μέλους
interad
Δημοσιεύσεις: 1247
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 17:13
Τοποθεσία: Πιτσούνι City

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από interad »

γειά σου ρε τσακαλάκι!!! :lol: :lol: :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=TPmPpvI4HII#t=01m04s
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από free4 »

Οι "μνηστήρες" της ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Με αφορμή την ενδεχόμενη έλευση των Αράβων, το olaPAOK.gr ανοίγει το φάκελο "Επίδοξοι επενδυτές" και σας θυμίζει ονόματα που είχαν απασχολήσει τον "Δικέφαλο" τα προηγούμενα χρόνια. Ο... βασιλιάς των μαγιό, ο καπετάν Γιάννης, το ζεύγος Αγγελόπουλου και η επιστολή στον Καντάφι

Μέσα στον Ιανουάριο, αναμένεται να ξεκαθαρίσει το θέμα της επένδυσης των Αράβων στον ΠΑΟΚ, είτε θετικά, είτε αρνητικά. Με αφορμή το ενδιαφέρον τους για την ΠΑΕ, το olaPAOK.gr ανοίγει το φάκελο "Επίδοξοι επενδυτές" και σας θυμίζει περιπτώσεις υποψήφιων αγοραστών, που είχαν απασχολήσει το "Δικέφαλο" τα προηγούμενα χρόνια. Από το... βασιλιά των μαγιό, την επιστολή των οπαδών στον Καντάφι και τον καπετάν Γιάννη Καμπάνη, ως τον Κοπελούζο και το ζεύγος Αγγελόπουλου.

Θα έφερνε τον... Μιγιάτοβιτς

Ο Βλάσης Τσάκας απασχόλησε τα ΜΜΕ το καλοκαίρι του 2001. Δήλωνε εκπρόσωπος μεγάλης πολυεθνικής από την Αργεντινή, που ήθελε να αγοράσει το 84% της "Άθλος ΠΑΟΚ", εταιρείας του Γιώργου Μπατατούδη, στην οποία ανήκε και η ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Μάλιστα, διατυμπάνιζε την επιθυμία του να ενισχύσει την ομάδα με ποδοσφαιριστές όπως ο Πέτζα Μιγιάτοβιτς! Το θέμα πήρε αρνητική τροπή, όταν άρχισαν να βγαίνουν στο φως της δημοσιότητας καταγγελίες επιχειρηματιών από τη Χαλκιδική, ότι ο Τσάκας τους είχε κοροϊδέψει και τους είχε οδηγήσει στην οικονομική καταστροφή.

Ο "βασιλιάς των μαγιό"

Ο Πάνος Παπαδόπουλος έγινε γνωστός με το χαρακτηρισμό ο "βασιλιάς των μαγιό". Έλληνας σχεδιαστής μαγιό, που δραστηριοποιείται επαγγελματικά στη Σουηδία και πλέον εξάγει τα μαγιό του και σε δεκάδες ακόμη χώρες. Είχε πάρει στα χέρια του στοιχεία της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, αλλά στη συνέχεια δήλωσε αδυναμία να αντεπεξέλθει.

Οι Ιταλοί του Ακάρντι

Ο Τζιουζέπε Ακάρντι φερόταν να εκπροσωπεί μεγάλο ιταλικό χρηματοπιστωτικό όμιλο, που ενδιαφερόταν για την απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών της ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Όπως ήρθε στην Ελλάδα, έτσι έφυγε...

Ο Χοιρίδης και η περιπέτεια του Απόλλωνα

Ο Δημήτρης Χοιρίδης εμφανίστηκε στο προσκήνιο ως εκπρόσωπος Σύριων μεγαλοεπενδυτών. Είχε δώσει συνέντευξη Τύπου σε μεγάλο ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης. Αυτή ήταν επεισοδιακή και προκάλεσε θυελλώδεις αντιδράσεις στους παριστάμενους οπαδούς. Αργότερα ενεπλάκη στα διοικητικά του Απόλλωνα Καλαμαριάς, οδηγώντας τον στο χείλος του γκρεμού.

Ο ιδιοκτήτης της Πόρτσμουθ

Το όνομα του Μίλαν Μάνταριτς "ακούστηκε" το 2004. Ο Σερβοαμερικανός μεγιστάνας ήταν τότε ιδιοκτήτης της αγγλικής Πόρτσμουθ και φερόταν διατεθειμένος να επενδύσει και στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Αργότερα ασχολήθηκε με τα διοικητικά της Λέστερ, ενώ σήμερα κατέχει το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών της Σέφιλντ Γουένστεϊ. Στα του ΠΑΟΚ, πάντως, δεν ενεπλάκη ποτέ.

Ο καπετάν Γιάννης

Ο... καπετάνιος Γιάννης Καμπάνης εμφανίστηκε στο προσκήνιο επί διοίκησης Γούμενου. Έχουν μείνει αξέχαστες οι ραδιοφωνικές συνεντεύξεις του, όπου, μεταξύ άλλων, δήλωνε αποφασισμένος να πληρώσει το ποσό που χρειαζόταν για να παραμείνει στην ομάδα ο Δημήτρης Σαλπιγγίδης... Μάλιστα, είχε πάει και στην προετοιμασία του ΠΑΟΚ στο εξωτερικό και είχε... ξυπνήσει τον -τότε αρχηγό της ομάδας- Θόδωρο Ζαγοράκη, για να μιλήσει μαζί του. Στα λόγια ήταν καλός...

Ο Αλεξάκης και η ρύθμιση των χρεών

Λίγο πριν αναλάβει τη διοίκηση ο Θόδωρος Ζαγοράκης, ένας ακόμη υποψήφιος επενδυτής είχε απασχολήσει τον ΠΑΟΚ. Ο λόγος για τον Ελληνοαμερικανό Κώστα Αλεξάκη, που είχε θέσει ως όρο για να εμπλακεί στα του "Δικεφάλου" τη ρύθμιση των χρεών. Αυτό το θέμα εξακολουθεί να απασχολεί την ομάδα. Ο Αλεξάκης, πάλι...

Ο... Ιβάν ο τρομερός

Ήρθε στη Θεσσαλονίκη το 2006 "μετά Βαΐων και κλάδων", αφού τον υποδέχτηκε μέχρι και ο τότε νομάρχης Θεσσαλονίκης και νυν περιφερειάρχης, Παναγιώτης Ψωμιάδης. Έλληνας βουλευτής του ρωσικού Κοινοβουλίου, με ποντιακή καταγωγή. Το θέμα "κόλλησε" στην απαίτησή του να πάρει το γήπεδο.

Ο Καντάφι και η επιστολή των οπαδών

Στα διοικητικά σενάρια για την ΠΑΕ ΠΑΟΚ πρωταγωνίστησε μέχρι και ο Λίβυος ηγέτης, Μουαμάρ Καντάφι, καθώς φήμες ήθελαν τον ίδιο και τον υιό του να αγοράζουν το 20% των μετοχών της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, με τις... ευλογίες της Γιουβέντους και του Λουτσιάνο Μότζι! Μάλιστα, το θέμα είχε διχάσει τον κόσμο του ΠΑΟΚ, με ορισμένους συνδέσμους να αποστέλουν επιστολή-πρόσκληση στον Καντάφι και κάποιους άλλους να αντιδρούν στο ενδεχόμενο να πάει η ομάδα στα χέρια κάποιου "αλλόθρησκου".

Ο κύριος Blue Sky

Ο Νικηφόρος Κισσανδράκης, ιδιοκτήτης του τηλεοπτικού σταθμού Blue Sky, εμφανίστηκε σαν... κομήτης και με τον ίδιο ακριβώς τρόπο έφυγε.

Ο... εκλεκτός του Γούμενου

Ένα από ονόματα με μεγάλη οικονομική επιφάνεια που απασχόλησαν το ρεπορτάζ του ΠΑΟΚ ήταν αυτό του Δημήτρη Κοπελούζου. Ο Γιάννης Γούμενος δήλωνε ότι είχε μιλήσει προσωπικά μαζί του, ενώ στις επαφές φερόταν να είχε μεσολαβήσει και ο Βίκτωρ Μητρόπουλος.

Μυτιληναίος και Εμφιετζόγλου

Παρότι ασχολήθηκε με τα του Ηρακλή, ο Ευάγγελος Μυτιληναίος δεν έκρυψε ποτέ το θαυμασμό του για τον ΠΑΟΚ και τη δυναμική του κόσμου του. Ειπώθηκε ότι ήθελε να αγοράσει την ασπρόμαυρη ΠΑΕ, πριν καταλήξει τελικά στους "κυανόλευκους", ενώ το όνομά του επανήλθε στο προσκήνιο και επί διοίκησης Ζαγοράκη.

Ένα άλλο όνομα που ακούστηκε για τον ΠΑΟΚ, αλλά τελικά βρέθηκε στον Ηρακλή ήταν ο Πρόδρομος Εμφιετζόγλου.

ΤΙΤΑΝ, ΑΣΠΙΣ και ο Mr. Πόρτο Καρράς

Από το... χορό των επίδοξων αγοραστών της ΠΑΕ ΠΑΟΚ δεν έλειψαν, επίσης, τα ονόματα του γνωστού ΠΑΟΚτσή Παύλου Κανελλόπουλου, της εταιρείας ΤΙΤΑΝ, καθώς και του Παύλου Ψωμιάδη, της περιβόητης ΑΣΠΙΣ. Επί Γούμενου υπήρξε και ένα "φλερτ" με τον Κώστα Στέγγο, του Πόρτο Καρράς, που επίσης δεν προχώρησε.

Το ζεύγος Αγγελόπουλου

Το ενδεχόμενο εμπλοκής του ζεύγους Θόδωρου και Γιάννας Αγγελόπουλου στον ΠΑΟΚ είχε προκαλέσει σάλο στη Θεσσαλονίκη. Μάλιστα, η διοίκηση του Γιάννη Γούμενου είχε εκδώσει ανακοίνωση, με την οποία ευχαριστούσε τη γνωστή οικογένεια για τα 400.000 ευρώ που είχε προσφέρει στον ΠΑΟΚ. Το ζεύγος δεν επιβεβαίωσε ποτέ το ενδιαφέρον της για την ΠΑΕ, τονίζοντας με ανακοίνωσή της: "Ουδέποτε εκδηλώσαμε ενδιαφέρον για εμπλοκή μας στα θέματα της ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Όταν με πρωτοβουλία τρίτου προσώπου ετέθη το ενδεχόμενο αυτό, η στάση μας υπήρξε τελικά αρνητική".

http://olapaok.gr/podosfairo/Dioikitika ... 37418.html
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από gergeo4 »

Συγκεκριμένα, ο κ. Σπυράτος, μιλώντας στον FM 100, τόνισε:

Για το πότε προβλέπει ότι θα υπάρξει οριστική εξέλιξη στην υπόθεση: "Αν προχωρήσει το ενδιαφέρον ή όχι είναι κάτι που θα οριστικοποιηθεί το διάστημα 10-20 Ιανουαρίου, όπως έχει καθοριστεί. Το προηγούμενο διάστημα, από την ημέρα της ανακοίνωσης που εξεδόθη κι έπειτα, δεν έχει αλλάξει κάτι. Η απόφαση θα ανακοινωθεί από τον ίδιο τον κ. Αλ Σαμαρί, σε συνέντευξη Τύπου που αναμένεται να παραθέσει".

Για το αν υπόθεση οδεύει σε καλό δρόμο: "Πραγματικά, είμαστε σε ένα καλό δρόμο. Η προοπτική που υπάρχει είναι θετική, αλλά δεν θα ήθελα να πω περισσότερα αυτή τη χρονική στιγμή".

Για το ποσοστό των μετοχών που στοχεύει να αγοράσει ο επενδυτικός όμιλος: "Οι υποψήφιοι επενδυτές θέλουν την πλειοψηφία των μετοχών. Δηλαδή, πάνω από το 67%".

Για τα χρήματα που πρόκειται να διαθέσουν για να πάρουν το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών της ΠΑΕ ΠΑΟΚ: "Είναι πάνω από 10 εκατομμύρια ευρώ, αλλά δεν είναι της παρούσης να μπούμε σε περισσότερες λεπτομέρειες, αν δεν ανακοινωθεί επισήμως πρώτα ότι προχωρά το ενδιαφέρον."

Για το αν υπάρχει κάποιο εμπόδιο με τον Α.Σ. ΠΑΟΚ: "Δεν νομίζω ότι ο Ερασιτέχνης ΠΑΟΚ θα μπορούσε να σταθεί εμπόδιο, αφού μπορεί να είναι θετικό αυτό που να γίνει με την ΠΑΕ. Δεν μπορώ να δημοσιοποιήσω κάποια θέματα. Άλλωστε, εκείνος από την ΠΑΕ ΠΑΟΚ που έχει αναλάβει τις συζητήσεις με την πλευρά των υποψήφιων επενδυτών, αλλά και τη διοίκηση του Ερασιτέχνη, είναι ο Θόδωρος Ζαγοράκης."

Για το αν υπάρχει εμπλοκή των υποψήφιων επενδυτών με άλλη ευρωπαϊκή ομάδα (π.χ. Μάλαγα στην Ισπανία ή κάποια αγγλική ομάδα): "Είναι θέματα που δεν μπορώ να γνωρίζω. Δεν θα εμφανίζονται, όμως, σε άλλη ομάδα, γιατί σε αυτή την περίπτωση υπάρχει ασυμβίβαστο. Εκείνο που έχω να πω είναι ότι πρόκειται για μία διαδικασία επωφελή για τον ΠΑΟΚ και για όλη της Ελλάδα, γιατί μιλάμε για επένδυση σε μια περίοδο που υπάρχει οικονομική κρίση στη χώρα."

Για το λόγο που οι υποψήφιοι επενδυτές ενδιαφέρονται για τον ΠΑΟΚ: "Ο ΠΑΟΚ είναι μία ομάδα με κοινωνική αποδοχή. Είναι ένας υγιής σύλλογος, που θα ενδιέφερε κάθε επενδυτή. Ο συγκεκριμένος όμιλος έχει ήδη ξεκινήσει διαδικασία για άλλου είδους επενδύσεις (σ.σ. σε επίπεδο real estate) στη Βόρεια Ελλάδα, όπου εδρεύει ο ΠΑΟΚ. Ο σύλλογος αυτός, λοιπόν, εντάσσεται μέσα στο γενικότερο σχεδιασμό της επένδυσης που σχεδιάζεται από την πλευρά τους σε αυτή την περιοχή της Ελλάδας."
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2374
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Steenage »

Ο θείος απ΄ τη Μάλαγα

Πολλοί είναι αυτοί που απορούν για τους λόγους που επιθυμεί το αραβικό fund να επενδύσει στον ποδοσφαιρικό ΠΑΟΚ, όμως θα πρέπει να ξέρουν πως η οικογένεια του Οντέι Αλ Σαμαρί, μόνο πρωτάρηδες δεν είναι στον χώρο του ποδοσφαίρου.

Εκτός του ότι έχουν εμπλοκή οικογενειακώς στο Κατάρ, οι πληροφορίες του PAOK24 αναφέρουν πως υπάρχει εμπλοκή συγγενών του Οντέι Αλ Σαμαρί και στην ισπανική Μάλαγα η οποία εκτός της πρόσληψης του προπονητή Πελεγκρίνι, πρόσφατα ανακοίνωσε και την απόκτηση του διεθνή βραζιλιάνου σέντερ φορ Ζούλιο Μπαπτίστα. Για την ακρίβεια, οι πληροφορίες εμφανίζουν τον βασικό εμπλεκόμενο στην υπόθεση Μάλαγα, ως θείο του Οντέι Αλ Σαμαρί.

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως το μπίζνες πλαν της Μάλαγα έχει κοινή λογική με αυτό που θα παρουσιάσουν οι Άραβες εφόσον εμπλακούν στον ΠΑΟΚ, άρα θεωρείται σχεδόν σίγουρο πως θα επενδύσουν στο κομμάτι των μεταγραφών, ίσως και του προπονητή, με το καλημέρα.

Πάντως, εκτός της τοποθέτησης του νομικού Παρασκευά Σπυράτου, ο οποίος αναφέρθηκε στην έλευση του Οντέι Αλ Σαμαρί στις 8 του Γενάρη, κάτι που επιβεβαιώνεται και από την πληροφόρηση που έχει και η ΠΑΕ ΠΑΟΚ, προφανώς από τον ίδιο τον συνομιλητή.

PAOK 24
thief
Δημοσιεύσεις: 922
Εγγραφή: Δευ 24 Μάιος 2010, 23:32

Re: Γήπεδο ΠΑΟΚ όνειρο ή στόχος; Σκέψεις - ενδεχόμενα .. vol

Δημοσίευση από thief »

kos έγραψε:
joshua έγραψε:Το οτι θα περνανε πανω τους τα χρεη δεν καταλαβα για ποιο λογο πρεπει να με χαροποιει.Τρομο μου προκαλει το οτι τα χρεη μου θα πηγαιναν σε καποιον που αποδεδειγμενα δεν εχει το ειδικο βαρος οικονομικα να ανταπεξελθει
προσωπικα το μονο που μου προκαλει τρομο ειναι η υπερασπιση αγνωστων επενδυτων και η αποδοχη χωρις δευτερη σκεψη ενος πλανουν που ακομη δεν εχει γινει γνωστο.

το οτι θα αναλαμβαναν τα χρεη δεν σημαινει οτι θα τα πληρωναν απο την τσεπη τους. ουτε θα τους το ζητουσε κανεις, ουτε μπορουσε να γινει.

η προταση, εαν εγινε, δειχνει πρωτα απο ολα ανθρωπο που ποναει την ομαδα. δειχνει επισης ανθρωπο προθυμο να αναλαβει επιχειρηματικο ρισκο.

προφανως αυτος που εκανε την προταση (εαν την εκανε) πιστευε οτι μπορει να επενδυσει στην ομαδα 8εκ (εστω και δανεικα) και σε μερικα χρονια να τα βγαλει και να πληρωσει το δανειο. διαφορετικα δεν θα την εκανε. τεραστιο ποσοστο ελληνικων επιχειρησεων εχει στηθει με αυτον τον τροπο. μπορει η προταση να μην ηταν πρωτοτυπη αλλα δειχνει πιστη στην ομαδα και στις δυνατοτητες της.

το θεμα ειναι οτι εαν αυτη η προταση γινοταν αποδεκτη και τους εβγαινε το πλανο (υποθετω οτι με επενδυση 8εκ σημερα το καφε δερματινο θα ηταν στην θεση του) ο ΠΑΟΚ θα ειχε ιδιοκτητες δικους του ανθρωπους και δεν θα εψαχνε να βρει ο Παοκτσης ποιος ειναι πισω απο μια εταιρια με μετοχικο κεφαλαιο 100 λιρες αγγλιας.

Kαλά kos πιστεύω ότι πλάκα μας κάνεις....αυτό το πλάνο ΕΚΤΡΩΜΑ αν το θεωρείς ως βιώσιμη προοπτική, έ σηκώνω τα χέρια ψηλά.
Καταρχήν δεν πιστεύω ότι έχει γίνει τέτοια πρόταση. Αποκλείεται διότι είναι ενάντια στην όποιαδήποτε λογική. Το μόνο πράγμα που με κάνει εντύπωση είναι ότι συνήθως έχεις ..100-200 ερωτήματα για κάθε θέμα (και καλά κάνεις) και σε αυτό το ...πράγμα που εμφανίστηκε δεν έχεις ΟΥΤΕ ΜΙΑ..!! :shock:
Άβαταρ μέλους
logios
Δημοσιεύσεις: 1370
Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 22:01

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από logios »

Καλημερα, παρακαλω να κλειδωσετε το θεμα.
Σημερα και επισημα, μεσω Γατας, οχι μονο μας "πηραν" αλλα ψαχνουν και μεταγραφικη βομβα. :D :D :D :D :D :D
Δεν ειναι ο Μπαπτιστα αυτον τον πηραν για την Μαλαγα.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από gash04 »

1. 3/1/2011 ομάδα Μάλαγα

Μπαμπτίστα
Ντεμικέλις
Μαρέσκα

2. 10 μύρια Ευρώ το καλοκαίρι για μεταγραφές

3. Απο πίσω βρίσκεται ο ο Σεΐχης, Αμπντουλάχ Μπιν Νάσερ Αλ Τανί ηγέτης του Κατάρ.

4. Ανέλαβαν 36Μύρια χρέη της ομάδας

5. Σχέδιο για γήπεδο 300 Εκ. Ευρώ



Όλα αυτά στην ομάδα της Μάλαγας στην Ισπανία.
Όποιος θέλει να ψάξει περισσότερα θα μπορέσει να βρει αρκετά ενδιαφέροντα πράγματα.
Απο τα ποιο ενδιαφέροντα είναι να μάθετε τι είδους πόλη είναι η Μάλαγα τι πληθυσμό έχει χωρητικότητα νέου γηπέδου κλπ κλπ.

Και ακόμα υπάρχουν οπαδοί που σκέφτονται αν θα πρέπει ή όχι?
Ε τότε ας βρουν την λύση οι Χρυσοί δικέφαλοι και οι Μελβάδες και ο Κατσαρής για το πως θα πρέπει να κινηθούμε και ας βοηθήσουν και οι σύνδεσμοι μας να αλλάξουμε μόνοι μας επίπεδο μια ώρα νωρίτερα και χωρίς κανέναν ξένο πάνω απο το κεφάλι μας.
Εδώ μεταξύ μας δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε για βασικά πράγματα θα βγάλουμε άκρη στα πολύπλοκα?

Σαν να σου έρχεται γυμνή η Σκλεναρίκοβα και εσύ να λες όχι μη δεν πρέπει δεν είναι σωστό... :D

Σίγουρα φοβίζει η κάθε αλλαγή αλλά το ότι θα αλλάξουμε επίπεδο δεν σημαίνει ότι θα χάσει ο λαός μας την ταυτότητα του ούτε ότι θα γίνουμε ερμαφρόδιτοι αυτό είναι πάντα αδιαπραγμάτευτο στις τάξεις μας και στους χαρακτήρες μας γιατί πολύ απλά έτσι μεγαλώσαμε, έτσι γεννηθήκαμε...

Τα διάφορα ρομαντικά καλά είναι για άλλες καταστάσεις (βλέπε Σκλεναρίκοβα :D ) και όχι για εταιρείες ή συλλόγους που διακινούν μετοχές και ανά πάσα στιγμή ο καθένας μπορεί να γίνει μεγαλομέτοχος.
Ακόμα και ο Κρόκαλης.

Υ.Γ
(Αλήθεια που είναι οι μετοχές τελικά)?

Πάντως σε περίπτωση ανάληψης των Αράβων να είστε προετοιμασμένοι για αλλαγή Level αλλά όχι απλά για +1.
Αν ήταν RPG Game δεν μιλάμε απλά για 1 level και μερικούς πόντους XP αλλά ρίξτε ότι φαντάζεστε απο πάνω για να είσαστε μέσα.

Χρόνια πολλά σε όλους
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από niko70 »

[youtube]9dqzGgMnypw&feature=related[/youtube]

Για κάποιον πολύ φίλο, ήταν ο λόγος να ασχοληθεί με την κλασσική κιθάρα...


Βέβαια, του ιδίου (Francisco Tarrega) και το παρακάτω :

[youtube]Jot7Q9n7L9U[/youtube]
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από DC »

gash04 έγραψε:1. 3/1/2011 ομάδα Μάλαγα

Μπαμπτίστα
Ντεμικέλις
Μαρέσκα

2. 10 μύρια Ευρώ το καλοκαίρι για μεταγραφές

3. Απο πίσω βρίσκεται ο ο Σεΐχης, Αμπντουλάχ Μπιν Νάσερ Αλ Τανί ηγέτης του Κατάρ.

4. Ανέλαβαν 36Μύρια χρέη της ομάδας

5. Σχέδιο για γήπεδο 300 Εκ. Ευρώ

Όλα αυτά στην ομάδα της Μάλαγας στην Ισπανία.
Όποιος θέλει να ψάξει περισσότερα θα μπορέσει να βρει αρκετά ενδιαφέροντα πράγματα.
Απο τα ποιο ενδιαφέροντα είναι να μάθετε τι είδους πόλη είναι η Μάλαγα τι πληθυσμό έχει χωρητικότητα νέου γηπέδου κλπ κλπ.

Και ακόμα υπάρχουν οπαδοί που σκέφτονται αν θα πρέπει ή όχι?
Ε τότε ας βρουν την λύση οι Χρυσοί δικέφαλοι και οι Μελβάδες και ο Κατσαρής για το πως θα πρέπει να κινηθούμε και ας βοηθήσουν και οι σύνδεσμοι μας να αλλάξουμε μόνοι μας επίπεδο μια ώρα νωρίτερα και χωρίς κανέναν ξένο πάνω απο το κεφάλι μας.
Εδώ μεταξύ μας δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε για βασικά πράγματα θα βγάλουμε άκρη στα πολύπλοκα?

Σαν να σου έρχεται γυμνή η Σκλεναρίκοβα και εσύ να λες όχι μη δεν πρέπει δεν είναι σωστό... :D

Σίγουρα φοβίζει η κάθε αλλαγή αλλά το ότι θα αλλάξουμε επίπεδο δεν σημαίνει ότι θα χάσει ο λαός μας την ταυτότητα του ούτε ότι θα γίνουμε ερμαφρόδιτοι αυτό είναι πάντα αδιαπραγμάτευτο στις τάξεις μας και στους χαρακτήρες μας γιατί πολύ απλά έτσι μεγαλώσαμε, έτσι γεννηθήκαμε...

Τα διάφορα ρομαντικά καλά είναι για άλλες καταστάσεις (βλέπε Σκλεναρίκοβα :D ) και όχι για εταιρείες ή συλλόγους που διακινούν μετοχές και ανά πάσα στιγμή ο καθένας μπορεί να γίνει μεγαλομέτοχος.
Ακόμα και ο Κρόκαλης.
Υ.Γ
(Αλήθεια που είναι οι μετοχές τελικά)?

Πάντως σε περίπτωση ανάληψης των Αράβων να είστε προετοιμασμένοι για αλλαγή Level αλλά όχι απλά για +1.
Αν ήταν RPG Game δεν μιλάμε απλά για 1 level και μερικούς πόντους XP αλλά ρίξτε ότι φαντάζεστε απο πάνω για να είσαστε μέσα.

Χρόνια πολλά σε όλους
Δεν θα διαφωνήσω κάπου ... αλλά .... παραείναι καλό για να είναι αληθινό. Δεν είναι;

Μια απορία θέλω να με λύσει κάποιος.
Έρχονται λέει οι Άραβες και επενδύουν ένα 30άρι στην ομάδα (χρέη-μετοχές-μεταγραφές) και άλλα 200 (τυχαίο νούμερο, βάλτε ό,τι θέλετε) μύρια για ένα γήπεδο. Αυτοί τι ακρβώς θέλουν να κερδίσουν από αυτήν την επένδυση;
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1803
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Bono »

DC έγραψε: Αυτοί τι ακρβώς θέλουν να κερδίσουν από αυτήν την επένδυση;
Αυτό ας το αφήσουμε να τους απασχολήσει αυτούς.
Τόσα χρόνια είχαμε γίνει λογιστές του ΠΑΟΚ,ας μη γίνουμε και λογιστές των Αράβων.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19011
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από gika »

Από ότι ακούγεται έχουν σκοπό να επενδύσουν σε πάρα πολλούς τομείς σε όλη τη βόρειο ελλάδα, όπου κατά το πλείστον οι οπαδοί του ΠΑΟΚ υπερέχουν.

Αποκτώντας την εκτίμηση της πλειοψηφίας των κατοίκων, τα κέρδη τους θα είναι σε πολλαπλάσια επίπεδα. Φυσικά η εκμετάλευση του γηπέδου και τα σχετικά θα τους αποφέρουν κάποια κέρδη.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από moican4 »

Στο "χερι" μας ειναι να παραμενουν ζεστοι συνεχως προς οφελος της ομαδας... ;)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”